Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Maahanmuuttokeskustelu

Aloittaja Edward, huhtikuu 30, 2019, 09:44:05

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Toope - elokuu 26, 2020, 22:09:44
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - elokuu 26, 2020, 10:24:12
Ja tämän vuoksi turvapaikanhakijoita valkatessa kannattaa suosia muita kuin nuoria miehiä.
Nuoret miehet ovat yhteiskunnan rauhan kannalta riskialttein ryhmä, jokainen sosiologi tuon tietää!
https://www.kansalainen.fi/gunnar-heinsohn-luusereiden-manner-ja-nuorisopullistuma/
Euroopalle nuorten afrikkalaisten ja lähi-itäläisten miesten ottaminen on tuhoisinta maahanmuuttopolitiikkaa, mitä kuvitella voidaan.
Ja vain siksi, että naiset haluavat mokkakikkeliä! ::)

Että jaksat ja viitsitkin tuota väsynyttä väitettäsi toistaa. Itse taidat olla niin epätoivoinen, etä haluat tuohon sontaan uskoa.

Toope

Lainaus käyttäjältä: safiiri - elokuu 28, 2020, 15:59:51
Lainaus käyttäjältä: Toope - elokuu 26, 2020, 22:09:44
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - elokuu 26, 2020, 10:24:12
Ja tämän vuoksi turvapaikanhakijoita valkatessa kannattaa suosia muita kuin nuoria miehiä.
Nuoret miehet ovat yhteiskunnan rauhan kannalta riskialttein ryhmä, jokainen sosiologi tuon tietää!
https://www.kansalainen.fi/gunnar-heinsohn-luusereiden-manner-ja-nuorisopullistuma/
Euroopalle nuorten afrikkalaisten ja lähi-itäläisten miesten ottaminen on tuhoisinta maahanmuuttopolitiikkaa, mitä kuvitella voidaan.
Ja vain siksi, että naiset haluavat mokkakikkeliä! ::)

Että jaksat ja viitsitkin tuota väsynyttä väitettäsi toistaa. Itse taidat olla niin epätoivoinen, etä haluat tuohon sontaan uskoa.
Mitä muuta siirtolaisuutta sitten saamme? Olenko väärässä?
Keharimaiden ylijäämämiehiä!
Ei Skopjen lennoilla lapsia ja naisia tule...

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Toope - elokuu 28, 2020, 23:20:58
Lainaus käyttäjältä: safiiri - elokuu 28, 2020, 15:59:51
Lainaus käyttäjältä: Toope - elokuu 26, 2020, 22:09:44
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - elokuu 26, 2020, 10:24:12
Ja tämän vuoksi turvapaikanhakijoita valkatessa kannattaa suosia muita kuin nuoria miehiä.
Nuoret miehet ovat yhteiskunnan rauhan kannalta riskialttein ryhmä, jokainen sosiologi tuon tietää!
https://www.kansalainen.fi/gunnar-heinsohn-luusereiden-manner-ja-nuorisopullistuma/
Euroopalle nuorten afrikkalaisten ja lähi-itäläisten miesten ottaminen on tuhoisinta maahanmuuttopolitiikkaa, mitä kuvitella voidaan.
Ja vain siksi, että naiset haluavat mokkakikkeliä! ::)

Että jaksat ja viitsitkin tuota väsynyttä väitettäsi toistaa. Itse taidat olla niin epätoivoinen, etä haluat tuohon sontaan uskoa.
Mitä muuta siirtolaisuutta sitten saamme? Olenko väärässä?
Keharimaiden ylijäämämiehiä!
Ei Skopjen lennoilla lapsia ja naisia tule...

Ei sillä, että maahanmuuttajissa on ehkä miehiä enemmän voi todistaa mitään siitä, millaisia seksikumppaneita suomalaiset naiset toivovat. Yhtään enempää kuin voi väittää, että sinä ilmeisesti haluat nuorta lihaa, kun toivoisit turvapaikkoja annettavan mieluummin lapsille.

Kun nyt kysyt: Kyllä. Olet väärässä. Mielipiteet maahanmuutosta eivät perustu ihmisten preferensseihin seksuaalikumppaneissa tai toiveisiin seksikumppanin löytämisestä. Vai - ovatko maahanmuuton vastustajat sitten aseksuaaleja, koska eivät halua tänne ketään? 

Toope

Lainaus käyttäjältä: safiiri - elokuu 29, 2020, 08:05:12
...Yhtään enempää kuin voi väittää, että sinä ilmeisesti haluat nuorta lihaa, kun toivoisit turvapaikkoja annettavan mieluummin lapsille.
Safiiri on kyllä uskomaton törkimys, viittailee vastaväittäjien olevan tuollaisia...
Ymmärrän sen, että safiirilla menee nenään, kun ei kykene aina keskustelemaan vetämättä asioita henkilökohtaisuuksiin, mutta uskomattoman törkykäytöstä tuo jo on! Ei tuo ole harmiton viittaus!

Toista mieltä olevat eivät ole natseja tai pedofiileja, parahin Safiiri. Joillakin ihmisillä vain on erilaisia mielipiteitä kuin sinulla. >:(

Sinun se täytyy hyväksyä.

Aave

"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy

Kopek

Siirtolaisvirtohin saadaan vauhtia, kun poltetaan pakolaisleirit.

France and Germany join forces to welcome refugees after Lesbos camp blaze, says Macron

https://edition.cnn.com/2020/09/10/europe/greece-lesbos-fires-migrants-intl/index.html

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Toope - syyskuu 01, 2020, 23:21:51
Lainaus käyttäjältä: safiiri - elokuu 29, 2020, 08:05:12
...Yhtään enempää kuin voi väittää, että sinä ilmeisesti haluat nuorta lihaa, kun toivoisit turvapaikkoja annettavan mieluummin lapsille.
Safiiri on kyllä uskomaton törkimys, viittailee vastaväittäjien olevan tuollaisia...

Selitäs nyt oikein juurta jaksain, mikä on se merkittävä ero tässä siihen sun viljelemääsi: haluaa mokkakikkeliä? Minusta se on on sinun suunnaltasi uskomatonta törkykäytöstä - jota vieläpä jatkuvasti toistat uudelleen ja uudelleen ja uudelleen. Olen siitä huomauttanut jo useasti, mutta silti jatkat törkysi suoltamista. Siispä kokeilen tätä keinoa: Kun itse ensin aloitat törkyturpailusi, niin katson sinun itse avanneen tämän tyylilajin sallituksi myös itseesi kohdistettuna. Kuinka ollakaan olit lainaamasi lauseestä täsmälleen pois tuon oman toimintasi. Silti edelleen jopa pätkitystä on luettavissa väitteeni EHDOLLISUUS. Tarkoitatko siis, että koska haluat uskotella törkyiset Mokkakikkeliväitteesi perustelluiksi, tämä Ehdollisesti esitetty imitaationi siitä tulee päteväksi? Jos luet viestini oikein huolella, voit huomata, että itse asiassa esitä, että se on YHTÄ VÄHÄN TOTTA kuin sinun mokkakikkeliväitteesi. Siten siis itse asiassa myönnät tämän minun väitteeni päteväksi ja perustelluksi, jos pidät omaa mokkakikkelijuttuasi sellaisena.

LainaaEi tuo ole harmiton viittaus!

Kuten eivät ole vain harmittomia viittauksia sun mokkakikkelijuttusikaan.

Lainaa
Toista mieltä olevat eivät ole natseja tai pedofiileja, parahin Safiiri. Joillakin ihmisillä vain on erilaisia mielipiteitä kuin sinulla. >:(

Sinun se täytyy hyväksyä.

Sinun täytyy myös hyväksyä se, että jos itse suollat törkyä, sinun täytyy sitä samaa olla valmis nielemään itseesi kohdistettuna. Joko lopetat mokkakikkelijuttujesi toistamisen? Vai jatketaanko törkylinjalla? Saat ihan itse valita.

Karikko

Lainaus käyttäjältä: Kopek - syyskuu 10, 2020, 17:05:16
Siirtolaisvirtohin saadaan vauhtia, kun poltetaan pakolaisleirit.

France and Germany join forces to welcome refugees after Lesbos camp blaze, says Macron

https://edition.cnn.com/2020/09/10/europe/greece-lesbos-fires-migrants-intl/index.html

Leirin sytyttivät asukkaat itse, kun vastustivat viruksen vuoksi eristämistä.

Aika luonnollinen reaktio "polttaa talonsa" kun ei pääse ulkoilemaan. Ehkä jossain odottaa parempi.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Karikko - syyskuu 11, 2020, 11:32:59
Lainaus käyttäjältä: Kopek - syyskuu 10, 2020, 17:05:16
Siirtolaisvirtohin saadaan vauhtia, kun poltetaan pakolaisleirit.

France and Germany join forces to welcome refugees after Lesbos camp blaze, says Macron

https://edition.cnn.com/2020/09/10/europe/greece-lesbos-fires-migrants-intl/index.html

Leirin sytyttivät asukkaat itse, kun vastustivat viruksen vuoksi eristämistä.

Aika luonnollinen reaktio "polttaa talonsa" kun ei pääse ulkoilemaan. Ehkä jossain odottaa parempi.
Polttakaa oma leiri - syyttäkää muita - sympatiaa - turvapaikka...
Hyvä ohje tuleville valepakolaisille: Polttakaa oma leirinne, niin saatte turvispaikan. Herranjumalasentään, miten meitä kusetetaan. Saksa on jo ottamassa noita tänne... >:(

ps. Safiirilla vähän pärähti, mutta ehkä syystäkin... :)

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Toope - syyskuu 11, 2020, 22:10:19
Lainaus käyttäjältä: Karikko - syyskuu 11, 2020, 11:32:59
Lainaus käyttäjältä: Kopek - syyskuu 10, 2020, 17:05:16
Siirtolaisvirtohin saadaan vauhtia, kun poltetaan pakolaisleirit.

France and Germany join forces to welcome refugees after Lesbos camp blaze, says Macron

https://edition.cnn.com/2020/09/10/europe/greece-lesbos-fires-migrants-intl/index.html

Leirin sytyttivät asukkaat itse, kun vastustivat viruksen vuoksi eristämistä.

Aika luonnollinen reaktio "polttaa talonsa" kun ei pääse ulkoilemaan. Ehkä jossain odottaa parempi.
Polttakaa oma leiri - syyttäkää muita - sympatiaa - turvapaikka...
Hyvä ohje tuleville valepakolaisille: Polttakaa oma leirinne, niin saatte turvispaikan. Herranjumalasentään, miten meitä kusetetaan. Saksa on jo ottamassa noita tänne... >:(

ps. Safiirilla vähän pärähti, mutta ehkä syystäkin... :)

Voi Toope! Sun höpinät ei kyllä päräytä. Nehän on aina sitä samaa vanhaa. Nämäkin törkyjutut on kuultu jo sataan kertaan vähintään.

Toope

Lainaus käyttäjältä: safiiri - syyskuu 11, 2020, 23:21:42
Voi Toope! Sun höpinät ei kyllä päräytä. Nehän on aina sitä samaa vanhaa. Nämäkin törkyjutut on kuultu jo sataan kertaan vähintään.
Mutta eikös tuo ole hyvä esimerkki? Kantsii polttaa oma asumus, joten saa sympatiaa ja siten valheella turvapaikan Euroopasta. En minä olisi noin fiksu...!

Rehellisesti puhuen Safiiri. Ymmärrätkö, että meitä kusetetaan?

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Toope - syyskuu 11, 2020, 23:41:21
Lainaus käyttäjältä: safiiri - syyskuu 11, 2020, 23:21:42
Voi Toope! Sun höpinät ei kyllä päräytä. Nehän on aina sitä samaa vanhaa. Nämäkin törkyjutut on kuultu jo sataan kertaan vähintään.
Mutta eikös tuo ole hyvä esimerkki? Kantsii polttaa oma asumus, joten saa sympatiaa ja siten valheella turvapaikan Euroopasta. En minä olisi noin fiksu...!

Rehellisesti puhuen Safiiri. Ymmärrätkö, että meitä kusetetaan?

Sua kyllä.

Toope

Kusetus toimii. Saksa, Suomi ja monet ottavat nyt vastaan "taas kerran lapsia!(hehe)...

Mutta otammeko me vastaan sitä kulttuuria, joka tekee noista Lähi-idän ja Afrikan maista tuollaisia? Onko se meille "kehitystä"?

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Toope - syyskuu 12, 2020, 00:11:41
Kusetus toimii. Saksa, Suomi ja monet ottavat nyt vastaan "taas kerran lapsia!(hehe)...

Mutta otammeko me vastaan sitä kulttuuria, joka tekee noista Lähi-idän ja Afrikan maista tuollaisia? Onko se meille "kehitystä"?

No sitähän tässä ihmetellään, miksi meidän pitäisi monessa asiassa ottaa lähi-idästä mallia ja ryhtyä heikentämään mm. naisten ja sukupuolivähemmistöjen elämää ja noudattaa niitä vanhoja sääntöjä, jotka ovat yhteisiä fundamentaalikristillisyydelle ja islamille.

Norma Bates

Naisten polttaminen noitina on huonoa kristillisyyttä, samoin naisten polttaminen käytöstä poistettuina tai raiskauksesta kieltäytyneenä (miten siitä edes voi kieltäytyä, on jäänyt epäselväksi - ehkäpä jätkällä vain paloi päre kun ei uhri teeskennellyt olevansa onnensa kukkuloilla kun häntä pannaan rukouksen päälle, kauheaa Allahin pilkkaa...) seksiorjana on huono islamia. Mutta oman asuinpaikan polttaminen on huonoa ihan mitä vaan, että siinähän sitä onkin sitten ekumeniaa kerrakseen.