Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Viestinnällinen (seksuaalinen) häirintä

Aloittaja Edward, elokuu 19, 2019, 12:26:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Edward

Ketju on muodostettu Fiilikset ja päivän mietteet -ketjuun syntyneestä rönsystä.

Tähän ketjuun ei kuvallista viestintää, vaikka olisikin aiheen mukaista.

ROOSTER

Mietin tässä paljastavia kuvia.

Ainakin naisista monet ansaitsevat hyvin paljon mainostuloilla joita saavat eri välineistä, kun kävijämäärät pompsahtelevat kun he esittelevät takapuoliaan ja rintojaan.

Kuitenkin keskustelu kikkelikuvien lähettäjistä velloo vilkkaana, vaikka näillä kyse ei varmaankaan ole itsensä esitteleminen rahasta, vaan ennemminkin yleensä jonkinasteisesta yksityisestä rakkaudentunnustuksesta.

Miesraukat ovat taas vetäneet mutkia suoraksi. Päättely varmaan menee näin: Paljas pinta houkuttelee vastakkaista sukupuolta. Sitä enemmän, mitä enempi näytetään. Paskat välivaiheista, siirrytään heti maksimiin.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - lokakuu 01, 2019, 11:18:47
Mietin tässä paljastavia kuvia.

Ainakin naisista monet ansaitsevat hyvin paljon mainostuloilla joita saavat eri välineistä, kun kävijämäärät pompsahtelevat kun he esittelevät takapuoliaan ja rintojaan.

Kuitenkin keskustelu kikkelikuvien lähettäjistä velloo vilkkaana, vaikka näillä kyse ei varmaankaan ole itsensä esitteleminen rahasta, vaan ennemminkin yleensä jonkinasteisesta yksityisestä rakkaudentunnustuksesta.

Miesraukat ovat taas vetäneet mutkia suoraksi. Päättely varmaan menee näin: Paljas pinta houkuttelee vastakkaista sukupuolta. Sitä enemmän, mitä enempi näytetään. Paskat välivaiheista, siirrytään heti maksimiin.

En näe kikkelikuvan tyrkkäämistä naiselle rakkauden osoituksena, vaan halventavana tekona. Naisen annetaan ymmärtää että nainen on pelkkä kävelevä genitaali ja ainoastaan seisova genitaali, siis miehen, voi olla naisesta kiinnostunut. Kokonaisena naisena, saati ihmisenä, kyseinen mies ei halua naista kohdata, vaan haluaa tiukasti rajata kaiken genitaalien ja eläimellisen parittelun asteelle.

Brutto

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - lokakuu 01, 2019, 12:29:08
Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - lokakuu 01, 2019, 11:18:47
Mietin tässä paljastavia kuvia.

Ainakin naisista monet ansaitsevat hyvin paljon mainostuloilla joita saavat eri välineistä, kun kävijämäärät pompsahtelevat kun he esittelevät takapuoliaan ja rintojaan.

Kuitenkin keskustelu kikkelikuvien lähettäjistä velloo vilkkaana, vaikka näillä kyse ei varmaankaan ole itsensä esitteleminen rahasta, vaan ennemminkin yleensä jonkinasteisesta yksityisestä rakkaudentunnustuksesta.

Miesraukat ovat taas vetäneet mutkia suoraksi. Päättely varmaan menee näin: Paljas pinta houkuttelee vastakkaista sukupuolta. Sitä enemmän, mitä enempi näytetään. Paskat välivaiheista, siirrytään heti maksimiin.

En näe kikkelikuvan tyrkkäämistä naiselle rakkauden osoituksena, vaan halventavana tekona. Naisen annetaan ymmärtää että nainen on pelkkä kävelevä genitaali ja ainoastaan seisova genitaali, siis miehen, voi olla naisesta kiinnostunut. Kokonaisena naisena, saati ihmisenä, kyseinen mies ei halua naista kohdata, vaan haluaa tiukasti rajata kaiken genitaalien ja eläimellisen parittelun asteelle.

Mykkänä hämmästelen, miten paljon nainen voikaan repiä tulkintaa yhdestä kikkelikuvasta...
"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - lokakuu 01, 2019, 11:18:47
Mietin tässä paljastavia kuvia.

Ainakin naisista monet ansaitsevat hyvin paljon mainostuloilla joita saavat eri välineistä, kun kävijämäärät pompsahtelevat kun he esittelevät takapuoliaan ja rintojaan.

Kuitenkin keskustelu kikkelikuvien lähettäjistä velloo vilkkaana, vaikka näillä kyse ei varmaankaan ole itsensä esitteleminen rahasta, vaan ennemminkin yleensä jonkinasteisesta yksityisestä rakkaudentunnustuksesta.

Miesraukat ovat taas vetäneet mutkia suoraksi. Päättely varmaan menee näin: Paljas pinta houkuttelee vastakkaista sukupuolta. Sitä enemmän, mitä enempi näytetään. Paskat välivaiheista, siirrytään heti maksimiin.


Olisko tässä semmoinen ihan yksinkertainen tarjonta/kysyntä-juttu, että tissejä ja peppuja klikataan ihan itse, omasta halusta katsomaan ja kikkelinkuvia saadaan taas ilman kysyntää.


T: Xante

Hippi

^
Minä puolestani ihmettelen sitä, miten kiinostavana jotkut kikkeliään pitävät.

Sattui tuossa liki parisenkymmentä vuotta sitten, että nettikaveri, jonka kanssa eräällä keskustelupalstalla viestiteltiin kaikkea mukavaa läppää, yllättäen kysyi, että haluanko hänen lähettävän kikkelistään kuvan. Vastasin, jotta ei todellakaan kiinnosta. Onneksi hän sen myös uskoi ja jätti lähettämättä, joten kaveruus säilyi.

Hän ilmeisesti piti sitä sopivana tapana esittäytyä. Olisi kysynyt mieluummin naamakuvan lähettämiselle lupaa, niin olisin voinut vastata myöntävästi.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Brutto

Lainaus käyttäjältä: Hippi - lokakuu 01, 2019, 13:21:24
^
Minä puolestani ihmettelen sitä, miten kiinostavana jotkut kikkeliään pitävät.

Onneksi hän sen myös uskoi ja jätti lähettämättä, joten kaveruus säilyi.


Jotakin elämää suurempaa siinä kikkelikuvassa on pakko olla jos kerran olisit valmis uhraamaan kaveruuden vastineeksi yhdestä kuvasta.

En kertakaikkiaan vain ymmärrä kikkelikuvan syvimpiä merkityksiä. Kuvan kautta ei välity minulle mitään sanattomia viestejä. Minulle se on vain mitätön kuva yhdestä ruumiinosasta siinä missä vaikkapa kuva kädestä tai naamasta. En toki ymmärrä sitäkään, miksi kikkelikuvia pitäisi edes lähettää jollekin toiselle.
"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

a4

^ Voi olla että vanhemmat ikäluokat ovat lukutaidoiltaan harjaantumattomampia kuvallisessa viestinnässä. Yleisesti ottaen.
Mutta epäilen etteikö Brutto koe ajatuksissaan sanallisesti mitään, saadessaan minulta pelkän kikkelikuvan. :)

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: Brutto - lokakuu 01, 2019, 13:47:58
Lainaus käyttäjältä: Hippi - lokakuu 01, 2019, 13:21:24
^
Minä puolestani ihmettelen sitä, miten kiinostavana jotkut kikkeliään pitävät.

Onneksi hän sen myös uskoi ja jätti lähettämättä, joten kaveruus säilyi.


Jotakin elämää suurempaa siinä kikkelikuvassa on pakko olla jos kerran olisit valmis uhraamaan kaveruuden vastineeksi yhdestä kuvasta.

En kertakaikkiaan vain ymmärrä kikkelikuvan syvimpiä merkityksiä. Kuvan kautta ei välity minulle mitään sanattomia viestejä. Minulle se on vain mitätön kuva yhdestä ruumiinosasta siinä missä vaikkapa kuva kädestä tai naamasta. En toki ymmärrä sitäkään, miksi kikkelikuvia pitäisi edes lähettää jollekin toiselle.

Vaikea puhua Hipin puolesta, mutta vähän olettaisin, että tässä oli kysymyksessä se, lähetetäänkö pippelinkuva, vaikka toinen sanoo, että kiitos ei. Että on aika epäystävällistä tyrkyttää sellaista, mistä toinen suoraan sanoo, että tätä en toivo. Olkoon se sitten kuva pippelistä tai kissan oksennuksesta.

Ihan yhtä outona nimittäin pitäisin sitä, että joku hauskan läpän heiton kesken kysyisi, haluanko kuvia hänen kissansa oksennuksista. Ja ei, en vertaa pippeliä kissan oksennukseen, vaan pidän kumpiakin ainoastaan yhtä outoina asioina haluta jakaa satunnaisen nettiystävän kanssa.

T: Xante

Hippi

Heh, ehkäpä olen tosiaan jo vanhempaa ikäluokkaa, mutta kikkelikuvan saaminen on minun yksityisyyden kuplani rikkomista. Olen saanut vanhanaikaisen kasvatuksen ja lisäksi olen aika ujo, joten kehon yksityisimpien osien esittely ei kuulu kaveruuteen minun mielestäni.

Sitä on kyllä vaikea selittää, mikä ero on esimerkiksi kaveriporukan kanssa saunomisessa tai sitten tuollaisen kuvan lähettämiseesä henkilökohtaisesti. Mutta siinä on melkoinen ero. Ei kikkelikuvan lähettäminen välirikkoa tuottaisi, mutta kaveruus olisi muuttunut jotenkin kummalliseksi. Oudoksuin jo sitäkin, että tämä oli kuvan lähettämista edes ajatellut.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Brutto

Lainaus käyttäjältä: a4 - lokakuu 01, 2019, 13:54:42
^ Voi olla että vanhemmat ikäluokat ovat lukutaidoiltaan harjaantumattomampia kuvallisessa viestinnässä. Yleisesti ottaen.
Mutta epäilen etteikö Brutto koe ajatuksissaan sanallisesti mitään, saadessaan minulta pelkän kikkelikuvan. :)

Laita tulemaan. Lupaan että ystävyytemme säilyy.
"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

a4

#11
^^ Heh, Hipillä vaikuttaa olevan hyvä kuvalukutaito. Iästä huolimatta. :)
Menetit mielestäni silti hyvän tilaisuuden tutustua kikkelikuvien lähettelijän näkökulmaan.
Siitä olisi voinut kehkeytyä hulppea filosofinen keskustelu tai avarampi maailmankuva toiselle tai molemmille. :O

^ pointtini oli jossain muualla kuin kikkelikuvien lähettelyssä.
Enemmän siinä, ettei sinulta edes kysytä haluatko vai et. :)
Joskus olen nähnyt kikkelikuvia myös naapurieni kuraisiin tai lumisiin autoihin piirrettyjä. :D

Väitteesi että kuvan kautta ei välity minulle mitään sanattomia viestejä on minun mielestäni outo, koska en ymmärrä miksi kuvaviestistä pitäisi välittyä sanattomia viestejä kun meillä on eläinlajina ylivertaiseksi osoittautunut sanallinenkin viestintä, pään sisäisinä tulkintoinakin.

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Hippi - lokakuu 01, 2019, 14:53:46
Voi harmin paikka. Jokin aika sitten paistoi aurinko ja sain viritettyä ajatukseni jo siihen moodiin, että lähden ulos tekemään pihatöitä. Vaan enpä nyt lähdekään, sillä paksut pilvet vyöryivät paikalle tuoden sateen tullessaan.

Eipäs nyt yritetä vaihtaa puheenaihetta.  :)

Kikkelikuvissa täytyy olla jotain erityistä. Jo ammoisina aikoina muinaiset kansalaiset piirtelivat luoliensa ja rakennustensa sekä savipottiensa kylkeen jorman kuvia. Käsittääkseni naisten genitaaleista ja persauksista on huomattavasti vähemmän kuvia piirrelty silloin.

Luultavasti naiset ovat silloin palvoneet penistä. Nykyään miehet palvovat naisia. Mitä seuraavaksi?
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hippi

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - lokakuu 01, 2019, 15:42:23
Kikkelikuvissa täytyy olla jotain erityistä. Jo ammoisina aikoina muinaiset kansalaiset piirtelivat luoliensa ja rakennustensa sekä savipottiensa kylkeen jorman kuvia.

Blaah .... niille vaan kukaan ei ollut kertonut, että selfie otetaan naamasta  :P
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - lokakuu 01, 2019, 15:42:23
Kikkelikuvissa täytyy olla jotain erityistä. Jo ammoisina aikoina muinaiset kansalaiset piirtelivat luoliensa ja rakennustensa sekä savipottiensa kylkeen jorman kuvia. Käsittääkseni naisten genitaaleista ja persauksista on huomattavasti vähemmän kuvia piirrelty silloin.

Luultavasti naiset ovat silloin palvoneet penistä. Nykyään miehet palvovat naisia. Mitä seuraavaksi?

Tämä edellyttäisi, että kikkelinpiirtelijät ovat olleet naisia. Noinkohan. Eiköhän asia ole siten, että miehethän sitä pippeliä palvovat, kertovat, miten heillä kyllä riittää munaa, keskustelevat, kenellä on suurimmat pallit sekä hölisevät vuosituhatmäärin mieskunnostaan.

T: Xante