Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Muut foorumit

Aloittaja hibiscus, tammikuu 04, 2019, 19:09:27

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Toope

Eikö tämä foorumi ole "kivikautinen foorumi"? Toimii meille.

Kopek

Lainaus käyttäjältä: Toope - maaliskuu 15, 2024, 19:41:24Selkeästi enemmistö Hommaforumista on putinia vastaan, enemmän kuin vihervasureissa.

Todennäköisesti on, mutta löytyy myös toisenlaisia näkemyksiä.

stefani: Länsimaiden asukit ovat yhtä mieltä siitä, että on hyväksyttävää uhrata ukranalaiset miehet sotaan, joka sai alkunsa siitä, kun USA komensi Kiovaan sijoitetun nukkehallituksen hyökkäämään Itä-Ukrainan asukkeja vastaan. Ukrainalaiset ovat siis länsimaiden "uhrattava vähemmistö".

Stubb tuntuu sellaiselle presidentille, että jos USA antaa Stubbille komennon hyökätä Venäjää vastaan, Stubb todennäköisesti tottelee komentoa, joten kyllähän tämä synkälle näyttää. Ehkä se on se, mitä tapahtuu, kun Ukrainasta loppuu tapatettava väki.


https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/suburbian/hommaoikeisto-on-ollut-tarkea-russofiilinen-vaikuttaja-suomessa/

Toope

Lainaus käyttäjältä: Kopek - maaliskuu 31, 2024, 12:11:33
Lainaus käyttäjältä: Toope - maaliskuu 15, 2024, 19:41:24Selkeästi enemmistö Hommaforumista on putinia vastaan, enemmän kuin vihervasureissa.

Todennäköisesti on, mutta löytyy myös toisenlaisia näkemyksiä.

stefani: Länsimaiden asukit ovat yhtä mieltä siitä, että on hyväksyttävää uhrata ukranalaiset miehet sotaan, joka sai alkunsa siitä, kun USA komensi Kiovaan sijoitetun nukkehallituksen hyökkäämään Itä-Ukrainan asukkeja vastaan. Ukrainalaiset ovat siis länsimaiden "uhrattava vähemmistö".

Stubb tuntuu sellaiselle presidentille, että jos USA antaa Stubbille komennon hyökätä Venäjää vastaan, Stubb todennäköisesti tottelee komentoa, joten kyllähän tämä synkälle näyttää. Ehkä se on se, mitä tapahtuu, kun Ukrainasta loppuu tapatettava väki.


https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/suburbian/hommaoikeisto-on-ollut-tarkea-russofiilinen-vaikuttaja-suomessa/

Uusi Suomi toki yrittää vieläkin leimata vasurimediana PS:a. Uusi Suomi tosin mediana meni vitsiosastolle jo vuosia sitten. Kukaan ei tuosta välitä.

Socrates

Älykäs etsii vaniljapanoja, viisas etsii perspanoja.

Toope

#259
Lainaus käyttäjältä: Socrates - huhtikuu 09, 2024, 20:09:22Tiedefoorumin uudistus on näköjään saanut aikaan tason nousun:

https://tiedepalsta.fi/viewtopic.php?f=43&t=3835&sid=0f9869376bd1e34857f2bbda40ca2379
Itse asiassa aika toimiva palsta, voin suositella!
Ei autoritaarivassareille, mutta normaaleille.
. . .
Vassarit ovat siis tervetulleita, sanon vaan, etteivät tykkää!
- - -
Yleisesti sanon, että mieluummin aina sananvapaus vihapuheineenkin, kuin sensuuri ja sananvapauden rajoitukset.

Toope

Sain itse Hommaforumille 19.4.- kestävän bannin kun urputin moderoinnista. Ymmärrän tavallaan tiukan moderoinnin, vaikka sitä vastustan.

Täällä moderointi on erilaista. Kukapa olen sitä arvostelemaan?
Saksittu-ketjua joskus mainostan, joskus kritisoin.

Ei minulla ole parempaa vaihtoehtoa, joten yritän pelata sääntöjen mukaan, vaikka joskus on hankalaa.

a4

Lainaus käyttäjältä: Toope - huhtikuu 13, 2024, 20:33:05Sain itse Hommaforumille 19.4.- kestävän bannin kun urputin moderoinnista. Ymmärrän tavallaan tiukan moderoinnin, vaikka sitä vastustan.

Kommarifoorumi toki?