Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Kaipausketju

Aloittaja a4, tammikuu 08, 2019, 14:16:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Norma Bates

Aaveella käsittääkseni oli sen sortin terveysongelmat, etten pitäisi mahdottomana että jo oikeasti aave.

Socrates

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - joulukuu 31, 2024, 09:14:51Aaveella käsittääkseni oli sen sortin terveysongelmat, etten pitäisi mahdottomana että jo oikeasti aave.

Eiköhän täällä joku tiedä aaverentun henkilöllisyyden ja kertoisi, jos on potkaissut tyhjää.

Hayabusa

^
Aave ei kuulu tietämiini henkilöllisyyksiin.

En siis väitä että tietäisin kenenkään nimimerkin henkilöllisyyttä mutten myöskään kiellä sitä. Pidetään jengi varpaillaan...
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Karikko

Lainaus käyttäjältä: Hayabusa - joulukuu 31, 2024, 13:07:32^
Aave ei kuulu tietämiini henkilöllisyyksiin.

En siis väitä että tietäisin kenenkään nimimerkin henkilöllisyyttä mutten myöskään kiellä sitä. Pidetään jengi varpaillaan...

Kaikki vaikuttaisi toistaiseksi ihmisiltä, ehkä joitain voisi epäillä jopa tekoälyn tuottamiksi. "Ainakin sellaisia joilla on , tai ei ole omaa älyä, sori..

Kopek

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - joulukuu 31, 2024, 09:14:51Aaveella käsittääkseni oli sen sortin terveysongelmat, etten pitäisi mahdottomana että jo oikeasti aave.

Sama ajatus tuli mieleeni jo viime keväänä, kun viestit lakkasivat.

Olen miettinyt - en nyt vaan jo kauan sitten - että pitäisiköhän antaa jollekin luottohenkilölle ohje ja valtuutus paljastaa (jos sitä nyt ei joku vielä tiedä) henkilöllisyyteni sen jälkeen, kun olen potkaissut tyhjää. Ehkä siihen voisi liittyä jonkinlainen viimeinen viesti haudan takaa... tyyliin "tervetuloa perässä" tai mitä nyt keksisi. Todennäköisesti viesti olisi aika sovitteleva, eli vaikka erimielisyyksiä on ollut, ei minulle ole jäänyt mitään hampaan koloon, koska kukapa täältä riitaisissa tunnelmissa haluaisi poistua. Joten hyvää loppuelämää vain kaikille.

No, en nyt vielä kirjoita tuollaista, mutta voisihan tuollainen olla valmiiksi kirjoitettuna itse kullakin, joka viimeiset terveiset haluaa jättää. Kerran vuodessa päivittäisi juttua, ettei se jäisi ajasta jälkeen.