Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Kaipausketju

Aloittaja a4, tammikuu 08, 2019, 14:16:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jaska

Juu, jos tarkkoja ollaan, Toope kirjoittaa viestinsä kello 20:n ja 02:n välillä. kolme sitä edeltävää ja seuraava tuntia ovat mahdollisia, mutta kovin vähän käytetty. Viestejä on lähes 13000, ehkä yksi tuhannesta on lukemisen arvoisia. Siksi että niistä on mahdoton tietääkö edes mikään pitää paikkansa. Enemmän paskapuhetta kuin varsinaista tarkoituksellista valehtelua. Seuraavaksi eniten kirjoittaneella on 8000 viestiä.

Toope

#91
Lainaus käyttäjältä: Jaska - huhtikuu 04, 2022, 23:13:43
Juu, jos tarkkoja ollaan, Toope kirjoittaa viestinsä kello 20:n ja 02:n välillä. kolme sitä edeltävää ja seuraava tuntia ovat mahdollisia, mutta kovin vähän käytetty. Viestejä on lähes 13000, ehkä yksi tuhannesta on lukemisen arvoisia. Siksi että niistä on mahdoton tietääkö edes mikään pitää paikkansa. Enemmän paskapuhetta kuin varsinaista tarkoituksellista valehtelua. Seuraavaksi eniten kirjoittaneella on 8000 viestiä.

Itse olen aina ollut sitä mieltä, ettei kirjoittajien henkilöllisyydellä ole niin merkitystä, vaan kirjoitusten sisällöllä. Mutta minähän olen vähän erikoinen...
Itse en seuraa lainkaan muita kirjoittajia, vain heidän kommenttejaan.

Hauska sinänsä nähdä, että toisten kirjoittajien kyttääjiä on. Koen jopa hieman eroottisena, että tietyt foorumilaiset kysyvät perääni. Grrrr.. :-*

Toope

Lainaus käyttäjältä: Jaska - huhtikuu 04, 2022, 23:13:43
Juu, jos tarkkoja ollaan, Toope kirjoittaa viestinsä kello 20:n ja 02:n välillä. kolme sitä edeltävää ja seuraava tuntia ovat mahdollisia, mutta kovin vähän käytetty. Viestejä on lähes 13000, ehkä yksi tuhannesta on lukemisen arvoisia. Siksi että niistä on mahdoton tietääkö edes mikään pitää paikkansa. Enemmän paskapuhetta kuin varsinaista tarkoituksellista valehtelua. Seuraavaksi eniten kirjoittaneella on 8000 viestiä.
Saatan olla enitenkirjoittaneita siksi, että olen aika alkuperäisporukkaa foorumilla. :-X

Jaska

Lainaus käyttäjältä: Toope - huhtikuu 06, 2022, 00:43:46
Saatan olla enitenkirjoittaneita siksi, että olen aika alkuperäisporukkaa foorumilla. :-X
Olipa edustava esimerkki viesteistäsi.

Että olet ylivoimaisesti eniten viestejä kirjoittanut foorumilla, ei tietenkään johdu siitä, että vain 50 voimassa olevista tunnuksista on rekisteröitynyt sinua ennen tammikuussa 2019 vaan siitä että olet kirjoittanut 11 viestiä rekisteröityneenäolopäivää kohden. Myös Safiirilla oli paljon viestejä ennen lopettamistaan ja hänen viesteissään on myös sisältöä.

Foorumilla on 26 yli 1000 viestiä kirjoittanutta.

Kopek

Onko Laikaa näkynyt, vai säikähtikö hän Nato-päätöstä ja loikkasi jonnekin päin.

Jaska

Katsoit kai itsekin, että foorumilla rekisteröityneenä viimeksi voitonpäivänä.

ROOSTER

Olen juuri nyt huolissani jäsenistä Aave ja MrKat. Ettei vaan mitään olisi sattunut. Tosin monilla kirjoittajilla on välillä maaninen vaihe jota seuraa synkkä hiljaisuus.

Ehkä on menossa se depressiivinen vaihe. Itselläkin on tämmöistä vaihtelua. Se on kuin vaihtosähkön sinikäyrä.


https://fi.wikipedia.org/wiki/Vaihtovirta
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hippi

^
Nyt ihmettelen. Olen kyllä tänään tai eilen mielestäni nähnyt Aaven vilahtavan aktiivisten listalla, mutta profiilin mukaan on ollut viimeksi paikalla 12.6. Voisikohan olla niin, että riittävän nopea käynti ei rekisteröityisi paikalla oloksi. Monestihan joku uusi "ei ole ollut koskaan paikalla", vaikka ilmiselvästi on.

Mutta MrKatista ei kyllä ole vastaavaa havaintoa ja hän on ollut viimeksi paikalla 6.6. eli lähes kaksi viikkoa sitten, mikä on jo todella huolestuttavan pitkä poissaolo.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Toope

Olenhan minäkin poissa joskus päiväkausia tai jopa viikon...
Mikset kaipaa?

Hippi

^
No, me voidaan sinua muistella lukemalla edellisen ja sitä edellisen ja sitä edellisen .... jne .... käynnin viestejä, jos oikein ikävä tulee.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Socrates

Aavehan kävi homobaarissa jossain ulkomailla, olikohan Saksassa. Jos sille on käynyt jotain tällaista:


https://m.youtube.com/watch?v=PtTCIDCQF6s
Kävelevä kremppakertymä

Toope

Saanut monkeypoxin?
Kuulemma homotauti?

MrKAT

Iltaa,
en tiedä mikä minuun meni. Luulin ensin että pidänpä nyt tauon omasta tahdostani kun ei Ukrainassakaan mitään merkittävää...
Mutta aivastelin ja epäilin jopa koronaa, korona testi näytti negat (vaikka kuvankäsittelyllä sain hienoisein T-viivan esiin ja silmin olin näkevinäni). Mäkärät ja itikat oli purru kanssa. Mieliala alkoi heitellä jopa tunneissa, aloitekyvyttömyys ja välinpitämättömyys... epäilin bipolaaria ja deprassiotakin tai Punkin TBE:tä mutta ei kaitse tunneissa vaihtele? (Reuma voi vaihdella tai ainakin se itikan antama Pogostan tauti jonka muinoin koin).  Lihakset oli lyijyä vaikka jaksoin pyöräillä kyllä.

Kirjastossa Ota mukaan hyllyssä oli valittuja paloja 6 jotka otin. Yhdessä oli juttu että naisen aivot alkoi tulehtua, kompasteli ja muisti pätki ja kaikki korjautui B1-vitamiinilla.
Ei muuta kuin Multitabs monivitaa naamaan. -> Kaikki em. oireet korjautui! Joku puutostauti? B-vitamiinien tai Jodinpuute?
Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!

Aave

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - kesäkuu 17, 2022, 19:24:02
Olen juuri nyt huolissani jäsenistä Aave
Ei mitään syytä huoleen, tattista vaan!

On ollut muita menoja; tärkeäähän ei ole kuin puutarhanhoito, eikä sekään ole kovin tärkeää. Paljon asiallisiakin asioita on hoidettu, mutta tämä alkukesä on kirvoittanut jälleen myös elostelun, ja korostetun naisissa käynnin. Olen kyllä tuhlannutkin. :)
"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy

Karikko

Lainaus käyttäjältä: MrKAT - kesäkuu 17, 2022, 23:59:55
Iltaa,
en tiedä mikä minuun meni. Luulin ensin että pidänpä nyt tauon omasta tahdostani kun ei Ukrainassakaan mitään merkittävää...
Mutta aivastelin ja epäilin jopa koronaa, korona testi näytti negat (vaikka kuvankäsittelyllä sain hienoisein T-viivan esiin ja silmin olin näkevinäni). Mäkärät ja itikat oli purru kanssa. Mieliala alkoi heitellä jopa tunneissa, aloitekyvyttömyys ja välinpitämättömyys... epäilin bipolaaria ja deprassiotakin tai Punkin TBE:tä mutta ei kaitse tunneissa vaihtele? (Reuma voi vaihdella tai ainakin se itikan antama Pogostan tauti jonka muinoin koin).  Lihakset oli lyijyä vaikka jaksoin pyöräillä kyllä.

Kirjastossa Ota mukaan hyllyssä oli valittuja paloja 6 jotka otin. Yhdessä oli juttu että naisen aivot alkoi tulehtua, kompasteli ja muisti pätki ja kaikki korjautui B1-vitamiinilla.
Ei muuta kuin Multitabs monivitaa naamaan. -> Kaikki em. oireet korjautui! Joku puutostauti? B-vitamiinien tai Jodinpuute?

Hienoa, että ole virvoittunut- epäilen oireiden katoamisen syyksi mielialan nousua- uskon vuoksi, sehän parantaa- luottakaa siis luojaan, eli luontoon..