Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Kaipausketju

Aloittaja a4, tammikuu 08, 2019, 14:16:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

a4

Ketjun idea on varmaan kaikille selvä.
Laitetaan vielä malliksi yksi huhuilu:

Onko Juhaa näkynyt?

Brutto

"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

Jaska


Muisto Keijo Kullervo

Näin todella Juhan Lappeenrannan torilla monta, monta vuotta sitten kun vielä opiskeli.

Siitä on aikaa ja taisimme syödä ja juodakin jotain.

Toivon, että Juha tulee tänne kuulostelemaan ja kirjoittamaankin jotain aikaa myöten.

Niin moni kaveri on hävinnyt jonnekin ajan kanssa.


Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä."
  60x60x60 =216000

Norma Bates

Voihan se olla että Juhalle on nyt parempi ottaa vähän hermolepoa. Ja siksi toisekseen kun on toiminut pidempään adminina, rivijäseneksi siirtyminen voi ehkä tuntua vähän tympeältä, kun ei saa enää itse päättää asioista.

Sinänsä tietty kaikki mainitut haluaisi kyllä mukaan kuvioihin. Mutta mahtaneeko Laika suostua olemaan näykkimättä.

Hayabusa

Mitä enemmän kirjoittajia, sitä mukavampaa. Etenkin kun ovat tuttuja. Siirtymisessä uuteen Kantapaikkaan on tietysti mahdollisuus vaihtaa nimimerkkiä - ja aloittaa "puhtaalta pöydältä".
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Socrates

Chama olisi ihan loistojuttu täälläkin.
Älkää googletelko minua vaan googlettakaa perspano, niin löydätte jotain mikä kiinnostaa ja kiihottaa.

Juha


Kiitos, MKK.

Olin tietysti ajatellut rekisteröityväni. Alkuun houkutti se ajatus, että katsoisi pitkään sivusta touhuja. Vähän katsoinkin, mutta aika samalla tapaa rajattu, ja joutuu priorisoimaan.


Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - tammikuu 08, 2019, 15:09:25Voihan se olla että Juhalle on nyt parempi ottaa vähän hermolepoa. Ja siksi toisekseen kun on toiminut pidempään adminina, rivijäseneksi siirtyminen voi ehkä tuntua vähän tympeältä, kun ei saa enää itse päättää asioista.

Turha roikkumistilanne oli, tosin sen katkaisin nopsaan. Ei sellaista halua, kun muutakin tekemistä. Hermolepo ehkä ei tarpeen, kun kykenin yhä paremmin vointini puolesta olemaan admin. Hermolepo ok sen puolesta, että enemmän jäänyt aikaa muullekin. Sitä tarvitsee.

Rivijäsenenä on hekisesti vapaampaa. Voi kirjoittaa, mikäli mahdollisia tienoita. Aiemmin näin en kokenut.

Hayabusa

Juha on täällä, jee!
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Socrates

Olisi hienoa, jos Juha alkaisi taistella ylläpitoa vastaan kuten kerran näkkärillä. Mutta ei siitä enää ole siihen. Lässähtänyt.

Toivottavasti edes juhailee.
Älkää googletelko minua vaan googlettakaa perspano, niin löydätte jotain mikä kiinnostaa ja kiihottaa.

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Juha - tammikuu 08, 2019, 15:47:56

Kiitos, MKK.

Olin tietysti ajatellut rekisteröityväni. Alkuun houkutti se ajatus, että katsoisi pitkään sivusta touhuja. Vähän katsoinkin, mutta aika samalla tapaa rajattu, ja joutuu priorisoimaan.


Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - tammikuu 08, 2019, 15:09:25Voihan se olla että Juhalle on nyt parempi ottaa vähän hermolepoa. Ja siksi toisekseen kun on toiminut pidempään adminina, rivijäseneksi siirtyminen voi ehkä tuntua vähän tympeältä, kun ei saa enää itse päättää asioista.

Turha roikkumistilanne oli, tosin sen katkaisin nopsaan. Ei sellaista halua, kun muutakin tekemistä. Hermolepo ehkä ei tarpeen, kun kykenin yhä paremmin vointini puolesta olemaan admin. Hermolepo ok sen puolesta, että enemmän jäänyt aikaa muullekin. Sitä tarvitsee.

Rivijäsenenä on hekisesti vapaampaa. Voi kirjoittaa, mikäli mahdollisia tienoita. Aiemmin näin en kokenut.

Itse tykkäisin siinä mielessä olla admin että saa päättää siitä miltä foorumi näyttää, mutta jäsenten kanssa en ole kiinnostunut väkertämään, että sikäli se on sitten siinä.  ;D

Irtiottoa tuli siis jo tarpeeksi. Gyyd.

Juha

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - tammikuu 08, 2019, 16:00:35Irtiottoa tuli siis jo tarpeeksi. Gyyd.

Ei tullut. Sama tilanne oli Jatkumollakin, eli haave vähemmästä ajasta. Socrates ei näistä puheista pitänyt.

Käytännössä Jatkumolla kirjoittelin aika paljon. Nyt on ehkä realistisempaa vähentää osallistumis-aikaa, jolloin muulle jää. Ei se välttämättä vaikuta kielteisesti foorumilla oloon. En tiedä. Ehkä päinvastoin.

a4

#12
Hienoa Juha että saavuit.
Vanha kööri jo melkein kasassa ja uusiakin mahtuu näille virtuaalilaitumille...keskustelemaan. :)
Jatkumo oli hieno matka ja taas ollaan matkalla kohti uutta vuotta ja valoa. :)
Parasta tässä foorumikirjoittelussa on se että saa ja kannattaa osallistua omaan vaihtelevaan tahtiinsa.

MrKAT

Missä perussuomalainen törttöilemässä, siellä Jokisipilä puolustelemassa.
                    - Vanha turkulainen sananlasku (by Antti Gronow)

Ekisetä

Aijaa tääl onki kunnon meininki. Avamani ketju ja viesti lähti kävelee.
Kukas nyt pomottaa?