Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Twitter

Aloittaja -:)lauri, helmikuu 15, 2020, 00:20:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

MrKAT

^Sitä saa mitä tilaa, tässä kohun ja mainosrahakadon:

"Voi poikaseni, niin vähällä tiedolla leikkaajat ja potkijat luulevat hallitsevansa maailmaansa" - Kaarle Suuri somea seurattuaan
Suureen typeryyteen tarvitaan toopemaisen tyhmiä (moderoitavia) persuja.

MrKAT

Tässä natsi - osta Apple tai IBM... kukahan siellä tahtoo enää olla...

Suuryritykset keskeyttävät mainostamisen Elon Muskin X-viestipalvelussa – Valkoinen talo tuomitsi Muskin some-viestin
Tarkkailujärjestö Media Mattersin selvityksen mukaan suuryritysten viestipalvelussa julkaisemien mainosten vieressä on ollut natsimyönteisiä julkaisuja.
...
Mainostamisen X-viestipalvelussa ovat sanoneet keskeyttävänsä ainakin Disney, Warner Bros. Discovery, Comcast, Paramount, Lionsgate, Apple ja IBM.

- https://yle.fi/a/74-20060935
"Voi poikaseni, niin vähällä tiedolla leikkaajat ja potkijat luulevat hallitsevansa maailmaansa" - Kaarle Suuri somea seurattuaan
Suureen typeryyteen tarvitaan toopemaisen tyhmiä (moderoitavia) persuja.

Kopek

Väärät mielipiteet voivat tulla kalliiksi, vaikka ei mitään mielipidettä esittäisikään.

Musk uhkaa oikeustoimilla - ja vieläpä kovilla.

Elon Musk to file 'thermonuclear lawsuit' as advertisers desert X

https://www.theguardian.com/technology/2023/nov/18/elon-musk-to-file-thermonuclear-lawsuit-as-advertisers-desert-x

Antisemitismistä syyttäminen on tehokas keino mustamaalata ihmistä, koska käsite on tulkinnanvarainen. Natsipropagandan kaltaisen antisemitismin kaikki tunnistavat, mutta ilmiön reuna-alue on epämääräisempi. Missä menevät Israelin tekojen tuomitsemisen, juutalaisten syyttelyn ja juutalaisten antisemitistihenkisen syyttelyn rajat? Jokainen määrittelee ne omalla tavallaan.

Tälläkin foorumilla on mahdollisesti esitetty antisemitistisiä näkemyksiä, jos oikein tiukalla seulalla kirjoituksia seulotaan. Minun mielestäni niitä ei ole esitetty, mutta minä en arvioikaan kirjoituksia tiukan asteikon mukaan ainakaan tässä asiassa.

Pertti Salolaista syytettiin aikoinaan juutalaisvastaisuudesta hänen sanottuaan jossakin haastattelussa, että merkittävä juutalaisten omistusosuus amerikkalaisessa mediassa näkyy siinä, miten se kertoo Israelin ja palestiinalaisten välisestä konfliktista. Tästä arvioista nousi kauhea kohu, ja Salolainen joutui vakuuttelemaan syyttömyyttään.

Kaikkia asioita ei voi sanoa ääneen, vaikka näyttäisi siltä, että niinhän se on, eikä kukaan varsinaisesti edes kiistäisi sitä.

MrKAT

Tänään sukuni "verkottui" taas hitusen lähemmäs julkkiksia.
  Mika Aaltolan sisko lähetti minulle  ❤️-kuvan ja
tänään läheiselle sukulaiselleni (tosin toisessa somessa)  ❤️:n lähetti (ilmeisesti ihan itse) Elon Musk. Kun sukulaiseni rakettiansa kehui. Hän kyllä ihmetteli minulle onko Reeve toinen nimensä että pitäisi tarkistaa onko hän SE Musk. On se wikistellen ainakin SEN Muskin toinen nimensä.
 
Kuun alussa Ruben Stiller tykkäsi galluppi-yhteenvedostani ja aikoi ottaa siitä vaarin. Viime kuussa Helena Petäistö tykkäsi useasta maski ja koronarokote-jutustani.
  Tuntuu hauskalta, oudolta ja jännältä että julkkikset tykkää mitä sanot ja *vaikutat* heihin, edes hitusen. Tämä on eri asia kuin emaili koska tässä näkyy vieressä se pärstä. Hän itse kuin olisi läsnä.

Eilissäpäivin ainakin 2 koronarokoteänkyrää blokkasi minut. Toinen julisti että olen trolli ja ottanut kuvakaappauksen että vain niin vähän seuraajia.  Hän ei ymmärrä että jos olen tullut vasta kesällä niin eihän tavis ehdi saada kuin kourallisen seuraajia.
  En voi vastata hänelle koska olen estossa hänelle (en näe mitä kirjoittaa tästä lähin).
Mutta tässä voi olla se ikävä seuraus että se antaa syyn  tai tekosyyn blokata minut kokonaan näiden koronaänkyröiden piireistä kun muutkin alkaa pitää "saastaisena rokotepiikkilobbarina/trollina" ties minä. Hän voi julistaa minusta vaikka mitä hävyttömyyksiä enkä voi tietää mitä kunnianloukkauksia (tai jopa tappouhkauksia, tai lastentappaja, pedofiilijuoruja) minusta voisi levittää. Itse en ole blokannut ketään.

"Voi poikaseni, niin vähällä tiedolla leikkaajat ja potkijat luulevat hallitsevansa maailmaansa" - Kaarle Suuri somea seurattuaan
Suureen typeryyteen tarvitaan toopemaisen tyhmiä (moderoitavia) persuja.

MrKAT

Poliisi otti X:stä ritolat.

"Voi poikaseni, niin vähällä tiedolla leikkaajat ja potkijat luulevat hallitsevansa maailmaansa" - Kaarle Suuri somea seurattuaan
Suureen typeryyteen tarvitaan toopemaisen tyhmiä (moderoitavia) persuja.

Hippi

^
Olenkin aina kehunut Suomen Poliisia
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Toope

Lainaus käyttäjältä: Hippi - joulukuu 14, 2023, 16:40:51
^
Olenkin aina kehunut Suomen Poliisia
Kunhan et kehu Taposen kaltaisia 5.n kolonnan valepoliiseja.  ???