Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Väärin ymmärretty

Aloittaja Amore, tammikuu 08, 2019, 16:46:35

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

Aave

"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy

urogallus

Lainaus käyttäjältä: Aave - huhtikuu 24, 2021, 13:33:07
Joutsassa on päädytty lopulliseen ratkaisuun.

Heh. Luin ensin, että artikkelin oli kirjoittanut Anaali-Ovaska, mutta se olikin Anna Onali-Ovaska.

Aave

Lainaus käyttäjältä: urogallus - huhtikuu 24, 2021, 13:39:08
Heh. Luin ensin, että artikkelin oli kirjoittanut Anaali-Ovaska, mutta se olikin Anna Onali-Ovaska.
Anaali Onanio-Ska!
"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy

Amore

Nyt se on totta: Suomen kaikki Väisäset yhtyvät toisiinsa
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007979165.html

Maailman suurimmat orgiat? Ja sukurutsaisetkin vielä!
Onhan se ollut tiedossa, että elämme dekadenssin aikaa, mutta nyt ollaan kuitenkin ihan uudella levelillä.

Minä pyörryn...

All you need is Love

Hippi

Sähköpostin (Plantagenin mainoskirje) otsikko: Kanta-asiakashinta: -25% Gardena CleverRoll letkuvaunusta

Ensin luin väärin viimeisen sanan "letkuvanusta" ja hyvän hetken pohdin, mitä on letkuvanu, kunnes huomasin erheeni.
Tämän jälkeen meni mietintään, että miten jotain Gardeniaa (siinäkin lukuvirhe) myydään jostain erillisestä vaunusta ja millainen ja missä se letkuvaunu on. Olipa kummallinen tarjous.

Avasin viestin paremmin ja otin siihen kuvat mukaan ja aloin skrollata viestiä ja lopulta otsikon arvoitus selvisi. Eipä myyty Gardeniaa, vaan Gardena CleverRoll -nimistä letkuvaunua halvalla. Ilman kuvaa en olisi vieläkään tajunnut, millaista kapinetta mainoksessa tarjotaan. Tosin, ei tuo kapine kyllä vastaa käsitystäni vaunusta.



Hellepäivän iltasella alkanut päänsärky sai aivojen toiminnan kyllä poikkeuksellisen hitaalle :D
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Vatupassi

Mikä ihme siinä muuten on, että kirjoitan minä tänne foorumiin mitä hyvänsä, vaikka asiallistakin niin jo on sivuston seriffi
laittamassa kaikki samaan osioon, Eli sinne Vitun Vatupassin leikekirjaan? :o

Toope

Lainaus käyttäjältä: Vatupassi - kesäkuu 09, 2021, 21:53:52
Mikä ihme siinä muuten on, että kirjoitan minä tänne foorumiin mitä hyvänsä, vaikka asiallistakin niin jo on sivuston seriffi
laittamassa kaikki samaan osioon, Eli sinne Vitun Vatupassin leikekirjaan? :o
Emme me sinua tarkkaile, kuvittelet vain.
Emme ole ikkunasi takana. Se on joku muu.

Aave

"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy

Hayabusa

An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur


ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: https://www.is.fi/politiikka/art-2000008076696.htmlPolitiikka
Ville Tavio kehottaa Riikka Purraa lähtemään...

Jösses...
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hayabusa

An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

-:)lauri

Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Hippi

Mainoksessa sanotaan: Päänsärky voi tulla pahaan paikkaan.


Minulla se on tullut toistaiseksi aina vain päähän. Mainoksessa eivät kertoneet, mihin muualle se voisi tulla, mutta varmaan tämä on mainos, johon on tulossa jatko-osa lähiaikoina ja silloin paljastetaan mihin särky voi tulla.

If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

urogallus

Jos on likainen mieli niin pää on paha paikka.