Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Presidentti RFK junior?

Aloittaja ROOSTER, marraskuu 20, 2023, 15:00:21

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ROOSTER

Onkohan RFKjr:llä mahdollisuuksia Yhdysvaltain presidentinvaaleissa? Tai tietysti on, mutta millaiset.  https://www.kennedy24.com/

Kannattaako tilailla jo lippis? Kimppatilauksessa toimituskulut jäävät pienemmiksi. Minulla ei ole tosin tarvetta RFKjr:lle päässäni.

Hänellä on joitakin hyviä ajatuksia mutta vastapainoksi myös ihan sysipaskoja. Niinkuin aina ja kaikilla tietysti.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Robert_F._Kennedy_Jr.

Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Socrates

Näin gallupin, jonka mukaan RFK pesee reilusti ainakin vaa'ankieliosavaltioissa sekä Bidenin että Trumpin nuorten sitoutumattomien keskuudessa, mutta eihän noin pieni joukko vaalia ratkaise.

Oikeaan aikaan Kennedy on liikkeellä, porukka on aika kypsynyt kahden puolueen sotaan. Sitä ihmettelen, miksi sisaruksensa iskevät kapuloita rattaisiin. Liekö sillä sitten merkitystä.

Ei Kennedyllä mahdollisuuksia ole tulla valituksi, mutta voi hyvinkin ratkaista vaalin viemällä jommalta kummalta pääehdokkaalta riittävästi ääniä.
Älkää googletelko minua vaan googlettakaa perspano, niin löydätte jotain mikä kiinnostaa ja kiihottaa.

Hayabusa

En käytä lippiksiä. Enkä oikeastaan muitakaan mainosvaatteita - olen mahdollisimman paljon no-logo. Poislukien museoiden t-paidat. Siitä näkökulmasta RFK Jr, vaikkakin on ns. pääkandeja nuorempi, alkaa olla riittävän iäkäs.  ;D
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Hiha

Lainaus käyttäjältä: Hayabusa - marraskuu 20, 2023, 15:14:57
En käytä lippiksiä. Enkä oikeastaan muitakaan mainosvaatteita - olen mahdollisimman paljon no-logo. Poislukien museoiden t-paidat. Siitä näkökulmasta RFK Jr, vaikkakin on ns. pääkandeja nuorempi, alkaa olla riittävän iäkäs.  ;D

Entäs museohattuja? Et suinkaan mennyt ostaan tätä?

Napoleonin hattu myytiin ennätyshintaan