Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Alkoholia.

Aloittaja Renttu, helmikuu 13, 2019, 20:39:55

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Xantippa

Itse asiassa, Rooster, juoma on ollut yhdenlainen hitti ja yhdessä vaiheessa kaikissa bileissä trendikäs tarjottava.

Valitettavasti, kuten nimikaimansakin suosio, siitä on jo jokunen vuosikymmen, ainakin pari, aikaa...

En ole konjakkijuomien perään, mutta tuo meni alaskin mullakin.

T: Xante

Aave

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - marraskuu 29, 2023, 15:50:51
Onko kellään kokemuksia? Voisi olla oiva tuote nappailla kun näppäilee Kantapaikassaan.
On hyvää tavaraa. Itse en ole juonut pelkkää Xantea kumaraan asti muistaakseni kertaakaan, mutta siitä saa loihdittua kaikenlaisia hyviä drinkkejä. Simppelimpänä Xantea+Schweppesin Ginger Alea. Viime mainittua löytyy myös alkoista, osta suosista 1½ litran pullo. Makusi mukaan Xantea ja Ginger Alea, ja perään jäitä, niin toimii. Monet tykkäävät lisätä myös esim. Red Bullia ja Spritea... Verkosta varmasti löytyy kaikenlaisia hyviä drinkkisekoituksia. Päärynäsiiderilläkin sitä on hyvä blandata.
"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - marraskuu 29, 2023, 16:45:32
Itse asiassa, Rooster, juoma on ollut yhdenlainen hitti ja yhdessä vaiheessa kaikissa bileissä trendikäs tarjottava.

Valitettavasti, kuten nimikaimansakin suosio, siitä on jo jokunen vuosikymmen, ainakin pari, aikaa...

En ole konjakkijuomien perään, mutta tuo meni alaskin mullakin.

T: Xante

Pitääpä hankkia ensi kerralla. Valtavan suosion lasku normaalimpiin lukemiin ei kerro vielä laadusta, tai itse tuotteesta mitään. Enemmänkin ympäröivän maailman muuttumisesta.

Maiskuttelen ja kerron sitten kokemuksistani.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS