Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Asiakaspalvelusta

Aloittaja Edward, lokakuu 15, 2019, 07:08:25

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Hippi - marraskuu 22, 2019, 16:06:13
Myöhemmin kuulin, että noilla myyjillä on jotain merkkikohtaisia kiintiöitä, joilla tienaavat bonuksia itselleen. Ilmeisesti sen vuoksi hän oli haluton myymään sitä televisiota, jota olimme menneet ostamaan.

Tai sitten yritit ostaa ns. sisäänvetotuotteen jota myydään ehkä  jopa pienellä miinuskatteella. Tarkoituksena on siis vain houkutella uhri sisään ja yrittää sitten myydä hänelle jotakin muuta, lähinnä vastaavaa, mutta ehkä pikkuisen hintavampaa. Tuon sisäänvetotuotteen myynti ei kasvata kuukauden myyntiprovisiota, vaan voi jopa pienentää sitä.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hippi

^
Ei, kun ostin hyvälaatuisen ja kalliin television, joka on toiminut aivan moitteettomasti jo ehkä 7 tai 8 vuotta, mikä on ihan hyvin tämän vuosituhannen kapineelta.

Tyrkytetty olisi ollut halvempi, mutta vävyni, johon luotan kuin vuoreen näissä asioissa, sanoi, että se on huonompi. Nyt en sitä merkkiä enää muista, eikä sillä kai niin merkitystäkään enää ole.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Juuli

Olen saanut yhdeltä lehtikappiaalta puhelimessa varsin korkeatasoista palvelua.
Kun en lehteä tilannut , uros tokaisi puhelimeen jotta  haista v...u.
;D

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Juuli - marraskuu 22, 2019, 21:02:50
Olen saanut yhdeltä lehtikappiaalta puhelimessa varsin korkeatasoista palvelua.
Kun en lehteä tilannut , uros tokaisi puhelimeen jotta  haista v...u.
;D

Isäukkoni meinasi saada kerran autokorjaamonomistajalta turpaan. Kolme kysymystä ja ironinen piikki riitti prönärin (entrepreneour) ärsytyskynyksen ylittämiseen. Ymmärrettävää, hän oli jo vaikeuksissa ja joutui lopettamaan muutaman kuukauden sisällä. Onneksi työntekijä ehti väliin.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hippi

Vakituisessa ruokakaupassani on söpö lihamestari <3

Jouduin mennä kysymään lihatiskiltä, että eikö niillä ole sydäntä lainkaan, kun pakattujen lihojen hyllystö oli järjestelty uudelleen kinkkujen vuoksi enkä löytänyt etsimääni. Lihamestari sanoi, että ei ole. Hän oli kyllä miettinyt tilaamista, mutta jäi sitten pois noiden joulujuttujen vuoksi. Eikä ole naapurikaupassakaan, kun sieltäkin oli tullut asiakkaita kysymään sydäntä.

Hän tiedusteli, miten kiireellinen tarpeeni on ja riittääkö, jos hän huomenna tilaa ja ne on sitten torstaina kaupassa. Sanoin pärjääväni hyvin siihen asti ja sovittiin, että noihin samoihin aikoihin voin kysyä tiskiltä, jos ei hyllyyn ole vielä ehditty laittaa.

Jatkoin keskustelun jälkeen matkaa ja tein muut vähäiset ostokseni ja olin jo IP-kassalla, kun lihamestari tuli luokseni. Hän sanoi, että oli soittanut ja saanutkin tilauksen tehtyä jo huomiseen kuormaan, joten ne onkin jo huomenna haettavissa. Kysyi vielä, montako hän laittaa varmuudeksi sivuun, että varmasti saan sitten omani, kun tulen joko huomenna tai torstaina.

Vähänkö hyvää palvelua  :)
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Hayabusa

Lainaus käyttäjältä: Hippi - joulukuu 17, 2019, 18:38:00
Vakituisessa ruokakaupassani on söpö lihamestari <3
...
Vähänkö hyvää palvelua  :)

Hippi ostaessaan sydäntä, menetti omansa  ;D
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Hayabusa - joulukuu 17, 2019, 19:24:59
Lainaus käyttäjältä: Hippi - joulukuu 17, 2019, 18:38:00
Vakituisessa ruokakaupassani on söpö lihamestari <3
...
Vähänkö hyvää palvelua  :)

Hippi ostaessaan sydäntä, menetti omansa  ;D

^

Aika herttaista.  :D

Minulla oli kanssa tapana ostaa porsaan sydämiä (suoraan teurastamolta) sekä munuaisia. Pääasiallinen kohderyhmä oli muhkea kollikissamme mutta hän joutui taistelemaan näistä herkullisista ruhonosista kanssani. Jakosuhde oli yleensä 80-20. Vaimo ei varsinaisesti hyrissyt mielihyvästä kun keittelin munuaisia hellalla.

Jännä juttu, mutta kissa ei tykännyt maksasta ollenkaan vaikka se on minun herkkuani.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hippi

No niin mennettikin :)

Samaisen kaverin kanssa olen kyllä asioinut aiemminkin, joten ei tuo ollut ensimmäinen mukava kokemus hänestä. Joistain ihmisistä vaan tuntee sen, että he pitävät työstään palvelualalla. Nyt minun on sitten sateeseen lähdettävä hakemaan niitä sydämiä, jotten anna vaikutelmaa etten ole kiitollinen hänen näkemästään vaivasta.

Itse en tietääkseni ole koskaan sydäntä syönyt, vaikka niitä säännöllisesti ostan. Karvanassuille menee koko saalis.

Ei minunkaan kissat ole maksasta perustaneet. Joskus tulee ostettua jauhettua maksaa ja kun olen laittanut sen myyntipakkaiuksen kissoille putsattavaksi, niin ei ole kelvannut. Muistaakseni noista edesmenneistä kissoista Juulia taisi olla ainoa, joka muutaman lipaisun siitä otti, mutta siihen sekin jäi. Maksan kanssa muutenkin pitää olla varovainen, ettei sitä mene liikaa, jos joku kissa sitä nyt sattuisi syömään.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Hippi

Ei hemmetti, harvoin annan kiukkuista palautetta, mutta nyt meni Telialle.

Pari päivää sitten sain Telialta tekstarin, jossa kerrottiin, että liittymäni joku tarjous päättyy, mutta eipä huolta, liittymä jatkuu edelleen. Mutta kun ei sen ole pitänyt jatkua enää moneen kuukauteen.

Onneksi minulle oli vielä tunnarit Telialle ja menin sitä katsomaan, jotta ei kai siellä nyt ole jotain jäänyt roikkumaan. Löysin tosiaan tekstarissa mainitun liittymän voimassa olevana. Yritin sitten chatin kautta hoitaa sitä, jotta saan sanottua aiheettomasta laskutuksestakin, mutta chatti vaan latasi koko ajan, eikä se sitten toiminut ollenkaan. Tein itse sen liittymän irtisanomisen, joka sekin nyt vielä 14vrk roikkuu löysässä hirressä, ja yritin saada tehtyä takaisinsoittopyynnön selvittääksen tuota laskutusta puhelimitse. Ei onnistunut sekään "ei vapaita aikoja" se "palvelu" sanoi.

Viime syksynä vaihdoin Telialta pois ja molemmat liittymän ja Spotify-tilaus pistettiin poikki Chat- palvelun kautta. Mutta nyt tabletin liittymä olikin jäänyt voimaan ja siitä on mennyt suoravelotukseen laskut syyskuusta asti ihan turhaan.

Kun olin kirjautumassa ulos, Telia erehtyi tarjoamaan palautelomaketta ja kysyi "miten onnistuimme palvelemaan?". Harmi, että tilaa oli vain 500 merkkiä, mutta siihenkin tilaan sain mahtumaan nettisivujen huonon toiminnan ylipäätään ja chatin ja takaisinsoittopyynnön toimimattomuuden ja vielä tuon epäonnistuneet liittymän katkaisun ja rahojen nyysimisen tyhjästä. Koska tilaa oli niin vähän, kaikki loiventavat korulauseet jäivät puuttumaan.

Harvoin on käpy näin kovasti kärvähtänyt  >:( >:( >:( >:( >:(
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Toope

Lainaus käyttäjältä: Juuli - marraskuu 22, 2019, 21:02:50
Olen saanut yhdeltä lehtikappiaalta puhelimessa varsin korkeatasoista palvelua.
Kun en lehteä tilannut , uros tokaisi puhelimeen jotta  haista v...u.
;D
Olin nuorna miehenä yhden päivän puhelinmyyjänä. Tai oikeastaan muutaman tunnin, kun aloin iskeä puhelinta kiinni asiakkaiden korvaan.
Ei ihan se ammatti luonteelleni!? En vaan kestänyt noita tyhmiä ihmisiä. Olisivat jättäneet vastaamatta puhelimeen... ::)
Olen nykyisin erilaisissa tehtävissä.

Hayabusa

Täytyy kehua kotimaista verkkokauppaa https://www.kulta-center.fi/
Osa kehusta menee Postille.

Tilasin kellon tuolta ja melko täsmälleen 24 tunnin kuluttua kilahti kännykässä, että olisi paketti noudettavissa pakettipisteestä. Paketista paljastui tilaamani kellon lisäksi myös rannekkeenvaihtotyökalu ja matkasäilytyskotelo. Nopea toimitus, edullinen hinta ja pikku extrat nostavat kokemuksen ihan huippuluokkaan. Jos vielä tulee tarve vastaavalle hankinnalle, niin kyseinen kauppa on vahvoilla. Ja kauppa löytyy kivijalkaversiona Savonlinnasta.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Aave

^
Minkä kellon ostit? Ei tietenkään tarvitse kertoa, ellei huvita. :)

Olen itsekin katsellut aika ajoin uutta kelloa, mutta jäänyt lähinnä epämääräisen pohdinnan kohteeksi. Ehkä sitten joskus... En ole käyttänyt enää pitkään aikaan mitään koruja, ja laadukas rannekellokin on lojunut yli 10 vuotta lipastossa.
"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy

Hayabusa

Seikon Diversin. Vanhalle kävi pieni onnettomuus - omaa tyhmyyttä. Koska olin tykästynyt malliin, niin tein korvausinvestoinnin. Se on arkikello. Vähän spesiaalimpaan löytyy sitten sveitsiläistä aikarautaa.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Aave

Lainaus käyttäjältä: Hayabusa - helmikuu 12, 2020, 22:34:50
Seikon Diversin. Vanhalle kävi pieni onnettomuus - omaa tyhmyyttä. Koska olin tykästynyt malliin, niin tein korvausinvestoinnin. Se on arkikello. Vähän spesiaalimpaan löytyy sitten sveitsiläistä aikarautaa.
Se on erittäin hyvä arkikello, ja Seiko on laadukas merkki. Sanovatkin, että Rolexit ovat näyttämistä varten, mutta Grand Seikot käyttämistä varten. Tag Heuerin kellot ovat myös erittäin tyylikkäitä...

En ole itse enää pitkään aikaan käyttänyt mitään koruja tai edes rannekelloa (Laatukelloni on lojunut lipastossa jo ainakin 10 vuotta). Viime aikoina on kuitenkin tullut katseltua uutta kelloa, mutta mitään ratkaisua en ole kuitenkaan tehnyt. Tekisi mieli investoida johonkin Grand Seikoon, vaikka kovissa hinnoissa nekin liikkuvat. Singaporesta saisi tilattua laatukelloja Euroopan hintoja halvemmalla, sertifioiduista liikkeistä.
"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy

Hayabusa

^Jostain syystä Rolex tökkii minun silmääni. Oikeastaan ainoa malli, jota voisin harkita on Milgauss. Seiko on muuten vanhempi kellonvalmistaja kuin Rolex. Tietysti joko Blancpain on ihan toisella vuosisadalla historiansa osalta. Mekaaniset kellot ylipäätään ovat hauskoja pelejä.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur