Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Parisuhdeketju

Aloittaja Brutto, tammikuu 09, 2019, 08:59:35

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Topi

Lainaus käyttäjältä: Hippi - maaliskuu 01, 2019, 13:03:47
Nuo ulkonäkölliset seikat ei mitenkään olisi esteenä sietämiselle, mutta kumpikin mies on ollut itseään esiintuppaava hiukan öykkärimäinen ja kovaa ääninen mukahauska huumorihemmo. Voihan tietysti olla, että tuo rehvakka esiintyminen on varattu vain näihin joukkotapaamisiin. Mistäs sen tietää.

Kumpihan on yleisempää, etsiä uutta samanlaista vai, kuten itse tein, siirtyä lähes äärilaidasta toiseen?

Mutulla heittäisin että varman yleisempää on hakea samanlaista. Ehkä sitä ei edes hae mitenkään tietoisesti, vaan osin alitajuisesti päätyy samaan, koska siinä on jotain itselle helppoa, tuttua tjsp. Voihan se niinkin mennä, että jossain suhteessa rasittaa jotkut tietyt asiat ja niistä sitten haluaa pois. Ei halua että toinen ei hyväksy jotakin tai valittaa jostakin tai tekee jotakin, mutta vaikka näitä pitäisikin tietoisesti kriteereinä, sitten muutoin päätyy kuitenkin samankaltaiseen tai saman tyyppiseen ihmiseen.

Tähän päällekäyvään ja rasittavaan käytökseen kommentoin, että olen itse nähnyt tällaista myös naisissa, ja voi hyvin olla, että se on joku hermostuneisuuteen liittyvä omaksuttu toimintatapa sosiaalisissa tilanteissa. Heittäytyy ikään kuin kovaääniseksi ja vitsailee ja niin pois päin, ja sitten sama ihminen voi kahden kesken hyvinkin tuntua paljon rauhallisemmalta, fiksummalta ja niin edelleen.

Norma Bates

Väkisinkin näen aina himppasen punaista kun luen yhden näistä loputtomista polyamorian ylistyksistä. Tulee se tunne että minkä ihmeen takia jonkun pitää saada kaikki? Tai ehkä tässä on taustalla se että toisinaan näen netissä hyvän/kiinnostavan näköisen miehen hakemassa seuraa, ja sitten hänen tiedoistaan käykin ilmi että hän on poly. Pänniihän se.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006057785.html?fbclid=IwAR10OAn91DHyLBSZskLYZotMOZr9By3TEfFr_1QYySfyfbhCuZMch-jqQ3w

– Saan pitää oman elämän ja se on jo näyttänyt kivoimmat puolensa. Asun yksin ja se sopii minulle parhaiten. Yhteisasujaksi minusta ei enää ole.

Mikä estää pitämästä omaa elämää tai asumasta yksin vaikka olisi monogamisessa suhteessa? Olisikohan toisinaan niin että polyiksi ryhtyvillä on jotain erittäin pinttyneitä käsityksiä yksiavioisesta suhteesta? Kyllä siitäkin parisuhteesta voi omannäköisensä tehdä jossa on vain kaksi ihmistä eikä kokonaista kollektiivia. Ihan kuin nuo kaikki useammat kumppanit pitäisi asetella vastakkain kuin jonkinlaiset pelinappulat laudalla että ovela keskushenkilö voi sitten aina livahdella kuin koira veräjästä.

- Ai sulla olis jotain mihin sä tarttisit mua tänään? Sori ei pysty kun sovin jo toisen kumppanini kanssa että mennään kissanristiäisiin.

Norma Bates

Itsepuolustus- tahi kamppailulajin harrastaminen ei taida naiselle olla kovin erinomainen meriitti pariutumiskuvioissa. Olen pukuhuoneessa naisten kuullut juttelevan asiasta; heti kun treffeillä paljastaa mitä harrastaa, niin se olikin sitten jotakuinkin siinä. Tietysti jos haluaa miehen joka harrastaa tamaa tai samantapaista, niin kannattaa pitää harrastusta esillä. Ja ylllättävän paljon erilaisia alan lajeja diggailevia miehiä olen nettikeskusteluissa itsekin yhyttänyt. Se on sitten eri asia ovatko sinkkuna...

Onko niin että miehet eivät luota että jonkinlaisia, heh, taistelutaitoja oppinut nainen ei käyttäisi näitä miestä vastaan jos tulee voimallista erimielisyyttä? Joutuvathan naisetkin luottamaan siihen että esim. karatea harrastanut miehenpuoli ei tule ja pätki muijaa paskaksi riitatilanteessa. Tuskinpa miehet yhtään sen parempia ovat itseään hillitsemään kuin naisetkaan.

Itse kun olen suustani levoton törkyturpa, ainakin netissä, saatan toki uhota ihan mitä vaan. Mutta kyllä se treenaaminen kai jonkin verran pinnaa kuitenkin pidentää, ja tietoisuus siitä että pahemmassa paikassa saattaisi tai voisi tehdä niin ja noin tuottaa jo itsessään jonkinlaista mielihyvää ja itsevarmuutta (oli sitten oikeellista tai valheellista, en tiedä), että ehkäpä sitä ei niin kärkkäästi välttämättä turpaan tuuttaisikaan ihan pienistä asioista. Mutta ehkei alunperinkään lähtisi suhteeseen kenen tahansa reppanan ja rähjäpetterin kanssa.

Vai olisiko se nyt sitten vaan niin että fyysiseen harrastukseen panostanut nainen ikään kuin änkeää miesten omalle tontile. Vaikka joku yksittäinen Tahvo ei välttämättä edes itse harrastaisi minkäänlaista hikeä vuodattavaa aktiviteettia, niin on se nyt niin väärin että nainen pystyy hyödyntämään kehonsa voimaa ja massaa?

Hippi

Ei minulla ole karaten harrastuksesta aikanaan ollut mitään haittaa. Se pikemminkin taisi lisätä kiinostusta. Tosin siihen maailman aikaan, kun itse treenasin, se tehtiin matalalla profiililla eikä ihan ensinnä tuotu asiaa esiin ikään kuin päälle liimattuna esittelynä. Noihin itämaisiin lajeihinhan kuuluu tietty nöyryys ja vaatimattomuus, jota ainakin meillä korostettiin erityisesti.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Norma Bates

Nettideittailussa tuntuu että liikunnallisuutta pitää korostaa ettei epäillä että on ns. itsestään huolta pitämätön. Mutta eihän niiitä lajeja tietystikään tarvitse juurtajaksain luetella. Olen itse vaan ollut niin innoissani että on edes yksi kiinnostava asia elämässä.

Muuan kaikkea mahdollista kamppailua harrastanut herra tosin kritisoi Kravia siitä että se on niin aggressiivista. Itse en koe sitä niin. Koen että se kasvattaa assertiivisuutta.

Toisaalta siellä naisetkin leuhkivat mustelmillaan... Ja pari daamia on telonut itsensä pahemminkin, ja vähät välittää siitä. Itse en halua suin surminkaan loukkaantua koska olen näin vanha jo ja tuskin paranisin helposti ja sukkelaan.

Renttu

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - kesäkuu 23, 2019, 11:52:18
Onko niin että miehet eivät luota että jonkinlaisia, heh, taistelutaitoja oppinut nainen ei käyttäisi näitä miestä vastaan jos tulee voimallista erimielisyyttä?
Se vähän riippuu, minkälaiset vibat naisesta yleisemminkin saa. Harrastusvalinnasta saattaa tehdä sellaisen tulkinnan, että naisella ei ole välttämättä kaikki henkisesti kohdallaan. Moni nainen saattaa kuulemma perääntyä, jos mies kertoo esim. harrastavansa aseita. Moni nainen ei pidä aseista lainkaan. Kyse ei ole siitä, että pelkäisi tulevansa ammutuksi, vaan aseet nyt vain ovat todella luotaantyöntäviä. Tässä on ehkä sama juttu, mutta toisin päin.

Tavan janttereille se ei ole mikään kynnys, jos mirkku harrastaa judoa, karatea, capoeiraa... Mutta Krav Maga on jo hieman toista. Jannu tykkää kalastuksesta, ja sitten treffiseura kertoo tavallaan Krav Magan mainitessaan, että nainen osaa tarvittaessa kaivaa silmät päästä. Siitä saattaa mennä joillain niin sanotusti fiilis. :)

Norma Bates

 ;D

Ja enimmäkseen koen treeneissä olevani kuin aikuisten lasten tarhassa leikkimässä. En tiedä johtuuko siitä että meillä on hyvä ohjaaja josta pidän vähän kuin isästä jollaisen olisin halunnut. On ollut tosi hauskoja tilanteita ja se tulevista ja menevistä harjoittajista siivilöitynyt peruspoppoo on rentoa mutta harrastukselle omistautunutta sakkia.

Eniten siellä kyllä tietty häiritsee se kovempien daamien välinpitämättömyys vammoille. Jos ei piittaa omista kivuistaan, ei välttämättä muidenkaan. Ja jotkut joskus innostuvat liikaakin. Tulin ekaa kertaa elämässäni naisen "hakkaamaksi" kun nuorempi nainen nakutti toisen käsivarteni tummanpuhuvaksi.

Mutta kokonaisuutena motorisesta kömpelyydestä kärsivälle varsin hyödyllinen harrastus.


Brutto

#128
Tässä Ilta-Sanomien tilastoa mistä seksiseuraa löytyy. Ihmetyttää kohdan "Häät" pieni osuus? Jokainen naimisissa oleva on varmasti saanut seksiseuraa omista häistään.


https://infogram.com/mistaloytanytseksiseuraa-1hxr4znj3ylo4yo?live
"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Brutto - heinäkuu 18, 2019, 07:24:52
Tässä Ilta-Sanomien tilastoa mistä seksiseuraa löytyy. Ihmetyttää kohdan "Häät" pieni osuus? Jokainen naimisissa oleva on varmasti saanut seksiseuraa omista häistään.


https://infogram.com/mistaloytanytseksiseuraa-1hxr4znj3ylo4yo?live

Tämä ketju olisi sopinut paremmin, ei varatun elikkäs parisuhteessa olevan kuulu enää mitään mistään löytää...

https://kantapaikka.net/index.php/topic,25.0.html

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - heinäkuu 18, 2019, 09:33:47
Lainaus käyttäjältä: Brutto - heinäkuu 18, 2019, 07:24:52
Tässä Ilta-Sanomien tilastoa mistä seksiseuraa löytyy. Ihmetyttää kohdan "Häät" pieni osuus? Jokainen naimisissa oleva on varmasti saanut seksiseuraa omista häistään.


https://infogram.com/mistaloytanytseksiseuraa-1hxr4znj3ylo4yo?live

Tämä ketju olisi sopinut paremmin, ei varatun elikkäs parisuhteessa olevan kuulu enää mitään mistään löytää...

https://kantapaikka.net/index.php/topic,25.0.html

Ehkä Brutto on näitä "odotetaan papin aamenta" -tyyppejä. Tai Ensitreffit alttarilla -kisaaja. Ellei sitten järjestettyjen avioliittojen kannattaja.

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: safiiri - heinäkuu 18, 2019, 09:40:27
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - heinäkuu 18, 2019, 09:33:47
Lainaus käyttäjältä: Brutto - heinäkuu 18, 2019, 07:24:52
Tässä Ilta-Sanomien tilastoa mistä seksiseuraa löytyy. Ihmetyttää kohdan "Häät" pieni osuus? Jokainen naimisissa oleva on varmasti saanut seksiseuraa omista häistään.


https://infogram.com/mistaloytanytseksiseuraa-1hxr4znj3ylo4yo?live

Tämä ketju olisi sopinut paremmin, ei varatun elikkäs parisuhteessa olevan kuulu enää mitään mistään löytää...

https://kantapaikka.net/index.php/topic,25.0.html

Ehkä Brutto on näitä "odotetaan papin aamenta" -tyyppejä. Tai Ensitreffit alttarilla -kisaaja. Ellei sitten järjestettyjen avioliittojen kannattaja.

Ei, vaan ainoastaan aavistuksen matemaattisesti haasteellinen. Jos hääpari muodostaa seurueesta 2...niin ne loput välttämättä eivät niinku sekstaa häissä = häissä ei välttämättä vaan aina saa. Oletan, että jenkkileffoja lukuunottamatta jopa harvemmin saa.

En tajua tämänkään tilaston ihmettelyä.

T: Xante

Brutto

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - heinäkuu 18, 2019, 13:42:40
Lainaus käyttäjältä: safiiri - heinäkuu 18, 2019, 09:40:27
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - heinäkuu 18, 2019, 09:33:47
Lainaus käyttäjältä: Brutto - heinäkuu 18, 2019, 07:24:52
Tässä Ilta-Sanomien tilastoa mistä seksiseuraa löytyy. Ihmetyttää kohdan "Häät" pieni osuus? Jokainen naimisissa oleva on varmasti saanut seksiseuraa omista häistään.


https://infogram.com/mistaloytanytseksiseuraa-1hxr4znj3ylo4yo?live

Tämä ketju olisi sopinut paremmin, ei varatun elikkäs parisuhteessa olevan kuulu enää mitään mistään löytää...

https://kantapaikka.net/index.php/topic,25.0.html

Ehkä Brutto on näitä "odotetaan papin aamenta" -tyyppejä. Tai Ensitreffit alttarilla -kisaaja. Ellei sitten järjestettyjen avioliittojen kannattaja.

Ei, vaan ainoastaan aavistuksen matemaattisesti haasteellinen. Jos hääpari muodostaa seurueesta 2...niin ne loput välttämättä eivät niinku sekstaa häissä = häissä ei välttämättä vaan aina saa. Oletan, että jenkkileffoja lukuunottamatta jopa harvemmin saa.

En tajua tämänkään tilaston ihmettelyä.

T: Xante

Matemaattisesti ajatelle häissä on sinkullakin suurin todennäköisyys löytää sänkyseuraa. 4,3% vastanneista ilmoittaa löytäneensä seksiseuraa häistä. Keskivertoihminen käy häissä ehkä kerran kahdessa vuodessa kun taas baareissa ja terasseilla hän vierailee parikymmentä kertaa vuodessa.

Baarissa käydään siis vähintään 40 kertaa useammin kuin häissä. Slti tuon tilaston mukaan baarista löytyi vain 14 kertaa enemmän seksiseuraa. Häät ovat siis yhtä käyntiä kohden varmin tapa löytää seksiseuraa.

Kiihottuvatko sinkkunaiset häissä?
"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Brutto - heinäkuu 19, 2019, 18:31:16
Kiihottuvatko sinkkunaiset häissä?

Kyllä. Ja naiset yleensäkin. Sinkuilla tuo vielä korostuu.

Raportoin tarvittaessa havainnoistani tarkemmin myöhemmin. Useat häät läpikäytävänä tänä kesänä.

Naisilla on tapana kiihottua yllättävänkin paljon toisten naisten (seksuaali- ja parisuhdeviritteisistä) tekemisistä. Jos vain suinkin saatte naisystäväparin lähtemään seuraksenne strippibaariin niin älkää jättäkö tilaisuutta käyttämättä. Varatkaa muutama satanen tarjoiluihin ja vielä kuohuvaa ja jotain sotkuista purtavaa kotiinkin sekä Barry Whitea repeatilla taustaksi.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

-:)lauri

Eli väitättekö että tämän take away olisi siis se, että jos seksiä haluaa, kannattaa mennä tindertuttavansa kanssa treffeille jonkun häihin?
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.