Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Parisuhdeketju

Aloittaja Brutto, tammikuu 09, 2019, 08:59:35

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

-:)lauri

Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Norma Bates

Taitaakin olla pirun pitkä aika siitä kun olen viimeksi hölöttänyt seksiasioista foorumilla. Sitä se teettää kun ei ole ketään yllyttämässä.  ::)

urogallus

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - toukokuu 08, 2020, 10:59:58
Taitaakin olla pirun pitkä aika siitä kun olen viimeksi hölöttänyt seksiasioista foorumilla. Sitä se teettää kun ei ole ketään yllyttämässä.  ::)

Sulla on selvästikin ikävä Socrua ja Ekiä.

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: urogallus - toukokuu 08, 2020, 11:02:37
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - toukokuu 08, 2020, 10:59:58
Taitaakin olla pirun pitkä aika siitä kun olen viimeksi hölöttänyt seksiasioista foorumilla. Sitä se teettää kun ei ole ketään yllyttämässä.  ::)

Sulla on selvästikin ikävä Socrua ja Ekiä.

Olihan siinä oma pikantti lisänsä vaikka kumpikin välillä myös ärsytti. Mutta toisaalta, mikäpä ei ärsyttäisi varttiautistia.

Aave

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - toukokuu 08, 2020, 12:16:41
Kuvitelluista tilanteista? Ihan oikeasti olen paritellut nainen päällä -asennossa, muidenkin kuin eksien kanssa. Ihan ok ollut muutaman muunkin kanssa. Itseasiassa, nyt kun tarkemmin asiaa ajattelen, niin jos en oikein innostu miehestä, en myöskään pyri lempiasentoihini ja sitten kokonaisarvio että seksi on huonoa sen kuin vahvistuu. Jos taas mies miellyttää, tulee eräänlainen nouseva kierre.

En siis ole koskaan lopettanut kesken leikin, enkä siten kai sitten ole joutunut tilanteeseen että mies jatkaa väkisin. Mutta mikä sitten lopulta kääntää seksin plääh- tai vau-suuntaan, en tiedä. Olen olettanut että ulkonäkö, eli jos mies on pantavan näköinen niin sitten seksikin sujuu, mutta ei se aina niinkään ole mennyt.
En tarkoittanut mitään seksiasentoja vaan sitä, että ensin pähkit jotain uutta, mahdollisesti löytyvää partneria tai kumppania ja etsit seuraa verkossa, ja sitten samaan aikaan ryhdyt ampumaan näitä toiveikkaita mielikuviasi heti alas, jos tulee jotain vähänkään konkreettista mahkua vastaan. Levität siis ensin maton jalkojesi juureen, astut sille ja ryhdyt heti perään vetämään mattoa jalkojesi alta. Sitten ei taas mikään muka käykään, ja on aika ryhtyä ruotimaan eksiä, ja mitä joskus 10 vuotta sitten on tapahtunut.

Suomeksi: hanki itsellesi uusia kokemuksia ja siten samalla uusia muistoja, niin ei tarvitse ruotia vuositolkulla menneitä. Kerran täällä vain eletään. Suotta istua omassa pienessä häkissään ja järsiä sen kaltereita, semminkin kun se häkin ovi on auki koko ajan.
"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Aave - toukokuu 08, 2020, 12:51:05
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - toukokuu 08, 2020, 12:16:41
Kuvitelluista tilanteista? Ihan oikeasti olen paritellut nainen päällä -asennossa, muidenkin kuin eksien kanssa. Ihan ok ollut muutaman muunkin kanssa. Itseasiassa, nyt kun tarkemmin asiaa ajattelen, niin jos en oikein innostu miehestä, en myöskään pyri lempiasentoihini ja sitten kokonaisarvio että seksi on huonoa sen kuin vahvistuu. Jos taas mies miellyttää, tulee eräänlainen nouseva kierre.

En siis ole koskaan lopettanut kesken leikin, enkä siten kai sitten ole joutunut tilanteeseen että mies jatkaa väkisin. Mutta mikä sitten lopulta kääntää seksin plääh- tai vau-suuntaan, en tiedä. Olen olettanut että ulkonäkö, eli jos mies on pantavan näköinen niin sitten seksikin sujuu, mutta ei se aina niinkään ole mennyt.
En tarkoittanut mitään seksiasentoja vaan sitä, että ensin pähkit jotain uutta, mahdollisesti löytyvää partneria tai kumppania ja etsit seuraa verkossa, ja sitten samaan aikaan ryhdyt ampumaan näitä toiveikkaita mielikuviasi heti alas, jos tulee jotain vähänkään konkreettista mahkua vastaan. Levität siis ensin maton jalkojesi juureen, astut sille ja ryhdyt heti perään vetämään mattoa jalkojesi alta. Sitten ei taas mikään muka käykään, ja on aika ryhtyä ruotimaan eksiä, ja mitä joskus 10 vuotta sitten on tapahtunut.

Suomeksi: hanki itsellesi uusia kokemuksia ja siten samalla uusia muistoja, niin ei tarvitse ruotia vuositolkulla menneitä. Kerran täällä vain eletään. Suotta istua omassa pienessä häkissään ja järsiä sen kaltereita, semminkin kun se häkin ovi on auki koko ajan.

Okei. En varsinaisesti mieti eksiäni jos mietin mitkä asennot olen havainnut itselleni tyydyttävimmiksi. Parisuhdetta noin ylipäätään tietysti arvostan yli kaiken, koska siinä pääsee kunnolla irrottelemaan. Mutta tokikaan se ei aina ole silkkaa elämystä isolla eellä. Huonommista kokemuksista vain on helpompi mennä ohi ja eteenpäin kun tietää että tulee uusi kerta saman ihmisen kanssa.

Eksät eivät ole ehtineet rassaamaan päätä koska ihastuin yli vuosi sitten harrastuksen parissa. Siellähän tuntuu olevan kahta sorttia miehiä. Arkoja ja rentoja. Tietysti iskin silmäni arimmista arimpaan. Ja sillä mitään edistymistä ei ehtinyt tapahtua ennen koronaa kun ei minusta ole ollut väkisinkään ottamaan.

Sen verran olen saanut selville että poitsu on sekä nörtti että insinööri. Mikä selittänee yhtä sun toista.

Kopek

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - toukokuu 08, 2020, 09:33:12
Omalla kohdallani se mitä eniten pelkään ulkonäön arvostelussa on että sanotaan etteivät kasvoni ole kauniit, kun eiväthän ne ole. Ainakaan minun mielestäni.

Edellä on kirjoitettu arvioni mukaan melko epäkohteliaasti NB:n ajatuksista ja mielipiteistä foorumilla.

Minuun ainakin uppoaisivat aika epämukavalla tavalla ilmiselväksi loukkaamiseksi tarkoitetut kommentit avattuani ensin sydäntäni jostakin herkästä aiheesta ja kerrottuani hyvin henkilökohtaisista asioistani. Ja sitten joku iskisi "yllättäen" juuri niihin. Ei se mukavalta tunnu, vaikka foorumeilla olisi vuosien varrella nahka kuinka kovettunut. Toivoo nimimerkki "kokemusta on".

Jos yhtään lohduttaa, niin minun mielestäni - olen tämän joskus ennenkin maininnut - hieman persoonallisen näköiset kasvot ovat paljon mielenkiintoisemmat kuin joku tusinabarbien naama, jollaisia kävelee vastaan miljoonia. Vaikka jälkimmäiset täyttäisivät virallisen normin "kauniista kasvoista", niistä puuttuu se jokin. Minä en ainakaan ihastuisi ensi silmäyksellä tuollaiseen sarjamuotista tulleeseen ilmeettömään nukkeen. Minun mielestäni NB:n kasvot ovat söpöllä tavalla kauniit ja lisäksi sen tyyppiset, että niitä vilkaisisi kiinnostuneena vielä toisenkin kerran, jos ne jossakin ihmistungoksessa vastaan tulisivat. Toivottavasti NB ei pidä tätä ääliömäistä kehuskeluna. Mitään taka-ajatuksia tähän mielipiteeseen ei ainakaan sisälly. Olen vain tätä mieltä.

Tietysti jos itse ei ole täysin tyytyväinen siihen, mikä peilistä katsoo, niin eikö voisi kokeilla esimerkiksi jonkinlaista tyylin muuttamista. Erilainen kampaus, erilaiset meikit (jos niitä käyttää) ja tällaista. Muistelen katsoneeni joskus televisiosta ohjelmaa, jossa ihminen muutettiin aika lailla eri näköiseksi muuttamalla koko hänen tyylinsä.

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - toukokuu 08, 2020, 09:33:12
Mutta sitten kun yksi tyyppi nettideitissaitin kautta ilmoitti että kroppani on notkea kuin kissan, mutta pää kuin Marge Simpsonilla ja pääsisi itku kun minua panisi, niin se meni niin överiksi että en nyt ihan sentään uskonut että se olisi edes tyypin mielipide.

Onhan se hyvä sentään, että omaa notkean kissan vartalon, mitä sillä nyt tarkoitetaankin. Positiivinen ilmaisu lienee kuitenkin kyseessä (kissanainen etc.).

Nykyisissä alle kolmekymppisissäkin on jo niin paljon ylipainosia ja ylipainoa kohti matkalla olevia ja muutenkin "rupsahtaneita" tapauksia, että NB:n pärjäisi aivan hyvin jopa tämän ikäluokan ulkonäkökisoissa. Omassa sarjassaan... (ettei menisi ääliömäiseksi kehumiseksi, lopetan lauseen tähän)

Ehkä syy sille, miksi "suurta rakkautta" ei tunnu tulevan kohdalle, on se, että taso on monille liian korkea. Oman ikäluokan tapaukset ovat jo parhaat päivänsä nähneitä kaljan lipittelijöitä, joten ei heistä ole mihinkään. Nuorempia taas vaivaa epävarmuus.

Norma Bates

Tässä iässä naama muuttuu kuin taikaiskusta kun menee selälleen makaamaan. Tuloksesta voisi ottaa kuvan ja marssia sen kanssa plastiikkakirurgille. Mutta olisiko tulos sitten luonteva, en tiedä. Jokatapauksessa puhun kasvoista sellaisena kuin ne ovat, en hiuksiin tms. liittyvistä yksityiskohdista.

Enivei, on mahdollista että olen lääpälläni mieheen jolla on ollut erittäin ikäviä kokemuksia naisista, tai vaihtoehtoisesti ei kokemuksia lainkaan. En tiedä josko incelismikin uhkaa, ainakin mies on käytöksestään päätellen kärkkäästi olettamassa että minun mielenkiintoni muka horjahtaa helposti tuosta noin vaan muihin miehiin, kunhan saliin marssii tarpeeksi tummia ja pitkiä miehiä. Jotka eivät edes ole tyyppiäni. Millähän sen saisi menemään perille että voin olla erittäin itsepäinen järjettömyyksiin asti. Eli ihastumiseni ei lässähdä niin kauan kuin ei saa seksiä. Joskus ei senkään jälkeen.


urogallus

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - toukokuu 08, 2020, 13:44:22
Enivei, on mahdollista että olen lääpälläni mieheen jolla on ollut erittäin ikäviä kokemuksia naisista, tai vaihtoehtoisesti ei kokemuksia lainkaan. En tiedä josko incelismikin uhkaa, ainakin mies on käytöksestään päätellen kärkkäästi olettamassa että minun mielenkiintoni muka horjahtaa helposti tuosta noin vaan muihin miehiin, kunhan saliin marssii tarpeeksi tummia ja pitkiä miehiä. Jotka eivät edes ole tyyppiäni. Millähän sen saisi menemään perille että voin olla erittäin itsepäinen järjettömyyksiin asti. Eli ihastumiseni ei lässähdä niin kauan kuin ei saa seksiä. Joskus ei senkään jälkeen.

Mikä tästä on olemassa muuallakin kuin sinun päässäsi?

Oletko edes puhunut tuon miehen kanssa muusta kuin harrastukseen liittyvästä?

Olen ennenkin sanonut, että mielestäni ihastus on tuoretuote, joka pitää käyttää välittömästi löytämisen jälkeen. Sitä ei parane ruveta hilloamaan, sillä siitä tulee vain harmia.

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: urogallus - toukokuu 08, 2020, 14:40:56
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - toukokuu 08, 2020, 13:44:22
Enivei, on mahdollista että olen lääpälläni mieheen jolla on ollut erittäin ikäviä kokemuksia naisista, tai vaihtoehtoisesti ei kokemuksia lainkaan. En tiedä josko incelismikin uhkaa, ainakin mies on käytöksestään päätellen kärkkäästi olettamassa että minun mielenkiintoni muka horjahtaa helposti tuosta noin vaan muihin miehiin, kunhan saliin marssii tarpeeksi tummia ja pitkiä miehiä. Jotka eivät edes ole tyyppiäni. Millähän sen saisi menemään perille että voin olla erittäin itsepäinen järjettömyyksiin asti. Eli ihastumiseni ei lässähdä niin kauan kuin ei saa seksiä. Joskus ei senkään jälkeen.

Mikä tästä on olemassa muuallakin kuin sinun päässäsi?

Oletko edes puhunut tuon miehen kanssa muusta kuin harrastukseen liittyvästä?

Olen ennenkin sanonut, että mielestäni ihastus on tuoretuote, joka pitää käyttää välittömästi löytämisen jälkeen. Sitä ei parane ruveta hilloamaan, sillä siitä tulee vain harmia.

Tekisi kovasti mieli antaa tarkka kuvaus tilanteista, mutta se nyt kumminkin johtaa vain syyllistämiseeni että mikset ottanut. En minä osaa vamppailla miehiä livenä. Mutta kun en myöskään pidä öykkäreistä enkä tunkkaisista lirkuttelijoista, niin jäljelle jää ne arkaparkayksilöt jotka pitäisi itse ottaa, koska ei ne tee yhtään mitään liian rohkeaa itse.

Rohkeinta oli että söpöliini seisoi minuuttikaupalla ihokosketuksessa kanssani kun kuuntelimme ohjaajan yhteenvetoa. Enpä oikein usko että fyysisen harrastuksen taukopaikoissa ollaan liki, oli sitten yhtä tai useampaa sukupuolta läsnä.

En sitten tuosta osannut edetä koska aivan kuten sinäkin nyt alleviivasit, kuka minusta muka voisi olla kiinnostunut? Ei niin kukaan. Tai max 3 min jos olen bikinit päällä. Treenikuteissa 5 - 10 min, pöh. Ehkä poitsu ottikin vaan tukea ettei tuuperru. Vaikka ihan suorassa hän minun mielestäni kyllä seisoi.

Norma Bates

Minua on harmittanut että itse suosimaani miestyyppiä on haukuttu pulkannaruksi ja tuulessa heiluvaksi vinkuheinäksi. Ihan kuin kaikkien pitäisi tykätä siitä että päälle napsahtaa vähintään sata kiloa miestä.

a4

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - toukokuu 08, 2020, 10:59:58
Taitaakin olla pirun pitkä aika siitä kun olen viimeksi hölöttänyt seksiasioista foorumilla. Sitä se teettää kun ei ole ketään yllyttämässä.  ::)
Fiilistelin tässä lukemalla incel-ketjua ja siitä juontui mieleeni idea: Voisiko nainen harrastaa vyödildolla heteroseksiä naisen kanssa? Tuplaisi potentiaaliset partnerit.

Toinen ideani. Andersson-elvytyssetelillä kotimaista palvelualaa työllistävää seksiä, myös täältä: https://maksullinenmies.com

Viimeisin oma seksikokemukseni oli eilen kun pelasin tarjottua ilmaispeliä. Eksoottisen seksikkäitä uhkeita maatalouskoneita kaupunkilaispoitsun käsissä.
Farming Simulator 19 – E3 2018 Trailer | PS4
En nyt halua yllyttää sinua pelinaiseksi mutta pleikkarilla saa helposti peliseuraa ja muutakin:
5 Minutes of PS4 Playroom Streams
Joku osaava insinöörinörtti voisi tarvittaessa neuvoa teknisemmin. ;)

Norma Bates

Henk.koht. en koe toisten naisten kehoja niin innostavina että haluaisin olla mieliksi seksuaalisella sektorilla. Minua ei kiihota pyöreys, pehmeys, kaaret, vaan kovuus, tiiviys, jäntevyys.  :P

Kopek

#328
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - toukokuu 08, 2020, 10:59:58
Taitaakin olla pirun pitkä aika siitä kun olen viimeksi hölöttänyt seksiasioista foorumilla. Sitä se teettää kun ei ole ketään yllyttämässä.  ::)

Mielenkiintoistahan näistä on lukea varsinkin, kun ne avaavat ikkunan erilaiseen maailmaan kuin millaisessa minä olen elänyt.

Minulle seksin harrastaminen ei tarkoita "napataan jostakin joku ja tehdään se", vaan se menee pidemmän kaavan mukaan. Pidempi kaava on esimerkiksi seuraava:

Katsellaan ja haaveillaan muutama vuosi ja yritetään löytää tilanteita tai harrastuksia, joissa voisi tutustua tyttöihin. Kun jonkilainen tutustuminen lopulta on tapahtunut, kirjoitetaan kirje joillekin tytöistä, joihin on tutustuttu, ja katsotaan, saadaanko kehittymään kirjeenvaihtoa. On eduksi, että ollaan kaukana toisistaan, että kirjeen kirjoittamiselle olisi jokin muodollinen syy. Ulkomailla oleminen on hyvä syy.

Jatketaan kirjeenvaihtoa ja katsotaan, olisiko joku kirjeenvaihtokaveri sellainen, että hänen kanssaan voisi tavata myös face to face. Mietitään ja suunnitellaan, missä ja millä tekosyyllä tapaamisen saisi järjestymään.

Jos tapaaminen järjestyy ja on onnistunut, odotetaan seuraavaa tilaisuutta ja ehkä yritetään jotenkin jollakin tekosyyllä saada se aikaan. Auto on hyvä apuväline...  "mihin olet menossa, voin viedä sinut".

Kun tapaamisia on ollut muutama, ja ne ovat olleet kummallekin osapuolelle tyydyttäviä, voidaan katsoa päästyn seurustelun alkuun. Jos kaikki menee hyvin, eikä eroa tapahdu seurustelun kuluessa, sovitaan jossakin vaiheessa alustavasti naimisiin menosta "sitten joskus". Noin vuotta ennen vihkimistä mennään kihloihin sen merkiksi, että suunnitelman suhteen ollaan tosissaan. Kun häät on lopulta vietetty, päästään kokeilemaan seksiä. "Uh, auh, tällaistako se oli", huokaistaan ja todetaan, että oliko tämä nyt odottamisen väärti. Kirjeenvaihdon aloittamisesta on tällöin kulunut noin viisi vuotta ja seurustelun aloittamisesta yli neljä vuotta. Joskus sitä seksiä jatkossakin ajan kuluksi harrastetaan, kunnes vuosien varrella kiinnostus hiipuu ja...

Eli sellaista on seksi siinä toisessa maailmassa.

a4

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - toukokuu 08, 2020, 19:47:20
Henk.koht. en koe toisten naisten kehoja niin innostavina että haluaisin olla mieliksi seksuaalisella sektorilla. Minua ei kiihota pyöreys, pehmeys, kaaret, vaan kovuus, tiiviys, jäntevyys.  :P
Heitän ihan teoreettisen kyssärin. Voisiko fitness-naisen kroppa olla sinun makuusi?



Toisaalta: https://www.vauva.fi/keskustelu/3063211/fitness-naiset-pierevat-ihan-hulluna