Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Parisuhdeketju

Aloittaja Brutto, tammikuu 09, 2019, 08:59:35

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - tammikuu 28, 2023, 10:38:38
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - tammikuu 28, 2023, 10:26:48
Tämä siksi että järjestetyissä avioliitoissa on aina kyse omaisuudesta ja rahasta. Ei rakkaudesta.

Tästä muuten oli intialainen kolleeka eri mieltä. Hän väitti kivenkovaan, että siellä on kyse siitä, että vanhemmat tuntevat lapsensa ja sen vuoksi osaavat valita heille oikeanlaisen puolison, jonka kanssa elämästä tulee onnellista.

Toki minusta se kuulosti erikoiselta ja epäuskottavalta, mutta hän oli vakuuttunut kannastaan. Ja hän ei vielä ollut naimisissa, joten sikäli  voihan se hänenkin mielensä muuttua :D

T: Xante

Tästä tulee mieleen se pakistanilainen jonka kanssa keskustelin lapsityövoiman käytöstä Hän oli sitä mieltä, että se on hyvä asia, muutenhan perhe näkisi vielä enemmän nälkää. Hyvä että edes lapsella on töitä.

Meille ei lapsia tullut sen vuoksi, että ne toisivat rahaa perheeseen, vaan ihan muiden asioiden vuoksi.

Joskus tuntuu ihan mahdottomalta, että ihmiskunta selviäisi ja eläisi ihmisiksi.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - tammikuu 28, 2023, 11:06:31
Tästä tulee mieleen se pakistanilainen jonka kanssa keskustelin lapsityövoiman käytöstä Hän oli sitä mieltä, että se on hyvä asia, muutenhan perhe näkisi vielä enemmän nälkää. Hyvä että edes lapsella on töitä.

Joo tähän olen törmännyt minäkin! Lisäksi väitettiin, että lapset ensinnäkin tykkää olla hyödyksi ja toisekseen joutilaisuus on nuorelle mielelle pahasta.

No, tuo jälkimmäinen on joskus noussut mieleen, kun otsikoita lueskelee. Sittenkään en ole kantaani muuttanut...

T: Xante

Socrates

Tämän päivän Hesarissa on juttu kuusikymppisen naisen kokemuksista Tinderissä.

Oli treffannut vuoden aikana 42 miestä tohtoreista asvalttimiehiin. Ilmeisesti mennyt sänkyyn joidenkin kanssa, koska kirjoittaa, että ikäisillään miehillä alkaa olla erektiohäiriöitä.

Kuulemma kysyntä ja tarjonta ei kohtaa. Jotkut nuoret miehet olivat lähestyneet kuumaa puumaa, mutta hän etsii ikäistään. Toisaalta hänen ikäisistä moni mies etsii nelikymppistä naista ja valehtelee ikänsä. Sitten asiantuntija kommentoi, että senioritansseissa leskimiehistä on kova kilpailu.

Miesten profiileissa näkyi isoja kaloja.

Jokunen törkyviesti tuli, mutta treffatut olivat symppiksiä ja hyviä keskustelijoita, vaikkei pitkää suhdetta lopulta syntynyt.

Jonkun verran poikkeaa Norman kokemuksista, mutta Norma on vielä hiukan nuorempi.
Kävelevä kremppakertymä

Norma Bates

Ovat jotkut puhuneet semmoista että kun kuolema alkaa häämöttää, alunperin nelikymppisinä villiintyneille miehille tulee kiire etsiytyä parisuhteeseen, että on se omaishoitaja valmiina. Mutta ei kukaan viisi- tai kuusikymppinen ikäistään naista etsi. Kun ovat kuulemma niin rupsahtaneita. Siksihän se minunkin tapailemani 55 v mies ei halunnut olla missään tekemisissä ikäistensä naisten kanssa, ja valehteli olevansa 45 v, kunnes tavatessa kertoi totuuden. (Ja itse olin siis 52 v.)

Kopek

Ranskan presidentti Emmanuel Macron täytti joulukuussa 45 vuotta, ja hänen vaimonsa Bridgette täyttää pian 70.

Ikäeroa pariskunnalla on melkein 25 vuotta.

https://en.wikipedia.org/wiki/Brigitte_Macron

Eikä tuo ole vielä mitään. Näytteijä Joan Collins täyttää pian yhdeksänkymmentä, ja aviomies Percy Gibson vasta 58-vuotias.

Ehkä varttuneiden naisten kannattaa etsiä seuralaista oikeista paikoista kuten presidenttien ja elokuvaohjaajien joukosta.

Museokorttini menee vanhaksi, joten kävin sen viimeisenä voimassolopäivänä eli tänään vielä Kiasmassa ja HAM:ssa. Näissä paikoissa oli mitä viehättävimpiä vanhemman puoleisia "leidejä" tosin usein miestensä kanssa, mutta en minä naisseuraa museoista etsinytkään. Yhdestä naisesta nappasin kännykällä takaapäin kuvan enkä tajunnut, että huoneessa oleva mies, joka näki kuvaamiseni, oli rouvan aviomies. Vähän nolotti. Nainen oli vain niin siron tyttömäinen profiililtaan, että en voinut vastustaa kiusausta ottaa kuvaa. En tietenkään ollut lähellä, joten voihan ajatella, että otin kuvan jostakin taideteoksesta. Siis muustakin kuin siitä naisesta.

Norma Bates

Varttuneen naisen pitää olla Joku, niin johan saa nuoren miehen. En usko että aina on kyse onnenonkimisesta. Menestynyt ihminen lienee kiinnostava, itsevarma persoonallisuus.

Toope

Ehkä jonain päivänä näen, että iltapäivälehdet puolustavat normaaleja heterosuhteita kaiken tämän roskan jälkeen. Vielä ei näin tapahdu.

Norma Bates

On sitä ennenkin iäkkäämmät naiset nuorempia miehiä naineet. Jos nyt jollain helkkarin ilveellä talon emäntä oli lapsivuoteiden jäljiltä hengissä, mutta isäntä heitti veivinsä, järkevintä lesken oli naida aikaansaapa verevä mies isännäksi taloon, eikä jotain tärisevää papparaista joka ei olisi pystynyt suojelemaan emäntää ja talonväkeä millään tavalla.

Aiemmin ollaan oltu ikäeron suhteen joustavampia joka suuntaan.

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: Toope - helmikuu 16, 2023, 21:12:39
Ehkä jonain päivänä näen, että iltapäivälehdet puolustavat normaaleja heterosuhteita kaiken tämän roskan jälkeen. Vielä ei näin tapahdu.

Minä taas toivon, että en ikinä näe sitä päivää, jolloin iltapäivälehden täytyy puolustaa minun heterosuhdettani. Minä kun en osaa yhtään ymmärtää, miksi se puolustamista tarvitsee.

T: Xante

Toope

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - helmikuu 17, 2023, 06:00:41
Lainaus käyttäjältä: Toope - helmikuu 16, 2023, 21:12:39
Ehkä jonain päivänä näen, että iltapäivälehdet puolustavat normaaleja heterosuhteita kaiken tämän roskan jälkeen. Vielä ei näin tapahdu.

Minä taas toivon, että en ikinä näe sitä päivää, jolloin iltapäivälehden täytyy puolustaa minun heterosuhdettani. Minä kun en osaa yhtään ymmärtää, miksi se puolustamista tarvitsee.
Miksi queer-suhteita puolustellaan? Miksi pitäisi?

Socrates

Kävelevä kremppakertymä

Socrates

Iltalehden plussajutussa on 10 ominaisuutta miehessä, jotka saavat naiset kaikkoamaan.

Oletin saavani täydet 10 matchia, mutta oikeastaan vain yksi eli "huono asenne elämään" natsasi täysin minuun. Huonoon hygieniaan kuului se ettei pese käsiään vessassa käynnin jälkeen sekä että pukeutuu kolmansilla treffeillä kuten ekoilla ja ne täsmää osin, mutta muuten olen jopa ylihygieeninen.

Muut olivat sellaisia kuten päihteet, rasismi, itsekeskeisyys, ylimielisyys, pullistelu, rahoilla leveily yms. Olisihan noita kiva tehdä mutta en oikein osaa.
Kävelevä kremppakertymä

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Socrates - maaliskuu 13, 2023, 15:37:39
Iltalehden plussajutussa on 10 ominaisuutta miehessä, jotka saavat naiset kaikkoamaan.
... rahoilla leveily yms.

Rahoilla leveilijät antavat ymmärtää, että rahaa on. Tosipaikan tullen eivät kuitenkaan sitä jaa.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hippi

Kyllä on jotenkin pikkusieluisia ihmisiä, kun noita juttuja lukee, miksi deitti meni pieleen. Tietysti kertomuksissa on aina kaksi puolta ja tuossa jutussa on kustakin vain se toinen puoli. Vaikuttaa siltä, että toisen pitäisi sataprosenttisesti täyttää kaikki toiveet ja unelmat, jotta edes pystyy kahvikupposen deittikaverin kanssa juomaan, niin vaikeaahan se kumppanin löytäminen on.

Heidi sai pakit hyvin erikoisesta syystä: "Naurattaa edelleen"

Noita lukiessa tulee kyllä mieleen, että onneksi en ole edes yrittänyt, sillä olisi aika lannistavaa huomata kerran toisensa jälkeen olevansa kelvoton. Joskus olen ajatellut, että joku ulkoilukaveri olisi kiva olla ja nimenomaan kaverihengessä. Eipä taida maksaa vaivaa edes yrittää.

Luultavasti vähemmän pinnallisille parinhakuun sopinee tämä https://valoapp.io/fi/
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Norma Bates

Yhden miehen kanssa kerran keskustelin netissä ja kävi ilmi että hän on kissoille allerginen. Tätä hän itse kommentoi että eiköhän me jotain keksitä. Inhorealistina totesin että tuskinpa keksitään, koska minulla luultavasti on allergeeneja asuissani, vaikkei tavattaisikaan minun tykönäni.

Tyyppi repi perseensä ja rähjäsi että kun yksikään muija ei suostu luopumaan elukoistaan hänen takiaan. Seuraavaksi hän vaati minua toimittamaan jonkun toisen naisen yhteystiedot, kun minä en kerta ole saatavilla.

Toisen miehen kanssa keskustellessa jätkä onnistui jotenkin tölväisemään minua, ja heitti perään että hän rassaa nyt viikonlopun ajan pyöräänsä. Suutuin siitä mitä oli sanonut (en muista enää mistä), ja luonnollisesti ilmaisin oman näkemykseni.

Tästä tämä rähjäämään, raivostui siitä että olin kehdannut kirjoittaa vaikka hän oli sanonut että rassaa pyöräänsä.

Valloittavia miehiä.