Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Parisuhdeketju

Aloittaja Brutto, tammikuu 09, 2019, 08:59:35

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Socrates

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - maaliskuu 13, 2023, 15:43:58
Lainaus käyttäjältä: Socrates - maaliskuu 13, 2023, 15:37:39
Iltalehden plussajutussa on 10 ominaisuutta miehessä, jotka saavat naiset kaikkoamaan.
... rahoilla leveily yms.

Rahoilla leveilijät antavat ymmärtää, että rahaa on. Tosipaikan tullen eivät kuitenkaan sitä jaa.

Olisi ihanaa leveillä rahalla ja olen sitä vähän joskus yrittänyt, mutta en missään treffeillä uskalla, koska rahaa ei ole riittävän paljon siihen.

Jos teeskentelisin olevani rasisti, treffikumppani huomaisi, että feikkaan, koska minulla ei ole ollut mitään riitaa maahanmuuttajien kanssa. Päihteitä en pahemmin käytä enkä ole siinä mielessä itsekeskeinen, että osaisin höpöttää vain itsestäni. Ylimielinen pullistelukaan ei oikein onnistu eikä rivot jutut , mikä oli yksi turn off.

Ei minusta ole naisten inhokiksi.
Älykäs etsii vaniljapanoja, viisas etsii perspanoja.

Socrates

Älykäs etsii vaniljapanoja, viisas etsii perspanoja.

Norma Bates

Facebookin deittiäppi, vai mikä lieneekään (toimii kumminkin vain puhelimessa) välillä ehdottelee kaikenlaisia tyyppejä että tämä näyttäisi meistä hyvältä. Kuka on tämä mystinen "me", en tiedä. Nyt viimeksi tuputuksessa oli joku mies jonka harrastuslistalla oli lohikäärmeveneellä soutaminen. Sepä olisi kiinnostanut kovastikin, mutta pettymyksekseni tyyppi oli merkannut profiiliinsa että polttaa jatkuvasti.

1990-luvulla tyyppi johon ihastuin poskettomasti, oli korsteenikeuhko. Siihen aikaan vielä semmoista siedin, mutta sittemmin on tullut astma, hajuherkkyys muutenkin herkistynyt entistäkin pahemmaksi. Ei tule mitään, ei pysty, ei kykene.

Josta päästäänkin siihen että kuinka paljon ihmistä saa pyrkiä muuttamaan parisuhteen alussa, jos muutos olisi hänen parhaakseen. Oma asenteeni on että EN JAKSA. Ei kiinnosta mitkään projektit, minä en ala miestä muuttamaan. Jos ei itse omatoimisesti ole jo ennen tapaamistamme päättänyt heittää ne perkeleen syöpäkääryleet huitsun kuuseen, niin juu ei. "Toipuvan" alkoholistin suhteen tuskin alkaisin sitä riskiä ottamaan että tulee tämä niin kuuluisa repsahdus. Toipukoon vaikka toisen toipujan kanssa. Onneksi tämmöisiä ei kohdalle ole osunutkaan. Ehkeivät ota yhteyttä omatoimisesti lainkaan, kun profiilistani saa sikäli sporttisen vaikutelman, että tuskin siihen mikään viinalle perso mies haksahtaa. Paitsi tietysti nämä iänikuiset päiväkahvittelijat, mutta nyt puhun tässä kumppaninhausta.

Hayabusa

^Normalle kannattaa siis ehdotella aamuteetä.  ;D
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Amore

Täydellinen parisuhde? Oletko koskaan kohdannut sellaista? Mitään absoluuttista ei tietenkään maallisessa elämässä voi olla, mutta absoluuttia voi, ja joskus pitääkin, lähestyä.

Olen löytänyt Alaskasta pariskunnan, joka on lähellä täydellistä. Heillä on myös jokseenkin täydellinen elämä, off-grid.

Parhaillaan Eric ja Arielle ovat muuttamassa, mikä on aika mittava operaatio, koska kuljetettavana on venettä, rakennusmateriaalia, työkaluja sekä kodin irtaimisto. Pitää ehtiä hyvissä ajoin ennen kevätkylvöjä ja muita omavaraistilan toimia uuden sesongin aloittamiseksi. Muuttomatkalla nähdään upeita Alaskan lumimaisemia aurinkoisena päivänä.


https://www.youtube.com/watch?v=_JPgBtsTgCI

All you need is Love

Socrates

Eronnut Angelica Leikola sanoo iltiksessä, että amerikkalaiset keski -ikäiset miehet ovat energisiä ja vireitä, mutta sai sätkyn, kun etsi Tinderissä ikäistään seuraa ja huomasi, että suomalaiset ovat väsähtäneitä ja periksi antaneita.

Tämä on loistava uutinen tällaiselle väsähtäneisyyden kantaisälle. Kunpa naisetkin väsähtäisivät viimeistään keski-iässä, mieluummin jo ennen sitä. Säästyttäisiin kaikenlaiselta typerältä hössöttämiseltä ja kohkaamiselta.
Älykäs etsii vaniljapanoja, viisas etsii perspanoja.

Norma Bates

60+ tuttavani, mies, valittaa että kaikilta keski-ikäisiltä naisilta mennyt halut.

Itselläni on vielä haluja, mutta vihaan sitä hoidon etsimisprosessia niin etten jaksa laittaa tikkua ristiin, enkä edes haastatella halukkaita. Se kun on semmoista että harvemmin mieltymykset kohtaa, ja usein jompaakumpaa ei naamataulu miellytä.

Socrates

Entisajan kuninkaallisten parisuhteissa oli munaa:

www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000009496384.html
Älykäs etsii vaniljapanoja, viisas etsii perspanoja.

Hayabusa

Lainaus käyttäjältä: Socrates - huhtikuu 05, 2023, 12:09:17
Entisajan kuninkaallisten parisuhteissa oli munaa:

www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000009496384.html

"Ensitreffit alttarilla" on näköjään vanha formaatti.  ;D
Lainaa
Carolinen ja Yrjön kohtaaminen oli inhoa ensisilmäyksellä.

– En voi hyvin. Tuokaa minulle lasillinen brandya! sulhanen huudahti.

Myös Caroline oli pettynyt. Hänen mielestään punakka Yrjö oli "hyvin lihava, eikä nuori ja komea, kuten muotokuvassaan".
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Xantippa

Mun suosikki oli tämä:

Häissä Yrjö tirvaisi tukevan kännin ja vollotti äänekkäästi kohtaloaan.

kohtaus, jonka oikein näkee silmissään!

T: Xante

Melodious Oaf

#610
Mielenkiintoinen teoria että Henrik VIII olisi kärsinyt Cushingin oireyhtymästä, joka aiheuttaa kortisolin liikatuotantoa.

Verenpaine jatkuvasti korkealla, ärtyneisyyttä, ei pysty keskittymään, paino nousee, impotenssia ja kaikenlaista muutakin epämiellyttävää vaivaa.

Periaatteessa selittäisi aika hyvin sitä, miksi hän taantui ja elämä meni omituiseksi sekoiluksi myös naisten kanssa.


Toope

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - huhtikuu 05, 2023, 12:51:55
Mun suosikki oli tämä:

Häissä Yrjö tirvaisi tukevan kännin ja vollotti äänekkäästi kohtaloaan.

kohtaus, jonka oikein näkee silmissään!

T: Xante
Ei ole näkemykseni romanttisesta yöstä...

Toope

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - maaliskuu 24, 2023, 13:14:08
60+ tuttavani, mies, valittaa että kaikilta keski-ikäisiltä naisilta mennyt halut.

Itselläni on vielä haluja, mutta vihaan sitä hoidon etsimisprosessia niin etten jaksa laittaa tikkua ristiin, enkä edes haastatella halukkaita. Se kun on semmoista että harvemmin mieltymykset kohtaa, ja usein jompaakumpaa ei naamataulu miellytä.
On muuten 50+ ihmisillä aika vaikea löytää seuraa... Seksihän on toisarvoinen, toki myös tärkeä asia. Hyvä fiilis on se tärkein asia.

Norma Bates

Somesta pöllitty parisuhdemalli.


Toope

Olen vähän vaikeassa parisuhdetilanteessa omien ongelmieni ja ihastuttavan naisen ongelmien kanssa. Halu ja ihastus on kova, mutta ongelmia on...
Kaipa se on sitä, että pikkuhiljaa parempi. Ihastus on suuri, mutta persoona/historiaongelmien keskustelu on nostanut melkoisia "juttuja" esille. Aikuisten traumoja. "Eka kerta" oli aika sähläämistä, mutta silti kivaa... Paremmaksi muuttuu, kun toisen oppii tuntemaan.