Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Parisuhdeketju

Aloittaja Brutto, tammikuu 09, 2019, 08:59:35

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Socrates - lokakuu 19, 2023, 13:56:29
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - lokakuu 19, 2023, 12:54:25
Ekan eksän sentään jätin itse, kun kyllästyin elämäämme missä mies napsi rauhoittavia kuin pastilleja, enkä enää saanut seksiä. Eli en ole taipuvainen hyysäämään addikteja.

Kovin pieniä syitä jättää hyvä mies. Ihan oikein, että exä kakkonen sitten jätti sut.

Sulle on kaikki sellaiset miehet hyviä jotka on huonoja naiselle. Mistäköhän tuollainen misogynia johtuu?

Jos me oltaisiin tämän eksän kanssa oltu yhdessä kun hän kuoli, olisiko hän sittenkin ollut hyvä? En kehdannut kysyä kuolinsyytä itkevältä äidiltään, mutta oletan että viina ja rauhoittavat oli syy. Olen nähnyt unen jossa tämä mies sanoo että kuolema oli vahinko.

Jälleen kerran sitä tietysti ihmettelee mitä kaikkea paskaa muka pitää olla valmis sietämään nettikeskusteluissa. Hibiscus vittuili kumppanittomuudestani, nyt sinä jätetyksi tulemisestani. Pitäisköhän sut laittaa ignoreen.

Socrates

^Eihän rauhoittavien napsiminen tarkoita, että hän olisi huono naiselle, vaan pikemminkin päinvastoin, yrittää saada itsensä kuntoon.

Hänestä saattoi tuntua yhtä pahalta tai pahemmalta tulla jätetyksi kuin sinusta.
Kävelevä kremppakertymä

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: Socrates - lokakuu 19, 2023, 14:59:46
^Eihän rauhoittavien napsiminen tarkoita, että hän olisi huono naiselle, vaan pikemminkin päinvastoin, yrittää saada itsensä kuntoon.

Hänestä saattoi tuntua yhtä pahalta tai pahemmalta tulla jätetyksi kuin sinusta.

Aidostiko nyt kuulet ensimmäistä kertaa tarinaa Norman ja ekan exän suhteesta ja sen loppumisesta? Älä viitsi.

Minustakin on todella mautonta, miten jatkuvasti ehdottelet Normalle kaikenlaisia miehiä, yleensä sieltä vastenmielisimmästä päästä. Se ei todellakaan ole hauskaa, vaan vttumaista vierestäkin seurata.

T: Xante

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Socrates - lokakuu 19, 2023, 14:59:46
^Eihän rauhoittavien napsiminen tarkoita, että hän olisi huono naiselle, vaan pikemminkin päinvastoin, yrittää saada itsensä kuntoon.

Hänestä saattoi tuntua yhtä pahalta tai pahemmalta tulla jätetyksi kuin sinusta.

Aina ei muista eikä jaksa kertoa kaikkea juurtajaksain, kun sitten tulee mäkätystä että aina niistä eksistäsi ja on jo kuultu.

Eksä kiskoi rauhoittavia koska ei muuten uskaltanut olla ihmisten kanssa tekemisissä. Loppuaikoina Diapamia meni jo 12 tbl kerralla, ja siinä vaiheessa hän ei enää puhunut, vaikka oli erittäin puhelias ihminen. Seksiä kun kysyi 2 vk tauon jälkeen, mies ärähti että mikä helvetti sua vaivaa. Kun sanoin että haluan erota, hän täräytti ettei ollut minua koskaan rakastanutkaan, vaan valehdellut niin tekevänsä.

Ei sellainen suhde pidemmänpäälle ole toimiva missä mies fantasoi muiden miesten munian imemisestä, mutta vihaa sitä haluaan. Lopulta tällainen ei ole kenenkään kanssa. Eromme jälkeen hän oli sentään saanut runkattua kimpassa jonkun kanssa. Sitten hän taas alkoi ihastumaan naisiin.

Minuunhan hän ei koskaan ihastunut. Ja sekös minua on vituttanut että jopa homolta olen saanut kuulla miten on melkein stalkkeroinut yhtä naista ennen minua ja toista minun jälkeeni, ja minä en siinä välissä ollut oikein yhtään mitään. Paitsi kai kaveri. Kaveruussuhde meillä olisi pitänyt olla. Se toimi eron jälkeen. Hän auttoi joskus jossain ja minä kirjoittelin hänelle kirjeitä, joita hän ilmeisesti arvosti.

Kykyni kirjoittaa tuottaa selvästi nautintoa aina silloin tällöin. Mutta naiseuteni minussa on täysin turhaa. Voisin olla vaikka joku humanoidi ilman mitään sukupuolituntomerkkejä. Mutta kohtahan sitä tavallaan onkin, kun mummoutuu.

Minä jätän miehiä silloin kun havaitsen että suhtaudun tai uhkaan suhtautua heihin halveksivasti. Äitini haukkui isääni niin kauan kuin eli, enkä haluaisi itse viettää koko elämääni katkerana. Siinä mielessä en kyllä vietäkään että riehumisistaan huolimatta toka eksä oli myös hyväkin kumppani, ja ekakin myös. Eli minä en väitä että kumpikin oli kaiken aikaa kaikessa perseestä.

Ei se eka eksäni muuta minusta tarvinnut kuin kuuntelevan korvan. Ja mehän tosiaan oltiin kavereita kuolemaansa asti.

Socrates

^ No sitten. Ihmettelin vain, että jos exä kakkonen sai raivareita ja uhkasi tappaa, niin kuulosti rankalta ykköseen verrattuna varsinkin kun tuossa linkattiin juttu miesten vaarallisuudesta.
Kävelevä kremppakertymä

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - lokakuu 19, 2023, 15:09:33
Lainaus käyttäjältä: Socrates - lokakuu 19, 2023, 14:59:46
^Eihän rauhoittavien napsiminen tarkoita, että hän olisi huono naiselle, vaan pikemminkin päinvastoin, yrittää saada itsensä kuntoon.

Hänestä saattoi tuntua yhtä pahalta tai pahemmalta tulla jätetyksi kuin sinusta.

Aidostiko nyt kuulet ensimmäistä kertaa tarinaa Norman ja ekan exän suhteesta ja sen loppumisesta? Älä viitsi.

Minustakin on todella mautonta, miten jatkuvasti ehdottelet Normalle kaikenlaisia miehiä, yleensä sieltä vastenmielisimmästä päästä. Se ei todellakaan ole hauskaa, vaan vttumaista vierestäkin seurata.

T: Xante

Ja minä mietin että todellako olen niin paha että minun pitäisi olla väärän miehen kanssa huonossa suhteessa. Lienenkin joskus huomauttanut että melko homoa yrittää miehenä ajaa muiden miesten suhdeasioita näiden miesten eduksi, naisen etua vastaan.

Ja mistäs sen tietää kuinka onnelliseksi eka eksäni olisi saattanut ehtiä elämässään tulla, jos ei olisi kuollut ennenaikaisesti?

Tokan eksän touhuista en tiedä viime vuosilta, mutta somessa kyttäämäni perusteella saattaa olla ettei ole vakisuhteessa. Eli hän vaihtoi pitkän liittomme mahdollisesti ei-mihinkään, mikäli minun jälkeiseni suhteet eivät kestäneet.

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Socrates - lokakuu 19, 2023, 15:25:14
^ No sitten. Ihmettelin vain, että jos exä kakkonen sai raivareita ja uhkasi tappaa, niin kuulosti rankalta ykköseen verrattuna varsinkin kun tuossa linkattiin juttu miesten vaarallisuudesta.

Sillähän niitä tappojuttuja mainitsenkin, että ymmärrän miten nainen voi sietää mitä tahansa. Omalla kohdallani ilmeisesti sen vuoksi että olen jossain vaiheessa elämääni alkanut uskoa olevani sellainen joka ei ole oikeutettu hyvään kohteluun. Vaikea sanoa.

Toope

Eihän se hauska asia ole, mutta kovin usein ihmisillä (miehillä ja naisilla) on pyrkimystä ylläpitää parisuhteita, vaikka ne ovat myrkyllisiä. Itse sinänsä uskon pitkiin parisuhteisiin, mitä isovanhemmillamme ja vanhemmilla on ollut (myötä/vastoinkäymisissä), arvostan sitä. Mutta ei aina. Tuhoisa ihmissuhde tulee osata myös katkaista.
En ole esimerkki, olen vain lukenut/kuullut asioista. Itselläni ei ole yli 10 vuotta kestänyttä parisuhdetta naisen kanssa, mutten syytä vain naisia.

Jaska

Minusta toimiva parisuhde parantaa elämän laatua ja lisää elinikää. Siis ellainen ensisijainen kumppanuus, joka on se tärkeä ennen muita.

Suhteeni ovat muodostuneet kokemuksieni pohjalta eikä niistä ole yleisiksi resepteiksi. Mutta aikuisiällä ei ole tarvinnut ilman olla, ei hirveyksiä kokea ja suvun jatkamiseenkin on osallistuttu.

Kotoa en saanut hyvää perhemallia. Vanhemmillani oli liian suuri ikäero, isäni invalidisoitui kohta synnyttyäni sairauden seurauksena ja äiti heitti hänet ulos kaivatessaan vireämpää elämää. Avioiduin nuorena irtautuakseni painostavaksi kokemastani äidistä. Emme osanneet aviossa rakentaa yhteenpelaavaa perhe-elämää lapsenkin kanssa, vaikka emme riidelleetkään - ajaannuimme vain erilleen. Asumiseron koin suurena vapautuksena. Sen jälkeinen pitkäaikainen elämäntaitoinen kumppanini kuoli yllättäen kymmenen vuotta sitten.

Norman tilanteesta ajattelen:

Kannattaa mennä ihmisten pariin. Valitse hyvälle tuntuvat harrastukset, joista on iloa vaikka ei kohtaisikaan henkilöä, jonka kanssa kemiat pelaavat yhteen.

Kuuntele aktiivisesti ja arvosta ihmistä vaikka et olisikaan seksuaalisesti tai romanttisesti kiinnostunut. Näin saavutat luottamusta. Se on tärkleämpää kuin vaikutuksen tekeminen.

Kun mietin, mistä olen tutustunut läheisiksi tulleisiin ihmisiin, niin moniin olen tutustunut sukulaisten, ystävien ja työtoverien kautta. Useita on tullut tutuiksi myös matkoilta.

Seksiin suhtaudun niin, että sihen ei ole mieltä kiirehtiä kokeilemaan toimiiko. Sellaiset suhteet jäävät lyhyiksi ja vähän antaviksi jos muutakaan yhteistä ei ole.  Minulle seksi on molemminpuoleinen kiitos ja sen aika on, kun kiitokseen on aihetta. Eri seksikumppanien välillä olkoon kuukausien väli.

En voi yksin määrittää millaiseksi suhde muodostuu tai asettaa toiselle vaatimuksia. En voi muuttaa toista, mutta voin tukea toisen niitä pyrkimyksiä, joita arvostan. Yleensä suhteet hiipuvat luonnoistaan, ellei ole riittävästi yhteensopivuutta. Sairaalloinen mustasukkaisuus tai alkoholinkäyttö ei minulle käy. Yksi kumppanuus kariutui kun viikottainen kaverien kanssa uimassajäynti selvästikin oli toinen nainen eikä sopinut tulla katsomaan mikä kerta vain.

Hippi

"Se on loukkaavaa" – miehet kertovat suoraan, millainen nainen ei kiinnosta Tinderissä

Miehet kertovat Ilta-Sanomien kyselyssä, millainen Tinder-profiili herättää kiinnostuksen ja millainen sammuttaa sen.

Juttua lukiessani en ollut yhtään yllättynyt noista tähän juttuun julkaistuista sitaateista ja hakematta nyt tuli mieleen juttua lukiessani Norma, joka on tälläkin foorumilla moneen kertaan toistanut millaista miestä täsmälleen on hakemassa. Ilmeisesti kriteerit on myös mainittu Tinderissä? Miehiä ei ilahduta se, että sattuvat mahtumaan jonkun tietyn etsijän tiukkoihin ulkonäkövaatimuksiin. Tiukka vaatimuslista onkin miesten mielestä merkki joustamattomuudesta ja se koetaan jopa loukkaavaksi.

Juttu on tosiaan rakennettu miesten vastausten varaan ja varmaan myöhemmin tulee vastaava naisista, vai onkohan niitä jo ollut aiemmin riittämiin.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Jaska - lokakuu 23, 2023, 03:32:48
Norman tilanteesta ajattelen:

Kannattaa mennä ihmisten pariin. Valitse hyvälle tuntuvat harrastukset, joista on iloa vaikka ei kohtaisikaan henkilöä, jonka kanssa kemiat pelaavat yhteen.

Kuuntele aktiivisesti ja arvosta ihmistä vaikka et olisikaan seksuaalisesti tai romanttisesti kiinnostunut. Näin saavutat luottamusta. Se on tärkleämpää kuin vaikutuksen tekeminen.

Kun mietin, mistä olen tutustunut läheisiksi tulleisiin ihmisiin, niin moniin olen tutustunut sukulaisten, ystävien ja työtoverien kautta. Useita on tullut tutuiksi myös matkoilta.

Seksiin suhtaudun niin, että sihen ei ole mieltä kiirehtiä kokeilemaan toimiiko. Sellaiset suhteet jäävät lyhyiksi ja vähän antaviksi jos muutakaan yhteistä ei ole.  Minulle seksi on molemminpuoleinen kiitos ja sen aika on, kun kiitokseen on aihetta. Eri seksikumppanien välillä olkoon kuukausien väli.

On jo ne harrastukset. KM:n suhteen vaan on tietysti se ongelma, että jos nyt vähän aikaa näyttää menevän hyvin, niin eipä aikaakaan kuin voi kauhistus, kuten jossain Aku Ankka -pläjäyksessä on sanottu. Eli polvet alkaa taas oirehtimaan. Kuten nyt tässä taas alkoivat. Ja tällä kertaa ilman mitään selkeää provokaatiota jonkin tietyn liikkeen tai liiallisen rasituksen muodossa. On vähän kuin joutuin harrastamaan minulle tärkeää ja rakasta lajia sellaisessa moodissa että kokoajan pitää olla valmis luopumaan siitä. Olen tässä samassa "lähdön tunnelmassa" harrastanut jo niin pitkään että en edes muistakaan koska tajusin että minulla ei tässä montaa vuotta ole edessä - ja monta vuotta on jo mennyt. Kun en ole mikään ennustajaeukko, niin en voi tietää milloin tulee se piste että ei vaan kertakaikkiaan ole enää järkeä mennä kamppailulajin salille.

Sitten on nämä henkiset hommelot. Niissähän pyörii tietysti vain naisia ja pariutuneita miehiä, eli mies tulee naisensa kanssa luennolle. Näissä on tullut ravattua erittäin vaihtelevasti, eli välillä on pitkä aika etten käy ollenkaan. Yksi suosikkiryhmäni keksi laittaa messevät maksut tapahtumilleen, joten siellä en sitten enää käy.

KM ottaa niin paljon energiaa ettei siihen rinnalle sitten enää mitään muuta jaksakaan. Sillähän kesäkaudella siirryin sellaiseen systeemiin että kävin salilla varsin harvoin, etten rasittunut liikaa kun uin ja vesijuoksin, ja jouduin ajoin kävelemään paljonkin että pääsen em. lajeja harrastamaan.

Olen pyrkinyt olemaan hauskaa ja hyvää seuraa kaikille ihmisille joiden kanssa olen tekemisissä. Joidenkin kanssa jotenkin tuntuu aina menevän homma pieleen, vaikka miten yrittäisi. Toisen ei tarvitse olla edes mikään hapannaama, vaan jotenkin vaan "jää päälle" ettei hänen kanssaan suju. En tiedä mikä siinä sitten oikein on. Ei näitä toki mielinmäärin ole. Ehkä olen liian vaativa, kun jokaisen kanssa pitäisi olla hauskaa. Ja sitten väsyy, kun ei vaan ole. Olen harrastuksessa yrittänyt kehua muita aina kun muistan, ja puhua selän takana hyvää jos vaan jotain hyvää keksin. Tässä tietty enimmäkseen naisista kyse, kun naisten pukuhuoneessa puhutaan. En sillä mihinkään pariutumiseen pyri, ja olen kokolailla luovuttanut että ikinä enää voisin kiinnostua kenestäkään siellä salilla. Tsänssejä kenenkään miehen kanssa keskustelemiseen ei oikein tule ja varattujahan kaikki ok näköiset tietysti onkin, mikä olisi pitänyt tajuta jo 4 v sitten.

Sukulaiset, ystävät ja työtoverit eivät ole kohdallani niitä tahoja joista mies voi löytyä. Kun en juo enkä tykkää muutenkaan rampata meluisissa paikoissa (joitakin aikoja sitten ollut disko oli poikkeus, ja siellähän sitten olikin vaan pelkkiä naisia ja kaksi ukkomiestä naisensa kanssa), niin minun osaltani mahdolliset vapaat miehet jäävät täysin piiloon. Kai heitä kuntosalilla voisi olla, mutta se ei kiinnosta minua pätkääkään se paikka, ja tämänkin foorumin väki on tainnut tehdä selväksi että siellä ei saa miesten kanssa kaveerata. Jos oikein muistan. Menee näet treenit vituiksi poikapoloilta.

Kyllä tässä kaikinpuolin alkaa kokolailla antamaan periksi. Kun ei niin ei. Leikkautin juuri viime viikolla tukkani lyhyemmäksi, pääosin sen takia että haluan kokeilla treenaamista ilman jotain hikistä poninhäntää, mutta osin myös sen takia että mitään hyötyä pitkästä tukasta ei ole miesmarkkinoillakaan ollut. Kyllähän miehet väittävät että tykkäävät pitkästä tukasta, mutta nettideiteissä kukaan ei ole ikinä kehunut minua siitä että minulla sellainen on. Lukuunottamatta miestä jota tapailin 2 v sitten. Hän tykkäsi. Mutta ei hänkään sitä suostunut sanomaan ennen kuin mietin ääneen että leikkauttaisinkohan sen. Ja hänen mielikseen jätin sitten siltä erää leikkauttamatta. Että ei tarvitse kenenkään kuvitella että enkö ikinä olisi miehille mieliksi missään asiassa - jos tapailen miestä.

Nettideittiukoista ei kuulu sen koommin enää mitään jos vähänkin antaa ymmärtää ettei kiinnosta seksi hetimiten. Poikkeuksena tuo em. mies.

Socrates

Jos etsii parisuhdetta, kannattaa mennä kontekstiin, missä muutkin etsivät parisuhdetta. Harrastusyhteisö ei oikein ole semmoinen. Olen harrastanut monenmoista, mutta missään en ole ihmisiin sen kummemmin tutustunut. Vaatii melkoista tuuria, että harrastuksessa on joku kumppania vailla oleva henkilö, jonka kanssa synkkaa ja pääsisi sen luontevasti ilmaisemaan.

Jos ei kapakoista tykkää, niin netti on selkeä ykköspaikka etsi sitten pysyvämpää kumppania tai jotain muuta. Ja ohittaa se baarit joka tapauksessa.  Se vain on nykyaikaa.

Muistaakseni Norma lupasi yhtyä mieheen tämän vuoden aikana. Uudenvuodenlupauksen aika valuu tiimalasissa. Jos ei netistä löydy, niin voihan hän ostaa kertalipun kuntosalille, josko saisi kontaktin bodariin ::).
Kävelevä kremppakertymä

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Hippi - lokakuu 23, 2023, 10:10:38
"Se on loukkaavaa" – miehet kertovat suoraan, millainen nainen ei kiinnosta Tinderissä

Miehet kertovat Ilta-Sanomien kyselyssä, millainen Tinder-profiili herättää kiinnostuksen ja millainen sammuttaa sen.

Juttua lukiessani en ollut yhtään yllättynyt noista tähän juttuun julkaistuista sitaateista ja hakematta nyt tuli mieleen juttua lukiessani Norma, joka on tälläkin foorumilla moneen kertaan toistanut millaista miestä täsmälleen on hakemassa. Ilmeisesti kriteerit on myös mainittu Tinderissä? Miehiä ei ilahduta se, että sattuvat mahtumaan jonkun tietyn etsijän tiukkoihin ulkonäkövaatimuksiin. Tiukka vaatimuslista onkin miesten mielestä merkki joustamattomuudesta ja se koetaan jopa loukkaavaksi.

Juttu on tosiaan rakennettu miesten vastausten varaan ja varmaan myöhemmin tulee vastaava naisista, vai onkohan niitä jo ollut aiemmin riittämiin.

Et näemmä tiedä miten Tinder toimii. Jaa, mutta eihän sitä tunnu tajuavan sitten edes käyttäjätkään, jos he menevät löpisemään profiiliinsa ulkonäkövaatimuksia.  ;D

Tinderiin ei tarvitse laittaa niin yhtikäs mitään siitä minkänäköistä miestä etsii, koska eihän käyttäjän ole mikään pakko mennä itse antamaan tykkäyksiä profiilileille joissa olevista kuvista ei tykkää yhtään! Minulla ei Tinder-profiilissani ole oikeastaan järin muuta mainittuna kuin että mistä olen, on kissa (ettei allergiset suotta vaivaudu) ja mitä harrastan. Verbaalisen kuvauksen perään on niitä iänikuisia symboleja joita älypuhelimesta saa näpyteltyä. Tupakointi kielletty -merkki on näistä yksi, tarkoittaa siis että en tupakoi. Aika ihme tapaus on jos on korsteenikeuhko ja menee minusta tykkäämään... Mutta onnistuuhan se toki miehiltä jos hakevat pelkkää seksiä. Silloin ei ole millään mitään väliä, pääasia että akka hengittää. Ehkei silläkään ole niin väliä.

Olen kyllä mielestäni tuonut foorumilla esille ettei minulla deittiprofiileissani, siis sellaisissa mitkä eivät ole tinderimäisiä eli kuka tahansa "pääsee läpi", ole sen kummempaa vaatimuslistaa kuin että "haen hoikahkoa miestä". Näkeehän sen valokuvasta millainen mies on noin muutoin. Paitsi että useimmiten tietysti ei näe, kun nämä hemmetin agentit eivät laita kuvaansa esille. Sitä pitää sitten kerjätä, jos kuvaton mies ottaa yhteyttä. Tai sitten ei vaan vastaa sellaiselle miehelle mitään.

Tinder ja muut äpit joissa kukaan mies ei pääse juttelemaan kanssani jollei ole tullut mätsiä, eli kumpikin on laittanut toiselleen tykkäyksen, eivät todellakaan mitään vaatimuslistaa tarvitse. Eihän kukaan livessäkään kulje joku lista rintapieleensä niitattuna. Siellä missä pääsee heti näkemään miltä vastapuoli näyttää, siis.

En katsele deittisaiteilta ja -äpeistä naisten ilmoituksia, joten en tiedä millaisia ne ovat. Mutta ehkä jotain voinee päätellä siitä millaisia "keskustelunavauksia" naiset tekevät Facen sinkkuryhmissä. Tuntuu menevän aina näin: nainen laittaa itsestään valokuvan jossa on mahdollisimman antelias tissivako, ja naamassa täydet pakkelit. Sitten seuraa pitkä vaatimuslista miten miehen pitää olla sitä ja tätä, yleensä miehen mitoissa, tai vähintäänkin pitkä. "Tuulennussimaa vinkuheinää" nainen ilmoittaa kaihtavansa. Aika usein naisesta tulee sellainen vaikutelma että hänhän on varttia vaille täys kusipää. Vaikka on jo lapsia laittanut, niin yhtään ei ole henkisesti aikuistunut, päätellen siitä että alleviivaa miten hankala ihminen hän on, ja miehen pitäisi sitten hänet kesyttää ja "osata käsitellä" häntä.

Yleensä noissa uhoissa vielä hihhuloidaan ettei nainen etsi ketään eikä tarvitse mitään, mutta elämä saa yllättää tai muuta lässyn vässyn väätä. Jos minä olisin mies, niin varmaan aika monenkin kiukuttelijan kohdalla toteaisin yksinkertaisesti vain että hyi helvetti.

Tokikaan en tiedä että saako minusta yhtä vastenmielisen kuvan siltä pohjalta, että osallistun kaikenlaisiin keskusteluihin (kuten täälläkin), ja mielipiteitähän minulla riittää. Pyrin niitä kuitenkin myös perustelemaan, enkä vaan polkemaan jalkaa ja raivoamaan, kuten nämä tissivakomuijat. Noh, ehkei he nyt kaikki sellaisia ole. Ihan tasan yhtä pinnallinen minäkin olen, olen vain siitä kiero että en laita tyrkkykuviani sinne Facen ryhmiin, vaan toisaanne.

Kaikki sinkkuryhmät Facessa eivät ole tuollaisia. Yhdestä tasokkaamasta löytyi vuosia sitten yksi mies jota tapailin jonkin aikaa ja ollaan vieläkin kavereita, vaikkei suhde edennytkään. Mutta pääosin ne ryhmät on melko aivottomia ja pikkutuhmuuksia väärällään, sen verran kuin nyt pystyy olemaan ilman että Facebookilta tulee noottia. Toki olen siihenkin jonkin verran osallistunut, ja sitten paukkaa yksityisviestiä joiltain miehiltä joiden ulkonäkö valitettavasti ei herätä minussa myönteisiä ajatuksia, jotenka en vastaa en heille, taikka keskustelen ihan vaan aikani kuluksi.

En missään tapauksessa ole nostanut itseäni johonkin arvoon arvaamattomaan. Tiedän kyllä että olen ihan paska akka. Ja paskemmaksi tässä vaan iän myötä käy. Mutta jos ei miehestä tule mitään fiiliksiä että haluan häneen tutustua, niin minkäs teet.

Socrates

Lainaus käyttäjältä: Hippi - lokakuu 23, 2023, 10:10:38
"Se on loukkaavaa" – miehet kertovat suoraan, millainen nainen ei kiinnosta Tinderissä

Miehet kertovat Ilta-Sanomien kyselyssä, millainen Tinder-profiili herättää kiinnostuksen ja millainen sammuttaa sen.

Juttua lukiessani en ollut yhtään yllättynyt noista tähän juttuun julkaistuista sitaateista ja hakematta nyt tuli mieleen juttua lukiessani Norma, joka on tälläkin foorumilla moneen kertaan toistanut millaista miestä täsmälleen on hakemassa. Ilmeisesti kriteerit on myös mainittu Tinderissä? Miehiä ei ilahduta se, että sattuvat mahtumaan jonkun tietyn etsijän tiukkoihin ulkonäkövaatimuksiin. Tiukka vaatimuslista onkin miesten mielestä merkki joustamattomuudesta ja se koetaan jopa loukkaavaksi.

Juttu on tosiaan rakennettu miesten vastausten varaan ja varmaan myöhemmin tulee vastaava naisista, vai onkohan niitä jo ollut aiemmin riittämiin.

Huomasin ilolla, että muitakin miehiä ärsytti lemmikkien esittely ja matkustelulla retostelu.

Kaikkein ärsyttävintä kuitenkin on etsiä miestä, "joka on sinut itsensä kanssa". Se on ihan ehdoton nounou >:(.
Kävelevä kremppakertymä

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Socrates - lokakuu 23, 2023, 10:29:32
Jos etsii parisuhdetta, kannattaa mennä kontekstiin, missä muutkin etsivät parisuhdetta. Harrastusyhteisö ei oikein ole semmoinen. Olen harrastanut monenmoista, mutta missään en ole ihmisiin sen kummemmin tutustunut. Vaatii melkoista tuuria, että harrastuksessa on joku kumppania vailla oleva henkilö, jonka kanssa synkkaa ja pääsisi sen luontevasti ilmaisemaan.

Jos ei kapakoista tykkää, niin netti on selkeä ykköspaikka etsi sitten pysyvämpää kumppania tai jotain muuta. Ja ohittaa se baarit joka tapauksessa.  Se vain on nykyaikaa.

Muistaakseni Norma lupasi yhtyä mieheen tämän vuoden aikana. Uudenvuodenlupauksen aika valuu tiimalasissa. Jos ei netistä löydy, niin voihan hän ostaa kertalipun kuntosalille, josko saisi kontaktin bodariin ::).

Ostin taannoin uuden dildon. Tosin olen pääosin pihdannut siltäkin. Päätä särkee nytkin.

Nettideittisaittien ja -äppien ongelmahan on se, että miehet ovat saaneet pakkomielteen että "eihän sieltä etsitä kuin seksiä". Tinderissä oli 2 v sitten ilmoituksia joissa luki että "ei ONS" eli ei kertapanoja. Ovat kadonneet. Korona-aika, Ukrainan sota ja muu maailmanlopun meininki saa ihmiset käyttäytymään kuin maailmanlopun edellä. Elämään sikana pellossa.

Sehän ei minulta onnistu koska masennus. Joka aina vaan pahenee.