Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Parisuhdeketju

Aloittaja Brutto, tammikuu 09, 2019, 08:59:35

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: Hippi - syyskuu 22, 2020, 06:46:07
Lainaus käyttäjältä: Toope - syyskuu 21, 2020, 22:19:57
Romantiikkakin alkaa olla nyky-yhteiskunnassa tuomittua. "Sinä olet minun"- on tietenkin romanttinen käsitys parin valinnasta. Useimmat naisetkin tuota ymmärtävät, hörhönaiset eivät. Ongelmahan on heissä, ei parisuhdekäsityksessä...!

Ihan oikeastiko pidät parisuhdetta omistussuhteena?  :o

Ehkä sitäkin, mutta ainakin sinua hörhönaisena ;D

Myönnän itsekin semantikkona karsastavani tiettyjä rakkauden ilmauksia, sillä minun korviini ne kuulostavat "rakkauden" ilmaisuilta.

"Olet minun" on juuri yksi tuollaisista. Kuulun siis hörhönaisiin, joiden mielestä romantiikka muodostuu ennen kaikkea siitä, että haluaa itse antaa toiselle jotain, ei omistaa, saada, vaatia.

T: Xante

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: Brutto - syyskuu 22, 2020, 10:00:08
On hyvä, että alan miehille järjestetään koulutusta:

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006643469.html

Tämä homma sai aikanaan Suomessa aika hupaisia tilanteita aikaiseksi, kun innokkaat kurssitetut koettelivat oppejaan suomalaisessa ravintola-scenessä. Harvoin itsekään muistan nauraneeni niin hartaasti.

Tällä ei ole tarkoitus kylläkään halveksia asian pahempaa puolta, joka oikeasti tietysti on rakkaudettomien hyväksikäyttö ja omituisten, vaarallisten käytäntöjen normalisointi.

T: Xante

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Toope - syyskuu 21, 2020, 22:19:57
Lainaus käyttäjältä: Hippi - syyskuu 20, 2020, 07:36:41
En tuolle liitolle ennusta kovin pitkää tulevaisuutta, jos sitaatti todella kuvastaa miehen ajatusta siitä, että avioliiton solminninen muodostaa omistussuhteen.

Kalle Lamberg meni naimisiin Maria-puolisonsa kanssa – julkaisi tyylikkään hääkuvan: "Olen onnellinen, kun olet minun"

Voi tietty olla, että tuo on kielikuva, mutta olen vähän epäileväinen sen suhteen, etteikö tuossa ole kuitenkin omistushalua takana. Se niin helposti johtaa kyselyihin "missä olet ollut ja kenen kanssa" jne jne. Ainakaan itse en haluaisi tuollaista kuulla. Aikanaan en ymmärtänyt, mitä tarkoitti "en voisi elää ilman sinua". Se kuulosti rakastuneesta niin romanttiselta, mutta jatko olikin aivan jotain muuta.
Romantiikkakin alkaa olla nyky-yhteiskunnassa tuomittua. "Sinä olet minun"- on tietenkin romanttinen käsitys parin valinnasta. Useimmat naisetkin tuota ymmärtävät, hörhönaiset eivät. Ongelmahan on heissä, ei parisuhdekäsityksessä...!

Niinpä niin. Miesten on tietenkin Toopen mielestä sallittua ja hyväksyttävää vaatia naisia kasvattamaan pitkät hiukset, mutta nainen ei saisi pitää huonona sitä, että hänestä puhutaan omaisuutena. Minkä takia TÄMÄ ei ole vain sellainen "mielipide", jonka ilmaisemiseen ei pidä puuttua? Miksi tässä ryhdyt soimaamaan naisia, etkä anna heille oikeutta esittää mielipiteitään siitä, millaisia toivoisivat miesten olevan? Miksi miehen on ok esittää vaatimuksia hiusten pituudesta, mutta nainen ei saisi pyytää, ettei häneen suhtauduta ja hänestä puhuta omaisuutena? Siksikö, koska nainen ON mielestäsi miehen omaisuutta? 

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - syyskuu 22, 2020, 10:17:15
Lainaus käyttäjältä: Brutto - syyskuu 22, 2020, 10:00:08
On hyvä, että alan miehille järjestetään koulutusta:

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006643469.html

Tämä homma sai aikanaan Suomessa aika hupaisia tilanteita aikaiseksi, kun innokkaat kurssitetut koettelivat oppejaan suomalaisessa ravintola-scenessä.

Onhan se hyvä, että menestyneemmät jakavat vinkkejä jotta päämäärissään liian useasti epäonnistuneet saavat paremmat edellytykset onnistua jatkossa. Tietysti on suuri virhe kaavamaisesti olettaa, että jotkut jipot toimisivat valtaosaan naisista, näinhän ei ole, sillä naiset ovat myös yksilöitä vaikka usein liikkuvatkin pienryhmissä.

Nuoruudessani tämä onnistumisten epätasainen jakautuminen vaivasi monen mieltä. Kysyttäessä alfaiskijä kertoi menestyksensä salaisuudeksi sen, että hän meni omaehtoisesti keskustelemaan naisten ja naisryhmien kanssa. Keskustelemattomuus lieneekin suurin syy saamattomuuteen.

Yllättävän suuri prosentti kuitenkin löytää jonkun kumppanin, ei ainoastaan yhdeksi illaksi, vaan pidemmäksikin aikaa, aina nämä matchit eivät kuitenkaan ole made-in-heaven.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

kertsi

Lainaus käyttäjältä: Brutto - syyskuu 22, 2020, 10:00:08
On hyvä, että alan miehille järjestetään koulutusta:

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006643469.html

Tuollaiset pelimieskoulutukset tosiaankin ovat hyviä tapoja kouluttaa miehet sellaisiksi, etteivät edes kykene solmimaan pysyviä parisuhteita, etteivät kelpaa parisuhteeseen, etteivät ehkä edes halua parisuhdetta. Pelimieskoulutuksen psykopaattinen pohjavire tähtää saalistukseen, naisten sarjakaatoon, naisten epärehelliseen manipulointiin, naisten hyväksikäyttöön, naisten halveksimiseen.

Incel-kulttuurilla ja pelimiesskenellä on paljon yhteistä. Esimerkiksi naisviha.

Joten mainio idea ehdottomasti. Pelimieskursseihin kannattaa tosiaankin tutustua, jos haluaa parisuhteen - ja tehdä aivan päinvastoin kuin kurssilla opetetaan.
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

kertsi

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - syyskuu 22, 2020, 10:05:41
Lainaus käyttäjältä: Hippi - syyskuu 22, 2020, 06:46:07
Lainaus käyttäjältä: Toope - syyskuu 21, 2020, 22:19:57
Romantiikkakin alkaa olla nyky-yhteiskunnassa tuomittua. "Sinä olet minun"- on tietenkin romanttinen käsitys parin valinnasta. Useimmat naisetkin tuota ymmärtävät, hörhönaiset eivät. Ongelmahan on heissä, ei parisuhdekäsityksessä...!

Ihan oikeastiko pidät parisuhdetta omistussuhteena?  :o

Ehkä sitäkin, mutta ainakin sinua hörhönaisena ;D

Myönnän itsekin semantikkona karsastavani tiettyjä rakkauden ilmauksia, sillä minun korviini ne kuulostavat "rakkauden" ilmaisuilta.

"Olet minun" on juuri yksi tuollaisista. Kuulun siis hörhönaisiin, joiden mielestä romantiikka muodostuu ennen kaikkea siitä, että haluaa itse antaa toiselle jotain, ei omistaa, saada, vaatia.

T: Xante
Sivuhuomautuksena. Tuo boldaamani kohtaa kuulostaa aivan päinvastaiselta kuin mitä pelimiehelle opetetaan.
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Brutto

Lainaus käyttäjältä: kertsi - syyskuu 22, 2020, 11:07:28
Lainaus käyttäjältä: Brutto - syyskuu 22, 2020, 10:00:08
On hyvä, että alan miehille järjestetään koulutusta:

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006643469.html

Tuollaiset pelimieskoulutukset tosiaankin ovat hyviä tapoja kouluttaa miehet sellaisiksi, etteivät edes kykene solmimaan pysyviä parisuhteita, etteivät kelpaa parisuhteeseen, etteivät ehkä edes halua parisuhdetta. Pelimieskoulutuksen psykopaattinen pohjavire tähtää saalistukseen, naisten sarjakaatoon, naisten epärehelliseen manipulointiin, naisten hyväksikäyttöön, naisten halveksimiseen.

Incel-kulttuurilla ja pelimiesskenellä on paljon yhteistä. Esimerkiksi naisviha.

Joten mainio idea ehdottomasti. Pelimieskursseihin kannattaa tosiaankin tutustua, jos haluaa parisuhteen - ja tehdä aivan päinvastoin kuin kurssilla opetetaan.

Luulisi että naiset olisivat vain tyytyväisiä kun löytyy hurmaavia koulutettuja miehiä, jotka eivät kuitenkaan pyri omistamaan naista.

Blessed be the fruit.

"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

Karikko

Lainaus käyttäjältä: Toope - syyskuu 17, 2020, 00:12:05
Lainaus käyttäjältä: safiiri - syyskuu 06, 2020, 07:50:49
Tai - aiemmin on uskottu, että ihmisen sukupuoli riippuu hänen nimestään ja henkilötunnuksestaan.
Genitaaleista ja kromosomeista riippuu.
(Joskus on häiriöitä, myönnän).

Nimi ja henkilötunnus on mahdollistanut sukupuolen tunnistamisen, eikä ole tarvinut housuihin kurkata.

Nykyisin kyllä haluttaisiin paljolti palata asian varmistamiseen käytännössä, ehkä se on hyvä, en tiedä.

Ehkä asia voisi olla yksinkertainen, vai pitäisikö aina epäillä?

Niin tarvitseeko tietää, muiden kuin asianosaisten, sekin lienee käytännön sanelemaa.

Karikko

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - syyskuu 22, 2020, 10:05:41
Lainaus käyttäjältä: Hippi - syyskuu 22, 2020, 06:46:07
Lainaus käyttäjältä: Toope - syyskuu 21, 2020, 22:19:57
Romantiikkakin alkaa olla nyky-yhteiskunnassa tuomittua. "Sinä olet minun"- on tietenkin romanttinen käsitys parin valinnasta. Useimmat naisetkin tuota ymmärtävät, hörhönaiset eivät. Ongelmahan on heissä, ei parisuhdekäsityksessä...!

Ihan oikeastiko pidät parisuhdetta omistussuhteena?  :o

Ehkä sitäkin, mutta ainakin sinua hörhönaisena ;D

Myönnän itsekin semantikkona karsastavani tiettyjä rakkauden ilmauksia, sillä minun korviini ne kuulostavat "rakkauden" ilmaisuilta.

"Olet minun" on juuri yksi tuollaisista. Kuulun siis hörhönaisiin, joiden mielestä romantiikka muodostuu ennen kaikkea siitä, että haluaa itse antaa toiselle jotain, ei omistaa, saada, vaatia.

T: Xante

Kiinteiden suhteiden luominen edellyttää kiinnittymistä ja jonkin tasoista "omistamista" lupauskin toisilleen kuuluvista pareista tehdään papin edessä. (uskollisia alamäessa ja öh ylämäessäkin , ehkä)  Ei silti kyllä papeille valehdellaan paljon muissakin asioissa ja he itsekin ovat siinä jutussa taitavia.

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Karikko - syyskuu 22, 2020, 11:46:32
Lainaus käyttäjältä: Toope - syyskuu 17, 2020, 00:12:05
Lainaus käyttäjältä: safiiri - syyskuu 06, 2020, 07:50:49
Tai - aiemmin on uskottu, että ihmisen sukupuoli riippuu hänen nimestään ja henkilötunnuksestaan.
Genitaaleista ja kromosomeista riippuu.
(Joskus on häiriöitä, myönnän).

Nimi ja henkilötunnus on mahdollistanut sukupuolen tunnistamisen, eikä ole tarvinut housuihin kurkata.

Nykyisin kyllä haluttaisiin paljolti palata asian varmistamiseen käytännössä, ehkä se on hyvä, en tiedä.

Ehkä asia voisi olla yksinkertainen, vai pitäisikö aina epäillä?

Niin tarvitseeko tietää, muiden kuin asianosaisten, sekin lienee käytännön sanelemaa.

Kerrohan, oi Äärettömän Viisauden Valo, mihin sä tarvitset tietoa kanssaihmisten sukupuolesta? Ajattelitko syrjiä heitä sen perusteella vai mikä oli mielessäsi?

Karikko

Lainaus käyttäjältä: safiiri - syyskuu 22, 2020, 11:51:54
Lainaus käyttäjältä: Karikko - syyskuu 22, 2020, 11:46:32
Lainaus käyttäjältä: Toope - syyskuu 17, 2020, 00:12:05
Lainaus käyttäjältä: safiiri - syyskuu 06, 2020, 07:50:49
Tai - aiemmin on uskottu, että ihmisen sukupuoli riippuu hänen nimestään ja henkilötunnuksestaan.
Genitaaleista ja kromosomeista riippuu.
(Joskus on häiriöitä, myönnän).

Nimi ja henkilötunnus on mahdollistanut sukupuolen tunnistamisen, eikä ole tarvinut housuihin kurkata.

Nykyisin kyllä haluttaisiin paljolti palata asian varmistamiseen käytännössä, ehkä se on hyvä, en tiedä.

Ehkä asia voisi olla yksinkertainen, vai pitäisikö aina epäillä?

Niin tarvitseeko tietää, muiden kuin asianosaisten, sekin lienee käytännön sanelemaa.

Kerrohan, oi Äärettömän Viisauden Valo, mihin sä tarvitset tietoa kanssaihmisten sukupuolesta? Ajattelitko syrjiä heitä sen perusteella vai mikä oli mielessäsi?

Hyvä kysymys, mitäpä sillä tekisi, vai mitä?

Normaali nainen ja normaali mies kyllä löytää toisensa, vaikka sensorit (safiiri) koettaisivat estää.

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Brutto - syyskuu 22, 2020, 11:32:39
Lainaus käyttäjältä: kertsi - syyskuu 22, 2020, 11:07:28
Lainaus käyttäjältä: Brutto - syyskuu 22, 2020, 10:00:08
On hyvä, että alan miehille järjestetään koulutusta:

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006643469.html

Tuollaiset pelimieskoulutukset tosiaankin ovat hyviä tapoja kouluttaa miehet sellaisiksi, etteivät edes kykene solmimaan pysyviä parisuhteita, etteivät kelpaa parisuhteeseen, etteivät ehkä edes halua parisuhdetta. Pelimieskoulutuksen psykopaattinen pohjavire tähtää saalistukseen, naisten sarjakaatoon, naisten epärehelliseen manipulointiin, naisten hyväksikäyttöön, naisten halveksimiseen.

Incel-kulttuurilla ja pelimiesskenellä on paljon yhteistä. Esimerkiksi naisviha.

Joten mainio idea ehdottomasti. Pelimieskursseihin kannattaa tosiaankin tutustua, jos haluaa parisuhteen - ja tehdä aivan päinvastoin kuin kurssilla opetetaan.

Luulisi että naiset olisivat vain tyytyväisiä kun löytyy hurmaavia koulutettuja miehiä, jotka eivät kuitenkaan pyri omistamaan naista.

Blessed be the fruit.

Teennäistä touhua. Ja jos omistamattomuus on niin pirun tärkeää, mieluummin omistan dildon kuin koen itseni kertakäyttöhyödykkeeksi miehelle, jota voi sitten sievistellä omistamattomuudella.

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Karikko - syyskuu 22, 2020, 11:59:11
Lainaus käyttäjältä: safiiri - syyskuu 22, 2020, 11:51:54
Lainaus käyttäjältä: Karikko - syyskuu 22, 2020, 11:46:32
Lainaus käyttäjältä: Toope - syyskuu 17, 2020, 00:12:05
Lainaus käyttäjältä: safiiri - syyskuu 06, 2020, 07:50:49
Tai - aiemmin on uskottu, että ihmisen sukupuoli riippuu hänen nimestään ja henkilötunnuksestaan.
Genitaaleista ja kromosomeista riippuu.
(Joskus on häiriöitä, myönnän).

Nimi ja henkilötunnus on mahdollistanut sukupuolen tunnistamisen, eikä ole tarvinut housuihin kurkata.

Nykyisin kyllä haluttaisiin paljolti palata asian varmistamiseen käytännössä, ehkä se on hyvä, en tiedä.

Ehkä asia voisi olla yksinkertainen, vai pitäisikö aina epäillä?

Niin tarvitseeko tietää, muiden kuin asianosaisten, sekin lienee käytännön sanelemaa.

Kerrohan, oi Äärettömän Viisauden Valo, mihin sä tarvitset tietoa kanssaihmisten sukupuolesta? Ajattelitko syrjiä heitä sen perusteella vai mikä oli mielessäsi?

Hyvä kysymys, mitäpä sillä tekisi, vai mitä?

Normaali nainen ja normaali mies kyllä löytää toisensa, vaikka sensorit (safiiri) koettaisivat estää.

Sekö on sun ainoa ja ensimmäinen ajatuksesi, kun tapaat ihmisiä tai vaikkapa luet heistä? Voisko tota panna? Ok.

ROOSTER

Pitäisi olla sellainen mukana liikkuva sovellus joka scannaisi lähistön potentiaalisia kumppaneita ja ottaisi huomioon seuraavat seikat, tärkeysjärjestyksessä:

1. geneettinen yhteensopivuus jotta vältyttäisiin pahoilta perinnöllisiltä sairauksilta tulevissa jälkeläisissä
2. samantyyppiset inhon tai allergian kohteet
3. pituus ja bmi-arvo
4. koulutus ja varallisuus
5. ikä

Sitten ei muuta kun baanalle ja odottamaan piippausta.

Yhden illan juttuihin olisi helpompi sovellus:

1. kelpaanko?
2. mennäänkö?
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

kertsi

Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️