Kirjoittaja Aihe: Keskustapuolueen politiikan kiemurat nykyisin?  (Luettu 2240 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Toope

• Kantapeikko
Vs: Keskustapuolueen politiikan kiemurat nykyisin?
« Vastaus #75 : Syyskuu 12, 2020, 02:20:34 »

Saarikon vahva keskustalainen aatteellisuus ei ole yhteistyön este vaan edellytys.
Saarikko on vasemmistolainen, ei traditionaalinen keskustalainen. Siksi hän tulee karkoittamaan perinteisiä kepuäänestäjiä. Toivottavasti persuihin.

Paikalla safiiri

• Kantapeikko
« Vastaus #76 : Syyskuu 12, 2020, 08:30:35 »

Saarikon vahva keskustalainen aatteellisuus ei ole yhteistyön este vaan edellytys.
Saarikko on vasemmistolainen, ei traditionaalinen keskustalainen. Siksi hän tulee karkoittamaan perinteisiä kepuäänestäjiä. Toivottavasti persuihin.

Persujen oma vahvistuva trendi siirtyä kaikessa entistä enemmän oikealle, ei tarkoita, että kaikki eduskunnassa heistä vasemmalla istuvat ovat vasemmistolaisia kenenkään muun silmissä.

Poissa Jaska

• Kantapeikko
  • Taivahan tosikko
« Vastaus #77 : Syyskuu 13, 2020, 22:45:56 »

Saarikkko on ottanut kantaa maahanmuuttoon ja ties mihin fiksummin kuin Kulmuni. En sano että minun tavallani, mutta poliittinenkin kyky ansaitsee tunnustuksen. Saarikko saattaa paikata Sipilän tuhotyötä puolueessaan. Sekös Toopea sapettaa. En kyllä usko, että Keskustan kannattajat olisivat vuotaneet persuihin.

Poissa Äärioireilu

• Kantapeikko
  • Anti-Ballistic-Linear-Missile
« Vastaus #78 : Syyskuu 17, 2020, 22:11:09 »
Matti Vanhanen kerää nyt faneja yli puoluerajojen:

Dmitry Gurbanov @Dimmu141
 Samaa tällä (Helpottuneet kasvot -emoji)
    Olli-Pekka Koljonen @ollipekkak
    16. syysk.
    Vähän hävettää myöntää, mutta minusta on tullut pikkuisen Matti Vanhanen -fani.

- https://twitter.com/Dimmu141/status/1306303000709926912

Ja itse Koljosen blogissa:

---
Sini Korpinen @SiniKorpinen
  Kyllä. Nyt perustetaan Matti -klubi. Syödään uuniperunaa.
---
Anu Koivunen @anukoivunen
  Guilty pleasures!
---
Mikko Vieri @MikkoVieri
  Je suis Matti
---
Ari Wigelius @AriWigelius
  sama. Pikkusen tämä jopa nolottaa.
---
Pasi Pennanen @PasiPennanen
  Ei minua hävetä. Fiksu ja asiapohjainen mies.
---
Janne Seppänen @sepukka
  Ja etuna vielä sekin, että tuntuisi olevan mieluummin rakentamassa sitä kolmatta taloaan, vaikka hoitaakin
  kokeneesti kakun, minkä on ottanut. Luotan sellaisiin kavereihin.
---
Aku Eronen @somevaari
  Minua ei edes hävetä. (Hymyilevät kasvot)
  Miehellä on kokemusta ja näkemystä ja kyky tuoda asiansa esille selkeästi.
  @VanhanenMatti vain  paranee vanhetessaan.
...

Koivunen ja Seppänen ovat professoreita joita minun on vaikea nähdä keskustapuolueen kannattajina mutta jos Matti pyrkii presidentiksi niin sitten paremman puutteessa?
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 17, 2020, 22:24:57 kirjoittanut Äärioireilu »
"Väkivalta on nykyään aliarvostettu ongelmanratkaisukeino" - PS:n puheenjohtaja Halla-aho

Poissa Toope

• Kantapeikko
« Vastaus #79 : Syyskuu 18, 2020, 21:06:15 »

Saarikkko on ottanut kantaa maahanmuuttoon ja ties mihin fiksummin kuin Kulmuni. En sano että minun tavallani, mutta poliittinenkin kyky ansaitsee tunnustuksen. Saarikko saattaa paikata Sipilän tuhotyötä puolueessaan. Sekös Toopea sapettaa. En kyllä usko, että Keskustan kannattajat olisivat vuotaneet persuihin.
Parikin julkista tapausta, viimeksi Pohjanmaalta ja itä-Uusimaalta kertovat sitä, että Keskustan vaikuttajia vaihtaa persuihin...
Kepu on todella kusessa, jos jatkaa hallituksessa. Turvepolitiikka ja elinkeinopolitiikka nitistävät Kepulaisten kannatusta. Vanhasella on selityksen paikka, jopa sille uudelle puolueen keulakuvan äänestäjille.