Edwardin profiili kertoo että Eetulla on viestejä 5, mutta kirjoituksia löytyy vain 3. Ne kaksi eivät kai koske jäseniä?
Moderaattoreilla on oma alueensa jossa voidaan viestiä keskenään, harjoitella jne. Siellä on pari testiviestiä, siitä johtuu tuo epäsuhta.
Tuohan vaikuttaa siltä, että Lenny on saanut apulaisekseen ainakin yhden moderaattorin, Edwardin. Tuskin Lenny viitsii suljetulla osastolla viestiä itsensä kanssa. Jos Edward kirjoittelee enemmän tuolla nimimerkillä ja on kantapaikan jäsen, niin eiköhän hänen pseudonikkinsäkin käy ilmeiseksi.
Kyllä vain näin on, että kirjauduin itse sisään Eetuna ja kokeilin paria juttua, eli "keskustelin itseni kanssa".
Selvennetään vielä sen verran, että foorumin kaikki moderointi on läpinäkyvää, eli siitä ilmoitetaan joko tässä ketjussa tai sitten jos se paremmin sopii, upotettuna itse viestiin/ketjuun.
Edward on siis tunnus, jolla ei ole tarkoitus tehdä mitään muuta kuin moderoida. Tunnuksella ei siis kirjoitella niitä näitä foorumille. Tämä on täysin perusteltua, koska en minä halua, että tällä tavistunnuksellani on mitään ylimääräisiä oikeuksia, jo ihan turvallisuusmielessä.
Toistaiseksi voitte kuitenkin siis olla varmoja, että jos saksikäsi viuhuu, sen takana olen minä itse. Ehkä tulevaisuudessa joku toinenkin voi sitä käyttää.