Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Foorumin ja ylläpidon kritiikki

Aloittaja Sepe, tammikuu 06, 2019, 09:24:45

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Xantippa

#240
Lisäisin tähän vielä sitkeän perässäroikkumisen = asiaan ei ole mitään sanottavaa, kuljetaan vaan perässä tivaamassa, mitä vänkytät, tms. Ilman yhtään asiallista kysymystä sanotusta.

En voi nähdä tälläisellä käytöksellä muuta syytä kuin tietysti halu ärsyttää ko. keskustelijaa, mutta samalla se on kyllä koko keskustelun sotkemista ja pilaamista.

T: Xante

hibiscuc

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - maaliskuu 20, 2019, 12:52:01
Lisäisin tähän vielä sitkeän perässäroikkumisen = asiaan ei ole mitään sanottavaa, kuljetaan vaan perässä tivaamassa, mitä vänkytät, tms. Ilman yhtään asiallista kysymystä sanotusta.

En voi nähdä tälläisellä käytöksellä muuta syytä kuin tietysti halu ärsyttää ko. keskustelijaa, mutta samalla se on kyllä koko keskustelun sotkemista ja pilaamista.

T: Xante

Tuo on aivan totta. Lenny on ylläpitotiimissä neljällä nimimerkillä luultavasti pullistellakseen lihaksiaan. Moderointi on mielestäni täysin luokatonta ja linjatonta. Se kiinnittää huomiota lähinnä yksittäisiin viestiin ja huitoo saksiaan missä milloinkin. Jotkut saavat pitää loputonta monologiaan kuvittelemistaan sairauksista, jotkut keskittyä lähinnä valheellisiin ja asenteellisiin käsityksiinsä raiskauksista Suomesta, islamista tai isänmaansa ihannoinnista. Tätä menoa tänne ei uusia jäseniä tule ja osa häipyy kyllästyttyään aiheiden yksipuolisuuteen ja viestien kertymiseen niihin. Kalervonpoika on kokenut metamorfoosin ja hajonnut neljään nimimerkkiin.

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: hibiscuc - maaliskuu 20, 2019, 13:23:49
Lainaus käyttäjältä: Xantippa - maaliskuu 20, 2019, 12:52:01
Lisäisin tähän vielä sitkeän perässäroikkumisen = asiaan ei ole mitään sanottavaa, kuljetaan vaan perässä tivaamassa, mitä vänkytät, tms. Ilman yhtään asiallista kysymystä sanotusta.

En voi nähdä tälläisellä käytöksellä muuta syytä kuin tietysti halu ärsyttää ko. keskustelijaa, mutta samalla se on kyllä koko keskustelun sotkemista ja pilaamista.

T: Xante

Tuo on aivan totta. Lenny on ylläpitotiimissä neljällä nimimerkillä luultavasti pullistellakseen lihaksiaan. Moderointi on mielestäni täysin luokatonta ja linjatonta. Se kiinnittää huomiota lähinnä yksittäisiin viestiin ja huitoo saksiaan missä milloinkin. Jotkut saavat pitää loputonta monologiaan kuvittelemistaan sairauksista, jotkut keskittyä lähinnä valheellisiin ja asenteellisiin käsityksiinsä raiskauksista Suomesta, islamista tai isänmaansa ihannoinnista. Tätä menoa tänne ei uusia jäseniä tule ja osa häipyy kyllästyttyään aiheiden yksipuolisuuteen ja viestien kertymiseen niihin. Kalervonpoika on kokenut metamorfoosin ja hajonnut neljään nimimerkkiin.

No tästä olen kyllä eri mieltä. Ikävä kyllä nämä käytökset pompsahtavat esiin tiettyjen käyttäjien kautta.

Minusta mielipiteitä tai halua puhua sairauksista tms. ei ole tarpeen suitsia, ainoastaan haitallisia tapoja.

T: Xante

Ekisetä

Ihan aiheellinen kysymys vänkyttämisestä.
Ei mulle sinakkaanoo selvinnyt mitä xantte ajaa takaa. Vetää vaan laidasta laitaan ja haluu olla vaan eri mieltä periaatteen vuoksi.
Mitään logiikka tai järjestelmällisyyttä ei löydy.

hibiscuc

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - maaliskuu 20, 2019, 13:29:10
Lainaus käyttäjältä: hibiscuc - maaliskuu 20, 2019, 13:23:49
Lainaus käyttäjältä: Xantippa - maaliskuu 20, 2019, 12:52:01
Lisäisin tähän vielä sitkeän perässäroikkumisen = asiaan ei ole mitään sanottavaa, kuljetaan vaan perässä tivaamassa, mitä vänkytät, tms. Ilman yhtään asiallista kysymystä sanotusta.

En voi nähdä tälläisellä käytöksellä muuta syytä kuin tietysti halu ärsyttää ko. keskustelijaa, mutta samalla se on kyllä koko keskustelun sotkemista ja pilaamista.

T: Xante

Tuo on aivan totta. Lenny on ylläpitotiimissä neljällä nimimerkillä luultavasti pullistellakseen lihaksiaan. Moderointi on mielestäni täysin luokatonta ja linjatonta. Se kiinnittää huomiota lähinnä yksittäisiin viestiin ja huitoo saksiaan missä milloinkin. Jotkut saavat pitää loputonta monologiaan kuvittelemistaan sairauksista, jotkut keskittyä lähinnä valheellisiin ja asenteellisiin käsityksiinsä raiskauksista Suomesta, islamista tai isänmaansa ihannoinnista. Tätä menoa tänne ei uusia jäseniä tule ja osa häipyy kyllästyttyään aiheiden yksipuolisuuteen ja viestien kertymiseen niihin. Kalervonpoika on kokenut metamorfoosin ja hajonnut neljään nimimerkkiin.

No tästä olen kyllä eri mieltä. Ikävä kyllä nämä käytökset pompsahtavat esiin tiettyjen käyttäjien kautta.

Minusta mielipiteitä tai halua puhua sairauksista tms. ei ole tarpeen suitsia, ainoastaan haitallisia tapoja.

T: Xante

Mielestäni jatkuva itselleen kuvittelemiensa sairauksien tulva on niin rasittavaa, etten useinkaan viitsi niitä edes lukea. Haitallisilla tavoilla tarkoittanet nilkkojesi näykkimistä, mutta se tuntuu olevan foorumilla luvallista. Nämä samat misogyynitnäykkijät roikkuvat usein myös safiirin ja kertsinkin punteissa. Tuollainen tapa tuntuu olevan moderoinnin mielestä täysin salonkikelpoista.

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: Ekisetä - maaliskuu 20, 2019, 13:33:41
Ihan aiheellinen kysymys vänkyttämisestä.
Ei mulle sinakkaanoo selvinnyt mitä xantte ajaa takaa. Vetää vaan laidasta laitaan ja haluu olla vaan eri mieltä periaatteen vuoksi.
Mitään logiikka tai järjestelmällisyyttä ei löydy.

Juuri tähän mielestäni voisi ihan vaikkapa säännön tehdä. Että metassa saa miettiä vaikka maailman kuuluisaan tappiin, miksi ei ymmärrä, mitä joku kirjoittaja kirjoittaa.

Mutta se, että änkee ketjuihin tätä tiukkaamaan, on mielestäni keskustelua huonontavaa ja turhaa, sillä ketjusta kun todennäköisesti löytyy niitäkin, jotka ymmärtävät, mitä kirjoittaja, jota sinä et ymmärrä, sanoo.

T: Xante

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: hibiscuc - maaliskuu 20, 2019, 13:56:53
Mielestäni jatkuva itselleen kuvittelemiensa sairauksien tulva on niin rasittavaa, etten useinkaan viitsi niitä edes lukea. Haitallisilla tavoilla tarkoittanet nilkkojesi näykkimistä, mutta se tuntuu olevan foorumilla luvallista. Nämä samat misogyynitnäykkijät roikkuvat usein myös safiirin ja kertsinkin punteissa. Tuollainen tapa tuntuu olevan moderoinnin mielestä täysin salonkikelpoista.

No tähän on kyllä helppo ratkaisu, älä lue. En minäkään lue esim. ketjua sähköautoista, kun ei se minua kiinnosta. Olen sitäKIN mieltä, että sillä perusteella, että jokin aihe on minulle rasittava, en toki voi olla kieltämässä toisia sitä esille nostamasta.

Ja kyllä, tarkoitan juuri vanhaa kunnon pers.

T: Xante

Ekisetä

Jotkut ei näköjään pysty perustelemaan kantojaan eikä edes sitä miksi jotain sanovat.

hibiscuc

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - maaliskuu 20, 2019, 14:02:05
Lainaus käyttäjältä: hibiscuc - maaliskuu 20, 2019, 13:56:53
Mielestäni jatkuva itselleen kuvittelemiensa sairauksien tulva on niin rasittavaa, etten useinkaan viitsi niitä edes lukea. Haitallisilla tavoilla tarkoittanet nilkkojesi näykkimistä, mutta se tuntuu olevan foorumilla luvallista. Nämä samat misogyynitnäykkijät roikkuvat usein myös safiirin ja kertsinkin punteissa. Tuollainen tapa tuntuu olevan moderoinnin mielestä täysin salonkikelpoista.

No tähän on kyllä helppo ratkaisu, älä lue. En minäkään lue esim. ketjua sähköautoista, kun ei se minua kiinnosta. Olen sitäKIN mieltä, että sillä perusteella, että jokin aihe on minulle rasittava, en toki voi olla kieltämässä toisia sitä esille nostamasta.

Ja kyllä, tarkoitan juuri vanhaa kunnon pers.

T: Xante

Minä en ole kieltämässä mitään, mutta toivon Lennyltä vähän monipuolisempaa asioihin puuttumista.

Lenny

Hibis, olet totaalisen kujalla ylläpidon kokoonpanon suhteen. Miksi sitten edes pitäisi ottaa todesta muutakaan kritiikkiä?
Lainsäädäntö ennen luontoa (Immanuel Kant)

hibiscuc

Lainaus käyttäjältä: Lenny - maaliskuu 21, 2019, 02:57:05
Hibis, olet totaalisen kujalla ylläpidon kokoonpanon suhteen. Miksi sitten edes pitäisi ottaa todesta muutakaan kritiikkiä?


Vai niin. Luen moderaationkin kuuluvaksi ylläpitotiimiin. Sinun käyttämäsi nimimerkit Herra, Lenny, Edward, Ylläpito(?) eivät kaikki olekaan sinun nimimerkkejäsi ja moderaatiotiimissä on haamukirjoittajia ilman nimimerkkejä. Minun kritiikkiäni sinun ei kannatakaan ottaa todesta, ettei tulisi traumoja. Muukin kritiikki näyttäisi viestisi perusteella olevan sinusta täyttä sontaa.

hibiscuc

Lennyllä on kihahtanut kusi vahvasti päähän. Hän vaikuttaa uhkailuillaan ja moderoinneillaan uskomattoman luokattomalta ja linjattomalta sekä puolueelliselta toimenpiteissään ja on onnistunut hiljentämään foorumiaan ja aiheuttanut päättämään monen jäsenen lopettamaan kirjoittelun täällä. Herra talossa tappaa tuolla menolla koko fooruminsa. Luulisi olevan muutakin tekemistä kuin kytätä päivä- ja yökaudet kirjoittajien viestejä. Ei näytä kestävän arvostelua lainkaan. Minulle on yksi paskan maku, vaikka hän antaisi minulle pitkätkin bannit tai poistaisi nimimerkkini kokonaan.

Ekisetä

Miks homostelusta ei saa puhua totta?

Juha

Lainaus käyttäjältä: Ekisetä - huhtikuu 13, 2019, 09:11:31Miks homostelusta ei saa puhua totta?

Sinun puhumana, sekään aihepiiri ei käy.

Ekisetä

Lainaus käyttäjältä: Juha - huhtikuu 13, 2019, 09:26:29
Lainaus käyttäjältä: Ekisetä - huhtikuu 13, 2019, 09:11:31Miks homostelusta ei saa puhua totta?

Sinun puhumana, sekään aihepiiri ei käy.

Miks ei?
Eikö homolla muka oo partaa?