Kirjoittaja Aihe: Puhelimet - älyllä tai ilman  (Luettu 331 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Paikalla Toope

• Vakiojäsen
  • **
Vs: Puhelimet - älyllä tai ilman
« Vastaus #30 : Helmikuu 08, 2019, 23:52:05 »
Oli pakko käydä pankissa, kun en päässyt kännykän kautta enää pankkiin. Erittäin ystävällinen virkailija opasti vähän ja sitten keksin, mitä olin mokaillut.
Hyvää palvelua Nordeassa, nyt toimii kaikki!

Olen itse sen verran nuori, tietokonesukupolvea, mutta silti minullekin on joskus haasteellista tämä nykytekninen yhteiskunta. Ymmärrän täysin, että minua vanhemmille tuo on vaikeaa.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 08, 2019, 23:53:46 kirjoittanut Toope »

Poissa Kopek

• Vakiojäsen
  • **
« Vastaus #31 : Helmikuu 12, 2019, 10:07:31 »
Jos haluat päänsäryn, osta Honor Lite.

https://ibb.co/tpXPs2d

Edellä mainittu kännykkä on toivoton. Se ilmoittelee, että sisäinen muisti on täynnä. Muistia vapautetaan yleensä niin, että kopioidaan valokuvat, videot ym. toiseen kohteeseen ja poistetaan ne kännykästä. Kopiointi ei vain tahdo onnistua. Millä erilaisilla tavoilla sitä yrittääkin, seurauksena on se, että tietokone menee tavalla tai toisella jumiin. Tuo kuva esittää yhtä monista tavoista yrittää kopioimista. Ohjelma hyytyy tuohon "valmistellaan" vaiheeseen, jonka jälkeen ei auta kuin vetäistä USB-johto irti.

Täysin toivotonta...

https://ibb.co/K0KvKhF

Netistä löytyy ohjeita, mutta ne eivät ole käyttökelpoisia, koska puhelimesta ei löydy toimintoa/valikkoa etc. mihin ohjeissa viitataan. Myös Honorin oma HiSuote ohjelma antaa ohjeita, mutta sama juttu. Se on vähän kuin jos autosta neuvottaisiin, että väännä kojelaudan keskellä olevaa punaista kahvaa, mutta autossa ei olisi sellaista.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 12, 2019, 10:21:33 kirjoittanut Kopek »

Poissa Jaska

• Vakiojäsen
  • **
  • Taivahan tosikko
« Vastaus #32 : Helmikuu 13, 2019, 01:07:45 »
Totta toki, että suurin osa netin neuvoja on itselle käyttökelvottomia.

Ei ole tullut itselleni mieleen kokeilla tietokoneen käskyttämistä puhelimella vaan päinvastoin, hakea kuvat puhelimesta tiekoneelta käsin, joko resurssienhallinnalla (windowsissa, tai vast) tai puhelinvalmistajan ohjelmalla tiedostojen siirtämiseksi. Edellä taisimme taivastella, että Huawei Lite ei osannut kertoa, mitä oikeuksia siltä puuttui siirtääkeen tiedostoja muun maailman kanssa.

Poissa Renttu

• Vakiojäsen
  • **
  • Epäilyttävä henkilö
« Vastaus #33 : Helmikuu 13, 2019, 20:16:19 »
Android päivittyi juuri versioon Oreo (8.1). Kyllä kesti odottaa päivitystä tähän luuriin, mutta nyt kun se tuli, alkaa syynäys ja tarkkailu. Jos ei ole wöörtti, murran luurin ja asennan sinne jonkin mahtirompun heti, enkä hetken päästä. Tämä on ennätykseni puhelimen pitämisestä vaniljamoodissa (Vuosi), yleensä olen murtanut ja vaihtanut käyttiksen n. kuukaudessa siitä, kun uusi puhelin on ostettu. Tässä esimerkiksi akku on kestänyt ja kestää edelleen kaksi päivää, joka on yksi syy siihen, että suurta murtohinkua ei ole ollut. Tyypillisesti rompuissa akunkesto on optimoitu tappiinsa ja miksei olisi, kun ei ole turhia tehdassoftiakaan tiellä ja akkua kuluttamassa. 
Näytelmää, sotaa, kiihtymystä, horrosta, orjuutta -Marcus Aurelius

Petän mieluummin maailman, kuin annan maailman pettää minut - Cao Cao

Poissa ROOSTER

• Vakiojäsen
  • **
  • Hän jolla on eniten pixeleitä!
« Vastaus #34 : Helmikuu 13, 2019, 21:04:26 »
Hyvää palvelua Nordeassa, nyt toimii kaikki!

Älä valehtele!
Yleinen mielipide on aina väärässä.