Kirjoittaja Aihe: Sekalaisia kysymyksiä ylläpidolle  (Luettu 1145 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Sepe

• Konkari
Vs: Sekalaisia kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #30 : Huhtikuu 17, 2019, 17:38:00 »

Eli ilmiö on pelkistetysti, että sama kirjoittaja levittää suppeaa näkemystään moniin ketjuihin kykenemättä saamaan sille ymmärrystä ja hyväksyntää. .

Ilmiö on vastenmielinen.Tässä ketjussa siitä syytetään vain Toopea, minä lisään listalle Muisto Keijo Kullervon.
Toope sentään vastaa kommentteihin.
Olen äärimmäisen kiltti.

Poissa Muisto Keijo Kullervo

• Vakiojäsen
  • **
  • Päivieni kertomaa...
    • Keijo Kullervon kotisivu
« Vastaus #31 : Huhtikuu 17, 2019, 18:37:36 »

Eli ilmiö on pelkistetysti, että sama kirjoittaja levittää suppeaa näkemystään moniin ketjuihin kykenemättä saamaan sille ymmärrystä ja hyväksyntää. .

Ilmiö on vastenmielinen.Tässä ketjussa siitä syytetään vain Toopea, minä lisään listalle Muisto Keijo Kullervon.

Vastaan nyt.

Oletko ajatellut, että kommenteissasi halvennat tarkoituksellisesti minua ja ajattelumaailmaani?

Ko. mielipiteesi olen lukenut jatkuvasti viesteistäsi.

Laajenna ajatteluasi - äläkä laita minua jalustalle jonne voit sylkäistä kaiken sen mitä mielessäsi liikkuu.

Minusta olet vastenmielinen minua kohtaan ja sanon sen juuri niin kuin ajattelen.

Olet ottanut otteen jo Näkökulmalta lähtien syyllistämällä minua harhoistasi.

Lopeta ja ala elää ihmiseksi. Osaat sen ihmisiksi olemisen olethan keskustellut toisten kanssa joskus järkevästikin.

Muisto Keijo Kullervo

Poissa Sepe

• Konkari
« Vastaus #32 : Huhtikuu 17, 2019, 18:55:31 »

Vastaan nyt.

Oletko ajatellut, että kommenteissasi halvennat tarkoituksellisesti minua ja ajattelumaailmaani?

Muisto Keijo Kullervo

Halveksin evankelioimistasi, halveksin näyttelemääsi omahyväistä "tutkijaa". Sanon näin koska koen vastenmielisen hurskastelusi niin.
Hurskaus on toki sallittua, mutta jatkuva asiattomuus ja ketjun aiheesta poikkeaminen on törkeää Ylläpidon suvaitsevuuden väärinkäyttöä.
Olen äärimmäisen kiltti.

Poissa Muisto Keijo Kullervo

• Vakiojäsen
  • **
  • Päivieni kertomaa...
    • Keijo Kullervon kotisivu
« Vastaus #33 : Huhtikuu 17, 2019, 19:14:15 »

Vastaan nyt.

Muisto Keijo Kullervo

Halveksin evankelioimistasi, halveksin näyttelemääsi omahyväistä "tutkijaa". Sanon näin koska koen vastenmielisen hurskastelusi niin.
Hurskaus on toki sallittua, mutta jatkuva asiattomuus ja ketjun aiheesta poikkeaminen on törkeää Ylläpidon suvaitsevuuden väärinkäyttöä.

Nyt et ole äärimmäisen kiltti...

Muisto Keijo Kullervo

Poissa MrKAT

• Vakiojäsen
  • **
  • Ach so weiter!
« Vastaus #34 : Huhtikuu 17, 2019, 22:30:46 »
Sepe, tuot mieleen uskonnonopettajani. Hänen jatkuva "hsst" -(hiljaa nyt) -puuttumisenssa häiritsi enemmän kuin se jonka ope luuli luokkaa häiritsevän. Eli alat olla itse tämmönen häirikkö.
Muisto ei häiritse mua olleskaan.

Käytä profiilistasi löytyvää estolistaa niinkuin muutkin ärsyyntyneet. Pyydä neuvoa jos et osaa.

« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 17, 2019, 22:32:22 kirjoittanut MrKAT »
Ikkunan takana on hyypiö, oven takana KGB, Huawein takana Kiina ja talousrikoksen takana PERSU!   ;D

Poissa Lenny

• Konkari
  • Ylläpitäjä
« Vastaus #35 : tänään kello 05:03:33 »
(Humans) are large, expensive to maintain, difficult to manage, and they pollute the environment. It is astonishing that these devices continue to be manufactured and deployed.
-- Kaufmann, Perlman, Spenciner

Poissa Sepe

• Konkari
« Vastaus #36 : tänään kello 08:31:07 »
Sepe, tuot mieleen uskonnonopettajani. Hänen jatkuva "hsst" -(hiljaa nyt) -puuttumisenssa häiritsi enemmän kuin se jonka ope luuli luokkaa häiritsevän. Eli alat olla itse tämmönen häirikkö.
Muisto ei häiritse mua olleskaan.

Käytä profiilistasi löytyvää estolistaa niinkuin muutkin ärsyyntyneet. Pyydä neuvoa jos et osaa.
Tuot mieleeni pellen. Jatkuva itsensä esille tuonti ja jatkuva perussuomalaisten solvaus. Käytöksesi häiritsee minua. Olet jo profiloinut itsesi monen kirjoittajan inhoamaksi häiriköksi.

että tällaista asiaista keskustelua...koeta päästä yli siitä uskonnonopettajastasi, minua hän ei ole häirinnyt yhtään
Olen äärimmäisen kiltti.

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #37 : tänään kello 09:03:44 »
Eli ilmiö on pelkistetysti, että sama kirjoittaja levittää suppeaa näkemystään moniin ketjuihin kykenemättä saamaan sille ymmärrystä ja hyväksyntää. Muiden kannalta ihannetillanteelle vaikuttaisi, että keskittäisi julistuksen toiston omaan päiväkirjaketjuun? Toivottavaa olisi, että keskustelu pystyy tällaiset tilanteet hallitsemaan ylläpitoa apuun huutamatta. Se varmaan kaipaa, että keskustelu kykenee nousemaan ylemmälle tasolle, kuin että käydään kamppailua muitten kiveen hakkaamien aatteiden välillä.

Tästähän oli keskustelua myös Bruton avaamassa ketjussa koskien trollausta.

Kai se selvää on, että harva täällä itselleen perustavaa laatua olevissa kysymyksissä alkaa keskustelun myötä useinkaan eri mieltä olemaan. Mutta tilanne, jossa kiperät kysymykset jätetään huomiotta ja palataan seuraavasta sinne päin mahdollisesta aasinsillasta toistamaan alkuperäinen väite - tai ilman mitään siltoja palataan - on tietysti keskustelua melkoisen haittaava.

Itse nyttemmin olen pyrkinyt siihen, että ilmaisen mielipiteeni ja valitsen, kiinnitänkö kuinka paljon vaiko en ollenkaan huomiota siihen, mitä vastauksia mielipiteeni kerää. En itse pidä tätä mitenkään ansiokkaana tai hyvänä keskusteluna, mutta oman mielen- ja toivottavasti myös foorumirauhan vuoksi olen päätynyt tähän.

T: Xante

Poissa Jaska

• Konkari
  • Taivahan tosikko
« Vastaus #38 : tänään kello 09:33:01 »

Nyt et ole äärimmäisen kiltti...

Muisto Keijo Kullervo
Ei hän koskaan muulloinkaan. Kellekään. Äärimmäisen kärttyisä pikemmin. Ironinen allekirjoitus lie syntynyt jossain jo unohtuneessa tilanteessa.

Poissa Sepe

• Konkari
« Vastaus #39 : tänään kello 10:05:27 »
Muistan hyvin missä tilanteessa allekirjoitukseni laadin. Annat mielikuvaa että seuraisit toimintaani vaikket muista tuota - selektiivinen muisti on kiva.
En osaa arvostaa kommentointiasi varsinkaan kun se ei ole todenmukaista.
Olen äärimmäisen kiltti.