Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Identtiset kaksoset

Aloittaja Lenny, tammikuu 07, 2019, 18:21:00

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

Lenny

Avataan klassikkoketju hieman eksoottisemmalla parivaljakolla.

Maximillian Bruckner, Ivalo-elokuvan tähti vs. Anton Brucker, myöhäisromantiikan järkäle

    vs.   
Lainsäädäntö ennen luontoa (Immanuel Kant)

ROOSTER

#1


UNHCR:n työntekijä



Sampo Terho
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Kopek

#2
Kaksi suurmiestä.

 


kertsi

#4
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

ROOSTER



George Clooney nuorena



ROOSTER nuorena
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Amore

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - tammikuu 18, 2019, 23:19:49
George Clooney nuorena



ROOSTER nuorena

Clooneysta en ole koskaan välittänyt, mutta Roosteri on kyllä ollut söpö!!!
All you need is Love

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Amore - tammikuu 18, 2019, 23:25:44
Clooneysta en ole koskaan välittänyt, mutta Roosteri on kyllä ollut söpö!!!

;D  8)  :-*
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS


Brutto

"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

ROOSTER

Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

a4

#11


Hippi

 Matthew Perry ja Chris O'Neill

If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Norma Bates

Helppohan se on olla kaksoset kun on kaksoset.



Rami & Sami Malek.

ROOSTER

Hannakaisa Heikkinen



Paula Lehtomäki

Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS