Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Miksi naisista tulee nirsoja?

Aloittaja Brutto, tammikuu 02, 2020, 10:00:22

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Vaaraton Norsu

^
[kyökkipsykologi] Miesten pullistelu ja uhoaminen voisivat varmaan tosiaan olla myös sellaista juttua, mitä eläimetkin tekevät. Pörröttävät karvojaan tai sulkiaan näyttääkseen suuremmilta, kuin mitä ovatkaan. Pitävät suurempaa ääntä kuin mitä kooltaan ovat. Ei tämmöisen taustalla välttis tarvis varmaan olla kroonista epävarmuuttakaan. Jonkinlaisen riittämättömyyden tunteen tai pelon luulisi juuri tuollaisten käyttäytymisten hetkellä sentään olevan vallalla. Kroonisesti epävarmoilla miltei jatkuvasti vallalla. [/kyökkipsykologi]

ROOSTER

Miehet ajattelevat, että jos en kelpaa tämmöisenä kuin olen, niin olkoon. Naiset taas, että mitä pitää minussa muuttaa, että kelpaan.

Kun naiset vihdoin hoksaavat, että he olisivat hyvin kelvanneet sellaisena kuin ovat, he eivät enää kelpaa - on jo myöhäistä.                                                             

Seuraavaksi huomataan, että olisi jo ajat sitten pitänyt jättää se sika joka vei nuoruuden parhaat valinnanvapauden päivät.

HUOM: Tämä ajatelma ei perustu tieteeseen, eikä ole liitettävissä ROOSTERin omakohtaisiin kokemuksiin, vaan on suosittujen naistenlehtien artikkelien perusteella tehty ajatusyhteenveto ja erittäin vahva yleistys. Tarinan juoni ei vastaa millään tavalla käsitystäni maailmanmenosta, eikä sitä näinollen pidä käyttää minua vastaan missään yhteydessä.

Miehet eivät todellisuudessa ole sikoja, vaan rakastettavia pikku possuja, joita pitää hoitaa ja ohjailla, jotta niistä tulisi kunnon karjuja. Ei pidä nirsoilla, vaikka välillä paska haisisikin, se on vain elämää.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hippi

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - tammikuu 10, 2020, 12:12:31
Miehet ajattelevat, että jos en kelpaa tämmöisenä kuin olen, niin olkoon. Naiset taas, että mitä pitää minussa muuttaa, että kelpaan.

Tuohan on jännä ajatus, sillä kumpikin avioliittoni kariutui siihen, etten kelvannut sellaisena kuin olin. Eri syystä kumpikin, oikeastaan aika päinvastaisista syistä.

Päätin, että olkoon - pitäköön tunkkinsa.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Toope

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - tammikuu 10, 2020, 10:58:51
Itsehän sinä jossain sanoit että miessukupuoli on aggressiivinen sukupuoli, ja aggression yksi muoto ON uho. Olkoon se sitten leveily sillä miten syvä haava tuli sormeen ja "luukin paistoi", miten sodassa tuli lahdattua sata ryssää yhteen veriseen läjään, tai miten oli niin paha räkätauti että joka reiästä lensi vihreää eritettä.

Sitä voi tietysti kysyä että onko uhoaminen puhdasta uskoa omaan erinomaisuuteen, vai onko se epävarmuuden peittämistä. Siitä olisit voinut keskustella, sensijaan että heittäydyt sokeaksi sille mitä oikeasti tapahtuu.
Mikä tuossa on ongelma? Tottakai miehet ovat aggressiivisempia kuin naiset, koska miehillä on enemmän testosteronia! En tällä puolusta väkivaltaa, totean vain, että on aika luonnollista, että miehet ovat aggressiivisempia ja väkivaltaisempia, aina!
Uhoamisesta en puhunut, enkä siitä itse pidäkään. Itse uhoan sanoillani, en väkivallalla.

Toope

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - tammikuu 10, 2020, 12:12:31
Miehet ajattelevat, että jos en kelpaa tämmöisenä kuin olen, niin olkoon. Naiset taas, että mitä pitää minussa muuttaa, että kelpaan....
Parisuhteissa naiset ovat paljon miehiä voimakkaammin taipuvaisia muokkaamaan partnereitaan. Tästä ei kai monikaan ole eri mieltä?

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Toope - tammikuu 11, 2020, 00:06:59
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - tammikuu 10, 2020, 10:58:51
Itsehän sinä jossain sanoit että miessukupuoli on aggressiivinen sukupuoli, ja aggression yksi muoto ON uho. Olkoon se sitten leveily sillä miten syvä haava tuli sormeen ja "luukin paistoi", miten sodassa tuli lahdattua sata ryssää yhteen veriseen läjään, tai miten oli niin paha räkätauti että joka reiästä lensi vihreää eritettä.

Sitä voi tietysti kysyä että onko uhoaminen puhdasta uskoa omaan erinomaisuuteen, vai onko se epävarmuuden peittämistä. Siitä olisit voinut keskustella, sensijaan että heittäydyt sokeaksi sille mitä oikeasti tapahtuu.
Mikä tuossa on ongelma? Tottakai miehet ovat aggressiivisempia kuin naiset, koska miehillä on enemmän testosteronia! En tällä puolusta väkivaltaa, totean vain, että on aika luonnollista, että miehet ovat aggressiivisempia ja väkivaltaisempia, aina!
Uhoamisesta en puhunut, enkä siitä itse pidäkään. Itse uhoan sanoillani, en väkivallalla.

Heh. Juuri sanoilla uhoamisestahan tässä juonteessa just puhuttiinkin. Vaikkapa juuri tuossa lainauksessasi Normalta. Ilmeisesti se on niin tyypillistä, ettet edes oikein laske sitä uhoamiseksi.

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Toope - tammikuu 11, 2020, 00:08:43
Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - tammikuu 10, 2020, 12:12:31
Miehet ajattelevat, että jos en kelpaa tämmöisenä kuin olen, niin olkoon. Naiset taas, että mitä pitää minussa muuttaa, että kelpaan....
Parisuhteissa naiset ovat paljon miehiä voimakkaammin taipuvaisia muokkaamaan partnereitaan. Tästä ei kai monikaan ole eri mieltä?

Miksi pidät sitä ongelmana? Se nyt vain kuuluu naiseuteen, joten olisi luonnotonta vaatia jotain muuta. Päinvastoin naisen KUULUU luontonsa puolesta pyrkiä muuttamaan miestä. Katsos niin on nämä sukupuolet toisiaan täydentämään suunniteltukin. Mies ei oikein ite osaa, joten tarvitaan nainen osoittamaan tietä. Osuu se miehen aggressiokin ihan hutiin ilman naisen tarjoamaa kompassia ja karttaa.    :P

PS. Tämä on siis ironinen huomautus, jos joku ei sitä heti tajua. Turha siis kysellä sen perään, miten tämän perustelen tms.

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Toope - tammikuu 08, 2020, 20:11:11
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - tammikuu 06, 2020, 13:06:22
Lainaus käyttäjältä: Toope - tammikuu 06, 2020, 00:21:17
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - tammikuu 05, 2020, 10:52:06
Yhtä hyvin kuin ihmetellä naisen "nirsoutta" voisi ihmetellä mihin pohjautuu heteromiehen omahyväinen kuvitelma omasta erinomaisuudestaan...
Onko tällaista muualla, kuin iltapäivälehtien lesbofeministitoimittajien kirjoituksissa? En normielämässä itse naisilta kuule tuollaista puhetta. Vain ne "Kuplaihmiset" tuollaista roskaa suoltavat.

Keiden kanssa oikein liikut jos ei miehille ominainen uho ole sinulle tullut millään tavalla tutuksi?  :o
Ehkä liikun porukoissa, joille tuollainen ei ole normaalia, vaan naisten esittämää näkemystä?

Tuohan se sinun ongelmasi oli että miesten uho on vain naisten höpinää.

ROOSTER

Minä olin nuorena kova uhoamaan, ehkä liiankin kova. Nyt vanhempana uhoan paljon vähemmän, ehkä liiankin vähän. Vanha ei jaksa.

Mutta periksi en anna vieläkään, stana. :P
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Toope

En uhoamista pidä minään toivottavana mallina. Mutta annetaan miesten olla miehiä ja naisten naisia.
Ei heitä yhtenäistää pidä. Miehet sietävät naisten oikkuja ja epäloogisuutta, naiset ymmärtävät miesten tapoja ja sietävät niitä. Joskus vähän korjaavatkin niitä. Sukupuolieroja on, se on selvää. Ainoastaan teoreettinen feminismi miesvihamielisyydessään luo eroista ongelmia.

Toope

Lainaus käyttäjältä: safiiri - tammikuu 11, 2020, 08:31:47
Lainaus käyttäjältä: Toope - tammikuu 11, 2020, 00:08:43
Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - tammikuu 10, 2020, 12:12:31
Miehet ajattelevat, että jos en kelpaa tämmöisenä kuin olen, niin olkoon. Naiset taas, että mitä pitää minussa muuttaa, että kelpaan....
Parisuhteissa naiset ovat paljon miehiä voimakkaammin taipuvaisia muokkaamaan partnereitaan. Tästä ei kai monikaan ole eri mieltä?
Miksi pidät sitä ongelmana? Se nyt vain kuuluu naiseuteen, joten olisi luonnotonta vaatia jotain muuta. Päinvastoin naisen KUULUU luontonsa puolesta pyrkiä muuttamaan miestä. Katsos niin on nämä sukupuolet toisiaan täydentämään suunniteltukin. Mies ei oikein ite osaa, joten tarvitaan nainen osoittamaan tietä. Osuu se miehen aggressiokin ihan hutiin ilman naisen tarjoamaa kompassia ja karttaa.    :P

PS. Tämä on siis ironinen huomautus, jos joku ei sitä heti tajua. Turha siis kysellä sen perään, miten tämän perustelen tms.
En sanonut, että tuo on ongelma. Totesin vain asian, että naiset ovat parisuhteissa enemmän taipuvaisia muokkaamaan miestään, kuin päinvastoin. Usein toimii, joskus ei.
Itse olen muuten ollut useammassa avoliitossa... Ei minua niin muokata!

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Toope - tammikuu 12, 2020, 00:08:12
Lainaus käyttäjältä: safiiri - tammikuu 11, 2020, 08:31:47
Lainaus käyttäjältä: Toope - tammikuu 11, 2020, 00:08:43
Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - tammikuu 10, 2020, 12:12:31
Miehet ajattelevat, että jos en kelpaa tämmöisenä kuin olen, niin olkoon. Naiset taas, että mitä pitää minussa muuttaa, että kelpaan....
Parisuhteissa naiset ovat paljon miehiä voimakkaammin taipuvaisia muokkaamaan partnereitaan. Tästä ei kai monikaan ole eri mieltä?
Miksi pidät sitä ongelmana? Se nyt vain kuuluu naiseuteen, joten olisi luonnotonta vaatia jotain muuta. Päinvastoin naisen KUULUU luontonsa puolesta pyrkiä muuttamaan miestä. Katsos niin on nämä sukupuolet toisiaan täydentämään suunniteltukin. Mies ei oikein ite osaa, joten tarvitaan nainen osoittamaan tietä. Osuu se miehen aggressiokin ihan hutiin ilman naisen tarjoamaa kompassia ja karttaa.    :P

PS. Tämä on siis ironinen huomautus, jos joku ei sitä heti tajua. Turha siis kysellä sen perään, miten tämän perustelen tms.
En sanonut, että tuo on ongelma. Totesin vain asian, että naiset ovat parisuhteissa enemmän taipuvaisia muokkaamaan miestään, kuin päinvastoin. Usein toimii, joskus ei.
Itse olen muuten ollut useammassa avoliitossa... Ei minua niin muokata!

No jaa. Itse en välttii lähtis oikein kehuskelemaan sillä, että mitään kehitystä ei tapahdu. Parisuhteen - elämän - on vähän niinku tarkoituskin hitusen muokata ihmistä. Jos ei mitään kehittymistä ja kasvua tapahdu, on todennäköisesti aika sietämätön tyyppi. Se, mikä vielä nuorna miehenä on söpöä, ei enää tukevassa keski-iässä herätä vastaavaa ymmärrystä. Sitä ikäänkuin oletetaan, että kokemuksista karttuisi jonkinlaista kypsyyttä ihmiseen. Mutta toki osalla käy niin, että nuori uho ja voimantunto käpertyy suoraan vanhuuden katkeruudeksi. Se ymmärryksen kehittymisen vaihe jää kokonaan välistä.

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Toope - tammikuu 12, 2020, 00:03:11
En uhoamista pidä minään toivottavana mallina. Mutta annetaan miesten olla miehiä ja naisten naisia.
Ei heitä yhtenäistää pidä. Miehet sietävät naisten oikkuja ja epäloogisuutta, naiset ymmärtävät miesten tapoja ja sietävät niitä. Joskus vähän korjaavatkin niitä. Sukupuolieroja on, se on selvää. Ainoastaan teoreettinen feminismi miesvihamielisyydessään luo eroista ongelmia.

Argh. Eli sitten kumminkin myönnät että miehet uhoavat, vaikka esitit välillä että se on vain naisten esittämä näkemys? Ja sitten vielä puhut naisten oikkujen ja epäloogisuuden sietämisestä. Voi pojat, taidat olla nainen...

Norma Bates

Sitä on tullut aika mukisematta hyväksyttyä ajatus että näin vanhemmiten naisena ei enää mitä tahansa paskaa jaksa miesten taholta, joten ei sitten noin vain suinpäin suhteeseen enää ryntääkään. Mutta ajatellaas tätä asiaa nyt kerrankin siltä kannalta että valikoima supistuu vanhemmiten.

Nuori nainen etsii ikäistään miestä, tarjolla on:

paska hyvä kelvollinen paska ok paska siedettävä paska kehityskelpoinen kiltti mukava ihana paska paska

Keski-ikäinen etsii ikäistään miestä, tarjolla on:

paska siedettävä paska paska paska

Että onko se sitten nirsoutta, ettei ota sitä mätää omppoa, kun ei muutakaan enää ole? Ei, kyllä se on halua pysyä terveenä.

Toope

#74
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - tammikuu 12, 2020, 11:20:50
Lainaus käyttäjältä: Toope - tammikuu 12, 2020, 00:03:11
En uhoamista pidä minään toivottavana mallina. Mutta annetaan miesten olla miehiä ja naisten naisia.
Ei heitä yhtenäistää pidä. Miehet sietävät naisten oikkuja ja epäloogisuutta, naiset ymmärtävät miesten tapoja ja sietävät niitä. Joskus vähän korjaavatkin niitä. Sukupuolieroja on, se on selvää. Ainoastaan teoreettinen feminismi miesvihamielisyydessään luo eroista ongelmia.

Argh. Eli sitten kumminkin myönnät että miehet uhoavat, vaikka esitit välillä että se on vain naisten esittämä näkemys? Ja sitten vielä puhut naisten oikkujen ja epäloogisuuden sietämisestä. Voi pojat, taidat olla nainen...
Tottakai uhoavat, ihan samalla tavalla kuin naiset "bitcheilevät" (anteeksi anglismi). Se on luontaista, jossain määrin. Siedettävissä nuo jutut ovat kuin kavereidenkin suhteen.
Rakastan naisia, en vain kaikkia yleisiä luonteenpiirteitä heissä. Useimmat siedän, useimpien kanssa voin hyvin elää. Mutta en rosameriläisfeministin kanssa, tai Tulva-lehden henkisten kanssa! Pidän terveistä naisista, jopa terveellä tavalla feministihenkisistä. Hörhöidiootteja en kuuntele.