Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Huumoria

Aloittaja MrKAT, tammikuu 02, 2019, 23:39:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 14 Vieraat katselee tätä aihetta.

MrKAT

Reissumiehestä on Oulussa taidettu avata yksi aivan uusi pakkauslinja pelkästään öyhöttäjiä varten: ;)


- https://twitter.com/JariSoderstrom/status/1588856113931296768
Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!

Kopek



Pitää persunhajun loitolla koko päivän. Toimii myös torjunta-aineena niin talossa kuin puutarhassakin.

Toope

Näkyvätkö kuvani teille? Olen laittanut niitä postimagen kautta. Näkyvätkö?

MrKAT

UTAHin alkoholittomissa mormonibaareissa kohistiin Lauri Markkasesta.
- Se kuulemma on askeettinen vegaani, hieno homma! Mutta kuulin huhun että se juhlii aina
synttäreitään kolmekin päivää, mites se sopii tähän kuvioon, en ymmärrä.
- Kuule, vaikka sen virallinen synttäri on 22. toukokuuta niin se juhlii sitä kun
se syntyi 22, 23 ja 24. päivä kun se oli niin pitkä miehen alku.
Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!

Hippi

If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Toope - marraskuu 10, 2022, 01:17:15
Näkyvätkö kuvani teille? Olen laittanut niitä postimagen kautta. Näkyvätkö?

Näkyy ne.

Hippi

Lainaus käyttäjältä: Toope - marraskuu 10, 2022, 01:17:15
Näkyvätkö kuvani teille? Olen laittanut niitä postimagen kautta. Näkyvätkö?

Näkyy, mutta usein aika takkuisesti aukeavat. Johtuu varmaan siitä, että ovat niin vinoutuneita ja samaan suuntaan kallellaan.
Olen ne useimmiten jättänyt väliin, sillä kun on yhden nähnyt, on nähnyt melkein kaikki.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Toope

Lainaus käyttäjältä: Hippi - marraskuu 10, 2022, 10:09:29
Lainaus käyttäjältä: Toope - marraskuu 10, 2022, 01:17:15
Näkyvätkö kuvani teille? Olen laittanut niitä postimagen kautta. Näkyvätkö?

Näkyy, mutta usein aika takkuisesti aukeavat. Johtuu varmaan siitä, että ovat niin vinoutuneita ja samaan suuntaan kallellaan.
Olen ne useimmiten jättänyt väliin, sillä kun on yhden nähnyt, on nähnyt melkein kaikki.
Vika oli ehkä Postimagessa, ei meissä.
Et ole nähnyt vielä läheskään kaikkea...


Toope

#1614
Zelenskiy - Herson on vapaa! (Ei huumoria, totta!)
https://i.postimg.cc/Pqcbb74L/Zelenskyi11.jpg
Bemari pysäköi:
https://i.postimg.cc/cJKwJmSd/bemari52.jpg


Hippi

If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Aave

Odessassa sijaitseva Lenin-patsas sai ylleen Darth Vader-tamineet (Twitter). Ei siis ole kuvamanipulaatio, vaan näin todellakin tehtiin, trololol! 
"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy

a4

Lainaus käyttäjältä: Aave - marraskuu 18, 2022, 12:27:55
Odessassa sijaitseva Lenin-patsas sai ylleen Darth Vader-tamineet (Twitter). Ei siis ole kuvamanipulaatio, vaan näin todellakin tehtiin, trololol!
Hyviä kommentteja tviitissä.
I hope Disney approved this? Could be a huge trade mark issue

:D

ROOSTER

Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS