Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Huumoria

Aloittaja MrKAT, tammikuu 02, 2019, 23:39:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 22 Vieraat katselee tätä aihetta.


MrKAT

En taitaisi suostua edes maistamaan. ;)


Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!

MrKAT

Sillä johan jo Einsteinkin aikoinaan totesi, että internetin some on usein luotettavampi tiedonlähde kuin kirjastoissa pölyttyneeet historioitsijat. - Riikka Purra
Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!

Jaska

Lainaus käyttäjältä: Toope - kesäkuu 08, 2023, 23:02:34
Ihan totta, lopulta:
Tonyhalmeitten ja teuvohakkaraisten puolueen puoluetuki olisi paras maksaa kortsuina.

MrKAT

^Peräti 2 kommenttia leikattiin, ilmeisesti.

Purra-vitsiäni selostan: Se on oikeastaan tupla-vitsi, itseviittaus kuin valehtelijan paradoxissa, eli vitsi vitsi:
1) Einstein ei ole voinut keksiä some-sanontaa (tähän vaaditaan tieto että kupsahti paljon ennen internettiä)
2) Purra ei tietääkseni koskaan ole sanonut noin (minun keksimä vitsi!) ja kun tämä on some/internet niin tähän ei saa luottaa mitä täällä lukee. :D
Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!


MrKAT

Kaksi persua on oluella kapakassa ja katselee tv:stä kymppiuutisia.
Ruudussa näkyy mies joka uhkaa hypätä pilvenpiirtäjän katolta alas.
"Satanen vetoo ettei toi hyppää", sano toinen persu.
"Kiinni veti", sanoi toinen.
Kohta ruudussa mies heittäytyy alas. Hävinnyt persu ojentaa satasen toiselle.
"En voi ottaa sitä", sanoo voittajapersu ja tunnustaa:
"Näin tuo tyypin hyppäävän jo seiskauutisissa."
"Niin näin minäkin", toinen sano, "mutta en olis uskonu että se hölmö tekis sen uudestaan."
Voittajapersu jatkaa: "Tota noin, oikeastaan mäkään en ihan täydestä syämmestä
uskonu ekaa uutista, ku näähän on niitä valemedioita".
Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!

Kopek

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - helmikuu 07, 2023, 10:16:45
Se on muuten jännä juttu että vaikka sössin inssiajon kahteen kertaan ja ajokortti jäi saamatta, niin taskuparkkeerauksessa minulla ei ollut mitään ongelmia.

Onko tämä video ensimmäiseltä kerralta vai toiselta?

https://edition.cnn.com/videos/world/2023/06/16/driving-test-crash-argentina-cprog-orig-ff.cnn

Norma Bates

Ei mulla sentään noin hurja meno ollut. Mutta kuulin 1990-luvulla huhun että joku silmälääkäri olisi ajanut inssiajossa päin puuta. Suutarin lapsilla ei ole kenkiä, silmälääri oli näöntarkistusta vailla?

MrKAT

#1764
Tutulta bongasin:

Jeesus: - Jos sinulla on kaksi paitaa, anna niistä toinen sille, jolla ei ole yhtään.
Sari Essayah: - Sillä köyhällä on selkänahka, josta saadaan minun kaverilleni ihokas.


I met Don Quixote.
I told him that I am a great fan.
He attacked me!

(Jälkimmäinen aukesi mulle vasta 2. lukukerralla).
Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!

Toope

Kamalaa:

Toope

#1766


-:)lauri

Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

a4

#1769
2021: The russian army is 2nd in the world
2022: The russian army is 2nd in Ukraine
2023: The russian army is 2nd in Russia

https://www.punkinfinland.net/forum/viewtopic.php?f=2&t=965554&start=13830