Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Huumoria

Aloittaja MrKAT, tammikuu 02, 2019, 23:39:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 17 Vieraat katselee tätä aihetta.

MrKAT

Laika on löytynyt! Ja samalla selitys kuun kraattereille:
https://twitter.com/vesa_eriksson/status/1719883831379968404
Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!

MrKAT

Tämmöset "Tom of X:t" aina naurattaa.

Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: MrKAT - marraskuu 02, 2023, 19:04:58
Tämmöset "Tom of X:t" aina naurattaa.



Minusta kuva vaikuttaa manipuloidulta, en ole koskaan nähnyt muissa kuvissa Trumpilla tuollaisia rannetukia. ;)
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Aave

"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy

Hippi

Tämä oli niin ihana, että en malta olla laittamatta tätä vaikka onkin jo viikon myöhässä :)

If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Hippi - marraskuu 05, 2023, 18:55:07
Tämä oli niin ihana, että en malta olla laittamatta tätä vaikka onkin jo viikon myöhässä :)


:-*
;D  8)

Ilme on jotenkin tuttu, aamulla peilistä.

Mölinäni on ajastettu!  ;)
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

a4

Venäjälläkin pressanvaalit lähestyy.


Hippi



Vai onko tämä edes huumoria?
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Socrates

Raymond Paska ripulissa:

www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/d6bea716-5874-436d-89ab-ec9e2cb1e353
Kävelevä kremppakertymä

Hippi

Melkein yhtä hauskaa kuin itse vitsit, on välillä lukea niihin liittyviä kommentteja. Hämmästyttävän usein aina jollain jää vitsi ymmärtämättä tai ymmärretään väärin, vaikka nimen perusteella voisi ajatella olevan englanninkielinen henkilö. Kuitenkin jopa minun (Kauniit ja Rohkeat -englannillani) vitsit avautuvat helposti.



Yllä oleva herätti varsin monia tulkintoja
*  yksi syytti sitä rasismista (vaikka kysehän oli opettajan tai oppilaitoksen moka)
*  parikin pohti sanan cacelled oikeinkirjoitusta, eli oliko kielikurssin opettajan kirjoitusvirhe se vitsi
*  yksi näki vitsissä maahanmuutto-ongelman
*  yksi kertoo sen olevan vähintään kymmenen vuotta sitten ajastaan jäänyt (outo of date), koska on googlekääntäjä
*  yksi nauraa kommentoijille, jotka eivät ymmärrä vitsiä

Itse asiassa CARTOONS AND JOKES oli hyvä löytö FB:ssa, sillä huomaan huumorin puuttuneen elämästäni aika pitkään sen jälkeen, kun tytöt ovat muuttaneet pois kotoa. Joko huumori on vuosien saatossa muuttunut paljon tai sitten englannin kielellä julkaistava huumori on erilaista. Monet kerrat olen saanut noita nauraa ihan ääneen. Lisäksi FB pitää siitä huolen, että huumori on jokseenkin siistiä.

Taisin vähän väärinkäyttää taas tätä ketjua ja olin tosissani. Sori siitä.  ;D
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Aave

Gaza-ketjusta tuli mieleeni jättää tämä pläjäys tähän:

Jyrki Lehtolan kolumni: Sanna Marin hyvästeli demarit alusta­kapitalistien viesti­palvelussa pysäyttävin sanoin – näin toveri jätetään nyt (IS).

Instavasemmistolaisuus on käypä termi, ja kuvaa hyvin kohteitaan.
"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy

Muisto Keijo Kullervo



Kunnioitan vielä melkein 82 vuotiaana päätöstäni wc paperin suhteen:

Vuonna 12.11. 2013 kirjoitettuna:
"Nyt ihan sattumalta löysin hyvän ja tehokkaan säästämismuodon:
"Osta intiimisuihku vessaasi, ja pese pyllysi pelkällä vedellä."
Ajattele kuinka WC-paperirullaa säästät seuraavan kymmenen vuodena aikana?
Ja minäkään en ole kymmenen vuoden kuluttua, jos elän, kuin 81-vuotias...
Säästyneillä WC-rullien paperirullien paperilla vois pyhkityttää aika monen afrikkalaisen pyllyn (heillähän On vedestä pulaa koko ajan - ainakin Saharassa)."
Muisto Keijo Kullero
"Tie, Totuus ja Elämä."
  60x60x60 =216000

-:)lauri

Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Hippi

Onko tämä Interwebin löytö vai huumoria?
Kannattaa katsoa loppuun asti tuo viitisen minuuttia ja sitten vasta päättä :)

If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Brutto

"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."