Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Puhelimet - älyllä tai ilman

Aloittaja Jaska, tammikuu 12, 2019, 01:17:42

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Hippi

^
Minulla ei ole laukun uumenia, vaan repussa on kaikilla tavaroilla omat paikkansa ja kaikki löytyy vaikka silmät ummessa.
Kotona nykyiselläkin puhelimella on yksi paikka päiväsaikaan ja toinen yöaikaan, jossa se on. Jos se ei ole kummassakaan, se on poikkeuksellisesti unohtunut reppuun omalle paikalleen.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Jaska

A20e on vähän uudempi ja pienempikokoisempi kuin A20
Kiinasta tilaten suojakuoret saa halvimmalla, mutta toimitus kestää pari kuukautta (itse olen maksanut PayPal-saldolla).

Hippi

^
No kertonee jotain siitä, miten en ole jaksanut puhelimiin lainkaan innostua, että jätin sen yhden kirjaimen kopioimatta, kun en ymmärtänyt, että sillä on jokin merkitys :)

Tämä on se, mitä olen katsonut ja vävyltäni saanut vihreää valoa sille, että "ihan ok perusluuri, joka riittää sulle hyvin".

https://www.power.fi/puhelimet-ja-tarvikkeet/puhelimet/samsung-galaxy-a20s-musta-32-gt/p-1107416/
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

a4

Saippuaa liukkaampaa ja yhtä käteen istuvaa muovista älypuhelinta isolla kolhaisunäytöllä ostaessa on hyvä tilaisuus hyödyntää kansalaisopiston tiukkapipoinen tinkijä-kurssin oppeja ja laittaa myyjä anelemaan että saa antaa mahdolliselle asiakkaalle kylkiäisenä mukaan haluamasi suojakuoret. Saman kurssin käyneen myyjän kanssa kannattaa tyytyä reiluun alennukseen suojakuorista puhelimen oston yhteydessä.

Muisto Keijo Kullervo

#319
Älykännykkäsovellutus Uudesta Testamentista 2020 saatavana...
Latasin...
Muisto Keijo Kullervo
Googlaamalla löytyy sovellutus.
"Tie, Totuus ja Elämä."
  60x60x60 =216000

Jaska

Raamattusovelluksia puhelimeen löytyy kymmenittäin. Kai suomeksikin.  Jos kiinnostaisi, niin ongelmana varmaan on, mitä kannattaa kokeilla. Sama on millä tahansa sovellusten alueella, vaikka askelmittareissa. Google playssa voi katsella mitä on ladattu paljon ja kuinka paljon pisteitä ihmiset ovat antaneet.

Juuli

Olin terveysasemalla hoidossa ja palauttuani kotiin useampikin tuttava soitti ja kysyi miksi sinun puhelimeesi vastataan K-Market.
Eipä ole aavistustakaan.   
.

Jaska


Joko kokeilit soittaa eri puhelimesta numeroosi. Mieleen tulee, että on väärin tehty soitonsiirto.

Hayabusa

Onko katuväkivalta lisääntynyt niin paljon, että puhelimista on tehtävä itsepuolustusaseiksi kelpaavia halkoja? Normitaskuun mahtuvia puhelimia ei löydy juurikaan enää.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Juuli

Lainaus käyttäjältä: Jaska - marraskuu 16, 2020, 21:23:39

Joko kokeilit soittaa eri puhelimesta numeroosi. Mieleen tulee, että on väärin tehty soitonsiirto.

Palasi puhelin ruotuun taas. Paitsi kerran samoihin aikoihin lähetti sinne K-Markettiin naamakuvani jonka piti mennä ihan muualle. Sama K toimittaa minulle ruokatarvikkeet kotiin. Ei kukaan mitään maininnut mutta takuulla ovat pällistelleet ihan kunnolla. ;D

Jaska

Sitä tekniikkaa, jolla mm. ohjataan puheluita eri numeroihin kuin on soitettu, generoidaan soittajalle palvelusta ylimääräistä veloitusta, jaetaan rahaa asiaan liittyvien toimijoiden kesken, kutsutaan älyverkoksi (Intelligent Network).  :D

Juuli

Lainaus käyttäjältä: Jaska - marraskuu 16, 2020, 23:40:47
Sitä tekniikkaa, jolla mm. ohjataan puheluita eri numeroihin kuin on soitettu, generoidaan soittajalle palvelusta ylimääräistä veloitusta, jaetaan rahaa asiaan liittyvien toimijoiden kesken, kutsutaan älyverkoksi (Intelligent Network).  :D

Minulla känny on  omin luvin sen K-Marketin siirtänyt. Minä en osaa. ;D

Muisto Keijo Kullervo

#327
Kännykässäni 143 kt käytettynä ko. 2020 Raamattuun, vain Uusi Testamentti...

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä."
  60x60x60 =216000

Hippi

Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - marraskuu 17, 2020, 12:26:18
Kännykässäni 143 kt käytettynä ko. 2020 Raamattuun...

Muisto Keijo Kullervo

Jos nyt tarkkoja ollaan, niin tuo tila ei ole käytettynä siihen Raamattuun, vaan pieneen ohjelmaan, joka sinulle hakee netistä haluamasi kohdan Raamatusta. Näin ainakin kuvittelisin asian olevan, eli koko Raamatun tekstiä ei ole puhelimessasi.

Aivan sama tietokoneellakin on, että voi selailla lehtiä ja vaikkapa sitä Raamattua käyttäen selainta. Jos nettiyhteys on poikki, niin epä voi enää lukea noita, jos ei ole tekstit omalle koneelle ladattuna.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Muisto Keijo Kullervo

#329
Lainaus käyttäjältä: Hippi - marraskuu 17, 2020, 12:50:01
Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - marraskuu 17, 2020, 12:26:18
Kännykässäni 143 kt käytettynä ko. 2020 Raamattuun...

Muisto Keijo Kullervo

Jos nyt tarkkoja ollaan, niin tuo tila ei ole käytettynä siihen Raamattuun, vaan pieneen ohjelmaan, joka sinulle hakee netistä haluamasi kohdan Raamatusta. Näin ainakin kuvittelisin asian olevan, eli koko Raamatun tekstiä ei ole puhelimessasi.

Aivan sama tietokoneellakin on, että voi selailla lehtiä ja vaikkapa sitä Raamattua käyttäen selainta. Jos nettiyhteys on poikki, niin epä voi enää lukea noita, jos ei ole tekstit omalle koneelle ladattuna.

Vain Uusi Testamentti on ko. kännykässäni, lupailevat ajastaan myös Vanhaa
Testamenttia julkaistavaksi. Jos vaikka 'pilvestä'?
https://elisa.fi/ideat/mika-on-pilvipalvelu/
Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä."
  60x60x60 =216000