Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Seksuaalirikoksista Suomessa

Aloittaja A.V. Vatanen, tammikuu 12, 2019, 10:55:08

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 14 Vieraat katselee tätä aihetta.

mikainen

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - kesäkuu 17, 2019, 12:38:03
Jos kerron että vältän menemästä johonkin liikkeeseen sieltä aiemmin ostettu vaate ylläni ettei minua luulla varkaaksi, minulle naureskellaan. Silti on ihan normi nykyään miehille pelätä hysteerisesti raiskaajaksi tai pedofiiliksi luulemista.

Onneksi me normaalit emme tällaista pelkää. Hysteerikot on sitten erikseen.

Saares

Lainaus käyttäjältä: safiiri - kesäkuu 17, 2019, 10:40:34
Lainaus käyttäjältä: urogallus - kesäkuu 17, 2019, 10:20:35
Lainaus käyttäjältä: Saares - kesäkuu 17, 2019, 10:08:40
Kysymyksessä oli tilanne jossa mies ei uskalla mennä auttamaan itkevää pikkutyttöä pelätessään leimautuvansa pedofiiliksi.

Tämä nyt on silkkaa pelkuruutta.

Minä  riisuin kerran itkevän pikkutytön housut lähiön puistossa. Tytön verkkarien lahkeet olivat jääneet juntturaan fillarin ketjuihin, ja ainoa tapa erottaa tyttö fillarista oli ottaa ensin häneltä housut pois. Tästä ei seurannut mitään ikävyyksiä minulle. Pari viikkoa myöhemmin törmäsin tyttöön ja äitiin kadulla ja äiti tuli kiittämään minua.

Niin onhan tässä tosiaan miehellä tilanteessa kauhean vaikea valinta: ottaako riski, että joku huolestuu auttajan aikeista vai pitääkö itkevän lapsen auttamista sen uhallakin tärkeämpänä. Taitaa joillekin kukkahattutädit olla todella lamauttava pelote.


Kukkahattutädeillä on kantava ääni kun huutavat apua. Jopa täällä netissä kuten näemme.

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Saares - kesäkuu 17, 2019, 16:52:22
Lainaus käyttäjältä: safiiri - kesäkuu 17, 2019, 10:40:34
Lainaus käyttäjältä: urogallus - kesäkuu 17, 2019, 10:20:35
Lainaus käyttäjältä: Saares - kesäkuu 17, 2019, 10:08:40
Kysymyksessä oli tilanne jossa mies ei uskalla mennä auttamaan itkevää pikkutyttöä pelätessään leimautuvansa pedofiiliksi.

Tämä nyt on silkkaa pelkuruutta.

Minä  riisuin kerran itkevän pikkutytön housut lähiön puistossa. Tytön verkkarien lahkeet olivat jääneet juntturaan fillarin ketjuihin, ja ainoa tapa erottaa tyttö fillarista oli ottaa ensin häneltä housut pois. Tästä ei seurannut mitään ikävyyksiä minulle. Pari viikkoa myöhemmin törmäsin tyttöön ja äitiin kadulla ja äiti tuli kiittämään minua.

Niin onhan tässä tosiaan miehellä tilanteessa kauhean vaikea valinta: ottaako riski, että joku huolestuu auttajan aikeista vai pitääkö itkevän lapsen auttamista sen uhallakin tärkeämpänä. Taitaa joillekin kukkahattutädit olla todella lamauttava pelote.


Kukkahattutädeillä on kantava ääni kun huutavat apua. Jopa täällä netissä kuten näemme.

Sinähän se olit, joka laitoit yhtäläisyysmerkit pedofiilien ja miesten välille. Ilmeisesti olet tullut kukkahattutätien aivopesemäksi. Olkoot se kunniaksi sinulle.

Saares

Päinvastoin sanoin että kukkahattutädit alkavat huutaa pedofiiliksi jos uskaltaa mennä auttamaan. Etkö ymmärrä lukemaasi vai vääristeletkö tahallaan?

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Saares - kesäkuu 18, 2019, 12:27:45
Päinvastoin sanoin että kukkahattutädit alkavat huutaa pedofiiliksi jos uskaltaa mennä auttamaan. Etkö ymmärrä lukemaasi vai vääristeletkö tahallaan?

Etkö ymmärrä lukemaasi? Minä väitän, että tässä se pääpiru asiassa ovat kuitenkin ne pedofiilit. Kukkahattutädeilläkään ei olisi mitään syytä huudella, elleivät pedofiilit olisi tehneet osuuttaan tässä miesten maineen tuhoamisessa.

Vielä täsmennykseksi: pedofiilit ei ole synonyymi miehille. Jos sinua tässä siis pelottaa, että auttava eleesi tulkitaan väärin, niin olet itse nielaissut tämän väitteen miesten pilatusta maineesta. Miksi ihmeessä lähdet niiden kukkahattutätien kelkkaan tässä?

Hayabusa

Hyvä uutinen, ei tapahtunutkaan raiskausta.
Poliisi epäilee: Nainen valehteli Tinder-raiskauksesta Kangasalla – motiivina "ajattelemattomuus, kosto ja hyvityksen hakeminen"
Mutta joku muu rikos kenties...
Poliisi tiedotti tänään maanantaina, että "Niki"-niminen mies ei olekaan raiskannut Tinder-treffikumppaniaan Kangasalla.
Tutkinnanjohtaja, rikoskomisario Antti Uusipakka kertoo, että rikosilmoituksen oli tehnyt nuori nainen.
...
Tutkintaa jatketaan rikosnimikkeellä perätön lausuma viranomaismenettelyssä. Tutkittavasta teosta säädetty rangaistusasteikko vaihtelee sakon ja kahden vuoden vankeusrangaistuksen välillä.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Saares

Lainaus käyttäjältä: safiiri - kesäkuu 18, 2019, 13:03:21
Lainaus käyttäjältä: Saares - kesäkuu 18, 2019, 12:27:45
Päinvastoin sanoin että kukkahattutädit alkavat huutaa pedofiiliksi jos uskaltaa mennä auttamaan. Etkö ymmärrä lukemaasi vai vääristeletkö tahallaan?

Etkö ymmärrä lukemaasi? Minä väitän, että tässä se pääpiru asiassa ovat kuitenkin ne pedofiilit. Kukkahattutädeilläkään ei olisi mitään syytä huudella, elleivät pedofiilit olisi tehneet osuuttaan tässä miesten maineen tuhoamisessa.

Vielä täsmennykseksi: pedofiilit ei ole synonyymi miehille. Jos sinua tässä siis pelottaa, että auttava eleesi tulkitaan väärin, niin olet itse nielaissut tämän väitteen miesten pilatusta maineesta. Miksi ihmeessä lähdet niiden kukkahattutätien kelkkaan tässä?
Oletko lukenut tekstini? Oletko ymmärtanyt  sen vai vääristeletkö taas tahallasi. Kirjoitin vanhan isäni mielipiteen ilman omaa kommenttia.

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Saares - kesäkuu 24, 2019, 13:02:45
Lainaus käyttäjältä: safiiri - kesäkuu 18, 2019, 13:03:21
Lainaus käyttäjältä: Saares - kesäkuu 18, 2019, 12:27:45
Päinvastoin sanoin että kukkahattutädit alkavat huutaa pedofiiliksi jos uskaltaa mennä auttamaan. Etkö ymmärrä lukemaasi vai vääristeletkö tahallaan?

Etkö ymmärrä lukemaasi? Minä väitän, että tässä se pääpiru asiassa ovat kuitenkin ne pedofiilit. Kukkahattutädeilläkään ei olisi mitään syytä huudella, elleivät pedofiilit olisi tehneet osuuttaan tässä miesten maineen tuhoamisessa.

Vielä täsmennykseksi: pedofiilit ei ole synonyymi miehille. Jos sinua tässä siis pelottaa, että auttava eleesi tulkitaan väärin, niin olet itse nielaissut tämän väitteen miesten pilatusta maineesta. Miksi ihmeessä lähdet niiden kukkahattutätien kelkkaan tässä?
Oletko lukenut tekstini? Oletko ymmärtanyt  sen vai vääristeletkö taas tahallasi. Kirjoitin vanhan isäni mielipiteen ilman omaa kommenttia.

Ymmärrätkö sanan 'jos' merkityksen? Jos sinua, isääsi tai ketä tahansa muuta siis pelottaa niin paljon tuo kukkahattutätimäinen tulkinta miehestä, olet sinä, isäsi tai se joku muu nielaissut tuon ajatuksen siitä, että kaikki miehet ovat pedofiileja. Jos taas pystyt (sinä, isäsi tai joku muu) erottamaan pedofililisuuden miepsuolisuudesta, etkä anna arvoa kukkahattutätien antamille leimoille, niin toimintaasi ohjaavat muut tekijät, eikä pedofiiliksi luuleminen määrittele valintojasi.

Renttu

#908
Lainaus käyttäjältä: Hayabusa - kesäkuu 24, 2019, 12:56:18
Hyvä uutinen, ei tapahtunutkaan raiskausta.
Poliisi epäilee: Nainen valehteli Tinder-raiskauksesta Kangasalla – motiivina "ajattelemattomuus, kosto ja hyvityksen hakeminen"
Mutta joku muu rikos kenties...
Poliisi tiedotti tänään maanantaina, että "Niki"-niminen mies ei olekaan raiskannut Tinder-treffikumppaniaan Kangasalla.
Tutkinnanjohtaja, rikoskomisario Antti Uusipakka kertoo, että rikosilmoituksen oli tehnyt nuori nainen.
...
Tutkintaa jatketaan rikosnimikkeellä perätön lausuma viranomaismenettelyssä. Tutkittavasta teosta säädetty rangaistusasteikko vaihtelee sakon ja kahden vuoden vankeusrangaistuksen välillä.

Tähän on näissä naisten etuoikeuksissa tultu, ja näitä tapahtuu varmasti yleisemmin, kuin edes päätyy uutisiin. Omaakin kokemusta vastaavasta  on. Kuinka kusipäisen etuoikeutetuksi pitääkin itsensä tuntea, että on valmis tuhoamaan toiselta koko elämän jonkin pieleen menneiden tinder-treffien perusteella?

Tekijä selvinnee pienillä sakoilla. Itsehän olen sitä mieltä, että tästä kuuluisi sama tuomio, kuin mitä raiskaajakin saisi. Sen lisäksi tietysti maine kaikkien läheisten silmissä pilalle ja potkut töistä - kuten miehille tyypillisesti käy, vaikka ei olisi ketään raiskannutkaan.

Saares

Lainaus käyttäjältä: safiiri - kesäkuu 24, 2019, 13:26:08
Lainaus käyttäjältä: Saares - kesäkuu 24, 2019, 13:02:45
Lainaus käyttäjältä: safiiri - kesäkuu 18, 2019, 13:03:21
Lainaus käyttäjältä: Saares - kesäkuu 18, 2019, 12:27:45
Päinvastoin sanoin että kukkahattutädit alkavat huutaa pedofiiliksi jos uskaltaa mennä auttamaan. Etkö ymmärrä lukemaasi vai vääristeletkö tahallaan?

Etkö ymmärrä lukemaasi? Minä väitän, että tässä se pääpiru asiassa ovat kuitenkin ne pedofiilit. Kukkahattutädeilläkään ei olisi mitään syytä huudella, elleivät pedofiilit olisi tehneet osuuttaan tässä miesten maineen tuhoamisessa.










Vielä täsmennykseksi: pedofiilit ei ole synonyymi miehille. Jos sinua tässä siis pelottaa, että auttava eleesi tulkitaan väärin, niin olet itse nielaissut tämän väitteen miesten pilatusta maineesta. Miksi ihmeessä lähdet niiden kukkahattutätien kelkkaan tässä?
Oletko lukenut tekstini? Oletko ymmärtanyt  sen vai vääristeletkö taas tahallasi. Kirjoitin vanhan isäni mielipiteen ilman omaa kommenttia.

Ymmärrätkö sanan 'jos' merkityksen? Jos sinua, isääsi tai ketä tahansa muuta siis pelottaa niin paljon tuo kukkahattutätimäinen tulkinta miehestä, olet sinä, isäsi tai se joku muu nielaissut tuon ajatuksen siitä, että kaikki miehet ovat pedofiileja. Jos taas pystyt (sinä, isäsi tai joku muu) erottamaan pedofililisuuden miepsuolisuudesta, etkä anna arvoa kukkahattutätien antamille leimoille, niin toimintaasi ohjaavat muut tekijät, eikä pedofiiliksi luuleminen määrittele valintojasi.
Huutelijoina eivät ole pedofiilit vaan kukkahattutädit.

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Saares - kesäkuu 24, 2019, 18:19:35
Lainaus käyttäjältä: safiiri - kesäkuu 24, 2019, 13:26:08
Lainaus käyttäjältä: Saares - kesäkuu 24, 2019, 13:02:45
Lainaus käyttäjältä: safiiri - kesäkuu 18, 2019, 13:03:21
Lainaus käyttäjältä: Saares - kesäkuu 18, 2019, 12:27:45
Päinvastoin sanoin että kukkahattutädit alkavat huutaa pedofiiliksi jos uskaltaa mennä auttamaan. Etkö ymmärrä lukemaasi vai vääristeletkö tahallaan?

Etkö ymmärrä lukemaasi? Minä väitän, että tässä se pääpiru asiassa ovat kuitenkin ne pedofiilit. Kukkahattutädeilläkään ei olisi mitään syytä huudella, elleivät pedofiilit olisi tehneet osuuttaan tässä miesten maineen tuhoamisessa.










Vielä täsmennykseksi: pedofiilit ei ole synonyymi miehille. Jos sinua tässä siis pelottaa, että auttava eleesi tulkitaan väärin, niin olet itse nielaissut tämän väitteen miesten pilatusta maineesta. Miksi ihmeessä lähdet niiden kukkahattutätien kelkkaan tässä?
Oletko lukenut tekstini? Oletko ymmärtanyt  sen vai vääristeletkö taas tahallasi. Kirjoitin vanhan isäni mielipiteen ilman omaa kommenttia.

Ymmärrätkö sanan 'jos' merkityksen? Jos sinua, isääsi tai ketä tahansa muuta siis pelottaa niin paljon tuo kukkahattutätimäinen tulkinta miehestä, olet sinä, isäsi tai se joku muu nielaissut tuon ajatuksen siitä, että kaikki miehet ovat pedofiileja. Jos taas pystyt (sinä, isäsi tai joku muu) erottamaan pedofililisuuden miepsuolisuudesta, etkä anna arvoa kukkahattutätien antamille leimoille, niin toimintaasi ohjaavat muut tekijät, eikä pedofiiliksi luuleminen määrittele valintojasi.
Huutelijoina eivät ole pedofiilit vaan kukkahattutädit.

Jotka eivät huutelisi, jos ei olisi pedofiileja.

Xantippa

^

Kuten sanoin, ei Saares ole huolissaan miesten teoista, vaan naisten puheista. Näille naisten puheille sekä Saares että vanha isänsä on valmis laittamaan niin paljon painoa, että jättää pikkutytöt itkemään hätäänsä.

T: Xante

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: Renttu - kesäkuu 24, 2019, 16:38:11
Lainaus käyttäjältä: Hayabusa - kesäkuu 24, 2019, 12:56:18
Hyvä uutinen, ei tapahtunutkaan raiskausta.
Poliisi epäilee: Nainen valehteli Tinder-raiskauksesta Kangasalla – motiivina "ajattelemattomuus, kosto ja hyvityksen hakeminen"
Mutta joku muu rikos kenties...
Poliisi tiedotti tänään maanantaina, että "Niki"-niminen mies ei olekaan raiskannut Tinder-treffikumppaniaan Kangasalla.
Tutkinnanjohtaja, rikoskomisario Antti Uusipakka kertoo, että rikosilmoituksen oli tehnyt nuori nainen.
...
Tutkintaa jatketaan rikosnimikkeellä perätön lausuma viranomaismenettelyssä. Tutkittavasta teosta säädetty rangaistusasteikko vaihtelee sakon ja kahden vuoden vankeusrangaistuksen välillä.

Tähän on näissä naisten etuoikeuksissa tultu, ja näitä tapahtuu varmasti yleisemmin, kuin edes päätyy uutisiin. Omaakin kokemusta vastaavasta  on. Kuinka kusipäisen etuoikeutetuksi pitääkin itsensä tuntea, että on valmis tuhoamaan toiselta koko elämän jonkin pieleen menneiden tinder-treffien perusteella?

Tekijä selvinnee pienillä sakoilla. Itsehän olen sitä mieltä, että tästä kuuluisi sama tuomio, kuin mitä raiskaajakin saisi. Sen lisäksi tietysti maine kaikkien läheisten silmissä pilalle ja potkut töistä - kuten miehille tyypillisesti käy, vaikka ei olisi ketään raiskannutkaan.

Kyllähän suurin ongelma tässä on median innokkuus jokainen tinder-tapaus julkisuuteen vetää. Ennen oli näittenkin tutkimuksissa jokin intimiteettisuoja.

Sitä sopii sitten miettiä, olisiko kuitenkin niin, että siinä, missä nainen saa varoa, että ei joudu raiskatuksi oman käytöksensä vuoksi, miten kannattaisi miettiä, että voivat omalla käytöksellään vaikuttaa siihen, tulevatko syytellyksi raiskaajiksi.

Jos ympäripäissään kylillä pyöri naisten kanssa missä sattuu, niin kyllä käy helpommin kuin miehelle, joka tapaa naisia julkisilla paikoilla kahvittelun merkeissä.

T: Xante

Toope

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - kesäkuu 24, 2019, 19:45:43
Kuten sanoin, ei Saares ole huolissaan miesten teoista, vaan naisten puheista. Näille naisten puheille sekä Saares että vanha isänsä on valmis laittamaan niin paljon painoa, että jättää pikkutytöt itkemään hätäänsä.
Syytä raiskaajia, älä heitä, jotka kertovat raiskauksista.

En pidä kukkahattujen vakuutteluista, etteikö siirtolaisuus olisi muka ongelma seksuaalirikosten alalla.

Saares

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - kesäkuu 24, 2019, 19:45:43
^

Kuten sanoin, ei Saares ole huolissaan miesten teoista, vaan naisten puheista. Näille naisten puheille sekä Saares että vanha isänsä on valmis laittamaan niin paljon painoa, että jättää pikkutytöt itkemään hätäänsä.

T: Xante
Naisten (esim Ksantippa ja Safiiri ?) huutelusta ja nimittelystä olen sentakia huolissani että joku voi jopa uskoa näitä miesvihamielisiä houreita. Näkyy täällä kyllä olevan pari jees-miestäkin. Vaikka mistä noita tietää??