Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

R.I.P.

Aloittaja Brutto, tammikuu 15, 2019, 12:47:17

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

Hayabusa

Alkuperäisen Star Trekin luutnantti Uhura, tai luonnollisesti häntä näytellyt Nichelle Nichols, 89v, meni sinne minne me kaikki aikanaan menemme.
Tällaisena me hänet muistamme: konsolin ääressä käsi korvakuulokkeella tulkitsemassa vieraan sivilisaation viestiä.


An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Norma Bates


Socrates

Olivia Newton-John lähti 73-vuotiaana.

Oli nuorena nätti nainen ja lauloikin hyvin, vaikka tunnettiin ensisijaisesti näyttelijänä.
Kävelevä kremppakertymä

Toope

YÖ-yhtyeessä vaikuttanut Jussi Hakulinen kuollut!
https://www.is.fi/viihde/art-2000008994444.html
57-vuotiaana, eli kovin aikaisin.

Hayabusa

^Vaikuttanut on vähättelyä. Kaikki alkuaikojen hitit ovat Hakulisen kynästä kotoisin!
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Hayabusa

Tätä poismenoa on osannut aavistella jo pidemmän aikaa
Vesa-Matti Loiri on kuollut
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Hiha

^
Ikävä uutinen silti.

-:)lauri

Kevyet mullat Loirille.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Norma Bates

Olen sanaton.  :(

Kopek

Taitaa olla meneillään "kuoleman viikot", kun joka päivä julkkiksia poistuu.

Vai olisiko vain sattumaa.

Teorissa voisi olla joissakin tapauksissa niin, että kun jo ennestään haudan partaalla oleva julkkis lukee toisen julkkiksen kuolemasta, hän ajattelee, että nyt on sopiva aika. Kun lopettaa syömisen ja juomisen ja kieltäytyy kaikesta avusta ja hoidoista, mahdollisesti  ja edistää loppuaan.

Socrates

Vesku tuli kadulla vastaan joskus yli 30 vuotta sitten ja näytti silloin jo raihnaiselta. Eli kuitenkin suunnilleen normaalin iän.

Jean -Pierre Kusela oli nerokkaasti rakennettu hahmo, paras Veskun rooleista.
Kävelevä kremppakertymä

Socrates

Veskun muisteltiin paitsi erikoisohjelmassa niin myös melkein puolet iltauutisten ajasta. Eipä tule heti mieleen yhtä massiivista muistelua.

Mutta meni oikeaan osoitteeseen. Veskussa oli jotain sellaista, kuin olisi tuntenut hänet henkilökohtaisesti, vaikka niin ei kohdallani ollut.

Lapsuuden suuret TV hahmot poistuvat yhä kovenevaa tahtia. Nyt tuli iso menetys :'(.
Kävelevä kremppakertymä

Toope

Lainaus käyttäjältä: Kopek - elokuu 10, 2022, 13:14:31
Taitaa olla meneillään "kuoleman viikot", kun joka päivä julkkiksia poistuu...
Voi se olla niinkin, että 60-70-lukujen tähdet ovat niin vanhoja, että niitä pian kuolee liukuhihnalla... :-[
Beatlesit ja rollarit tms. ovat oikeasti jo 80siä...

Norma Bates

Aikuisella iällä en Uuno-hahmolle lämmennyt, koska se sönkkäys toi liikaa mieleen juopot. Ja kuitenkin varsin vauvamaisesta tyyppistä on tullut liian suuri miesväen sankari.

MUTTA. Loirissa minulle merkittävintä on se että hän oli niin monipuolinen ihminen. Arvostan sitä että tyyppi kokeilee montaa eri asiaa, ja ihailen sitä että onnistuu niissä myös. Luonnollisesti olin myös viehättynyt kun aikoinaan kävi ilmi että hän oli kiinnostunut henkisistä asioista. Mutta en ole ihan varma että kuulinko siitä että hän uskoo reinkarnaatioon, ennen kuin vasta kun kuoli.

Suomalaisista viime vuosikymmenten julkkiksista en montaa tämmöistä tiedä, hän on nyt varmuudella toinen tietämäni Remun ohella.

Mutta katsomuksen kanssa ei pitäisi vetää kotiinpäin. Periaatteessa olen sitä mieltä että ihminen voisi minun puolestani olla jopa vaikka muslimi (vaikka islam on suosikki-inhokkini uskontolistalla), jos hän on ihmisenä (oikeasti) hyvä tyyppi.

Hayabusa

^Loirilla kai oli joskus "kuolemaa lähellä käynti" -kokemus. Ja hän oli selvänäkijä Aino Kassisen asiakas. Joten nuo henkimaailman asiat olivat jossain määrin Loirilla mielessä.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur