Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Aborttikeskustelu

Aloittaja Aave, lokakuu 18, 2020, 13:53:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Laika

Lainaa"Haluamme puolustaa elämää hedelmöittymisestä alkaen ja olla muistuttamassa, että jokainen ihmiselämä on ainutlaatuinen lahja", tiedotteessa korostetaan.

https://oikeamedia.com/o1-164906

Oikea media vahvistaa yhdessä Tapio Puolimatkan kanssa, että Toopen elämä on meille ainutlaatuinen lahja. Samoin oikea media vahvistaa, että laillisessa abortissa kyse on punavihreästä salaliitosta.

Minä olen ilman muuta salaliitossa mukana, mutta älkää ruvetko tärkeilemään 'vivahde-eroistanne'. Niitä ei täällä lasketa. Se on joko Puolimatkan porukka tai woke-mamut.
'Custom will reconcile people to any atrocity, and fashion will drive them to acquire any custom.'

-George Bernard Shaw

Toope

Kannatan itsekin vapaahkoa aborttia, koska on parempi yhteiskunnalle. Ei abortti hyväksi ihmisille toki ole, kun on lapsentappoa.
Kortsuja muuten kannatan, vaikka kumimateriaaleina saastuttavat meriämme.
Kehitysapumme hintana tulisi olla väestönrajoitusohjelmia! Ihan vaan siksi, ettei tuolta tule sitä kehitysmaa-armeijaa tänne.

Norma Bates

Pakkoko ne kortsut on meriin nakella...

Toope

Väestönkasvun rajoittaminen on parempaa ja tärkeämpää, kuin ideologinen abortinsäännöstely.

Muisto Keijo Kullervo

Kuinkahan monta mahdollista Jeesusta, Hitleriä, Stalinia ja Maoa ihmiskunta on menettänytkään aborttien johdosta - lisään vielä alemman tason poliitikkoja ja talouden asiantuntijoita kuin myös naispappeja ja miespappeja ym. vastaavaa - utelen (jospa tuleva mahdollinen Uusi Jeesus ei päässyt syntymään kun abortoitiin)?

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä."
  60x60x60 =216000

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - marraskuu 13, 2021, 15:29:03
... - utelen (jospa tuleva mahdollinen Uusi Jeesus ei päässyt syntymään kun abortoitiin)?

Tuskin niin on päässyt käymään. Varmaan Isä Jumala ja Pyhä Henki olisivat moisen yrityksen torpedoineet helposti, jos kerran olisivat halunneet Jeesuksen tulevan taas maan päälle.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

kertsi

#51
^^
Jos Jumala on kaikkivaltias ja kaikkitietävä niin kuin Raamattu kai väittää, eiköhän se pienen ihmeenkin järkkääminen onnistu. Saihan Pyhä Henki aikaiseksi Marian raskautumisenkin Raamatun mukaan. Pyhä Henki raiskasi Marian kaiketi, kun "tuli Marian päälle". Tähän nähden on kummallista olla huolissaan Jeesuksen toisen tulemisen estymisestä. Riittäähän maailmassa 12-14 vuotiaita tyttöjä raiskattavaksi Jumalalle.

Tuo nimittäin on se ikä, minkä ikäisen Marian arvellaan olleen. Ja älkää nyt selittäkö, että ihan vapaasta tahdostaan tahtoi lapsi tulla raskautetuksi, kun vastapuoli oli kaikkivaltainen Jumala sentään - semmoinen, joka esim. pikkunapinasta erämaavaelluksella pisti koko suvun ja heimon matalaksi, ja murskasi pikkulasten päät kallioon, vai mites se menikään.

Ja toisekseen, paljonkos lapsia syntyy joka päivä? Satojatuhansia? Äkkiäkös Pyhä henki pistää vaihdokkaan jonkun ihmissikiön tilalle, onhan hänellä supervoimat?
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - marraskuu 13, 2021, 15:29:03
Kuinkahan monta mahdollista Jeesusta, Hitleriä, Stalinia ja Maoa ihmiskunta on menettänytkään aborttien johdosta - lisään vielä alemman tason poliitikkoja ja talouden asiantuntijoita kuin myös naispappeja ja miespappeja ym. vastaavaa - utelen (jospa tuleva mahdollinen Uusi Jeesus ei päässyt syntymään kun abortoitiin)?

Muisto Keijo Kullervo

Oletin että Jeesuksen 2. tuleminen tapahtuu taivaasta käsin, ei naisen vaginan kautta?

Mutta muutoin tulee kyllä mieleen Sisko ja sen veli -tv-sarja. Siinä muistaakseni "muisteltiin" paskapäätä joka jäi syntymättä, koska äitinsä teki abortin.

Kauan kauan sitten, olisiko ollut 1990-luvulla, Ultra-lehdessä joku mies oli kirjoittanut yleisönosastolle mäkätelmän jossa valitti sitä että naiset ovat abortoineet sikiöitä joihin oli asettunut korkeita henkisiä sieluja, joista piti tuleman suuria opettajia ihmiskunnalle. Heräsi heti ihmetys että kylläpäs onkin tosi korkeita sieluja, kun eivät edes sen vertaa ymmärrä millaisen helvetin ovat aiheuttamassa sille naiselle jonka sisuksiin ovat änkeytymässä. Mies oli heittäytynyt "Suuren Valkoisen Veljeskunnan" äänitorveksi. Muistaakseni se oli Heli Sarre joka vastasi hänelle ja piruuttaan laittoi kirjoitelmaansa olevansa Pienen Punaisen Sisarkunnan asialla.

Ylipäätään en ymmärrä miten yhdelläkään miehellä voi olla mitään sanottavaa koko aborttiasiaan niin kauan kuin ei olla abortoimassa hänen omaa aikaansaannostaan. Se on vähän huima juttu mennä syyllistämään toisia ihmisiä siitä että miksi nämä eivät pilaa kehoaan ja elämäänsä saattaakseen tänne vastoin tahtoaan jonkun piruparan joka vaikkapa vahingon, raiskauksen tai sukurutsan kauttakin on saattanut sikiintyä. Ihan vain semmoinenkin asia että suuri rakkaus lässähtää ja tulee jätetyksi ennen kuin edes huomaa olevansa raskaansa saattaisi heittää syvän varjon syntyvän lapsen elämän ylle, ihmisillä kun on omituinen tapa kostaa lapsilleen omaa pahaa oloaan.

Hippi

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - marraskuu 13, 2021, 19:06:02
Ylipäätään en ymmärrä miten yhdelläkään miehellä voi olla mitään sanottavaa koko aborttiasiaan niin kauan kuin ei olla abortoimassa hänen omaa aikaansaannostaan.

Tuolla lauseella käsittääkseni annat raiskaajallekin oikeuden lausua jotain aikaansaannoksensa kohtaloon?
Minä en antaisi.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Hippi - marraskuu 13, 2021, 19:11:24
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - marraskuu 13, 2021, 19:06:02
Ylipäätään en ymmärrä miten yhdelläkään miehellä voi olla mitään sanottavaa koko aborttiasiaan niin kauan kuin ei olla abortoimassa hänen omaa aikaansaannostaan.

Tuolla lauseella käsittääkseni annat raiskaajallekin oikeuden lausua jotain aikaansaannoksensa kohtaloon?
Minä en antaisi.

Valitettavasti en hoksaa aina välittömästi ajatella jokaikistä seikkaa, mutta onneksi muut osaavat. Tietenkään raiskaajalla ei ole mitään oikeuksia. Jos hän on jonkinlaisen alkion saanut aikaiseksi, se alkio pitäisi tunkea vaikka hänelle perseeseen että haudo, saasta, itse.

kertsi

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - marraskuu 13, 2021, 19:06:02
Oletin että Jeesuksen 2. tuleminen tapahtuu taivaasta käsin, ei naisen vaginan kautta?

Ai niin, toinen tuleminenhan se on, ei toinen syntymä kai.

Eräs tuttuni, joka on kasvanut erään kristillisen lahkon piirissä lapsuutensa ja nuoruuteensa, kertoi tunteneensa tämän Jeesuksen väitetyn toisen tulemisen asiana, joka oli varjostanut hänen koko elämäänsä, aiheuttaen ahdistusta, varsinkin lapsena, kun hän vielä uskoi niihin satuihin.
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Norma Bates

Sillehän sitä on moneen kertaan tullut virnuiltua, että aikoinaan 1990-luvulla joku tuntematon taho katsoi aiheelliseksi laittaa minulle kirjeessä sarjakuvan jossa Jeesus uhkailee tulevansa pian ja rökittävänsä homot ja avoliittolaiset. Tämän lähetyksen sain sen johdosta että minulla oli ollut teksti-tv:ssä kv-ilmoitus jossa haeskelin miestä joka on kiinnostunut ns. rajatieteellisistä asioista. Jotain toistakin tyyppiä se ilmoitus oli provosoinut. Oli näet laittanut minulle kirjeen jossa oli joku mainoslehtinen silputtuna sisällä. Pöljyyttäni vielä maksoin osan kirjeen lähetysmaksusta, kun posti ilmoitti että postimerkit eivät riitä perille toimittamiseen, ja toivottiin että minä maksan loput.

Oli muuten sitten viimeinen kerta kun maksan yhtään mitään mistään mitä en ole itse vasiten tilannut.

Mutta siitä sarjakuvasta sanoi joku netissä että se on amerikkalaista tuotantoa, ja niitä pelottelusarjiksia on enemmänkin, joltain sivustoltakin löytyy. Osoitteen olen tietenkin hukannut aikapäivää sitten.

Toope

Raiskaaja kyllä isyysoikeutensa menettää, se on selvää.
Jos raiskaat, se on valintasi, seuraukset kannat.

Mutta onhan silti lapsella oikeus selvittää isänsä, jos on hänen valintanta.

Aborttia en kannata itse, pidän sitä vain pienempänä pahana, joten sallisin.

Muisto Keijo Kullervo

"Tehkää se minun muistokseni."
Jossain Raamatussa on tuollainen paikka - muistaakseni?
Löytääkö kukaan ja mitä Jeesus sillä tarkoitti - aborttiako?

Utelen
Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä."
  60x60x60 =216000

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - marraskuu 14, 2021, 10:43:54
"Tehkää se minun muistokseni."
Jossain Raamatussa on tuollainen paikka - muistaakseni?
Löytääkö kukaan ja mitä Jeesus sillä tarkoitti - aborttiako?

Utelen
Muisto Keijo Kullervo

Ei tuosta tule mieleen kuin ateriointi, eikä se liity mitenkään aborttiin. Kuten ei liity kyllä Jeesuskaan. Ainoa mitä hän on tainnut lapsista sanoa sen lisäksi että "sallikaa lasten tulla minun tyköni" on se myllynkivi kaulaan -hommeli.