Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

SDP uudistumisten tiellä?

Aloittaja A.V. Vatanen, tammikuu 17, 2019, 18:35:28

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 6 Vieraat katselee tätä aihetta.

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - joulukuu 15, 2021, 13:10:20
Lainaus käyttäjältä: Hippi - joulukuu 15, 2021, 12:59:30
Lainaus käyttäjältä: Xantippa - joulukuu 15, 2021, 12:38:06
Marinilla on nyt myös edessä vaikea päätös: joulukuvat lapsen kanssa vaiko ilman?

T: Xante

Pitäisi vielä lukihäiriöihin, mutta ei jaksa. :P

Marinilla on nyt myös edessä vaikea päätös: joulukuvat lapsen kanssa vaiko Ilmarin?

;D ;D

;D ;D ;D
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Toope

Onhan Marin tehnyt pellen itsestään. Hän ei tule olemaan SDP:n johtaja ensi vaaleissa. Kyllä he vaihtavat tytön...

Norma Bates

Mikäs "tyttö" se sellainen on joka vetää kännit viikonloppuisin? Sillähän pääsee herrojen sarjaan.  :P

Jaska


Sanna on tehnyt hyvää Suomen politiikalle, toisin kuin Suomen politiikka Sannalle. Pidetään peukkuja Sannalle Suomen politiikassa. On hänestä tietenkin mihin vain mikä kiinnostaa.

Karikko

Lainaus käyttäjältä: Toope - joulukuu 16, 2021, 22:23:10
Onhan Marin tehnyt pellen itsestään. Hän ei tule olemaan SDP:n johtaja ensi vaaleissa. Kyllä he vaihtavat tytön...

Keitäs ne edelliset "pellet" olivatkaan-- sipilä- stub -katainen - vanhanen- lipponen- noin yhtäkkiä muistellen, varmaan joitain vielä puuttuikin..

Saares

Lainaus käyttäjältä: Jaska - joulukuu 18, 2021, 00:08:17

Sanna on tehnyt hyvää Suomen politiikalle, toisin kuin Suomen politiikka Sannalle. Pidetään peukkuja Sannalle Suomen politiikassa. On hänestä tietenkin mihin vain mikä kiinnostaa.

Peukku voi näyttää ylös tahi alas.

Hippi

Lainaus käyttäjältä: Hippi - joulukuu 15, 2021, 08:19:10
Vaikka asiaan ei pitäisi vaikuttaa, niin olenko väärässä, kun näytti, että jopa Kiurun ulkoinen olemuskin muuttunut freesimmäksi?

Arvasin, arvasin :D :D

Krista Kiuru, 47, on raskaana – odottaa esikoisvauvaa: "Olen toivonut lasta yli kymmenen vuotta"
Ministeri Krista Kiurun haaveesta on tulossa totta. – Tämä lapsi on ihana yllätys, luonnon antama lahja. Voi sanoa, että ihme.


Näyttää raskausaika hänelle sopivan, sillä hän on viimeaikaisissa kuvissa oikeasta ollut oikein hyvin voivan näköinen. Olen oikein ilahtunut hänen puolestaan ja toivottavasti loppuaika vielä sujuu ilman komplikaatioita.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Hayabusa

^Onnellista odotusta Kristalle!  :D
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Brutto

Enää ei puutu kuin uutinen Haaviston raskaudesta...
"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Hippi - joulukuu 22, 2021, 08:03:39
Lainaus käyttäjältä: Hippi - joulukuu 15, 2021, 08:19:10
Vaikka asiaan ei pitäisi vaikuttaa, niin olenko väärässä, kun näytti, että jopa Kiurun ulkoinen olemuskin muuttunut freesimmäksi?

Arvasin, arvasin :D :D

Onnittelut tarkkanäköisyydestä. 

Selvästi naisten käyttäytyminen ja olemus muuttuvat jo aivan raskauden alussa. Naiset ovat lisäksi herkempiä aistimaan näitä muutoksia.

Raskaus muuttaa luonnetta siten, että naarastiikerimäisyys alkaa saada otetta. Maria Ohisalolla tämä näkyy tosi selvästi, hänhän hehkui onnellisuutta niin  että televisiostakin piti vähentää kontrastia. Kaikenlainen päättäväinen onnellisuus loistaa näistä raskaanaolevista.

Kristalle ja puolisollensa lämpimät terveiset.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

-:)lauri

Vaude. Hienoa Krista!

Samalla Krista nimitettiin valtioneuvoston uuden "koronanyrkin" johtoon. Onittelut siitäkin!
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Karikko

Lainaus käyttäjältä: Hippi - joulukuu 22, 2021, 08:03:39
Lainaus käyttäjältä: Hippi - joulukuu 15, 2021, 08:19:10
Vaikka asiaan ei pitäisi vaikuttaa, niin olenko väärässä, kun näytti, että jopa Kiurun ulkoinen olemuskin muuttunut freesimmäksi?

Arvasin, arvasin :D :D

Krista Kiuru, 47, on raskaana – odottaa esikoisvauvaa: "Olen toivonut lasta yli kymmenen vuotta"
Ministeri Krista Kiurun haaveesta on tulossa totta. – Tämä lapsi on ihana yllätys, luonnon antama lahja. Voi sanoa, että ihme.


Näyttää raskausaika hänelle sopivan, sillä hän on viimeaikaisissa kuvissa oikeasta ollut oikein hyvin voivan näköinen. Olen oikein ilahtunut hänen puolestaan ja toivottavasti loppuaika vielä sujuu ilman komplikaatioita.

Onhan muksut ihania, mutta aikamoisia riesoja myös, eipä taida kristakaan "tietää kuka tulevaisuudessa määrää heillä kaapin paikan moniksi vuosikausiksi, mutta onhan se palkitsevaa- isompi riesa alkaa sitten joskus murkkuiän paikkeilla ja silloin onkin huolta ja murhetta odotettavissa-

Mutta onnea toivotan, sitä tarvitaan äideille ja isille, vaikka he lienevät onnellisia ilman toivotuksiakin..

Hippi

^
Asenne kysymys. Minulle muksut ei ikinä ole olleet riesa eikä meillä edes neuvoteltu kaapin paikasta, kun minä se paikoilleen olen laittanut.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

ROOSTER

Lapset ovat elämäni valo. Jos heitä ei olisi tullut, luultavasti olisin juonut ja juhlinut itseni hengiltä jo ajat sitten. Tuskin töissäkäyntiinkään olisi ollut mitään kunnon motivaatiota.

Onhan niistä ollut huolta ja vaivaa, eikä taida koskaan loppuakaan, mutta on palkitsevaa seurailla heidän kulkuaan maailman poluilla ja yrittää aina auttaa kun tarvitaan ja pystytään.

Lapsille vaan terveisiä, jos tätä luette.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

mikainen

Kansanedustaja A. Turtiainen myös äityi "onnittelemaan" vauvauutisten johdosta: "Lehtitietojen mukaan tiineys oli Kiurullekin yllätys.. onko tässä kenties paha henki lisääntymässä... toivottavasti ei.. siinä saattaisi karvalammen reunatkin repeillä, jos sarvipää sattuu tulemaan.."