Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

SDP uudistumisten tiellä?

Aloittaja A.V. Vatanen, tammikuu 17, 2019, 18:35:28

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 11 Vieraat katselee tätä aihetta.

Jaska

#1110
Lainaus käyttäjältä: Hayabusa - syyskuu 01, 2023, 16:30:01

Olen yllättynyt, jos Jaska ei ole äänestämässä.  ;)
Kaikin mokomin ole yllättynyt.
Taisivat juuri kertoa Lindtmanin saaneen melkein 78% jäsenäänistä.

Toope

Lindtman on demareille parempi vaihtoehto. Ei hyvä.
Toki itse PS:n kannattajana en asiasta välitä, Lindtmankin pitää demareita heikkoina...  :P

Demarien tulisi uudistua.

Toope

SDP on kriisissä, jota eivät itse ymmärrä. Heidän kannatuspohjansa katoaa, koska he eivät tarjoa tuleville äänestäjillle mitään. Vrt. Kepu, joka sekin demareiden tavoin menettää väkeä persuille!
Minä en valita, demareiden ja kepuloisten tulisi miettiä...

Hayabusa

Lainaus käyttäjältä: Jaska - syyskuu 01, 2023, 17:57:42
Lainaus käyttäjältä: Hayabusa - syyskuu 01, 2023, 16:30:01

Olen yllättynyt, jos Jaska ei ole äänestämässä.  ;)
Kaikin mokomin ole yllättynyt.
Taisivat juuri kertoa Lindtmanin saaneen melkein 78% jäsenäänistä.
::)
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Jaska

Lainaus käyttäjältä: Hayabusa - syyskuu 01, 2023, 21:03:19
Lainaus käyttäjältä: Jaska - syyskuu 01, 2023, 17:57:42
Lainaus käyttäjältä: Hayabusa - syyskuu 01, 2023, 16:30:01

Olen yllättynyt, jos Jaska ei ole äänestämässä.  ;)
Kaikin mokomin ole yllättynyt.
Taisivat juuri kertoa Lindtmanin saaneen melkein 78% jäsenäänistä.
::)
Povausten mukaan meni puheenjohtajan valinta. Ja Lindtmanilla on puheenjohtajatehtävään noista kahdesta sopivampi luonne. Marin käynnisti kohderyhmän nuorentamisen ja sitä SDP:n on tarve jatkaa. Ammatin mukaan persuilla on enemmän duunarikannattajia, mutta duunariksi itsensä identifioivien puolue on yhä demarit arvojen vuoksi.

20% äänestäjäkannatus ei millekään puoluelle oikein riitä ensi viulun soittoon. Kokoomuksella taitaa olla ison rahan kannatus.

Edellinen vaalikausi kulutti mielestäni puoluejohtajista Marinin, Saarikon, Ohisalon,  Halla-ahon ja ehkä Anderssoninkin. Marinilla on noista ovet auki hyvälle erilaiselle uran jatkolle uupumuksesta ja turhautumisesta huolimatta. Orpolla ja Purralla ei muielestäni ole eväitä valtiomiessarjaan. Henrikssonilla on ansaitusti pientä erimielistä puoluettaan suurempi paino, vaikkei riitä valtakunnan korkeimpaan kastiin.

Norma Bates

#1115
SDP voisi uudistaa itseään niin että poistaa joukoistaan eläimiä elävältä polttaneen ihmisjätöksen. Se teko on sen sortin kaliiberia etten usko semmoista teininä tehneen muuttuvan olennaisesti paremmaksi ihmiseksi millään helkkarin ilveellä.

https://www.seiska.fi/kotimaa/tapaus-mikkel-nakkalajarvi-nyt-puhuu-kissansa-menettanyt-demarimummo-elaimet-rajaytettiin-syntymapaivasta-tuli-surujuhla/438460

Ja tietenkään lainaaminen puhelimella ei nyt onnistu. Mutta eihän tämä ketään kiinnosta, kun ei ole persujen paskiainen.

Paineet onneksi mittasin jo aiemmin aamulla. Nyt räjähtäisi laite. En etsinyt tätä uutista itse, osui yhdessä ryhmässä vastaan.

***

Googletin kusipäätä. Oli Avulle sanonut lyöneensä kissaa. Aika kova lyönti kun räjähti.

Hippi

^
Hyypiö on valittu juuri SDP:n uudeksi puoluesihteeriksi, joten tuota kuvotusta tulee ikävä kyllä näkymään ja kuulumaan ajankohtaiskeskusteluissa ja uutisissa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000009823349.html
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Hayabusa

Tuo kissantappaja on myös rattijuoppo.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Kopek

Eivätkö puolueet tarkista ehdokkaiden taustoja, vai miksi valitaan ihmisiä, joiden valinnasta aiheutuu ongelmia.

Kaksi kuolemansyntiä, eläinrääkkäys ja rasismi, eivät näytä unohtuvan koskaan.

Taitaa niitä kuolemansyntejä olla paljon muitakin kuin edellä mainitut - kuten raiskaukset, pedofilia ja vaikka mitä.

On hassua, että Halla-ahon kirjoittamat täkyt Ilmanin Mikalle katsotaan anteeksiantamattomimmiksi rikoksiksi kuin kissankidutusorgioihin osallistuminen. Vai onko se ikä, joka ratkaisee? 15-vuotiaana voi vielä kidutella, mutta kolmekymppisenä on jo pidettävä sormensa kurissa tietokoneen näppäimillä.

SDP:n puoluesihteeri on Lapista, ja nimi viittaa saamelaisuuteen. Ehkä Lapin perukoilla on eri normit siitä, miten eläimiin tulee suhtautua. Perustuuhan pohjoisten alueiden peruselinkeino eli "poronhoito" eläinten tappamiseen. Sivuelinkeinona on kalastettu eli tapettu kaloja. 15-vuotiaat perinteisessä kulttuurissa kasvavat lappalaispojat ovat tainneet nähdä elämänsä aikana jo niin paljon tappamista, että se ei ole tuntunut enää miltään. Niinpä hommaa on kissojen osalta pitänyt vähän boostata, jotta siitä saisi nautintoa.

MrKAT

Ja taas.

Yhtä te ette ole vieläkään huomanneet.


Eli se mikä ero on SDP:llä ja PS:llä:


      "Niitä todella pyydän anteeksi"


Nuoruuden käräjätuomiot kärsitty + anteeksipyyntö=efektiivinen katuminen.

Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!

MrKAT

#1120
Minun toivomilla lakimuutoskriteereillä...:

    Poliitikoksi ja eduskuntaan vain jos edeltävät 5 tai 10 vuotta ilman tuomiota muuten pannassa.

... Näkkäläjärvi läpäisisi seulani kirkkaasti. (Viimeisin tuomio 12 vuotta sitten).

Mutta SDP:n kannalta valehtelu n.v. 2019 oli paha juttu.

Ja jos Näkkäläjärvi olisi toiminut yksin vieläpä kiduttaen kissaa/kissoja ja nauttien siitä, niin se olisi ollut tosi paha Al-Bandy-sarjamurhaajien tyyppistä psykopaatin merkkiä se. Semmoinen ei kait parannu aikuisenakaan.
Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!

Karikko

Lainaus käyttäjältä: MrKAT - syyskuu 02, 2023, 12:31:13
Minun toivomilla lakimuutoskriteereillä...:

    Poliitikoksi ja eduskuntaan vain jos edeltävät 5 tai 10 vuotta ilman tuomiota muuten pannassa.

... Näkkäläjärvi läpäisisi seulani kirkkaasti. (Viimeisin tuomio 12 vuotta sitten).

Muiden "rosvojen joukossa saattaa helposti joutua kiusauksiin joita herra "itse laitaa lastensa tielle, että heitä koeteltaisiin ennen ylös-ottoa ja taivasten valtakuntaa.

Eduskunnan kuluja ei ainakaan taideta karsia- vaikka sitäkin taidettiin jossain välissä vaatia edellisen hallituksen aikoihin..

>>

ansanedustajien palkkoihin lisää rahaa
Eduskunnan budjettia kasvatetaan ensi vuonna noin 8,3 miljoonaa euroa verrattuna vuoden 2023 budjettiesitykseen. Kokonaisuudessaan eduskunnan budjetti on ensi vuodelle noin 23,9 miljoonaa euroa.

Eduskunnan budjetin kasvattamisen syynä on erityisesti eduskunnan kanslian toimintamenojen nousu, lähes 5 miljoonalla eurolla. VM:stä kerrotaan, että eduskunnan kanslian toimintamenojen kasvuun keskeisimmät syyt ovat palkkaukseen ja kansainvälisen toiminnan menoihin liittyvät muutokset.

Myös kansanedustajien palkkioihin budjetoitu summa on ensi vuonna miljoona euroa korkeampi kuin vuodelle 2023 on budjetoitu.

Kansanedustajien palkkioihin budjetoidaan noin 18 miljoonaa, kansanedustajien kulukorvauksiin noin 3,6 miljoonaa ja kansanedustajien kotimaan matkoihin noin 2,3 miljoonaa euroa.

Kansanedustajien palkkioita nostettiin tänä keväänä. Huhtikuusta alkaen palkat nousivat 7,9 prosentilla aiempaan verrattuna. Alle neljä vuotta pestissään toimineen kansanedustajan kuukausipalkka on nyt 7 137 euroa. Pidempään eduskunnassa työskennelleillä kansanedustajilla palkka hieman korkeampi. Aiempi korotus kansanedustajien palkkoihin tehtiin vuonna 2019.


Hippi

Lainaus käyttäjältä: MrKAT - syyskuu 02, 2023, 12:31:13
Minun toivomilla lakimuutoskriteereillä...:

    Poliitikoksi ja eduskuntaan vain jos edeltävät 5 tai 10 vuotta ilman tuomiota muuten pannassa.

... Näkkäläjärvi läpäisisi seulani kirkkaasti. (Viimeisin tuomio 12 vuotta sitten).

LOL

Näkkäläjärvi on ollut parikymppinen aikuinen ihminen, jonka tulisi tietää mikä on oikein ja mikä on väärin. Parikymppisen rikoksia en suostu ajattelemaan "nuoruuden hairahduksena".

Paskat minä nakkaan näille "pyydän ihan tosissani anteeksi ja olen niin tosissani pahoillani". Kyllähän sitä ollaan pahoillaan, jos käsketään olemaan pahoillaan.

Kattikin katsoo sormien läpi ja uskoo puheet, kun on oikea puolue.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

MrKAT

^Eipäs kun ero on just siinä että PS ei voi tehdä edes sitä. :D

Edellinen esimerkki SDP:stä on härskinä rassena toiminut Al-Taee. Ja taas hänkin anteeksipyysi.

Nyt kun SDP:tä johtaa mies ja puoluesihteerinä rikollinen mies niin tuli mieleen josko SDP hiukan tahalleen persuuntui jotta  "tulkaa miehet PS:sta takaisin miehiseen ronskiin joukkoomme".
Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!

Hippi

^
Kysymys onkin siinä, tuleeko miehiä takasin yhtä paljon kuin naisia lähtee  :P
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️