Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

SDP uudistumisten tiellä?

Aloittaja A.V. Vatanen, tammikuu 17, 2019, 18:35:28

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 9 Vieraat katselee tätä aihetta.

MrKAT

#1125
^ Se nyt ehkä ei ole ihan niin vaarallista koska ne valuisi ehkä VAS ja VIH?

Voisko ennustella  äänivuodot?
Naisia valuisi SDP:stä ->VAS, VIH, ehkä KOK.
VIH:stä ja VAS:ta valuisi muutama harva mies ->SDP.
KOK:sta valuisi miehiä ->SDP:hen.
PS:stä valuisi työmiehet ja köyhemmät ->SDP:hen.

PS olisi hermostunein ja KOK toiseksi hermostunein tänä vkl? ;D

Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: MrKAT - syyskuu 02, 2023, 12:27:19
Ja taas.

Yhtä te ette ole vieläkään huomanneet.


Eli se mikä ero on SDP:llä ja PS:llä:


      "Niitä todella pyydän anteeksi"


Nuoruuden käräjätuomiot kärsitty + anteeksipyyntö=efektiivinen katuminen.

Minun puolestani eläviä olentoja polttava saa konttailla vaikka paskassa ja ruoskia itseään piikkilangalla, minä en hänelle anteeksi anna.

Minulle merkitsevät enemmän teot kuin sanat. Jos vasemmalle kallistuneilla on päinvastoin, ei ihme että suvakkiuden nimissä on hölmöilty viimeiset 8 v. (Varmaan tietysti kauemminkin.)

Jos puheet ovat vähäarvoisia, kaikista vähäarvoisin on väkisin päkistetty teennäinen ja valheellinen anteeksipyyntö.

-:)lauri

Nähdäkseni keskeisin ero demaripoliitikkojen anteeksipyytelyllä ja persupoliitikkojen anteeksipyytelyllä on siinä, että demarit pyytävät anteeksi sitä, että käyttäytyivät typerästi kun taas persut pyytävät anteeksi sitä, että muut pahoittivat mielensä.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Norma Bates

Minkään sortin rikollisia ei pitäisi ottaa johtotehtäviin mihinkään puolueeseen.

-:)lauri

#1129
^
Minun nähdäkseni on ihan normaalia tehdä elämässään typeryyksiä. Ja jotta sosiaalinen kanssakäyminen onnistuu, on myös tärkeää osata antaa anteeksi ainakin niille ihmisille, jotka aidosti yrittävät parantaa tapansa eivätkä uusi kyseisiä typeryyksiään. Ja se pienimmän riesan tie on antaa anteeksi niillekin, jotka eivät aidosti yritäkään tapojaan parantaa kunhan vain eivät toista typeryyttään.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: -:)lauri - syyskuu 02, 2023, 16:22:53
^
Minun nähdäkseni on ihan normaalia tehdä elämässään typeryyksiä. Ja jotta sosiaalinen kanssakäyminen onnistuu, on myös tärkeää osata antaa anteeksi ainakin niille ihmisille, jotka aidosti yrittävät parantaa tapansa eivätkä uusi kyseisiä typeryyksiään.

Tapahtuneita asioita ei saa häivytettyä kaikkien muistista anteeksipyytämälläkään. Vankilatuomionsa kärsinyt pedofiili taitaa jäädä ilman päiväkodin työpaikkaa, pitkänkin ajan päästä. Jossain ihmisten tajunnassa pyörii ajatus, että uusimisen riski on suuri.

Suurimman puolueen johtotehtäviin pyrkivä (ent.) eläinrääkkääjä on ilmeisesti psykopaattinen luonne. Sellaisen tullessa valituksi, vika on tietysti valitsijoissa. Miksi, eikö muita löytynyt?

En usko, että esim. suvaitsevassa ja liberaalissa Vihreät-puolueessa valittaisiin tunnettua eläinrääkkääjää mihinkään tehtävään, kyseessä on siis myös kysymys maailmankatsomuksesta. Eläinrääkkäys on demareille ilmeisesti melko merkityksetön asia.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

-:)lauri

#1131
Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - syyskuu 02, 2023, 16:47:53
Lainaus käyttäjältä: -:)lauri - syyskuu 02, 2023, 16:22:53
^
Minun nähdäkseni on ihan normaalia tehdä elämässään typeryyksiä. Ja jotta sosiaalinen kanssakäyminen onnistuu, on myös tärkeää osata antaa anteeksi ainakin niille ihmisille, jotka aidosti yrittävät parantaa tapansa eivätkä uusi kyseisiä typeryyksiään.

Tapahtuneita asioita ei saa häivytettyä kaikkien muistista anteeksipyytämälläkään. Vankilatuomionsa kärsinyt pedofiili taitaa jäädä ilman päiväkodin työpaikkaa, pitkänkin ajan päästä. Jossain ihmisten tajunnassa pyörii ajatus, että uusimisen riski on suuri.

Suurimman puolueen johtotehtäviin pyrkivä (ent.) eläinrääkkääjä on ilmeisesti psykopaattinen luonne. Sellaisen tullessa valituksi, vika on tietysti valitsijoissa. Miksi, eikö muita löytynyt?

En usko, että esim. suvaitsevassa ja liberaalissa Vihreät-puolueessa valittaisiin tunnettua eläinrääkkääjää mihinkään tehtävään, kyseessä on siis myös kysymys maailmankatsomuksesta. Eläinrääkkäys on demareille ilmeisesti melko merkityksetön asia.

Kyllä tietenkin löytyy aivorakenteeltaan niin poikkeuksellisia yksilöitä, ettei heitä tulisi päästää vapaiksi ihmisten keskuuteen ilman erityissääntöjä ja valvontaa. Enkä tunne tuota kissantappajaa, joka on nyt valittu puoluesihteeriksi demareissa, joten en osa sanoa, pitäisikö hänet eristää ihmisyhteisöstä vai kykeneekö hän toimimaan niin että hänestä olisi ihmisyhteisölle enemmän hyötyä kuin haittaa.

Yleisesti ottaen en kuitenkaan anna paljoa arvoa ihmisille, jotka tuomitsevat eläinten kaltoinkohtelijat psykopaateiksi elleivät itse ole vegaaneita/veganisteja tai todistettavasti aja aktiivisesti sellaista lainsäädäntöä, joka käytännössä pakottaa ihmiset vegaaneiksi. Toki sen lisäksi, että heidän CV:ssä kaksi kolmannesta käsittelee sitä miten ovat auttaneet vähentämään Afrikassa nälkään kuolevien lasten määrää.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Hayabusa

Lainaus käyttäjältä: -:)lauri - syyskuu 02, 2023, 14:47:25
Nähdäkseni keskeisin ero demaripoliitikkojen anteeksipyytelyllä ja persupoliitikkojen anteeksipyytelyllä on siinä, että demarit pyytävät anteeksi sitä, että käyttäytyivät typerästi kun taas persut pyytävät anteeksi sitä, että muut pahoittivat mielensä.

Yhteistä poliitikoilla, puoluekirjaan katsomatta, on pahoillaan olo kiinni jäämisestä.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - syyskuu 02, 2023, 16:47:53
Lainaus käyttäjältä: -:)lauri - syyskuu 02, 2023, 16:22:53
^
Minun nähdäkseni on ihan normaalia tehdä elämässään typeryyksiä. Ja jotta sosiaalinen kanssakäyminen onnistuu, on myös tärkeää osata antaa anteeksi ainakin niille ihmisille, jotka aidosti yrittävät parantaa tapansa eivätkä uusi kyseisiä typeryyksiään.

Tapahtuneita asioita ei saa häivytettyä kaikkien muistista anteeksipyytämälläkään. Vankilatuomionsa kärsinyt pedofiili taitaa jäädä ilman päiväkodin työpaikkaa, pitkänkin ajan päästä. Jossain ihmisten tajunnassa pyörii ajatus, että uusimisen riski on suuri.

Suurimman puolueen johtotehtäviin pyrkivä (ent.) eläinrääkkääjä on ilmeisesti psykopaattinen luonne. Sellaisen tullessa valituksi, vika on tietysti valitsijoissa. Miksi, eikö muita löytynyt?

En usko, että esim. suvaitsevassa ja liberaalissa Vihreät-puolueessa valittaisiin tunnettua eläinrääkkääjää mihinkään tehtävään, kyseessä on siis myös kysymys maailmankatsomuksesta. Eläinrääkkäys on demareille ilmeisesti melko merkityksetön asia.

Eläimen polttaminen elävältä ei ole "typeryys" kun sen tekee 15-vuotias juippi. Se on saatanallista sadismia. Ja se että aikuisena valehtelee että "löi kissaa" on kavaluutta ja ihmisten halveksuntaa. Onhan noita nimikkeitä latoa pöytään tyypeistä jotka kuvittelevat voivansa tehdä mitä vaan ja valehdella perään.

Arvostan sellaisia ihmisiä jotka eivät hyssyttele, salaile ja vähättele "omiensa" tekoja. Jos nyt joku SDP:n jäsen sanoisi suoraan että hän ei tällaista touhua hyväksy, voisin uskoa että puolueesta löytyy kunnon väkeäkin. Mutta luin jostain päin nettiä kehuja että on hienoa miten ihmiset antavat anteeksi.

Tietty olen erityisen vihainen sen vuoksi ettei olisi ollut mitenkään mahdotonta että olisin joskus äänestänyt SDP:n ehdokasta, kun olen aiemminkin niin tehnyt joskus kauan sitten. Se se eniten harmittaa kun samat arvot (kenties) jakaa kanssani joku hirviö.

Plus kuvani lappilaisista ei tästä ainakaan parane. Vai lappalainenko hän on? Lapissa ei ole parempaa tekemistä kuin rääkätä eläimiä? Mitenkähän olisi käynyt jos olisi räjäytellyt poroja?

Yäk, yök, pthyi!

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: -:)lauri - syyskuu 02, 2023, 17:10:12
Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - syyskuu 02, 2023, 16:47:53
Lainaus käyttäjältä: -:)lauri - syyskuu 02, 2023, 16:22:53
^
Minun nähdäkseni on ihan normaalia tehdä elämässään typeryyksiä. Ja jotta sosiaalinen kanssakäyminen onnistuu, on myös tärkeää osata antaa anteeksi ainakin niille ihmisille, jotka aidosti yrittävät parantaa tapansa eivätkä uusi kyseisiä typeryyksiään.

Tapahtuneita asioita ei saa häivytettyä kaikkien muistista anteeksipyytämälläkään. Vankilatuomionsa kärsinyt pedofiili taitaa jäädä ilman päiväkodin työpaikkaa, pitkänkin ajan päästä. Jossain ihmisten tajunnassa pyörii ajatus, että uusimisen riski on suuri.

Suurimman puolueen johtotehtäviin pyrkivä (ent.) eläinrääkkääjä on ilmeisesti psykopaattinen luonne. Sellaisen tullessa valituksi, vika on tietysti valitsijoissa. Miksi, eikö muita löytynyt?

En usko, että esim. suvaitsevassa ja liberaalissa Vihreät-puolueessa valittaisiin tunnettua eläinrääkkääjää mihinkään tehtävään, kyseessä on siis myös kysymys maailmankatsomuksesta. Eläinrääkkäys on demareille ilmeisesti melko merkityksetön asia.

Kyllä tietenkin löytyy aivorakenteeltaan niin poikkeuksellisia yksilöitä, ettei heitä tulisi päästää vapaiksi ihmisten keskuuteen ilman erityissääntöjä ja valvontaa. Enkä tunne tuota kissantappajaa, joka on nyt valittu puoluesihteeriksi demareissa, joten en osa sanoa, pitäisikö hänet eristää ihmisyhteisöstä vai kykeneekö hän toimimaan niin että hänestä olisi ihmisyhteisölle enemmän hyötyä kuin haittaa.

Yleisesti ottaen en kuitenkaan anna paljoa arvoa ihmisille, jotka tuomitsevat eläinten kaltoinkohtelijat psykopaateiksi elleivät itse ole vegaaneita/veganisteja tai todistettavasti aja aktiivisesti sellaista lainsäädäntöä, joka käytännössä pakottaa ihmiset vegaaneiksi.

Älä sitten anna, minulle pointti on siinä tapetaanko nopeasti vai rääkätäänkö sadistisesti. Ja edelleenkin olen ditä mieltä ettei eläimiä ole pakko rääkätä vaikka kasvattaisi niitä ruoaksi.

En oikein ymmärrä tuota kivenkovuutta että todellisella kärsimyksellä ei ole mitään väliä.

-:)lauri

Lainaus käyttäjältä: Hayabusa - syyskuu 02, 2023, 17:12:47
Lainaus käyttäjältä: -:)lauri - syyskuu 02, 2023, 14:47:25
Nähdäkseni keskeisin ero demaripoliitikkojen anteeksipyytelyllä ja persupoliitikkojen anteeksipyytelyllä on siinä, että demarit pyytävät anteeksi sitä, että käyttäytyivät typerästi kun taas persut pyytävät anteeksi sitä, että muut pahoittivat mielensä.

Yhteistä poliitikkojen, puoluekirjaan katsomatta, on pahoillaan olo kiinni jäämisestä.

Se on varmaankin yleisempää kaikille demagogin ammatteihin erikoistuneille. Sen vuoksi poliitikkojen palkkaa pitäisi laskea ihan saatanasti, jotta sinne hakisi työtehtävistä aidosti kiinnostuneet ihmiset: https://www.talouselama.fi/uutiset/te/30d68400-3836-46c8-8911-b062b5f021d6
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

-:)lauri

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - syyskuu 02, 2023, 17:18:15
Lainaus käyttäjältä: -:)lauri - syyskuu 02, 2023, 17:10:12
Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - syyskuu 02, 2023, 16:47:53
Lainaus käyttäjältä: -:)lauri - syyskuu 02, 2023, 16:22:53
^
Minun nähdäkseni on ihan normaalia tehdä elämässään typeryyksiä. Ja jotta sosiaalinen kanssakäyminen onnistuu, on myös tärkeää osata antaa anteeksi ainakin niille ihmisille, jotka aidosti yrittävät parantaa tapansa eivätkä uusi kyseisiä typeryyksiään.

Tapahtuneita asioita ei saa häivytettyä kaikkien muistista anteeksipyytämälläkään. Vankilatuomionsa kärsinyt pedofiili taitaa jäädä ilman päiväkodin työpaikkaa, pitkänkin ajan päästä. Jossain ihmisten tajunnassa pyörii ajatus, että uusimisen riski on suuri.

Suurimman puolueen johtotehtäviin pyrkivä (ent.) eläinrääkkääjä on ilmeisesti psykopaattinen luonne. Sellaisen tullessa valituksi, vika on tietysti valitsijoissa. Miksi, eikö muita löytynyt?

En usko, että esim. suvaitsevassa ja liberaalissa Vihreät-puolueessa valittaisiin tunnettua eläinrääkkääjää mihinkään tehtävään, kyseessä on siis myös kysymys maailmankatsomuksesta. Eläinrääkkäys on demareille ilmeisesti melko merkityksetön asia.

Kyllä tietenkin löytyy aivorakenteeltaan niin poikkeuksellisia yksilöitä, ettei heitä tulisi päästää vapaiksi ihmisten keskuuteen ilman erityissääntöjä ja valvontaa. Enkä tunne tuota kissantappajaa, joka on nyt valittu puoluesihteeriksi demareissa, joten en osa sanoa, pitäisikö hänet eristää ihmisyhteisöstä vai kykeneekö hän toimimaan niin että hänestä olisi ihmisyhteisölle enemmän hyötyä kuin haittaa.

Yleisesti ottaen en kuitenkaan anna paljoa arvoa ihmisille, jotka tuomitsevat eläinten kaltoinkohtelijat psykopaateiksi elleivät itse ole vegaaneita/veganisteja tai todistettavasti aja aktiivisesti sellaista lainsäädäntöä, joka käytännössä pakottaa ihmiset vegaaneiksi.

Älä sitten anna, minulle pointti on siinä tapetaanko nopeasti vai rääkätäänkö sadistisesti. Ja edelleenkin olen ditä mieltä ettei eläimiä ole pakko rääkätä vaikka kasvattaisi niitä ruoaksi.

En oikein ymmärrä tuota kivenkovuutta että todellisella kärsimyksellä ei ole mitään väliä.

Sinä et vain ole siinä asemassa, että voisit päättää muiden ihmisten puolesta puhumattakaan muiden luontokappaleitten puolesta, mikä on todellista kärsimystä ja mikä ei ole todellista kärsimystä.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

ROOSTER

Tässä ei demareille jää nyt enää paljoa vaihtoehtoja. Monta prosenttia potentiaalisista äänestäjistä vaihtaa leiriä jos ei näyttävää eläinsuojelun hyväksi tehtyä työtä ole tulossa - pian.

Mitä mieltä muuten Urpilainen on? Kannattaako hän eläinrääkkäjien nostamista puheenjohtajistoon? Mitä mieltä muut presidentiksi pyrkivät ovat? Haluaisin tietää heidän kantansa eläintensuojeluun ennen äänestämispäätöstä.

Voiko kissanpentujen rääkkäämisestä tuomitun ihmisen uskoa puolustavan heikompien oikeuksia?
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

-:)lauri

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - syyskuu 02, 2023, 19:12:44
Tässä ei demareille jää nyt enää paljoa vaihtoehtoja. Monta prosenttia potentiaalisista äänestäjistä vaihtaa leiriä jos ei näyttävää eläinsuojelun hyväksi tehtyä työtä ole tulossa - pian.

Mitä mieltä muuten Urpilainen on? Kannattaako hän eläinrääkkäjien nostamista puheenjohtajistoon? Mitä mieltä muut presidentiksi pyrkivät ovat? Haluaisin tietää heidän kantansa eläintensuojeluun ennen äänestämispäätöstä.

Voiko kissanpentujen rääkkäämisestä tuomitun ihmisen uskoa puolustavan heikompien oikeuksia?

Ehkäpä ovat demareissa laskeskelleet että tuotantoeläin- ja turkisteollisuus tarvitsevat uskottavan puolueen eduskuntaan. Kokoomus, Vihreät ja Vasemmisto todennäköisesti kiittävät demareiden sekoilua.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Toope

Demareilla on siis puheenjohtajana kaveri, joka teki natsitervehdyksiä ja puoluesihteerinä kaveri, joka kidutti kissoja hengiltä...
Tuo puolue esittää moraalia persuille!  :-\