Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Kuviteltu tarina maalle muutosta

Aloittaja Vatupassi, elokuu 18, 2021, 13:06:51

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Vatupassi

-makasin yksiöni lattialla, sisällä oli patja ilman lakanaa, yksi pieni olut tölkki lattialla.
-olin aloittamassa toista kertaa elämääni ihan alusta,  ja nyt olin totaalisen yksin
-äiti joka asuivat kahden veljen kanssa 25km.päässä syntymäkodissa olivat huutomatkan päässä".
-olin päättänyt aloittaa kunnollisen elämän, sitä ennen olin päätynyt paikalliseen laulamaan karaokessa
dingon biisiä elämäni sankari.
-siellä tapasin pari lapsuuden ystävää koulu ajoilta.
-illan päätteeksi tilasin pizzaa samasta paikallisesta tuplavalkosipulilla americaanon.
-ystäväni oli runoilijasielu niinkuin olin minäkin, mutta hän oli yksi niistä joka jäi paikkakunnalle
opiskeluhelvetin jälkeen.
-ihmettelin kun vuokra oli niin edullinen, että karhuavatko siitä persnettoa myöhemmin tavalla tahikka toisella.
mutta toistaiseksi ei silllä olin nukkunut vaatteet päällä sammuttuani kuin saunalyhty ja naispuolisen koulukaverini
saateltua minut kotiin.
-seuraavan aamuna hän olikin sitten pimputtamassa ovikelloa sillä nukuimmehan  samassa talossa naapurirapussa.
-juhlittu oli ja olo oli maailmanlopullisen oloinen! jatkuu seur

Vatupassi

kuviteltu tarina maalle muutosta jatkuu:

-avasin oven koulukaverilleni hiukset olivat takussa ja painelin suoraan oksentamaan.
-edellis iltan olin sitten tavannut mister-oikean ja pannut häntä ravintolan vesassa ilman kondomia tietenkin!
-se tästä viellä puuttuikin heti kun saavuin lähelle kotomaita laitoin elämäni helvetin moiseen liemeen!
-vaiko oliko mister oikea"#sittenkin unieni painajainen?
-sitä pohtiessani laatoitin vessan lattiaa siihen malliin ,että oksennusta oli päätynyt myös hiuksiin
-painelin suihkuun, ystäväni oli pannut kahvit tulelle,mukanani olin näet raahannut kaupungista
meitä lähimpänä olevasta liikkeestä hommatun halvan claus olshonin kahvinkeittimmen!