Kirjoittaja Aihe: Kirjoitelmia  (Luettu 1461 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Norma Bates

• Kantapeikko
  • Äärinukkuvien puolue
Vs: Kirjoitelmia
« Vastaus #30 : Marraskuu 23, 2022, 17:57:51 »
Moderni perhe osa 2

Illan mittaan porukka lämpenee enemmän ja enemmän. Kiinnitän huomiota erityisesti Maria Veriseen, koska hän vaikuttaa olevan miltei jonkinlainen perverssi äitihahmo koko muulle poppoolle, tai ainakin porukan primus motor.

- Maria, miksi olet "verinen"? kysäisen.

- Ei se aina ole verinen, huomauttaa Kirahvi. - Joskus se on kusinen ja on se kerran meinannut olla paskainenkin.

- Joo mutta se sitten jäi olematta se paskainen, huokaa Maria. - Meinasin yhdellä bussireissulla että paskon alleni, mutta sitten joku kertoi että se on tehty jo! Ei saatana, tämmöistä tämä on. Sitä yrittää kovasti olla avandgarde tai underground taikka hip ja hop mutta kaikki on perkele jo tehty!

- No olisit kiivennyt sen bussin katolle ja paskonut sinne, ärähtää Kullervo. Hänellä viininlipittely vaikuttaa aiheuttavan pientä kärttyisyyttä.

- Ai saatana. Ei tullut mieleen, harmittelee Maria. - Joo mut ei joo. Tää verisyys onkin kumminkin Se Juttu, mun juttu. Aina kun mulla on kuukautiset, käytän tietty kuukuppia niinku kaikki tiedostavat naiset. Sitten kun on se päivä että vuotaa ihan helvetisti, niinku Niagara, niin me tehdään ton orja-Teemun kanssa performanssi että se on polvillaan mun edessä ja mä kaivan tän kupin mun rööristä ja valuttelen veret Teemun kurkkuun. Se on aika kova juttu ja suosittu meidän Persereikä on pop -klubilla. Tiät sä sen klubin?

- Valitettavasti en tiedä, vastaan, taistellen pientä pahoinvointia vastaan.

- No voi vittu. Sut täytyy kyllä viedä sinne heti seuraava kerta kun on täysikuu ja meillä on siellä semmoinen initaatioriitti jossa uusia tulokkaita otetaan vastaan. Jos sä tykkäät niin voidaan laittaa sulle vaikka joku läväri siinä samalla...

- No jos ei nyt kumminkaan.

- Vittu sä oot reliikki, kivahtaa Kirahvi. Jani-Petrakin mulkoilee alta kulmiensa.

- Tarttee muistaa olla suvaitsevainen, toruu Kullervo.

- No ei perkele tommosia kohtaan, Kirahvi ärisee.

- Niin mikäs se sun nimes taas olikaan? kysäisee Maria Verinen. - Mulla menee tää viini niin nuppiin etten mä kohta muista edes omaa nimeäni.

- Olli Kuuronen, vastaan.

- Olli... kurja-Olli... hihittelee Kirahvi.

- Kuuronen, tai no, ihan sama.

Jotain vikinää kuuluu olohuoneen pöydän alta. - Mitä kummaa...? ihmettelen.

- Ai se on vaan toi orja-Teemu, tuhahtaa Maria. - Se on taas jäänyt hiirenloukkuun nalkkiin pippelistään. Enkö mä ole sulle Teemu sanonut että et leiki ittelläs vieraitten aikana HÄH?!

Maria potkaisee pöydän alle ja kuuluu kiljaisu.

- Sattuikohan häntä nyt pahasti? huolestun.

- Vittu se sai vaan orkut, nauraa Kirahvi.

- Näin meillä, normipäivä, nyökyttelee Jani-Petra.
Sopu sijaa antaa, epäsopu suorastaan vaatii.