Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Tietokilpailu

Aloittaja ROOSTER, syyskuu 16, 2022, 11:04:07

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ROOSTER

Aloitetaan:

Mikä EU- ja NATOmaa on kyseessä? Vihje: Siellä yli puolet kansasta toivoo Venäjän voittavan hyökkäyssotansa Ukrainassa.

vastaus löytyy täältä: https://www.suomenmaa.fi/uutiset/kysely-tassa-eu-maassa-yli-puolet-toivoo-venajan-voittoa/
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hippi

Olipas yllätys. Luulisi, että menneet tapahtumat, olikos se vuosi -68, jotenkin vaikuttaisi vielä päinvastaiseen suuntaan.

Kysymys aloittajalle: Onko tämä ketju tarkoitettu noille uutisotsikoissa oleville klikkiarvoituksille vai todellinen tietokilpailuketju?
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Hippi - syyskuu 16, 2022, 13:00:39
Kysymys aloittajalle: Onko tämä ketju tarkoitettu noille uutisotsikoissa oleville klikkiarvoituksille vai todellinen tietokilpailuketju?

Aloittelija vastaa:

Hyvä kysymys. Ei tiedä vielä, aika näyttää millaiseksi tämä muotoutuu. Hyvin mielellään kannattaa kysyä yllättäviä asioita, joko lehtien tai muun median tuottamia, tai erityisesti itse tietämiään ja pubin visailuihin sopivia.

Oikeastaan ainoa edellytys on, että oikea vastaus on tarjolla myös. Jossei heti, niin hetimiten kuitenkin.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS