Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Tuntemuksia?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, joulukuu 12, 2022, 12:12:31

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo

Olen tullut tuntemuksiin, että tärkeät asiat kuten terveys, ruoka ja juomat sekä valo ja lämpö kuin myös asuminen on kunnossa, ei huolen häivääkään ole.

Mitä mieltä Sinä olet yllä olevasta?

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä."
  60x60x60 =216000

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - joulukuu 12, 2022, 12:12:31
Olen tullut tuntemuksiin, että tärkeät asiat kuten terveys, ruoka ja juomat sekä valo ja lämpö kuin myös asuminen on kunnossa, ei huolen häivääkään ole.

Mitä mieltä Sinä olet yllä olevasta?

Muisto Keijo Kullervo

Ainakin meidän kissa vaatii vielä lisäksi leikkiä ja viihdyttävää ajanvietettä. Seksiä ei enää koska se on lei-katt.

Ihmisillä on sellainen ominaisuus ja haluaminen, että mielellään saisi olla parempi terveys, maittavampi ruoka, väkevämpi juoma ja korkeampi sisälämpö. Huolien puutteen lisäksi ei olisi haitaksi vaikka joku onnekas sattuma kohtaisi vaikka viikottain, ehkä lauantai-iltaisin.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Brutto

Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - joulukuu 12, 2022, 12:12:31
Olen tullut tuntemuksiin, että tärkeät asiat kuten terveys, ruoka ja juomat sekä valo ja lämpö kuin myös asuminen on kunnossa, ei huolen häivääkään ole.



Tarkoititko itseäsi ja pelkkää nykyhetkeä? Etkö tunne huolta läheistesi terveydestä tai asumisesta? Entä tulevaisuus, huolestuttaako se?

Toisaalta olen aina kadehtinut ihmisiä, jotka elävät egoistisesti nyt-hetkessä eivätkä murehdi tulevaisuutta tai muita elollisia olentoja.
"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: Brutto - joulukuu 12, 2022, 12:24:05
Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - joulukuu 12, 2022, 12:12:31
Olen tullut tuntemuksiin, että tärkeät asiat kuten terveys, ruoka ja juomat sekä valo ja lämpö kuin myös asuminen on kunnossa, ei huolen häivääkään ole.



Tarkoititko itseäsi ja pelkkää nykyhetkeä? Etkö tunne huolta läheistesi terveydestä tai asumisesta? Entä tulevaisuus, huolestuttaako se?

Toisaalta olen aina kadehtinut ihmisiä, jotka elävät egoistisesti nyt-hetkessä eivätkä murehdi tulevaisuutta tai muita elollisia olentoja.

Olemme 'kaikki' vastuussa tulevaisuuden muodostumisesta kukin tavallaan.

Elämäni viimevuosina - olen yli 80 vuotias - en paljokaan jaksa tunteilla menneisyyksistä tai tulevaisuuksista - kaikilla erilainen.

Jokapäiväiset tarpeet tullevat tyydytettyä - jos joku liikuttaa - niin sitten liikuttaa kaikkia yhdessä ja erikseenkin?

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä."
  60x60x60 =216000

Karikko

Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - joulukuu 12, 2022, 12:12:31
Olen tullut tuntemuksiin, että tärkeät asiat kuten terveys, ruoka ja juomat sekä valo ja lämpö kuin myös asuminen on kunnossa, ei huolen häivääkään ole.

Mitä mieltä Sinä olet yllä olevasta?

Muisto Keijo Kullervo

Aika pitkälle nuo riittävät, mutta erilaiset makuelämykset kyllä tuovat pikantin lisän.

Toisaalta jos on kossua, olisi kyllä hyvä olla sitä wissyäkin.  Siitä se sitten alkaa- viini laulu ja naiset- (miehet)

Hiha

Haju- ja makuaisti heikkenevät väistämättä vanhetessa. Se tekee uusista elämyksistä tehottomampia. Vanhat tutut maut laukaisevat luultavasti muistoja ja siksi niiden kohdalla ei niin huomaa, että jokin olisi muuttunut. Kannattaa maistella kaikenlaista hyvissä ajoin. Neuvo tosin pätee vähän kaikkeen. Parempi mennä etupainotteisesti ja aloittaa eläminen vauvasta.