Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Miksi jumaloin naisia?

Aloittaja ROOSTER, helmikuu 05, 2023, 17:16:06

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ROOSTER

Olen usein miettinyt, mikä naisissa on sellaista että ne saavat minut ihan lääpälleen.

Tietysti on ulkoiset seikat, kehon ja naaman muodot, iho, hiukset, liikehdinnän sulous ja sen sellaiset, mutta jos jätetään ne nyt huomiotta ja kiinnitetään katseen sijasta ajatus muuhun, siis ei-keholliseen, eli henkiseen puoleen.

Naisten emotionaalinen tunneskaala tuntuisi olevan miehistä huomattavasti laajempi ja hienosäikeisempi. Aivan kuten värisävyissäkin, tunteissa naiset aistivat sävyjä miesten 16 sijaan 128 erilaista. Lisäksi tunnevaihtelun nopeus on moninkertainen.

Muistikin naisilla on satakertaisesti parempi: Vaimoni ainakin muistaa aivan selkeästi asioita jotka itse olen unohtanut jo kaksikymmentä vuotta sitten.

Kaikki tuo saa minut aivan hurmioon. Kun nainen kertoo, miehen kannattaa kuunnella.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Norma Bates

Miksi en jumaloi kumpaakaan sukupuolta?  :P Siksi kun en näe mitään erityisen ihmeellistä ja kehuskeltavaa kummassakaan. Molemmat, tai ihan mitkä hyvänsä sukupuolet, ovat vain variaatioita ihmisenä olemisesta.

Jos aletaan kovasti kehuskella jotain sukupuolta, herää epäilys että tällä yritetään hyväksyttää sen kehujasukupuolen omat kolttoset. Että eipä tarvitse yhtään petrata, paskoin alleni, mutta toin sulle horsman.  ;D Muutenkin kehuminen on niin falskia. Joku porukka ei ole vuosisatoihin tai jopa -tuhansiin saanut enää mitään kovin ihmeellistä aikaan, mutta koska heidän esivanhempiensa mailla sattui olemaan joku kulttuurin kehto, niin pitäisi äimistellä ja olla huuli pyöreänä. Kyllä minä äimistelen ja olen huuli pyöreänä pyramidien, megaliittisten rakennelmien jne. edessä, mutta en minä niistä nykyään sillä paikalla asuvia kiittele.

Mutta ei siinä mitään, jos pystyy itse petraamaan samaan aikaan kun on lääpällään johonkin porukkaan, niin hyvähän se on. Aivan liian usein se ylistäminen ja kehuminen vain menee siihen että ylistäjä ja kehuja ei itse tee yhtikäs mitään kehittyäkseen ihmisenä itse.

Brutto

Nyt kaikki jumalointia halajavat setämiehet ja peräkammarinpojat sukupuolta vaihtamaan.
"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

Karikko

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - helmikuu 05, 2023, 17:16:06

Kaikki tuo saa minut aivan hurmioon. Kun nainen kertoo, miehen kannattaa kuunnella.

Juu ja on pakkokin, nainen ei kuitenkaan kuuntele mitä miehellä "voisi olla sanottavaa.

Harvoin tietenkään onkaan, ainakaan mitään sellaista, mitä nainen haluaisi kuulla.

Xantippa

Miten ei taas yhtään yllättänyt, ketkä kommentoi ja miten ;D ;D ;D

Nämäkin vastaukset olisi AI osannut kirjoittaa.

T: Xante

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - helmikuu 06, 2023, 11:51:52
Miten ei taas yhtään yllättänyt, ketkä kommentoi ja miten ;D ;D ;D

Nämäkin vastaukset olisi AI osannut kirjoittaa.

T: Xante

Aivan, eikä sitä I-osuutta edes välttämättä tarvita.

Miesten käyttäytyminen on tosiaan ennustettavampaa kuin naisten. Viittaan aloituksen osaan
Lainaa...tunteissa naiset aistivat sävyjä miesten 16 sijaan 128 erilaista. Lisäksi tunnevaihtelun nopeus on moninkertainen.

Tämä tekee käyttäytymisestä vaikeammin ennustettavaa ja melkein mahdotonta tulkita oikein. Myös erittäin jännittävää ja mielenkiintoista.

Jos viet naisellesi spontaanisti kukkia voit saada naaman märäksi pusuista, tai sitten lätkitään tiskirätillä kun sinua epäillään tekemiesi pahojen tekojen hyvittelystä.

Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Norma Bates

Jos viet kukkia aina kun teet pahojasi, mitä muuta voi odottaa? Vie pääsääntöisesti kun et ole tehnyt. Idioottihan sitä on jos ei ikinä opi mistään mitään.

Hippi

#7
Minusta olisi pelottavaa joutua minkään jumaloinnin kohteeksi. Tai, no jos kaikkia naisia jumaloi aivan yhtä lailla, niin ei kai siitä paljonkaan olisi mitään haittaa kuin ehkä jonkin lainen kiusaantuneisuuden tunne. Outoa olisi millekään jalustalle nostettuna.

Mutta jumaloinnista on niin lyhyt askel takertumiseen ja ylenpalttiseen mustasukkaisuuteen. Eihän kukaan jumalatartaan haluaisi jakaa edes ystävyysmielessä kenenkään kanssa. Jumalattarellekin pitäisi tämä yksi palvoja riittää niin puolisona kuin ystävänäkin. Muut olisivat vain uhka.

Ehkä en ihan otsikkoon osunut, kun en aloittajan jumaloinnille selitystä keksinyt.

Korjattu kamala typo  :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Norma Bates

Jumaloitteko miesoletetut transnaisia?

urogallus

Huh.  :o

Lainaus käyttäjältä: Hippi - helmikuu 06, 2023, 13:13:30
Jumalattarellekin pitäisi tämä yksi palvoja siittää niin puolisona kuin ystävänäkin.

Riittääkö kun kiittää siittäjää vai pitääkö myös niittää?



Hippi

^Korjattu paha kirjoitusvirhe  :-[
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Brutto

Naisjumalan tunnistaa siitä että hän pysyttelee huomisen päivän petissä.  Raamatun mukaan "seitsemäntenä päivänä Hän lepäsi".
"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

Socrates

Kävelevä kremppakertymä

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Hippi - helmikuu 06, 2023, 13:13:30
Ehkä en ihan otsikkoon osunut, kun en aloittajan jumaloinnille selitystä keksinyt.

Tuossa aloituksessa "jumalointi" on tosiaan hiukan kärjistetty termi, todellisuudessa kyseessä on enempi suunnaton ihailu. On huomattavan vaikea pukea nopeasti sanomisiaan sellaiseen kirjalliseen muotoon, että siitä välittyisi ainoastaan oleellinen. Ehkä kyseessä on myös hieman klikkiotsikon hakemista.

Hippi tulkitsee tosinaisellisesti pieniä vivahteita ja tekee siitä pitkälle ulottuvan päättelyketjun, jossa myös mahdolliset uhat on otettu huomioon. Jos vertaa tätä miesoletettujen kirjoittamiin vastauksiin, niin eiköhän pointtini sävyjen aistimisesta saa lisävahvistusta.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hippi

^
Voi kun olisikin osannut tulkita ajoissa, ettei olisi tarvinnut sitä lyhyttä askelta nähdä.  :(
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️