Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Päivän hyvä uutinen

Aloittaja ROOSTER, syyskuu 01, 2023, 19:28:28

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ROOSTER

Olen tainnut hiukan turhaan olla skeptinen. Senjälkeen, kauan sitten, kun kävi ilmi että viinejä suodatettiin asbestin läpi ja makeutettiin pakkasnesteillä, on menty kauheasti eteenpäin.

Lainaus käyttäjältä: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/56578634-5aa7-4381-a9d0-d06f85b18997Suomen tulli on tutkinut ensimmäistä kertaa Suomeen tuotavien valko- ja punaviinien kemikaalijäämät. Kevään valvonnan luomuviininäytteet olivat peräisin Australiasta ja Chilestä. Tullin tutkimat luonnonmukaiset viinit täyttivät luomukriteerit, eikä niistä löytynyt jäämiä.

Tullin valvomat luomuelintarvikkeet tutkitaan tullilaboratoriossa. Laboratoriomenetelmillä viineistä on mahdollista tutkia noin 350 eri yhdisteen tarkkoja määriä.

Maailmassa tapahtuu paljon hyvääkin, mutta liian harvoin ja turhan hitaasti. Olen kärsimätön parannusten odottaja.

Ostakaa ihmiset luomupunaviinejä, maailma ehkä pelastuu. Ainakin sen pohtiminen on hauskempaa.

Candida pro causa ense candido
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS