Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Fiilikset ja päivän mietteet

Aloittaja Amore, tammikuu 03, 2019, 18:17:24

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 46 Vieraat katselee tätä aihetta.

-:)lauri

Saatana, se lapioimani takapihan käytävä on lähtenyt sulamaan ja nyt siinä on perkeleesti märkää betonia. Kun tuo lyö yöllä pakkasen puolelle niin toi on huomenna sellainen luistinrata, ettei siitä kehtaa muiden kulkea kuin minun, koska mulla on piikkarit. Vihdoinkin pääsen kokeilemaan piikkareitani tositoimissa 8)
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Xantippa

Täällä pärähti eka kertaa tänä talvena lumilinko. Nähtävästi juuri märkä lumi katkaisi kolaajan pinnan.

T: Xante

Brutto

^Lukihäiriö: Nähtävästi juuri märkä uni katkaisi kolaajan pinnan.
"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

-:)lauri

Lainaus käyttäjältä: Viihde- ja hömppäpöhinä - tammikuu 04, 2022, 10:00:47
Lainaus käyttäjältä: Viihde- ja hömppäpöhinä - tammikuu 03, 2022, 14:25:27
Yritin kirjautua sisään pankin sivuille, missä voisin hallinnoida rahastotallennuksiani, mutta se ei onnistunut. Ilmoitti, ettei sivua löydy. Lähetin kyselyn, mistä kiikastaa. En tiedä tarkkaa tilannetta, joka saldoni pitäisi olla, mutta kun selasin nuo rahastot läpi, joissa minulla on talletuksia, niin viime vuoden alusta yhden rahaston tuotto on ollut 10 rosenttia ja lopuissa reilu 30 rosenttia. Eli ainakaan ei ole tullut takkiin viime vuonna. Enää vaan pitää jännittää, mistä tuo 404 statuskoodi tulee. Lyökö pankki tuon siltä varalta, että joku on poistanut asiakastilini vai onko siellä vain joku tekninen vika pankin nettisivojen tulostuksessa. Jälkimmäinen olisi todennäköinen vaihtoehto jos minä olisin suunnitellut sivuston, mutta kun ei näistä voi koskaan tietää. Olen nimittäin itsekin tietyissä järjestelmissä palauttanut 404 sivun jos tieto, jota yritetään paljastaa, on niin arkaluontoista, ettei sen olemassaolosta saa antaa käyttäjälle mitään vihjettä. Vaikka toki 403 statuskoodi "forbidden" olisi sellaisessa tapauksessa ehkä semanttisesti se parempi palautusarvo.

Se oli selvästi heidän verkkosivuissa se vika, kun nyt pääsin sisälle ja tosiaan kaikki rahastoni näyttivät olevan ihan mallillaan.

Ja just tuli sähköpostia pankista, että tosiaan heillä oli sivuillaan eilen tilapäinen häiriö, ja että tänään sisäänkirjautuminen taas onnistuu.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Hippi

Lainaus käyttäjältä: Viihde- ja hömppäpöhinä - tammikuu 04, 2022, 14:24:26
Vihdoinkin pääsen kokeilemaan piikkareitani tositoimissa 8)

Hömppä kokeilemassa piikkareita :D :D

If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

-:)lauri

^
ei mulla ole varaa noin komeisiin piikkareihin.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Toope

On olemassa paljon eroottisempia ja miehiä kiinnostavampia kenkiä, kuin nuo. Wink!

Hippi

^
Kun kerran änkeydyit tähänkin mukaan, niin kerrohan millaisia eroottisia piikkareita itse käytät?
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Hayabusa

Lainaus käyttäjältä: Hippi - tammikuu 05, 2022, 09:22:51
^
Kun kerran änkeydyit tähänkin mukaan, niin kerrohan millaisia eroottisia piikkareita itse käytät?

EI!
Vai pitääkö laittaa Toope ignoreen ettei vaan pikkarit vilahda?
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Hiha

Jos on sekä pikkarit että piikkarit, eikö silloin ole jo täysin pukeutunut?

-:)lauri

Lainaus käyttäjältä: Hippi - tammikuu 04, 2022, 12:59:03
^
Huomenna löydät selästäsi kipeitä lihaksia  :P

Kunpa minullakin olisi vain lihasten kipeytymistä, mutta taitaa olla nivelissä, niin ei parane oikein rääkkäämällä uudelleen. Tuohan tehoa hyvin laiskistuneisiin lihaksiin. Tykkäisin todellakin huhkia lumitöissä paljon mieluummin kuin tikuttaa menemään jotain tyhjänpäiväistä lenkkiä ilman mitään asiaa.

Selkä on yllättävän hyvässä kunnossa siihen nähden, miltä eilen tuntui, mutta jalkoihin tuo lapiointi kyllä meni. Reidet ja takareidet ilmoittavat olemassaolostaan. On tosin selässäkin lihakset siinä kunnossa, että tietää niitä treenanneen, mutta jalat ottivat sittenkin eniten osumaa.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Karikko

Lainaus käyttäjältä: Hippi - tammikuu 04, 2022, 16:29:05
Lainaus käyttäjältä: Viihde- ja hömppäpöhinä - tammikuu 04, 2022, 14:24:26
Vihdoinkin pääsen kokeilemaan piikkareitani tositoimissa 8)

Hömppä kokeilemassa piikkareita :D :D



Naispuoliset ihmiset ovat melkoisia tasapainotaiteilijoita, kun tuollaisilla liikkuvat- Tansseissakin olen aina ihmetellyt miten niillä oikein pysyy pystyssä saati vielä mennään humppaakin hienosti..

ROOSTER

Katsoin ikkunasta ulos ja päähäni iski salaman tavoin kamala
korvamato.  Tuossa youtube esityksessä on sen verran alkuverryttelyä, että hoksatessaan mistä on kysymys, voi välttyä kuulemasta varsinaista laulua.

Kuka muuten on piukkahousuinen tyttö Samulin vasemmalla puolella?
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hippi

#4438
Kaksi tuntia lumitöitä hienossa pakkassäässä. Melkoinen tuuli oli, mutta onneksi se löysi minut vain yhdellä pätkällä, muuten onnistuin olemaan rakennusten suojassa. Veikkaan, että innostuin hiukan liikaa, vaikka yritin muistuttaa itseäni, etten rasita oikeaa kättä ja olkapäätä liikaa.

Kuuman suihkun jälkeen on mukava katsella, kun aurinkokin pääsee nyt paistamaan pihaan talojen välistä ja valaisee pihlajat, joiden lehdettömät oksat ovat lumen kuorruttamat. Onneksi ei noihinkaan nyt ole tuuli osunut ja vain lintujen pyrähtelyt oksissa varisuttaa lunta, joka kimaltelee auringossa. Aurinko kulkee vielä niin matalla, että se paistaa pihaan vain hetken.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

a4

^
Tänään oli upea ulkoilusää taikatalvisissa maisemissa ja aurinkokin paistoi.

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - tammikuu 06, 2022, 12:52:56
Katsoin ikkunasta ulos ja päähäni iski salaman tavoin kamala
korvamato.  Tuossa youtube esityksessä on sen verran alkuverryttelyä, että hoksatessaan mistä on kysymys, voi välttyä kuulemasta varsinaista laulua.

Kuka muuten on piukkahousuinen tyttö Samulin vasemmalla puolella?
Veikkaan Mirkka Paajaseksi.
Mirkka keikkaili mm. Samuli Edelmannin rinnalla yhdeksän vuoden ajan
https://www.mirkka.net/biografia


https://www.is.fi/viihde/art-2000000856249.html