Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Fiilikset ja päivän mietteet

Aloittaja Amore, tammikuu 03, 2019, 18:17:24

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 39 Vieraat katselee tätä aihetta.

Brutto

Minä tilasin Salesta ruokakassin robottikuljetuksena.Puolen tunnin kuluttua pieni kuusipyöräinen robotti lähestyi taloani ja menin sitä vastaan. Robotti ei kuitenkaan luovuttanut ruokakassia juuri siinä kohdassa, vaan pyysi ystävällisesti minua väistymään. Vasta sadan metrin päässä se pysähtyi ja tietenkin keskelle suurta ihmisjoukkoa. Sain kuin sainkin ostokseni ulos tuosta laatikosta yleisön kommentoidessa laitetta ja ostoksiani. Toista kertaa en tilaa.
"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

Hippi

^
Minulle paketin luovutti kohtalaisen komea nuorimies eikä jäänyt ollenkaan kinaamaan siitä, missä annetaan ja mitä annetaan :D
Riitti, kun kysyin nimellä sitä pakettia, jotta onko se NN:lle tulossa, niin minä sen voin ottaa ja viedä eteenpäin, kun olin pihassa odottelemassa pakettia.

Tuossa oli aika mukava järjestely, kun saapumisaika tarkentui vähitellen. Eli tilauksessa valittiin päivä ja siitä sopiva neljän tunnin aika-ikkuna. Toimitusta edeltävänä päivänä tulee tekstari, jossa kerrotaan tunnin tarkkuudella, milloin on toimitus. Viime vaiheessa vielä vähän ennen toimitusta kerrottiin tarkka aika.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Brutto

Nämä lämpimät kelit ovat tehneet kaupungista viidakon, joka koostuu toinen toistaan paremmin muodostuneista pyllyistä ja reisistä. Me persemiehet emme enää kohta pysty ajamaan kaupungin läpi kolaroimatta.
"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

Karikko

Lainaus käyttäjältä: Hippi - heinäkuu 26, 2023, 18:42:27
^
Minulle paketin luovutti kohtalaisen komea nuorimies eikä jäänyt ollenkaan kinaamaan siitä, missä annetaan ja mitä annetaan :D

Onneksi on noita nuoria nöyriä miehiä vielä olemassa.  ;)

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: Brutto - heinäkuu 26, 2023, 18:27:38
Minä tilasin Salesta ruokakassin robottikuljetuksena.Puolen tunnin kuluttua pieni kuusipyöräinen robotti lähestyi taloani ja menin sitä vastaan. Robotti ei kuitenkaan luovuttanut ruokakassia juuri siinä kohdassa, vaan pyysi ystävällisesti minua väistymään. Vasta sadan metrin päässä se pysähtyi ja tietenkin keskelle suurta ihmisjoukkoa. Sain kuin sainkin ostokseni ulos tuosta laatikosta yleisön kommentoidessa laitetta ja ostoksiani. Toista kertaa en tilaa.

Tämäpä hellyttävä tarina!

Tulee mieleen Rooster, joka unissaan hoivasi erilaisia eläimiä autotallissaan. Tuosta ei nyt sitten tiedä, ehkä pikkubotti olisi pitänyt laskea talolle saakka.

T: Xante

Muoksis: ai niin omia fiiliksiä. Oltu Helsingissä tiistaista lähtien ja onhan tämä nyt iso taas kotioloihin verraten. Espallakin käytiin pikaiseen kävelemässä ja istutuksia ihailemassa, saaristoristeilylle mentiin ja vielä on huomiseen aikaa katuja kävellä.

Hayabusa

Lainaus käyttäjältä: Brutto - heinäkuu 26, 2023, 18:27:38
Minä tilasin Salesta ruokakassin robottikuljetuksena.Puolen tunnin kuluttua pieni kuusipyöräinen robotti lähestyi taloani ja menin sitä vastaan. Robotti ei kuitenkaan luovuttanut ruokakassia juuri siinä kohdassa, vaan pyysi ystävällisesti minua väistymään. Vasta sadan metrin päässä se pysähtyi ja tietenkin keskelle suurta ihmisjoukkoa. Sain kuin sainkin ostokseni ulos tuosta laatikosta yleisön kommentoidessa laitetta ja ostoksiani. Toista kertaa en tilaa.

Pitääkö robo tilata tuomaan ostokset kotiosoitteeseen vai voiko sen ohjeistaa tuomaan nakit ja perunasalaatti puistopicnicille?
Meidän nurkilla noita ei ole pyörinyt, mutta voisin joskus kokeilla kuljetusta sopivaan paikkaan, vaikka itse joutuisi hieman matkaamaan.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Brutto

Lainaus käyttäjältä: Hayabusa - heinäkuu 27, 2023, 13:04:49
Lainaus käyttäjältä: Brutto - heinäkuu 26, 2023, 18:27:38
Minä tilasin Salesta ruokakassin robottikuljetuksena.Puolen tunnin kuluttua pieni kuusipyöräinen robotti lähestyi taloani ja menin sitä vastaan. Robotti ei kuitenkaan luovuttanut ruokakassia juuri siinä kohdassa, vaan pyysi ystävällisesti minua väistymään. Vasta sadan metrin päässä se pysähtyi ja tietenkin keskelle suurta ihmisjoukkoa. Sain kuin sainkin ostokseni ulos tuosta laatikosta yleisön kommentoidessa laitetta ja ostoksiani. Toista kertaa en tilaa.

Pitääkö robo tilata tuomaan ostokset kotiosoitteeseen vai voiko sen ohjeistaa tuomaan nakit ja perunasalaatti puistopicnicille?
Meidän nurkilla noita ei ole pyörinyt, mutta voisin joskus kokeilla kuljetusta sopivaan paikkaan, vaikka itse joutuisi hieman matkaamaan.

Se toimii S-kaupat sovelluksella ja toimittaa tilauksen mihin osoitteeseen tahansa mihin robotti pystyy ajamaan ja mihin on maksimissaan 3,2 kilometriä myymälästä. Eli toimittaa muuallekin kuin kotiosoitteeseen. En kuitenkaan ole varma suostuuko se tuomaan kaljaa.
"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

Toope

Nyt oli 2 viikkoa lomaa. Myönnän, että puolet ajasta olin kännissä. Tyttöystävä jätti ennen kesälomaa, minkäs teet v...n kesäsuunnitelmillasi?
Maanantaina takas töihin, eri paikkaan, mitä luulin. Onneksi parempaan! Tuo on hyvä!

Hippi

Päivä melkein puolessa ja on pimeää kuin peikon perseessä. Näyttää, että tänään ei tosiaan päivä valkene lainkaan, mikä on varma merkki syksyn lähestymisestä, onhan seuraavan kuukauden jälkeen jo lokakuu :)

Joka tapauksessa tänään taitaa lounasaikanakin tarvita keinovalaistusta, että näkee mitä kokki on lautaselle laittanut.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Socrates

Ensimmäinen käynti tehty uudella parturilla sen jälkeen kun Ahmed kuoli. Jostain kaukomailta tämäkin, mutta hiljaisempi kaveri. Annoin vähän tippiä, niin rakentuu luottamusta.

Alan ymmärtää naisia, joille kampaajalla käyminen jutusteluineen on iso tapahtuma. Hyvä parturisuhde on tärkeimpiä ihmissuhteita.
Kävelevä kremppakertymä

Hippi

En toista, mitä olen kampaajavalinnoistani aikaisemmin sanonut.. Tuo on muutama vuosi sitten kirjoitettu ja nyt tämän kuun lopussa tulee yhdeksän vuotta, kun olen käynyt samalla kampaajalla. Kyllä olisi pienimuotoinen katastrofi, jos hän lopettaisi ja taas joutuisin uuden etsimään. On niin helppo mennä käsittelyyn, kun pari sanaa vaihdetaan siitä, mitä tällä kertaa tehdään (= sama kuin ennenkin ja sentti pois pituudesta)  ja sen jälkeen loppuaika parannetaan maailmaa :)

Huvittaa, että viimeksi aikaa varatessani netin kautta, niin huomasin, että voi valita myös hiljaisen palvelun.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Socrates

^^ ^^^ Jollain kampaajalla käynyt tuuri:

www.seiska.fi/kotimaa/vain-seiskassa-sanna-marin-rakastui-kampaajaansa-molemmilla-takana-tuore-avioero/1100975
Kävelevä kremppakertymä

Hayabusa

Lainaus käyttäjältä: Socrates - elokuu 03, 2023, 10:38:31
^^ ^^^ Jollain kampaajalla käynyt tuuri:

www.seiska.fi/kotimaa/vain-seiskassa-sanna-marin-rakastui-kampaajaansa-molemmilla-takana-tuore-avioero/1100975

Eivätkös kaikki miespuoliset kampaajat ole antonioita? Joten jospa Sanna vain jatkaa homoemoilua bile-Ilmarin jälkeen.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

a4

Hyvä odottava meininki huomisen johdosta. Ruotsin Hans-myrsky laantui suomalaiseksi Depeche Mode-myräkäksi ja huomenna voi taas tuhlata sähköä.


Hippi

Kyllä on taas todella paska karma. Eilen tuli tekstari hammaslääkäriltä, että kuukauden päästä määräaikaistarkastus ja samassa ilmoitus, että hänen vastaanottonsa on siirtynyt TarjousTaloon. Dellasin viestin ja päätin olla menemättä, kun se firma on boikotissa. Etsin Pörriäisestä joskus uuden lääkärin.

Tänään siestalla napostelin muutaman karkin ja ihmettelin, mikä kova suussa pyörii. Eikös, perkele, ollut paikka irronnut. Miten se osasikin juuri nyt irrota, kun olin ajatellut siirtää käynnin johonkin sopivaan "lähitulevaisuuteen".

Ei muuten ole ensimmäinen kerta, kun hammas tai paikka hajoaa siksi, että ajattelen skipata hammaslääkärin. Ainakin kerran on aikaisemmin noin käynyt. 😖😖😖
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️