Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Fiilikset ja päivän mietteet

Aloittaja Amore, tammikuu 03, 2019, 18:17:24

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 37 Vieraat katselee tätä aihetta.

Kopek

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - maaliskuu 16, 2020, 09:03:53
Miespuoliset yksilöt tunnetusti joutuvat lisääntymisvimman valtaan silloin kun heidän geenejään uhkaa sukupuutto. Mikäli kuolemankielissä ei pääse parittelemaan, pitää tyytyä wänkkäyksen (ei se heppi kumminkaan tunnista mihin se on tungettuna, kunhan on tarpeeksi tiukkaa tavaraa tarjolla, vaikka sitten nyrkki). Kyllähän jäljet pitää kuitenkin putsata jos vaikka sattuisi läppärinsä äärelle veivinsä heittämään, mitä sitä sotkua jälkeensä jättämään.

Maailman väestötilastokarttoja katsoessaan voisi kuvitella, että Afrikan miehillä on suurin hätä geeniensä sukupuutosta, mutta Suomessa ei ole huolta huomisesta.

Olen joskus miettinyt evoluutiopsykologiselta kannalta tuota Norman esittämää teoriaa ja myös sitä, miksi seksi ja väkivalta usein liittyvät yhteen esimerkiksi viihteessä. Varhaisissa James Bond elokuvissa esimerkiksi salainen agentti saattoi ensiksi viettää romanttisia hetkiä sängyssä naisen kanssa ja sen jälkeen niitata naisen, joka oli osoittautunut hänen tappamistaan suunnittelevaksi vihollisen peluriksi, minkä Bond kyllä oli tiennyt jo sänkypuuhien aikana, mutta ilmeisesti vaaran olemassaolo oli vain lisännyt hänen seksuaalista nautintoaan. Ensiksi fyysinen huvi ja sitten tappamisen huvi. Toisin päinhän se olisi ollut vähän liian roisia jopa James B:lle ja tietenkin leffayleisölle.

Olen tullut pohdinnoissani siihen (mahdollisesti väärään) tulokseen, että miesten seksuaalisten halujen lisääntyminen totaalisen tuhon uhatessa on perua ikivanhoilta ajoilta kylä- ja heimoyhteisöissä. Kun vihollinen saartoi kylän ja valmistautui hyökkäämään sinne, kylän miehet tiesivät hetkensä koittaneen. Heidät tapettaisiin. Vanhat ihmiset sukupuoleen katsomatta kokisivat saman kohtalon tai heidät jätettäisiin oman onnensa nojaan leijonien ruuaksi. Sen sijaan nuoret ja kauniit naiset otettaisiin vangeiksi ja jaettaisiin valloittajasotureiden ja päälliköiden kesken. Joistakin naisista tulisi seksiorjia, joistakin palvelijoita, joistakin vaimoja.

Ainoa keino, millä tuhoon tuomitun kylän miehet tuossa tilanteessa voivat yrittää siirtää geeniperimäänsä eteenpäin, oli tehdä kylän nuoria naisia raskaaksi, jolloin tapetuille miehille syntyisi myöhemmin lapsia. Äitien tehtävä olisi kertoa lapsille myöhemmin, keitä heidän todelliset isänsä ovat. Tällä tavalla valloitetun ja tuhotun kansan jäseniä hiipisi valloittajakansan sekaan. Muuta keinoa ei olisi.

Kun kylää piiritettiin, ja tuho odotti vain hetken päässä, oli toimittava nopeasti. Jotta jotain alkaisi tapahtua, eikä aikaa tuhlaantuisi kosiomenoihin, miestin vietit kiihtyivät äärimmilleen niin, etteivät he välttämättä enää edes lupaa kysyneet. Hätätilalain suomin valtuuksin he hoitivat homman. Eli kuoleman uhka, väkivaltaa, seksiä, lisää väkivaltaa, kuolema, syntymä...

Voi olla, että teoriani on täysin väärä. Jokin kummallinen kytkös väkivallan ja väkivaltaisen kuoleman ja seksuaalisuuden välillä kuitenkin näyttää olevan.

Piti oikein Googlesta katsoa, mitä tuo Norman esittämä sana tarkoittaa. Sillä lienee monia merkityksiä. Norma ei kenties tarkoittanut tätä.

https://ohjelmistotestaus.fi/2017/05/18/prosessien-wankkayksen-tyojarjestys/

Norma Bates

^ Kyllähän tuo loogiselta vaikuttaisi, että kun kansasta tullaan tappamaan 50 % eli kaikki miespuoliset yksilöt, niin mitä siinä muutakaan voi kuin raskauttaa naisväkensä ja toivoa että edes sitä kautta jäädään paremmin henkiin.

Mielenkiintoisen tilanteen eteen ovat tosin joutuneet valloittajat jotka seuraavaksi ovat raiskanneet tuhotun kylän naiset. Jos raiskauksen perään 9 kk päästä syntyy lapsi, niin onko se oma, vai nujerretun kansan tuotos? Jotkut ovat ehkä varmuuden vuoksi tappaneet kaikki noin aikaisin syntyvät lapset. Ja siinä sitten jotkut itse siittämiään lapsia.

Sitten taas toisaalta on arveltu että terska on sen muotoinen kuin on että sillä saa kaivettua vaginasta edellisen siittäjän spermat pois samalla kun tuuttaa omat tilalle.

Hippi

Tilanne näyttää normalisoituneen täällä kehäkolmosen tuntumassa.

Kävin juuri kaupassa eikä siellä ollut kuin muutama asiakas lisäkseni ja perkeleellinen määrä hyllyttäjiä täyttämässä hyllyjä. Tosin ei varmaan ihmisten tarvitse moneen viikkoon kaupassa käydä kuin maitoa ostamassa, jos sitäkään. En tiedä sitten että pieni tihkusadeko asiakkaat on karkottanut vai mikä.

Käytin tänään ostoskoppana fillarin tavarakoppaa. Tuota olen ennenkin käyttänyt. Siinä on vain lisävaiva henskelöidä se kiinni takaisin fillariin. Eipä tarvinnut kaupan koppaa käpälöidä. 

Merkittävin huomio reissussa oli, että kaupan viereisellä taksiasemalla oli toistakymmentä autoa jonossa – tai suurin osa jonoa oli sitten kevyenliikenteen väylää tukkimassa, kun ei taksille varattuun tilaan mahtunut. Ei siinä ikinä ennen ole ollut noin paljon autoja joutilaana.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Norma Bates

Jo eilen oli kaupoissa tyhjää eli vähän väkeä, mutta hyllyt täyttymässä uudelleen. Jossain lukemassani jutussa spekuloitiin kauppakeskusten sulkemisella. Jos niin käy, sen jälkeen kukaan ei enää kehtaa syyttää ihmisiä hamstraamisesta.

Pikkukauppa ei nähdäkseni ole mikään pelastus jos ne jätetään auki. Niin kapeita käytäviä että melkein hinkkaat muissa ihmisissä kiinni että pääsisit ohi. Ja yleensä ne ohitettavat ovat vanhuksia.

-:)lauri

Tänää oli töissä oikea koronapöhinä: 90% etätöissä.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

a4

Lainaus käyttäjältä: Kopek - maaliskuu 16, 2020, 09:42:50
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - maaliskuu 16, 2020, 09:03:53
Miespuoliset yksilöt tunnetusti joutuvat lisääntymisvimman valtaan silloin kun heidän geenejään uhkaa sukupuutto. Mikäli kuolemankielissä ei pääse parittelemaan, pitää tyytyä wänkkäyksen (ei se heppi kumminkaan tunnista mihin se on tungettuna, kunhan on tarpeeksi tiukkaa tavaraa tarjolla, vaikka sitten nyrkki). Kyllähän jäljet pitää kuitenkin putsata jos vaikka sattuisi läppärinsä äärelle veivinsä heittämään, mitä sitä sotkua jälkeensä jättämään.

Maailman väestötilastokarttoja katsoessaan voisi kuvitella, että Afrikan miehillä on suurin hätä geeniensä sukupuutosta, mutta Suomessa ei ole huolta huomisesta.

Olen joskus miettinyt evoluutiopsykologiselta kannalta tuota Norman esittämää teoriaa ja myös sitä, miksi seksi ja väkivalta usein liittyvät yhteen esimerkiksi viihteessä. Varhaisissa James Bond elokuvissa esimerkiksi salainen agentti saattoi ensiksi viettää romanttisia hetkiä sängyssä naisen kanssa ja sen jälkeen niitata naisen, joka oli osoittautunut hänen tappamistaan suunnittelevaksi vihollisen peluriksi, minkä Bond kyllä oli tiennyt jo sänkypuuhien aikana, mutta ilmeisesti vaaran olemassaolo oli vain lisännyt hänen seksuaalista nautintoaan. Ensiksi fyysinen huvi ja sitten tappamisen huvi. Toisin päinhän se olisi ollut vähän liian roisia jopa James B:lle ja tietenkin leffayleisölle.

Olen tullut pohdinnoissani siihen (mahdollisesti väärään) tulokseen, että miesten seksuaalisten halujen lisääntyminen totaalisen tuhon uhatessa on perua ikivanhoilta ajoilta kylä- ja heimoyhteisöissä. Kun vihollinen saartoi kylän ja valmistautui hyökkäämään sinne, kylän miehet tiesivät hetkensä koittaneen. Heidät tapettaisiin. Vanhat ihmiset sukupuoleen katsomatta kokisivat saman kohtalon tai heidät jätettäisiin oman onnensa nojaan leijonien ruuaksi. Sen sijaan nuoret ja kauniit naiset otettaisiin vangeiksi ja jaettaisiin valloittajasotureiden ja päälliköiden kesken. Joistakin naisista tulisi seksiorjia, joistakin palvelijoita, joistakin vaimoja.

Ainoa keino, millä tuhoon tuomitun kylän miehet tuossa tilanteessa voivat yrittää siirtää geeniperimäänsä eteenpäin, oli tehdä kylän nuoria naisia raskaaksi, jolloin tapetuille miehille syntyisi myöhemmin lapsia. Äitien tehtävä olisi kertoa lapsille myöhemmin, keitä heidän todelliset isänsä ovat. Tällä tavalla valloitetun ja tuhotun kansan jäseniä hiipisi valloittajakansan sekaan. Muuta keinoa ei olisi.

Kun kylää piiritettiin, ja tuho odotti vain hetken päässä, oli toimittava nopeasti. Jotta jotain alkaisi tapahtua, eikä aikaa tuhlaantuisi kosiomenoihin, miestin vietit kiihtyivät äärimmilleen niin, etteivät he välttämättä enää edes lupaa kysyneet. Hätätilalain suomin valtuuksin he hoitivat homman. Eli kuoleman uhka, väkivaltaa, seksiä, lisää väkivaltaa, kuolema, syntymä...

Voi olla, että teoriani on täysin väärä. Jokin kummallinen kytkös väkivallan ja väkivaltaisen kuoleman ja seksuaalisuuden välillä kuitenkin näyttää olevan.

Piti oikein Googlesta katsoa, mitä tuo Norman esittämä sana tarkoittaa. Sillä lienee monia merkityksiä. Norma ei kenties tarkoittanut tätä.

https://ohjelmistotestaus.fi/2017/05/18/prosessien-wankkayksen-tyojarjestys/
Entäs se nainen? Se joka suunnitteli petipuuhien jälkeen Bondin listimistä.


Norma Bates

https://www.is.fi/digitoday/art-2000006438453.html

Ihmisten puhelimista löytyy paskaa ja häpykarvoja. Mitä ihmettä porukat puhelimillaan tekevät? Pyyhkivät niihin perseensä vai?

Hippi

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - maaliskuu 16, 2020, 16:46:21
https://www.is.fi/digitoday/art-2000006438453.html

Ihmisten puhelimista löytyy paskaa ja häpykarvoja. Mitä ihmettä porukat puhelimillaan tekevät? Pyyhkivät niihin perseensä vai?

Jos kaupasta oli vessapaperi loppunut :D
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

urogallus

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - maaliskuu 16, 2020, 16:46:21
https://www.is.fi/digitoday/art-2000006438453.html

Ihmisten puhelimista löytyy paskaa ja häpykarvoja. Mitä ihmettä porukat puhelimillaan tekevät? Pyyhkivät niihin perseensä vai?

Mitäs varten se värinähälytys alun perin kehitettiinkään?  ;)

Hippi

Lainaus käyttäjältä: urogallus - maaliskuu 16, 2020, 16:56:51
Mitäs varten se värinähälytys alun perin kehitettiinkään?  ;)

Hyi yäk, pitikin tuosta muistuttaa. Aikanaan eräs tuttu aina pyysi minua soittamaan hänelle, kun olin aikataulultani muka kiireisempi. Oli siis parempi, että minä soitan sitten, kun oli sopiva hetki. Aika sovittiin vain suurin piirten.

Kerran sitten ihmettelin, että miten hänen kestää aina niin kauan vastata. Eikö hän voisi pitää puhelinta lähempänä, kun tietää odottaa puhelua. Tuolloin hän lipsautti, ehkä hiukan hönössä, että ei malta vastata, kun se tuntuu niin mukavalta. Puhelin oli taskussa.

Huumorintajuni ei tätä kestänyt. Lopetin soittamisen.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

a4

Lainaus käyttäjältä: Hippi - maaliskuu 16, 2020, 17:15:55
Lainaus käyttäjältä: urogallus - maaliskuu 16, 2020, 16:56:51
Mitäs varten se värinähälytys alun perin kehitettiinkään?  ;)

Hyi yäk, pitikin tuosta muistuttaa. Aikanaan eräs tuttu aina pyysi minua soittamaan hänelle, kun olin aikataulultani muka kiireisempi. Oli siis parempi, että minä soitan sitten, kun oli sopiva hetki. Aika sovittiin vain suurin piirten.

Kerran sitten ihmettelin, että miten hänen kestää aina niin kauan vastata. Eikö hän voisi pitää puhelinta lähempänä, kun tietää odottaa puhelua. Tuolloin hän lipsautti, ehkä hiukan hönössä, että ei malta vastata, kun se tuntuu niin mukavalta. Puhelin oli taskussa.

Huumorintajuni ei tätä kestänyt. Lopetin soittamisen.
Sinua on käytetty seksuaalisesti hyväksi! Hankkisi pesukoneen. Tai vessapaperia.

Vessapaperista saisi jo meemin.
Luo oma "entäs kommunismi"-lauseesi.
Ota lähin kirja kätöseesi ja avaa se sattumanvaraisesti. Poimi ensimmäinen näkemäsi lause ja lisää loppuun "mutta entäs kommunismi?"

Kyky luoda kuvitteellinen todellisuus sanoilla antoi suurelle joukolle toisilleen vieraita ihmisiä mahdollisuuden tehdä tehokkaasti yhteistyötä, mutta entäs vessapaperi?

ROOSTER

Itsetyydytys on iloinen asia. Jos kukaan muu ei suostu sitä tekemään, niin sitten vaan itse. Joku sähköinen apuväline on mainio lisä. Vain mielikuvitus on rajana.

Kaikenlaisia perseenpäristimiä on valmistettu jo iät ja ajat. Mihin luulette sähköisen hammasharjan suosion perustuvan?
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Norma Bates

Ajatelkaas jos ihmiset olisivat 100 % avoimia ja rehellisiä kokoajan toisilleen.

- En päässyt heti avaamaan ovea, kun olin juuri päristelemässä persettäni.

Kopek

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - maaliskuu 16, 2020, 20:28:37

- En päässyt heti avaamaan ovea, kun olin juuri päristelemässä persettäni.

Oh, anteeksi. En kai tullut väärään aikaan. Ei minun takiani olisi tarvinnut lopettaa. J'ätä seuraavalla kerralla lappu oveen, niin tiedän odottaa.

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Kopek - maaliskuu 16, 2020, 20:40:22
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - maaliskuu 16, 2020, 20:28:37

- En päässyt heti avaamaan ovea, kun olin juuri päristelemässä persettäni.

Oh, anteeksi. En kai tullut väärään aikaan. Ei minun takiani olisi tarvinnut lopettaa. J'ätä seuraavalla kerralla lappu oveen, niin tiedän odottaa.

Jep. Lappuun

PERSEEN PÄRISTELY MENOSSA, OVIKELLIN RENKUTUS OMALLA VASTUULLA!