Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Fiilikset ja päivän mietteet

Aloittaja Amore, tammikuu 03, 2019, 18:17:24

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 44 Vieraat katselee tätä aihetta.

kertsi

Olen tavannut ensimmäisenä kouluvuotenani meitä opettaneen opettajan, ja toisena kouluvuotenani kahdenistuttavan pulptetin vierustoverin, jonka tunnistin myös. Olin kovasti ilahtunut molemmista kohtaamisista, mutta kumpikaan näistä mainituista ei ollut ollenkaan innostunut, eikä halunnut jäädä juttelemaan. Olin vähän pettynyt.
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Kopek

Isolle vilkkalle foorumille kirjoittaminen on kuin heittäisi kirjelapun koskeen ja katsoisi kuinka se häviää kuohuihin. Kukaan ei lue sitä puhumattakaan, että joku kommentoisi.

Pienelle ummehtuneelle foorumille kirjoittaminen on kuin heittäisi kirjelapun hilajaiseen metsäojaan ja seuraisi kuinka se kelluu aikansa, vettyy ja uppoaa lopulta kenenkään sitä lukematta ja kommentoimatta.

Tällaista on tullut meleeni, kun olen joskut käyttänyt aikaa ja nähnyt vaivaa jonkin jutun kirjoittamiseen tietämättä, lukiko sitä edes koskaan kukaan.

Hippi

^
Taitaa lukea sellaisetkin, joita et ehkä huomaa. Joku näyttää käyvän lukemassa vain sinun kirjoituksiasi, vaikka ei muuten osallistu foorumin toimintaan. Muutaman kerran ohimennen olen vain sattunut huomaamaan :D
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

-:)lauri

Meinas unohtua, että sunnuntaina saattaa tulla virpojia, vaikka hiukka ihmettelen, jos tulee. Onneksi ennätin/onnistuin korjaamaan tilanteen tilaamalla huomiseksi makeislähetyksen marketista niin on sitten jotain tarjottavaa jos tulevat.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Hippi

Meillä on alaovella ovikoodit, joten eipä tule tänne. Omassa pihassa ei ole montaakaan sen ikäistä, että kulkisivat ja näinä aikoina ihmettelen, jos vanhemmat ylipäätään päästävät kerjuulle. En ole sen jälkeen avannut virpojille ovea, kun taannoin jotkut olivat naama mytterössä, kun en antanut rahana.

Tutuille naapurinpojille olen varannut, jos tulevat. Heiltä olen saanut myös hienot oksat, kun eivät voi viedä niitä kotiin, kun toisella vanhemmalla on niin paha allergia pajulle, että koristeltuja pajunoksia ei voi viedä kotiin.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Aave

Kuopion originaali rockpyhättö Henry´s Pub päättää toimintansa. Se on surkea menetys koko Suomen elävän klubimusiikin historiassa, paikka kun perustettiin jo vuonna 1970, ja kuluneiden vuosikymmenten aikana siellä on nähty ja koettu vaikka mitä. Alan ihmisille paikka on legendaarinen; haarakonttorihan perustettiin Tampereelle 1997, ja käsittääkseni sillä porskuttaa kohtuullisesti.

Kuopion paikka rakentui perustamisestaan asti vahvasti elävän musiikin ja keikkojen ympärille, mutta nyt sitten korona päätti toiminnan. En itse ole käynyt siellä kuin kolme kertaa (Kun ei ole niille suunnille ollut enemmänkin asiaa), mutta harmittaa siitä huolimatta kun tietää, että paikalla on sijansa Suomen pubihistoriassa.

Henkan malja!
"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy

a4

^
Koronapääkaupungista löytyi saman niminen kuppila. Löytyy jonkun arkkitehdin piirtämän kirkkoveneen mukaan rakennetun pömpelin vierestä.
Henkka

Kopek

Lainaus käyttäjältä: Hippi - maaliskuu 26, 2021, 18:10:04
^
Taitaa lukea sellaisetkin, joita et ehkä huomaa. Joku näyttää käyvän lukemassa vain sinun kirjoituksiasi, vaikka ei muuten osallistu foorumin toimintaan. Muutaman kerran ohimennen olen vain sattunut huomaamaan :D

Ratakadun pojat?

Hippi

^
Ei ole tietoa kuka sen nimimerkin takana piileksii, joten vain mielikuvitus on rajana arvuutellessa henkilöä. Tosin epäilen kyllä, että hiukan yliarvioit kirjoitustesi kiinnostavuutta viranomaistaholla.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

-:)lauri

Taitaa olla sellainen fiilis, että voisi hyvin tilata lätyn.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

a4


Hayabusa

An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Jaska

Lainaus käyttäjältä: Kopek - maaliskuu 25, 2021, 09:08:43
... olen joskut käyttänyt aikaa ja nähnyt vaivaa jonkin jutun kirjoittamiseen tietämättä, lukiko sitä edes koskaan kukaan.
Minäkin arvelen, että Kopekin menneen maailman tyyliin osaten kirjoitettuja juttuja kyllä luetaan, mutta niiden kommentointia arastellaan, kun ne ansaitsisivat samantasoiset ja -tyyliset vastaukset.

Hippi

Lainaus käyttäjältä: Hayabusa - maaliskuu 28, 2021, 10:59:27
^Kadonnutta aikaa etsimässä. >:(

Huushollin kellot on laitettu aikaan tai jotkut niistä ovat sen tehneet jopa itse. Vain uuden uljaan lieden kello on edelleen normaaliajassa. Kellon laittaminen aikaan vaati naapurin nuorenmiehen käyntiä, kun en lukuisista yrityksistä huolimatta sitä ohjeen kanssa saanut aikaan. Kaveri sitten aikansa ähelsi näppäimien kanssa ja sai sen oikeaan aikaan. En uskalla edes yrittää siirtää sitä aikaan, sillä pahimmassa tapauksessa saan sen aikaan 00:00, joka osuu taatusti silmiin joka kerta keittiöön mennessäni. Sen sijaan minulle ei ole lainkaan ongelmallista, että lieden kello näyttää tunnin väärin, mutta minuutit ovat kohdillaan.

Perkeleellisiä ovat nuo laitteet, joita pitää säädellä parilla painikkeella niin, että jotain painallusta pitää pitää kauemmin pohjassa, jotta se toimisi eri tavalla kuin nopea painallus, tai pitää painella useita kertoja määrätyllä nopeudella, ja jos pidät tuumaustauon kesken näpyttelyä, niin laite on sitä mieltä, että aloitetaan homma ihan alusta.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️