Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Jukebox

Aloittaja Hayabusa, tammikuu 02, 2019, 19:49:24

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 18 Vieraat katselee tätä aihetta.

Hayabusa

Lainaus käyttäjältä: Brutto - lokakuu 25, 2020, 05:58:41
Sehän alkaa kuin Beatrice Eglin
liveversio Irgenwannista

Onpas Beatricella isot - siis rummut... ;D

Hyväntuulinen schlager on jotain mikä on kadonnut suomalaisesta musiikkigenrestä. Joten toinen Beatricelta.

Beatrice Egli - Wo sind all die Romeos
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Lognessa

^Itäpuhuri. Saksalainen iskelmä kuulosta samalta kuin poppi Venäjältä.

Lännestä päin puhaltelee keinuvaa cillaulua, ei huonoa sekään:

https://www.youtube.com/watch?v=lyIhRNPCNiw&list=RDlyIhRNPCNiw&index=1

Hayabusa

An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Brutto

"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

Aave


Miljoonasade - Marraskuu

Ainakin tätä kirjoittaessani muinainen profetia kävi toteen. Voi perkele.
"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy

Hayabusa

Lainaus käyttäjältä: Aave - marraskuu 01, 2020, 03:49:06

Miljoonasade - Marraskuu

Ainakin tätä kirjoittaessani muinainen profetia kävi toteen. Voi perkele.

Niin, siirryimme vuoden toiseen marraskuuhun. Ainakin näin aamusta katsoen - kiitos idioottimaisen kesäajan.

Ai niin, edes löyhästi aiheeseen liittyvä biisi (Cher- If I Could Turn Back Time)

https://youtu.be/GgD9FyE60hs
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Hippi


Tämähän on yksi isoimmista biiseistä ikinä (ainakin minulle) ja sopii näihin säihin kuin nyrkki silmään.

Guns N' Roses - November Rain

Mutta eipä hätää. Jo ensi kuun jälkeen olemme päässeet eroon koko paskasta vuodesta 2020.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Toope

Lainaus käyttäjältä: Hippi - marraskuu 01, 2020, 12:31:09

Tämähän on yksi isoimmista biiseistä ikinä (ainakin minulle) ja sopii näihin säihin kuin nyrkki silmään.

Guns N' Roses - November Rain
On minunkin suosikkini. Kuten tämäkin:
Jethro Tull -  Living in the Past:

https://www.youtube.com/watch?v=m__wmsIn99E

Kopek

Musiikkikappaleiden tuntemiseni on olematonta, joten kysyn typeriä.

Mikä tämän kappaleen alkuperä on? Ontä tässä videossa esitetty versio alkuperäinen vain cover-versio jostakin eri kielisestä ja vielä alkuperäisemmästä. Jos tämä on alkuperäinen, tästä saisi (ellei ole jo olemassa) myös suomeksi hitin, jos joku hyvä sanoittaja keksisi sanat. MInun mielestäni tässä on ainesta, minkä Youtuben lähes 10 miljoonaa katselukertaakin osoittaa. Tässä on jotain haikean nostalgista ja eksoottista... en osaa selittää tarkemmin.

Olen "fanittanut" tätä laulajaa vuoden 2006 alusta saakka, jolloin sattumalta löysin yhden hänen kappaleensa Youtubesta.


https://youtu.be/LVgVnDSanRA


Toope

Lainaus käyttäjältä: Hayabusa - marraskuu 01, 2020, 08:50:51
Lainaus käyttäjältä: Aave - marraskuu 01, 2020, 03:49:06

Miljoonasade - Marraskuu

Ainakin tätä kirjoittaessani muinainen profetia kävi toteen. Voi perkele.

Niin, siirryimme vuoden toiseen marraskuuhun. Ainakin näin aamusta katsoen - kiitos idioottimaisen kesäajan.

Ai niin, edes löyhästi aiheeseen liittyvä biisi (Cher- If I Could Turn Back Time)

https://youtu.be/GgD9FyE60hs
Tykkään Miljoonasateesta, mutta tuo "marraskuu" lienee huonoimpia biisejä heiltä. Jos voin hyvän laittaa:
Olkinainen

https://www.youtube.com/watch?v=x0RqXxgvRcA
Hieno biisi kuolemasta kertoen...

Aave

Omistan seuraavan kappaleen foorumin räpätädeille.


Scandinavian Music Group - Hölmö Rakkaus

"Miehellä on kaikkea, hyvät naiset ja rahaa
Ihmiset puhuu siitä mielellään pahaa
Se on kaunis mies, sillä on usvainen pää
Ja kun sitä aamuisin särkee,
se sänkyyn jää"...

"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy

Aave

Lainaus käyttäjältä: Hippi - marraskuu 01, 2020, 12:31:09
Mutta eipä hätää. Jo ensi kuun jälkeen olemme päässeet eroon koko paskasta vuodesta 2020.
...Vaan entäpä, jos tämän vuoden päättyminen onkin vain uusi alku kokonaiselle paskalle vuosikymmenelle?!

***

Vanhaa suomirokkia ja jenkkirokkia, yhteisellä aiheella:


Kauko Röyhkä & Narttu - Paska Kaupunki


Live - Shit Towne

Juu juu, Röyhkänkin olisi kannattanut laittaa biisin nimeksi suosista Paska kaupunni; Livellä on biisin nimessä e-kirjain perässä.
"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy

urogallus

Lainaus käyttäjältä: Aave - marraskuu 07, 2020, 15:12:12

Juu juu, Röyhkänkin olisi kannattanut laittaa biisin nimeksi suosista Paska kaupunni

Eiks se ole kaapunni? Oulun murre on kyllä omalaatuista.

mikainen

Lainaus käyttäjältä: Kopek - marraskuu 04, 2020, 00:26:28
Musiikkikappaleiden tuntemiseni on olematonta, joten kysyn typeriä.

Mikä tämän kappaleen alkuperä on? Ontä tässä videossa esitetty versio alkuperäinen vain cover-versio jostakin eri kielisestä ja vielä alkuperäisemmästä. Jos tämä on alkuperäinen, tästä saisi (ellei ole jo olemassa) myös suomeksi hitin, jos joku hyvä sanoittaja keksisi sanat. MInun mielestäni tässä on ainesta, minkä Youtuben lähes 10 miljoonaa katselukertaakin osoittaa. Tässä on jotain haikean nostalgista ja eksoottista... en osaa selittää tarkemmin.

Olen "fanittanut" tätä laulajaa vuoden 2006 alusta saakka, jolloin sattumalta löysin yhden hänen kappaleensa Youtubesta.


https://youtu.be/LVgVnDSanRA

Eipä tullut mitään tiettyä biisiä tästä mieleen. Muistutti vain monia muita vastaavia.

Aave

Lainaus käyttäjältä: urogallus - marraskuu 07, 2020, 15:17:21
Eiks se ole kaapunni? Oulun murre on kyllä omalaatuista.
Taidat olla oikeassa, kaapunni. Kaupunni olisi kyllä toimiva yhdistelmä kirjakieltä ja paikallismurretta, että sikäli.

En tunne oululaisia juurikaan. Yksi oli aikoinaan vuosia työkaverina ja elettiin sitä aikaa, kun Oulun muinaisesta katumellakasta ei ollut kulunut montakaan vuotta. Hän oli ollut siinä osallisena, ja esitteli sitten siinä kahakassa rikkomastaan kenkäliikkeen ikkunasta varastamansa käärmeennahkabuutsit. Komeat olivat, ja kelpo nuori hunsvotti.

Röyhkän olen tavannut pari kertaa. Toisella kerralla veti minulle herneet nenään, kun kehotin häntä siirtymään niin, että mahduin itsekin istumaan. Kaukohan on korsto mieheksi, ja yritti leveillä vielä ylimääräistä - hän kun tuli keikkansa jälkeen minun seurueeni pöytään sillä välin, kun olin vessassa käymässä. Oli iskenyt keikan aikana silmänsä erääseen naisenjolperoon, joka on ystäviäni. Pöytyeestä valtaosa oli muutenkin naisia, joten Röyhkä joutui hillitsemään hilunsa vaikka huomasin kyllä, että sillä kertaa paikalle saapumiseni ja kasuaali siirtymiskehotukseni häntä vitutti. Jäi häneltä silti pipari saamatta. Oululaiset, hermoa porukkaa! :)

 
"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy