Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Perussuomalaisten muodonmuutos?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, maaliskuu 13, 2019, 10:18:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 8 Vieraat katselee tätä aihetta.

MrKAT

Onkohan persuissa siniläisyys-soinilaisuus suurempi synti kuin terrorismiin yllytys/ylistys (by Turtiainen & Mäenpää)?
Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!

Toope

Lainaus käyttäjältä: MrKAT - heinäkuu 02, 2021, 00:29:25
Onkohan persuissa siniläisyys-soinilaisuus suurempi synti kuin terrorismiin yllytys/ylistys (by Turtiainen & Mäenpää)?
Ei enää, nuo ovat jo hävinneet. Äänestäjien puutteen vuoksi.

MrKAT

Jos Soini  tai Jussi Niinistö haluaa PS:n jäseneksi niin PS:n johto ei sano EI?
Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!

Toope

Lainaus käyttäjältä: MrKAT - heinäkuu 02, 2021, 00:43:29
Jos Soini  tai Jussi Niinistö haluaa PS:n jäseneksi niin PS:n johto ei sano EI?
Ottaisitko itse puolueeseen takaisin tyyppejä, jotka selkään puukottivat?

Jaska


Joo, soinilaisille kävi köpelösti kun huolivat maahanmuuttovastaisuuteen hirttäytyneet puolueeseen. Tulivat puukotetuiksi.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Jaska - heinäkuu 02, 2021, 01:26:46

Joo, soinilaisille kävi köpelösti kun huolivat maahanmuuttovastaisuuteen hirttäytyneet puolueeseen. Tulivat puukotetuiksi.
Ei Soinia puukotettu, hän yritti puukottaa kenttää. Teki kardinaalimokan, kun kuvitteli PS:n seuraavan häntä. 99% porukasta seurasi Halla-ahoa, vain opportunistit seurasivat Soinia, kun yritti kaapata puolueen itselleen. Loppu on historiaa. Siniuuvatit on kuollut puolue.

MrKAT

Lainaus käyttäjältä: Toope - heinäkuu 02, 2021, 01:11:52
Lainaus käyttäjältä: MrKAT - heinäkuu 02, 2021, 00:43:29
Jos Soini  tai Jussi Niinistö haluaa PS:n jäseneksi niin PS:n johto ei sano EI?
Ottaisitko itse puolueeseen takaisin tyyppejä, jotka selkään puukottivat?
Soinia ja Niinistöä ei ole tuomittu käräjillä eikä kannattaneet terrorismia.
Minä arvaan kyllä:  PS:ssä lojaalisuuden rikkomus on suurempi synti kuin terrorismin kannatus/ylistys.
Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!

Karikko

Lainaus käyttäjältä: MrKAT - heinäkuu 04, 2021, 01:37:37
Lainaus käyttäjältä: Toope - heinäkuu 02, 2021, 01:11:52
Lainaus käyttäjältä: MrKAT - heinäkuu 02, 2021, 00:43:29
Jos Soini  tai Jussi Niinistö haluaa PS:n jäseneksi niin PS:n johto ei sano EI?
Ottaisitko itse puolueeseen takaisin tyyppejä, jotka selkään puukottivat?
Soinia ja Niinistöä ei ole tuomittu käräjillä eikä kannattaneet terrorismia.
Minä arvaan kyllä:  PS:ssä lojaalisuuden rikkomus on suurempi synti kuin terrorismin kannatus/ylistys.

Eip taitaisi soini kelvata, ehkä niinistö saattaisi kelvata, mutta tuskin hän "kehtaa" ihan pian pyrkiä hylkäämäänsä puolueeseen.
Vaikka poliittinen muisti ei kovin pitkä olisikaan kaikissa asioissa, niin tuo voisi olla Niinistön Jussille kyllä itsetunnon tasolla melko ongelmallinen juttu.

Kuinka paljon "sinisyyttä" mahtoi jäädä nykyiseen persu-puolueeseen, tai pyritäänkö puoluetta johtamaan maltillisempaa suuntaan- se jäänee nähtäväksi..

Jaska

Maahanmuuttovastaiseen (maahanmuutto tarkoittaen maahanmuuttoa eikä vain sen turvapaikanhakureunaa) äärioikeistoon siirrettyyn Perussuomalaisiin selkäänpuukotetut soinilaiset eivät pyri vaan ovat ilman poliittista kotia sinisen pelastuslautan upottua. Ellei persupuolue hallituskiimassaan palaa keskustaoikeistoon. Eli se tule kannatukselle edulliseksi, mutta toistaiseksi ei sille näytä.

Toope

Lainaus käyttäjältä: MrKAT - heinäkuu 04, 2021, 01:37:37
Lainaus käyttäjältä: Toope - heinäkuu 02, 2021, 01:11:52
Lainaus käyttäjältä: MrKAT - heinäkuu 02, 2021, 00:43:29
Jos Soini  tai Jussi Niinistö haluaa PS:n jäseneksi niin PS:n johto ei sano EI?
Ottaisitko itse puolueeseen takaisin tyyppejä, jotka selkään puukottivat?
Soinia ja Niinistöä ei ole tuomittu käräjillä eikä kannattaneet terrorismia.
Minä arvaan kyllä:  PS:ssä lojaalisuuden rikkomus on suurempi synti kuin terrorismin kannatus/ylistys.
Kuka on terrorismia kannattanut, Ohisalo, Andersson...? Heillä on sympatioita Antifaa ja näitä uusfasistisia ympäristöliikkeitä kohtaan.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Jaska - heinäkuu 04, 2021, 10:55:56
Maahanmuuttovastaiseen (maahanmuutto tarkoittaen maahanmuuttoa eikä vain sen turvapaikanhakureunaa) äärioikeistoon siirrettyyn Perussuomalaisiin selkäänpuukotetut soinilaiset eivät pyri vaan ovat ilman poliittista kotia sinisen pelastuslautan upottua. Ellei persupuolue hallituskiimassaan palaa keskustaoikeistoon. Eli se tule kannatukselle edulliseksi, mutta toistaiseksi ei sille näytä.
Soinilaisia ei juuri enää ole. ;)

MrKAT

Persut kannattaa koronavarovaisen/riskiryhmäläisen kiertää kaukaa lähivuosina, jollei halua tartuntaa.
Tämä lähestymiskieltoni+suositukseni koskee nyt myös persu-lapsiperheitä:

/USU-gallup 6.7.2021: "Euroopan lääkevirasto on hyväksynyt koronarokotteen antamisen myös 12-15 vuotiaille.
Onko Suomessa mielestäsi aiheellista tarjota rokotetta myös 12-15-vuotiaille?"


PS_ 40% kyllä, 25% ei.
KOK 80% kyllä,  4% ei.
SDP 75% kyllä, 1% ei.

(Verkkokyselyyn vastasi 1000 suomalaista 15-23.6.2021, gallup-tutkimuksen on tehnyt Uutissuomalaisen toimeksiannosta Tietoykkönen Oy).
Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!

Toope

Kun aidsiin, flunssaan ja influenssaan ei ole vielä toimivaa rokotetta... Hmmm... ::)
Nyt on kuulemma viidensiä versioita covidista....

Mitäs, jos rokotteet eivät oikein toimi viruksiin?

MrKAT

^Mitä ihmettä taas yrität sössöttää?
Moni persu on kansanterveyden haittapersu kun pelkää rokotteita eikä rokottaisi lapsiaan.

Mistä se johtuu? Oliko rokotevastaista MV-lehteä tullut luettua liikaa ja uskotaan putinilaista propagandaa?
(Gallupissa PS erottui kirkkaasi muista puolueista, ½ persuista uskoi Putinin sanaan).
Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!

Toope

Lainaus käyttäjältä: MrKAT - heinäkuu 07, 2021, 00:14:15
^Mitä ihmettä taas yrität sössöttää?
Moni persu on kansanterveyden haittapersu kun pelkää rokotteita eikä rokottaisi lapsiaan.
Olen minäkin itseni rokotuttanut ja lapsenikin, perusrokotteilla.
Olenko minä ihan ainoa ihmettelevä siinä, että meidän tulee rokottaa nyt meitä kaikkia lukuisilla covid-rokotteilla, kun nuo rokottajat itse sanovat, ettei se edellinen rokoke riitä?

Lisää rokotteita taas seuraavaa variaatiota vastaan. E-kirjaimessako nyt mennään?
Perusrokotteet ovat muuten bakteeritauteja vastaan, eivät muuntautuvia virustauteja vastaan...