Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Perussuomalaisten muodonmuutos?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, maaliskuu 13, 2019, 10:18:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 9 Vieraat katselee tätä aihetta.

Hiha

Lainaus käyttäjältä: Socrates - joulukuu 11, 2023, 20:00:56
Lainaus käyttäjältä: MrKAT - joulukuu 07, 2023, 18:53:17
Onko PS muodonmuutoksessa homojen ja ulkomaalaisten puolueeksi?

Kansanedustaja Joakim Vigelius esitteli Linnan juhlissa rakkaansa Andrea Bonettin
Pariskunta on ollut yhdessä kuusi vuotta, mutta esiintyi julkisuudessa yhdessä nyt ensimmäistä kertaa.


- https://www.is.fi/viihde/art-2000010040802.html

Miten Toope voi kannattaa puoluetta, jossa on tommosta porukkaa ???.

Heittämällä voltin.

MrKAT

Hankamäki, Tynkkynen, Vigelius...
PS = Perushomojen puolue. :D :D :D
Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!

MrKAT

Itärajalla odotetaan jo kiivaasti rajan aukeamista: "Sitten voi taas käydä Venäjällä halpaa bensaa hakemassa"
...
Myös Jari Telasmaa pitää hyvänä, jos raja-asemat torstaina aukeavat Kaakkois-Suomessa.
– Sitten voi taas käydä Venäjällä halpaa bensaa hakemassa. Olen käynyt tankkaamassa siellä yli kaksikymmentä vuotta, Telasmaa sanoo.

- https://yle.fi/a/74-20064405

Ja varmaan jo arvaattekin että PS... Tää veribensan hakija on ollut 2021 PS:n kuntavaaliehdokas:
- https://www.mtvuutiset.fi/vaalitulokset/kuntavaalit2021#!/ehdokas/lappeenranta/jari-telasmaa-0067/19451
Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!

Toope

Lainaus käyttäjältä: MrKAT - joulukuu 11, 2023, 20:08:16
Hankamäki, Tynkkynen, Vigelius...
PS = Perushomojen puolue. :D :D :D
Niin. Hyväksyy.
Ei tuomitse.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Socrates - joulukuu 11, 2023, 20:00:56
Miten Toope voi kannattaa puoluetta, jossa on tommosta porukkaa ???.
Koska hyväksyn seksuaalivähemmistöt. Toki julkitekevät aktiivit minua ärsyttävät (yleensä naisia), mutta jos olet homo siinäs olet.

Ei homous ole ongelma, homo/trans/jne- ideologinen tyrkytys heteroille ja lapsille on ongelma. Pitäkää makuuhuonepolitiikkanne yksityisasiana, niin mekin teemme.

Kopek

Se on tullut selväksi, että MrKAT ei fanita persuja. Se on jäänyt hieman epäselväksi, mikä persuissa on vikana. Miksi MrKAT ei pidä heistä?

MrKAT esittää uutisia siitä, miten persu teki sitä ja persu teki tätä ja katsokaa nyt tuota persua. Teot itsessään eivät voi olla niitä, miksi MrKAT ei pidä persuista, koska muutkin tekevät samanlaisia tekoja.

Jos persu eroaa puolueesta tai lakkaa äänestämästä sitä, hän ei ihmisenä muutu sen kummemmaksi. Hän on edelleen sama poliitikko-Jaska tai äänestäjä-Pirkko, eli se pahuus, jonka MrKAT hänessä yhdisti persuuteen, ei ole mihinkään lähtenyt.

Onko perussuomalainen puolue jonkinlainen magneetti, joka vetää kelvotonta ainesta puoleensa, eli persuissa on tiivistettynä kansakunnan moraalinen kuona. Jos persupuoluetta ei olisi, tuo saasta olisi levällään yhteiskunnassa. Sitä olisi pieniä määriä eri puolueissa.

Eikö tuollainen pahuusmagneetti ole hyvä asia. Kun kaikki pahuus on imuroitu yhteen puolueeseen, muu osa yhteiskunnasta on parempi.

Mitkä ovat inhottavimpia piirteitä perusuomalaispoliitikoissa ja puoluetta äänestävissä?

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: Kopek - joulukuu 12, 2023, 17:13:00
Mitkä ovat inhottavimpia piirteitä perusuomalaispoliitikoissa ja puoluetta äänestävissä?

Politiikka, jota ajavat ja kannattavat.

T: Xante

Toope

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - joulukuu 12, 2023, 18:42:21
Lainaus käyttäjältä: Kopek - joulukuu 12, 2023, 17:13:00
Mitkä ovat inhottavimpia piirteitä perusuomalaispoliitikoissa ja puoluetta äänestävissä?

Politiikka, jota ajavat ja kannattavat.

T: Xante
Syvällistä ja älykästä, hamasxante, komxante.
No, pahoittelen tuota sarkasmia.
Oletin vain että puolustaisit länsimaista kulttuuria.

Toope

#5333
Lainaus käyttäjältä: Kopek - joulukuu 12, 2023, 17:13:00
Eikö tuollainen pahuusmagneetti ole hyvä asia. Kun kaikki pahuus on imuroitu yhteen puolueeseen, muu osa yhteiskunnasta on parempi.
Mitkä ovat inhottavimpia piirteitä perusuomalaispoliitikoissa ja puoluetta äänestävissä?
Ehkä se, että Halla-aho ja Purra eivät ole yhtä suorapuheisia, suomen puolustajia kuin esim. Vihreiden Haavisto, joka on melko pulmunen historialtaan...

Minä rehellisesti luulen, että Halla-ahossa, Purrassa tms. persuissa ärsyttää eniten se, että olivat monessa oikeassa, eikä sitä kehtaa/voi/uskalla myöntää... :-\
Joku viisashan aikoinaan sanoi, että ihmisen on paljon helpompi uskoa omiin valheisiinsa, kuin toisten totuuksiin. Ihmismieli vaan toimii noin.

-:)lauri

Itäraja taas auki pakolaisille. Rantasen mukaan isänmaan puolesta. Juuri sitä, mitä kannattajat toivoivatkin... ai ei vai?  ???
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Kopek

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - joulukuu 12, 2023, 18:42:21
Politiikka, jota ajavat ja kannattavat.

T: Xante

Tämä on aika yleisluonteinen vastaus. Epäselväksi jää, mitkä asiat perussuomalaisten kannattamassa politiikassa ovat erityisen huonoja ja miksi?

Minun syyni olla äänestämättä perussuomalaisia on se, että puolueen arvomaailma on kriittisiltä osin erilainen kuin minulla. Tärkein "ei" äänestyskopissa on puolueen poliisimyönteisyys. Poliisin ystävien joukkoon kuuluu muitakin puolueita kuten Kokoomus ja Kristillisdemokraatit.

Toinen "ei" on puolueen ankaruus lainsäädännössä ja rikosten rangaistuksissa. Kannatan pehmeitä arvoja, eikä perusuomalainen politiikka sovi yhteen niiden kanssa. Puolue edustaa kovia arvoja.

Joku voi ihmetellä, miten pehmeiden arvojen kannattaminen yhteiskunnassa ja politiikassa sopii yhteen sen kanssa, että minulla ei ole mitään sanomista perussuomalaisten maahanmuuttopolitiikkaa kohtaan, vaikka se ei edustakaan pehmeitä arvoja.

Sillä, millainen asema ja vaikutusvalta poliisilla on yhteiskunnassa, ja miten ankaria rangaistusia maassa langetetaan, ei ole suoraa yhteyttä sen kanssa, millä perusteilla ja ehdoilla ja miten paljon maa ottaa vastaan uusia asukkaita. Nämä ovat kokonaan eri elämänalueita. Ja sitä paitsi, en minä mitään julmuutta ja kohtuuttomuutta ole vaatimassa myöskään maahanmuuttokysymyksessä. Realiteetit pitää kuitenkin ottaa huomioon. Realiteetti on se, että suomalaisia on 5,5 miljoonaa, ja tänne haluavia on miljardeja - ainakin, jos vähän mainostetaan. Suomalaiset ovat maailman asukkaista minimaalinen (0,068%) vähemmistö. Suomalaiset jäävät omassa maassaankin vähemmistöksi, jos rajat avataan vapaasti kaikkien tulla.

Socrates

Persuissa on hyvää perseily a'la Hakkarainen ja kumppanit, mutta nykyinen puoluejohto suitsii sitä, jolloin puolueessa ei ole oikeastaan enää mitään hyvää :-\.
Kävelevä kremppakertymä

Hiha

Lainaus käyttäjältä: Socrates - joulukuu 12, 2023, 19:59:27
Persuissa on hyvää perseily a'la Hakkarainen ja kumppanit, mutta nykyinen puoluejohto suitsii sitä, jolloin puolueessa ei ole oikeastaan enää mitään hyvää :-\.

Älä ole niin ankara. Parhaansahan pojat ovat yrittäneet.

PS:n kansan­edustaja majoittui hotellissa veron­maksajien piikkiin omassa kotikaupungissaan – näin hän selittää

MrKAT

Tänään ministerin "exä" paljastaa:

Amanda Blick @amanblick
Oheisissa viestissä Rydman kertoo käyneensä "rentoutumassa" eduskunnan vessassa kuville, joissa hän on varmistanut minun olevan 15-vuotias.
  Meillä on ministeri, joka on seksuaalisesti kiinnostunut alaikäisistä ja vienyt heitä kotiinsa. Oli oikein, että media kertoi äänestäjille.

11:57 AM · Dec 14, 2023 from Kuopio, Suomi·  277.5K Views

- https://twitter.com/amanblick/status/1735237637374415255

Tuo oli vastine Rydmanin aamuiselle kirjoitukselle: https://twitter.com/willerydman/status/1735175013269930195

Huom. Rydman tuossa haukkuu-pilkkaa HS:ää muttei mainitse koskaan IL:

Poliisin esiselvitys: Näin Rydman puhui 14-vuotiaille seksikkyydestä ja "kuumuudesta"
Poliisin tekemän esiselvityksen perusteella kokoomuksen kansanedustaja Wille Rydman on puhunut 14-vuotiaalle yläkoululaiselle tämän seksikkyydestä eduskunnan kahvilassa.

- https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/8772028a-d2d9-4dbe-b41e-911ffd572e1f
Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!

Toope

Lainaus käyttäjältä: Kopek - joulukuu 12, 2023, 19:32:00
Lainaus käyttäjältä: Xantippa - joulukuu 12, 2023, 18:42:21
Politiikka, jota ajavat ja kannattavat.

T: Xante

Tämä on aika yleisluonteinen vastaus. Epäselväksi jää, mitkä asiat perussuomalaisten kannattamassa politiikassa ovat erityisen huonoja ja miksi?

Minun syyni olla äänestämättä perussuomalaisia on se, että puolueen arvomaailma on kriittisiltä osin erilainen kuin minulla. Tärkein "ei" äänestyskopissa on puolueen poliisimyönteisyys. Poliisin ystävien joukkoon kuuluu muitakin puolueita kuten Kokoomus ja Kristillisdemokraatit.

Toinen "ei" on puolueen ankaruus lainsäädännössä ja rikosten rangaistuksissa. Kannatan pehmeitä arvoja, eikä perusuomalainen politiikka sovi yhteen niiden kanssa. Puolue edustaa kovia arvoja.

Joku voi ihmetellä, miten pehmeiden arvojen kannattaminen yhteiskunnassa ja politiikassa sopii yhteen sen kanssa, että minulla ei ole mitään sanomista perussuomalaisten maahanmuuttopolitiikkaa kohtaan, vaikka se ei edustakaan pehmeitä arvoja.

Sillä, millainen asema ja vaikutusvalta poliisilla on yhteiskunnassa, ja miten ankaria rangaistusia maassa langetetaan, ei ole suoraa yhteyttä sen kanssa, millä perusteilla ja ehdoilla ja miten paljon maa ottaa vastaan uusia asukkaita. Nämä ovat kokonaan eri elämänalueita. Ja sitä paitsi, en minä mitään julmuutta ja kohtuuttomuutta ole vaatimassa myöskään maahanmuuttokysymyksessä. Realiteetit pitää kuitenkin ottaa huomioon. Realiteetti on se, että suomalaisia on 5,5 miljoonaa, ja tänne haluavia on miljardeja - ainakin, jos vähän mainostetaan. Suomalaiset ovat maailman asukkaista minimaalinen (0,068%) vähemmistö. Suomalaiset jäävät omassa maassaankin vähemmistöksi, jos rajat avataan vapaasti kaikkien tulla.
Kopek vastustaa poliisia ja toimivaa lainsäädäntöä, kertoo tarpeeksi vasukista.