Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Perussuomalaisten muodonmuutos?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, maaliskuu 13, 2019, 10:18:13

« edellinen - seuraava »

Toope ja 11 Vieraat katselee tätä aihetta.

a4

Afrikassa on autettu lapsisotilaita takaisin yhteiskuntaan.
Lapsia jotka ovat tappaneet, kiduttaneet ja raiskanneet.
Eiköhän Suomessakin onnistuta lasten kohdalla joilla on vähemmän kokemusta tai osaamista sotimisesta.
Riippuen tietysti lastensuojelumme toimintakunnosta.

Xantippa

#1396
Noh Noh Noh, ihmiset. Bruttohan jo kertoi, että kuvat julkaiseva taho antaa saatesanoissaan ymmärtää, että kaipaa itsekin jonkinlaista malttia touhuun. Sitähän sieltä saatiin, kuten oletettua oli.

Kopek taas kertoo muitten suulla, mitä mieltä oikeasti on, eihän hän, mutta hommalla kirjoittavat.

Jos joku, niin tämä keissi paljastaa, mitä ihmiset oikeasti ajattelevat jopa lapsista.

T: Xante

kertsi

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - joulukuu 27, 2019, 08:32:21
Noh Noh Noh, ihmiset. Bruttohan jo kertoi, että kuvat julkaiseva taho antaa saatesanoissaan ymmärtää, että kaipaa itsekin jonkinlaista malttia touhuun. Sitähän sieltä saatiin, kuten oletettua oli.

Kopek taas kertoo muitten suulla, mitä mieltä oikeasti on, eihän hän, mutta hommalla kirjoittavat.

Jos joku, niin tämä keissi paljastaa, mitä ihmiset oikeasti ajattelevat jopa lapsista.

T: Xante
Brutto kertoi yhden kuvat julkaisseen tahon saatesanoista. Uuninpankkopoika puhui aivan toisesta tahosta, Helsingin persuista, jotka olivat siis kai kaivelleet lasten nimiä ja olinpaikkoja. Varmaankin saatesanat olivat siellä vähän toisenlaiset. Yrittikö Brutto sumuttaa, heittää red herringiä?
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

mikainen

Lainaus käyttäjältä: kertsi - joulukuu 27, 2019, 11:20:12
Lainaus käyttäjältä: Xantippa - joulukuu 27, 2019, 08:32:21
Noh Noh Noh, ihmiset. Bruttohan jo kertoi, että kuvat julkaiseva taho antaa saatesanoissaan ymmärtää, että kaipaa itsekin jonkinlaista malttia touhuun. Sitähän sieltä saatiin, kuten oletettua oli.

Kopek taas kertoo muitten suulla, mitä mieltä oikeasti on, eihän hän, mutta hommalla kirjoittavat.

Jos joku, niin tämä keissi paljastaa, mitä ihmiset oikeasti ajattelevat jopa lapsista.

T: Xante
Brutto kertoi yhden kuvat julkaisseen tahon saatesanoista. Uuninpankkopoika puhui aivan toisesta tahosta, Helsingin persuista, jotka olivat siis kai kaivelleet lasten nimiä ja olinpaikkoja. Varmaankin saatesanat olivat siellä vähän toisenlaiset. Yrittikö Brutto sumuttaa, heittää red herringiä?

Helsongin persut kehuivat Lokan toimintaa ja jakoivat samoja videoita. Lasten nimiä ja olinpaikkoja eivät kai olleet kaivelleet.

Jostain syystä olivat nopeasti poistaneet kehunsa ja videon jakonsa. Vaikka täälläkin ollaan esitetty, että kyllähän noita videoita voi jakaa kun kerran joku muu on ne kuvannut ja jakanutkin.

Ettei vielä joku päivä persutkin sorru pyytämään anteeksi jotain.


   

kertsi

Ahaa, luin siis huolimattomasti.
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Karikko

Lainaus käyttäjältä: mikainen - joulukuu 27, 2019, 14:52:42

Ettei vielä joku päivä persutkin sorru pyytämään anteeksi jotain.


   

Entise hieman sinertävät persut saivat jo anteeksiannon, eli jäivät ilman edustustoa uudessa edustajien esiinmarssissa.

Olisi synnintuntoon tarvetta muillakin syntisillä- kepu kyllä kahlaa melko syvällä ihan omaa syytään.

Valittamisen vara ehkä näykyy kannatuksessa, ellei siihen muuten ole varaa- siihen valittamiseen.

https://www.hs.fi/nyt/art-2000006356462.html

Kopek

#1401
Lainaus käyttäjältä: Xantippa - joulukuu 27, 2019, 08:32:21

Kopek taas kertoo muitten suulla, mitä mieltä oikeasti on, eihän hän, mutta hommalla kirjoittavat.

Jos joku, niin tämä keissi paljastaa, mitä ihmiset oikeasti ajattelevat jopa lapsista.

T: Xante

Olin jo aloittamassa tämän kommenttini suoraan Xantelle osoitetuilla sanoilla, mutta kesken kirjoittamiseni muistin periaatteeni, joka on se, että kirjoitan pelkästään asioista enkä edes välillisesti mene henkilökohtaiselle tasolle. No, eivät ne pois pyyhkimäni sanat mitään pahoja olleet, mutta ehkä kuitenkin yleisperiaatteeni vastaisia.

Rivien väleistä lukeminen on tietysti aina epävarmaa, mutta jos sittenkin yritetään, niin Xanten kommentin voi rivien väleistä lukemalla ajatella tarkoittavan, että ehkä ajattelen lapsista niin kuin hommafoorumilta lainaamissani kommenteissa kirjoitetaan, mutta piiloudun näiden kommenttien taakse ikään kuin ne eivät olisi myös minun mielipiteitäni.

Jos jollekin on tuollainen ajatus tullut, niin yritän täsmentää asiaa.

Olen kirjoittanut siitä, että suomalaiset muuttuvat väestönsekoittamisen myötä erilaisiksi kuin mitä he ovat tähän saakka olleet. Kirjoituksistani on ehkä käynyt ilmi, että en huuda hurraata sen johdosta, että näin tapahtuu. Tästä ei kuitenkaan mielestäni voi eikä pidä tehdä johtopäätöstä siitä, mikä on suhtautumiseni joihinkin yksilöihin kuten tässä al-Holin tapauksessa Suomeen tuotuun kahteen lapseen. En minä näitä lapsia vihaa enkä inhoa. Minulla ei ole mitään erityisempiä tunteita heitä kohtaan. He ovat yhdentekeviä minulle. Sosiaaliviranomaiset ja lastensuojeluviranomaiset ja lasten sukulaiset hoitakoot asiat jatkossa. Minua ei kiinnosta.

Kun luin hommafoorumin jutut lapsista ensimmäisen kerran hieman huolimattomasti ja pinnallisesti, mieleeni tuli ajatus, että hommalaisten suhtautuminen al-Holin lapsiin on samanlaista kuin oli saksalaisten natsien suhtautuminen juutalaislapsiin Kolmannessa Valtakunnassa. Ajattelin kirjoittaa näin, kun esittelen kommentteja tällä foorumilla.

Kun olin kirjoittamassa juttua, etsin tekstit käsiini uudestaan. Huomasin, että olin lukenut ne hieman "asenteella" eli nähnyt ne jyrkempinä kuin mitä ne todellisuudessa olivat. Näin käy usein, ja tästä syystä ei esimerkiksi kannata alkaa välittömästi vastata johonkin omaa mieltä kuohuttaneeseen foorumikirjoitukseen.

Kun lainasin tekstit omaan kommenttiini, seliteosuus jäi kokonaan pois. Minulla taisi olla (lapsenhoitosyistä johtuva) kiire juttua tehdessäni, joten se lähti vähän puolivalmiina.

Yhteenvetona totean, että hommafoorumilta lainaamani tekstit eivät edusta minun näkemyksiäni. Olen alusta lähtien ollut tässä asiassa sillä kannalla, että Suomen on viisasta tehdä oma osuutensa Isisin vastaisessa taistelussa auttamalla al-Holin leirin tyhjentämisessä, missä tehtävässä Suomen osuus olisi hyvin pieni eli muutamien aikuisten ja lasten Suomeen järjestäminen.

Olen monta eri kertaa kauhistellut "hommalaisten" näkemystä tässä asiassa eli heidän hysteeristä pelon ja vihanlietsontaansa muutaman naisen ja lapsen takia. Ja tässä mielessä nuo lainaukset esitin: Eli katsokaa nyt, miten nuo tyypit tuolla foorumilla kirjoittavat, aivan kuin natsit aikoinaan.

Ymmärrän sen, että mulattikirjoitukseni ja rodunsekoittamiskirjoitukseni ovat saaneet jotkut ajattelemaan, että olen niin törkeä rasisti, että nostan rumaäänisen metelin muutaman Suomeen tuodun lapsen takia haukkuen heitä prototerroristeiksi ja ei-suomalaisiksi. Rasisti varmaankin olen, mutta kuitenkin vain yleisemmällä teoreettis-tieteellis-historiallisella tasolla - en yksilöiden tasolla. Olenhan sentään monissa kirjoituksissani tuonut esille myös sen, että en äänestä perussuomalaisia, ja edustan liberaaleja pehmeitä arvoja. Ja al-Holin kysymyksessä olen myös vahvasti asemoitunut sille kannalle, että tuotakoon ihmiset sieltä Suomeen. Miksi tämän kaiken jälkeen salaa edustaisinkin toisenlaista kantaa. Nämä muutama ihminen, joiden takia Suomi on kuohunut muutaman viimeisen viikon, ovat suuren kokonaisuuden kannalta täysin merkityksettömiä. Jos jostakin heistä tulee myöhemmin terroristi, ja hänen pomminsa tappaa jonkun lähiomaiseni, niin kurja homma, mutta tämä pieni mahdollisuus ei silti saa minua ajattelemaan, että olisi parempi pitää kymmenet tuhannet isisläiset määräämättömän ajan leirillä edelleen radikalisoitumassa. Kyllä ne sieltä joka tapauksessa joskus lähtevät, eivätkä he silloin ole vaarattomampia kuin nyt.

Se, että tyypit haetaan Suomeen nyt, on kahdesta huonosta vaihtoehdosta vähemmän huono. Näin voi tiivistää käsitykseni tästä asiasta.

Saares


MrKAT

Perjantain 27.12.2019 Hesarissa julkaistiin kyselytulos jossa jälleen paljastui kuinka tyhmiä/tietämättömiä persujen kannattajat ovat politiikasta, eivät tiedä mitkä puolueet on hallituksessa.
Kun tietämättömin eduskuntapuolue on PS niin tietävin on RKP.



Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!

Toope

Lainaus käyttäjältä: MrKAT - joulukuu 28, 2019, 19:27:36
Perjantain 27.12.2019 Hesarissa julkaistiin kyselytulos jossa jälleen paljastui kuinka tyhmiä/tietämättömiä persujen kannattajat ovat politiikasta, eivät tiedä mitkä puolueet on hallituksessa.
Kun tietämättömin eduskuntapuolue on PS niin tietävin on RKP.
RKP:n kannattajat tietävät puolueensa olevan hallituksessa, koska ovat hallituksessa aina, vaikka paholaisen kanssa? ::)

Toope

#1405
Lainaus käyttäjältä: Kopek - joulukuu 28, 2019, 13:44:21
..Olen kirjoittanut siitä, että suomalaiset muuttuvat väestönsekoittamisen myötä erilaisiksi kuin mitä he ovat tähän saakka olleet. Kirjoituksistani on ehkä käynyt ilmi, että en huuda hurraata sen johdosta, että näin tapahtuu. Tästä ei kuitenkaan mielestäni voi eikä pidä tehdä johtopäätöstä siitä, mikä on suhtautumiseni joihinkin yksilöihin kuten tässä al-Holin tapauksessa Suomeen tuotuun kahteen lapseen. En minä näitä lapsia vihaa enkä inhoa. Minulla ei ole mitään erityisempiä tunteita heitä kohtaan. He ovat yhdentekeviä minulle. Sosiaaliviranomaiset ja lastensuojeluviranomaiset ja lasten sukulaiset hoitakoot asiat jatkossa. Minua ei kiinnosta.
Mutta ymmärrät sen, ettei Afrikan ja Lähi-idän tulo maahamme ole positiivista, vaan negatiivista vaikutusta. Se luo yhteiskunnastamme noiden kaltaisia. Minä ymmärrän täysin, mitä tarkoitat! Minä sanon suoraan, mitä Kopek ajattelee, muttei täysin rohkene sanoa.

Kopek

#1406
Lainaus käyttäjältä: Toope - joulukuu 28, 2019, 21:47:17
Mutta ymmärrät sen, ettei Afrikan ja Lähi-idän tulo maahamme ole positiivista, vaan negatiivista vaikutusta. Se luo yhteiskunnastamme noiden kaltaisia. Minä ymmärrän täysin, mitä tarkoitat! Minä sanon suoraan, mitä Kopek ajattelee, muttei täysin rohkene sanoa.

Vaikka en asioita samoilla sanoilla ilmaisekaan, suuressa mittakaavassa olen samaa mieltä kuin Toope siitä, "ettei Afrikan ja Lähi-idän tulo maahamme ole positiivista, vaan negatiivista vaikutusta".

Pienessä mittakaavassa, mistä tässä al-Holin tapauksessa on kyse, olen eri mieltä kuin Toope.

Kannatan periaatetta, että pitää olla reilu ja inhimillinen ja unohtaa politiikka silloin, kun se on epäoleellista. Jos joku putoaa mereen tai joutuu vakavaan onnettomuuteen, on reilua ja inhimillistä yrittää pelastaa hänet riippumatta siitä, kuka hän on tai mitä hän edustaa. Näitä asioita on aikaa miettiä myöhemmin, jos on tarpeen.

Jos perussuomalainen näkee vihreiden tai vasemmistoliiton äänestäjän hukkumaisillaan meressä, jättääkö hän tämän poloisen kuolemaan sillä perusteella, että vihreillä ja vasemmistoliitolla on negatiivisia vaikutuksia yhteiskunnallemme? Vai löytääkö perussuomalaisten kannattaja ripauksen inhimillisyyttä ja sääliä itsestään ja heittää hukkuvalle pelastusrenkaan välittämättä hänen poliittisesta kannastaan?

Minun mielestäni on epäreilua ja epäinhimillistä, että sadat tuhannet suomalaiset vihaavat aivan tappohenkisesti kahta pientä lasta, joista he eivät tiedä käytännössä yhtään mitään. Tällainen syvältä kumpuava viha muistuttaa natsien asennetta Saksassa Hitlerin aikaan. Juutalaisia perheitä lapsineen vietiin keskitysleireihin tapettavaksi, ja ulkopuolinen yhteisö hyväksyi tämän tapahtuvan. Jotkut jopa iloitsivat, että nyt noista loisista päästään. Tietysti oli myös niitä, jotka eivät hyväksyneet, mutta vallitsevissa oloissa heidän kannatti olla hiljaa ja katsella muualle.

Vaikka olenkin sitä mieltä, että laajassa mittakaavassa Suomen afrikkalaistuminen ja islamisoituminen saisivat jäädä tapahtumatta, pienessä mittakaavassa yksilöiden tasolla olen sitä mieltä, että inhimillisyys ja oikeudenmukaisuus ovat tärkeämpiä.

Äärioikeistoon liittyy se paradoksi, että vaikka se on sanoo puolustavansa länsimaista sivistystä ja eurooppalaisia kristillispohjaisia arvoja muualta tulevien barbaarien muodostamaa uhkaa vastaan, käytännön toimissaan ja sanoissaan se edustaa juuri sitä barbarismia ja epäinhimillisyyttä, mitä vastaan se väittää puolustavansa Eurooppaa.

Sama vaara on muillakin liikkeillä. Kun tarkoitus pyhittää keinot, päädytään lopulta edustamaan sitä samaa, mitä on yritetty torjua.

Karikko

Lainaus käyttäjältä: Kopek - joulukuu 29, 2019, 09:44:50

Äärioikeistoon liittyy se paradoksi, että vaikka se on sanoo puolustavansa länsimaista sivistystä ja eurooppalaisia kristillispohjaisia arvoja muualta tulevien barbaarien muodostamaa uhkaa vastaan, käytännön toimissaan ja sanoissaan se edustaa juuri sitä barbarismia ja epäinhimillisyyttä, mitä vastaan se väittää puolustavansa Eurooppaa.

Sama vaara on muillakin liikkeillä. Kun tarkoitus pyhittää keinot, päädytään lopulta edustamaan sitä samaa, mitä on yritetty torjua.

Tuota demonisointia on harjoitettu kautta aikojen. On helpompi saadaa kannatusta, kun on vihollinen jonka syyksi voi asettaa kaikki mahdolliset maailman asiat.

Varmaan sitä tekee monet ja historiasta löytyy runsaasti esimerkkejä. Juutalaisten demonisointi on tietenkin tuttua ja ne jotka omistavat "julkisuuden" median tietenkin sitä voivat parhaansa mukaan tehdä.
Sen lauluja lauletaan jonka leipää syö.

Muoviteollisuuskin puolustaa miljardeitaan ja samaalla saastuttavaa muoviteollisuutta, mutta kukapa kieltäisi muovin hyviä ominaisuuksia.  Samaahan teki tupakkateollisuus ja tekee sitä edelleen, siis puolustaa omia etujaan.

ROOSTER

Perussuomalaisetkin edistävät väestönvaihtoa vaikka sanovat olevansa siitä huolestuneita. Jokainen älykäs ja koulutettu nuori, jolle aukeaa mahdollisuus, on nimittäin kohtalaisen valmis, eli kypsynyt, muuttamaan muualle.

Alueiden eriarvoistuminen on väistämätön seuraus rasistisesta politiikasta. Sen seurauksista on taas aivan riittävästi esimerkkejä. Oikeastaan nykymaailmassa ole hyvinvoinnille muuta varmaa selviytymiskeinoa kuin voimakas integraatio eri väestöryhmien välillä, kunnes erot ovat mahdollisimman pienet.



Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

urogallus

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - joulukuu 29, 2019, 13:23:39
Perussuomalaisetkin edistävät väestönvaihtoa vaikka sanovat olevansa siitä huolestuneita. Jokainen älykäs ja koulutettu nuori, jolle aukeaa mahdollisuus, on nimittäin kohtalaisen valmis, eli kypsynyt, muuttamaan muualle.

Minne? Samanlaista politiikkaa harjoitetaan kaikkialla läntisessä maailmassa, ja kaikkialla sille on noussut oma vastavoimansa.

Tietysti jotkut alueet pärjäävät paremmin kuin toiset, mutta harjoitetulla politiikalla ei välttämättä ole paljoakaan tekemistä sen kanssa. Esim. Ruotsille on jaettu paljon paremmat kortit kuin Suomelle, ja monelle muulle maalle paljon huonommat kuin Suomelle.

Lainaa
Alueiden eriarvoistuminen on väistämätön seuraus rasistisesta politiikasta. Sen seurauksista on taas aivan riittävästi esimerkkejä.

Mitä tarkoitat alueilla? Maanosia, maita, maakuntia vaiko kaupunginosia?

Lainaa
Oikeastaan nykymaailmassa ole hyvinvoinnille muuta varmaa selviytymiskeinoa kuin voimakas integraatio eri väestöryhmien välillä, kunnes erot ovat mahdollisimman pienet.

Tämä on täysin ristiriidassa monikulttuurisuusideologian kanssa.