Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Penkkiurheilua - Torilla tavataan!

Aloittaja -:)lauri, tammikuu 05, 2019, 19:27:17

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

-:)lauri

Ei Ruutu näytä kaikkia koripallo-otteluita. Ensi yönä taas koko paletti pelaa, mutta Ruutu näyttää niistä peleistä vain yhden, eikä sekään Clevelandin. Paskan möivät.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Hippi

Minä en ala valvomaan koriksen vuoksi, mutta voisit kokeilla tätä https://just.stream2watch.sx/video/cle-cavaliers-vs-min-timberwolves-2021-12-11-01-10-00

En ole perillä minkä aikavyöhykkeen aikaa tämä on, mutta alkamisaika pitäisi olla Start time: 2021-12-11 02:10:00 GMT +1

Noita streameja voi googlella hakea ja tietysti paras on hakea silloin, kun matsi on alkamassa, jotta näkee onko löytynyt kelvollinen.
Tuohon pääsin käsiksi näin yksinkertaisella hakuehdolla: basketball live stream free
Siitä vaan kokeilemaan, mitä google tyrkyttää :)
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

-:)lauri

;D ;D En olisi uskonut tätä Hipistä.

Minä menin ja ostin kiltisti NBA:n sivuilta liigapassin, joka on voimassa seuraavat 24 tuntia. Eli minulla on lupa katsoa kaikki ensiyön NBA-ottelut. Jos en onnistu paikantamaan live-streamia NBA:n kotisivuilta tai siellä annettujen ajo-ohjeiden perusteella, käytän tuota sinun kikkaasi, mutta onpahan nyt ainakin lupa katsoa tuo Clevelandin peli.


Kiitos joka tapauksessa vaivannäöstäsi. Oikein ystävällistä.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Hippi

Ööööh .... siis mitä et olisi uskonut?

Minähän olen liki parikymmentä vuotta katsonut F1-ajot netistä ilmaiseksi ja ihmetellyt, kun pöljä niistä haluaa maksaa. Ja juuri tuossa eilisaamuisessa viestissä pohdin muidenkin lajien katsomista netistä, kun kaikki tuntuu siirtyvän maksukanaville.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

-:)lauri

Peli alkaa kolmelta yöllä. Jos en jaksa katsoa sitä livenä, luulisin että voin katsoa huomenna tallenteena NBA:n sivuilta. No, saa nähdä, miten tämä tästä etenee...
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

-:)lauri

Lainaus käyttäjältä: Hippi - joulukuu 10, 2021, 19:55:36
Ööööh .... siis mitä et olisi uskonut?

Minähän olen liki parikymmentä vuotta katsonut F1-ajot netistä ilmaiseksi ja ihmetellyt, kun pöljä niistä haluaa maksaa. Ja juuri tuossa eilisaamuisessa viestissä pohdin muidenkin lajien katsomista netistä, kun kaikki tuntuu siirtyvän maksukanaville.

Minäkin katselin vielä joitain vuosia sitten urheilua ilmaissivustoilta, mutta kun tuli palkankorotus, laskin, että minulla on nyt varaa maksaa urheilun katsomisesta ja ylimääräistä jää silti sen lisäksi, että voin nippa nappa sijoittaa myös joulukinkkuun.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Hippi

Ei minulla rahapula ole ja olisi kyllä varaa ostella pilettejä sinne ja tänne, mutta kysymys on periaatteesta.

Maksan urheilun tukemisesta ihan riittävästi mutkan kautta. Varmaan verovaroista tuetaan myös huippu-urheilua, mutta ainakin erilaiset firmat niitä sponssaa ja mistähän ne firmat sen rahan repivät, ellei kuluttajilta. Sen vuoksi en suostu katsomisesta enää erikseen maksamaan.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

-:)lauri

Lainaus käyttäjältä: Hippi - joulukuu 10, 2021, 20:20:45
Ei minulla rahapula ole ja olisi kyllä varaa ostella pilettejä sinne ja tänne, mutta kysymys on periaatteesta.

Maksan urheilun tukemisesta ihan riittävästi mutkan kautta. Varmaan verovaroista tuetaan myös huippu-urheilua, mutta ainakin erilaiset firmat niitä sponssaa ja mistähän ne firmat sen rahan repivät, ellei kuluttajilta. Sen vuoksi en suostu katsomisesta enää erikseen maksamaan.

Minulla ei katsos olekaan periaatteita. Tai siis en minä urheilusta ole huolissani vaan hyvin organisoiduista urheilulähetyksistä, sellaisista, joita on mukava seurata, ja joissa on asiantuntijaspekulaatiota ja sen sellaista oheistilbehööriä. Urheilukarnevaalista minä maksan.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Hippi

Minusta nimenomaan SkySportsin F1 -lähetykset ovat olleet mainioita ja siellä todella on asiantuntemusta mukana. Kisaviikonloppua tekee David Croft useamman entisen kisakuskin muodostama esiintymiskykyinen asiantuntijajoukkio Nataliella täydennettynä ja kisan aikanakin saadaan kommenttia varikkomuurilta.

Sitä saa ilmaiseksikin. :D

Minua suorastaan raivostuttaa suomalaiset selostajat, joilla on liian sinivalkoiset silmälasit. Ei paljon muista yleensä ole tausta tietoa kuin suomalaisista ja aivan liikaa näiden edesottamuksia kommentoidaan. Noissa kansanvälisissä lähetyksissä selostajien asiantuntemus on paljon laajempaa ja urheilijoista kerrotaan tasapuolisesti riippumatta siitä, mistä nämä ovat kotoisin. Ovat tehneet kotiläksyt paljon huolellisemmin. Tämä siis myös muista lajeista, joita olen aikanaan esimerkiksi Eurosportilta seurannut silloin, kun se tuli vielä ilmaisena satelliitin kautta.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

-:)lauri

^
Minulla ei ole tällä hetkellä mitään ongelmia sponsoroida laadukkaita urheilulähetyksiä, jotta urheilumediaversumin vapaamatkustajillakin (usein miten köyhillä) olisi mitä katsoa. Samalla periaatteella minä maksan myös veronikin - jotta joku yhteiskunnan vapaamatkustaja voisi valita olla tekemättä töitä.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

-:)lauri

Eurooppa on jälleen voittanut Mosconi Cupin.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

-:)lauri

Puoliaika. Markkanen tähän asti pelin paras pisteiden tekijä molemmista joukkueista. 15 pinnaa. Hyvä Markkanen. Markkasen joukkue vakuuttavassa parin kymmenen pisteen johdossa. Cavaliersilla 65 pinnaa ja vastustajalla Timberwolvesilla 44 pinnaa.

Pari napsua nopeampi tempo tässä pelissä kuin noissa Suomen maajoukkueen MM-karsintaotteluissa.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Hippi

^
Et sitten edes kokeeksi kurkannut olisiko se linkki toiminut?
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

-:)lauri

Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

-:)lauri

#704
En katsonut lauantai-sunnuntai -välisen yön Clevelandin ottelua, mutta tuloksista näkyi sunnuntaina, että Markkanen oli heittänyt ottelussa vain kolme pinnaa. En osaa lukea noita tilastoja (ainakaan vielä), jotta olisi joku käsitys, miten Markkanen nuo kolme pinnaansa teki (tietääkseni vain kolme vaihtoehtoa: yksi kolmenpisteen heitto, yksi kahdenpisteen heitto ja yksi yhden pinnan vapaaheitto tai kolme yhden pinnan vapaaheittoa). Joka tapauksessa kolme pinnaa on yllättävän vähän kun edellisenä yönä Markkanen oli joukkueensa toiseksi kovin pistenikkari (heitti yhteensä 19 pinnaa). Pitää yrittää opiskella noita NBA:n tilastomerkintöjä, jotta oppisi näkemään niistä, johtuuko tuollainen kolmen pisteen ilta siitä, ettei juurikaan ollut kentällä, kovasta vastuksesta vai vain huonosta pelipäivästä.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.