Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Uutisia maailmalta ja Suomesta

Aloittaja Jaska, tammikuu 06, 2019, 22:02:57

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 47 Vieraat katselee tätä aihetta.

-:)lauri

Toivottavasti Rydman vie asian oikeuteen, jos katsoo syytökset perättömiksi. Hänelläkin on oikeus puolustautua.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: -:)lauri - kesäkuu 19, 2022, 15:21:34
Toivottavasti Rydman vie asian oikeuteen, jos katsoo syytökset perättömiksi. Hänelläkin on oikeus puolustautua.

Suomessa pitäisi harkita myös televisioitavia oikeudenkäyntejä, kuten eräissä maissa on tapana. Näin syytetty voisi paremmin puolustautua - koko kansan edessä.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

MrKAT

^Uhreille kauhistus.

Rydman on ollut Kokoomuksessa arvoiltaan jonkinlainen ääri-ilmiö, outlier, vähän kuin Ano tai Hirvisaari persuissa.
Säveltäjä, hikipinko, suuria saavutuksia jo nuorena, joista ehkä tietty ylimielisyys joka nyt kostautui?

Orpo: https://yle.fi/uutiset/3-12501073
tiesi: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008895247.html
Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!

Jaska


Kaipa voi olla ollut paljonkin nuoria kokoomusnaisia, jotka eivät ole ahdistuneet Willen kotona juotetuiksi tulemisesta. Mutta huonolle näyttää kokoomusnuorten entiselle puheenjohtajalle Hesarin julkituoma kuva tyttöjenjuottajana. Kokoomus pohtii Rydmanin asemaa puolueessa. Suoranaisia rikoksia tuskin  ilmenee, mutta mainetta ei voi pelastaa. Hesari on vahvoilla nojatessaan Rydmanin toimia koskeviin poliisikuulustelupöytäkirjoihin.

Olin yllättynyt, että lehti sai pyytämällä kuulustelupöytäkirjat ja vielä jutusta, jonka ei katsottu ylittävän tutkintakynnystä.

Karikko

Lainaus käyttäjältä: Jaska - kesäkuu 20, 2022, 03:09:55

Kaipa voi olla ollut paljonkin nuoria kokoomusnaisia, jotka eivät ole ahdistuneet Willen kotona juotetuiksi tulemisesta. Mutta huonolle näyttää kokoomusnuorten entiselle puheenjohtajalle Hesarin julkituoma kuva tyttöjenjuottajana. Kokoomus pohtii Rydmanin asemaa puolueessa. Suoranaisia rikoksia tuskin  ilmenee, mutta mainetta ei voi pelastaa. Hesari on vahvoilla nojatessaan Rydmanin toimia koskeviin poliisikuulustelupöytäkirjoihin.

Olin yllättynyt, että lehti sai pyytämällä kuulustelupöytäkirjat ja vielä jutusta, jonka ei katsottu ylittävän tutkintakynnystä.

Joissakin asioissa on asiakirjat julkisia, eli niitä voi saada tietyin ehdoin, maksavat varmaan kyllä, mutta pääsääntöisesti on kyse julkisista asiakirjoista. Ellei ole erityistä syytä julistaa salaiseksi.

Yleistä mielenkiintoa herättävien juttujen julkaiseminen on tietenkin lehtimaailman herkkuja.

-:)lauri

Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Socrates

Hiihtäjä Ari Luusua kärynnyt viime vuonna. Kaikki ihmettelivät, miksi mies päätti lopettaa juuri kun pääsi aivan marstonhiihtojen huipulle, mutta oli tiennyt jo silloin  kärystään.....
Kävelevä kremppakertymä

MrKAT

Vasemmistoliiton...
Pormestariehdokas Sasu Haapanen haali 7-10-vuotiaiden alastonkuvia,
naisystävä kuvaajana – molemmille vankilatuomiot

- https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/de286942-e7e5-45c0-97a4-5faf237b8d18

Tämä tuntuu törkeältä ja käsittämättömältä: Naisystävä Janna Manninen oli koulukäyntiavustaja ja salakuvasi alakoulun 7-10-v lapsia suihkutiloissa miestä varten.

Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: MrKAT - kesäkuu 19, 2022, 19:37:33
^Uhreille kauhistus.

Rydman on ollut Kokoomuksessa arvoiltaan jonkinlainen ääri-ilmiö, outlier, vähän kuin Ano tai Hirvisaari persuissa.
Säveltäjä, hikipinko, suuria saavutuksia jo nuorena, joista ehkä tietty ylimielisyys joka nyt kostautui?

Orpo: https://yle.fi/uutiset/3-12501073
tiesi: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008895247.html

Juu. Rydman on ollut leimallisesti sitä oikeanpuoleista laitaa. Yllättävän paljon ovat saaneet kannatusta, sen sortin suharit Kokoomuksessa.

Nyt kun Rydman on hieman heiluttanut pallia, niin saattaa olla, että puolueensa kannatus putoaa jonkun prosentin. Tuskin ainakaan halu päästää teinityttöjä kokoomusnuoriin lisääntyy.

Näyttää vahvasti siltä, että puolueen linjasta poikkeavat voivat olla muutenkin poikkeavia. Ihan rehellisesti sanottuna, keski-ikää lähenevän kansanedustajan pitäisi etsiä seksiseuraa muualta kuin nippanappa 16-vuotiaista.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

-:)lauri

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - kesäkuu 20, 2022, 19:06:44
Lainaus käyttäjältä: MrKAT - kesäkuu 19, 2022, 19:37:33
^Uhreille kauhistus.

Rydman on ollut Kokoomuksessa arvoiltaan jonkinlainen ääri-ilmiö, outlier, vähän kuin Ano tai Hirvisaari persuissa.
Säveltäjä, hikipinko, suuria saavutuksia jo nuorena, joista ehkä tietty ylimielisyys joka nyt kostautui?

Orpo: https://yle.fi/uutiset/3-12501073
tiesi: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008895247.html

Juu. Rydman on ollut leimallisesti sitä oikeanpuoleista laitaa. Yllättävän paljon ovat saaneet kannatusta, sen sortin suharit Kokoomuksessa.

Nyt kun Rydman on hieman heiluttanut pallia, niin saattaa olla, että puolueensa kannatus putoaa jonkun prosentin. Tuskin ainakaan halu päästää teinityttöjä kokoomusnuoriin lisääntyy.

Näyttää vahvasti siltä, että puolueen linjasta poikkeavat voivat olla muutenkin poikkeavia. Ihan rehellisesti sanottuna, keski-ikää lähenevän kansanedustajan pitäisi etsiä seksiseuraa muualta kuin nippanappa 16-vuotiaista.

Mä luulen, että tämä paljastunut R on juuri sitä mitä R:n kannattajat ovat tähänkin asti äänestäneet. Sanokaa minun sanoneen, että Orpo harjaa timosoinimaisesti, että antaa äänestäjien päättää. Ties vaikka R vetäisi Espoon persuista puolet kokoomukseen tämän seurauksena.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: -:)lauri - kesäkuu 20, 2022, 19:14:29
Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - kesäkuu 20, 2022, 19:06:44
Lainaus käyttäjältä: MrKAT - kesäkuu 19, 2022, 19:37:33
^Uhreille kauhistus.

Rydman on ollut Kokoomuksessa arvoiltaan jonkinlainen ääri-ilmiö, outlier, vähän kuin Ano tai Hirvisaari persuissa.
Säveltäjä, hikipinko, suuria saavutuksia jo nuorena, joista ehkä tietty ylimielisyys joka nyt kostautui?

Orpo: https://yle.fi/uutiset/3-12501073
tiesi: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008895247.html
Juu. Rydman on ollut leimallisesti sitä oikeanpuoleista laitaa. Yllättävän paljon ovat saaneet kannatusta, sen sortin suharit Kokoomuksessa.

Nyt kun Rydman on hieman heiluttanut pallia, niin saattaa olla, että puolueensa kannatus putoaa jonkun prosentin. Tuskin ainakaan halu päästää teinityttöjä kokoomusnuoriin lisääntyy.

Näyttää vahvasti siltä, että puolueen linjasta poikkeavat voivat olla muutenkin poikkeavia. Ihan rehellisesti sanottuna, keski-ikää lähenevän kansanedustajan pitäisi etsiä seksiseuraa muualta kuin nippanappa 16-vuotiaista.

Mä luulen, että tämä paljastunut R on juuri sitä mitä R:n kannattajat ovat tähänkin asti äänestäneet. Sanokaa minun sanoneen, että Orpo harjaa timosoinimaisesti, että antaa äänestäjien päättää. Ties vaikka R vetäisi Espoon persuista puolet kokoomukseen tämän seurauksena.

Voi olla, että sugardaddy-ilmiöstä on tullut hyväksytympää viime aikoina. Varakkaat ja hyvissä asemissa olevat houkuttelevat aikuisten mielestä asiattomilla keinoilla teinityttöjä.

Minusta heidän pitäisi seurustella ikäistensä kanssa ja hankkia kokemuksensa ikäistensä kanssa. Kun olin nuori niin me pojat yhdessä tehtiin teiniapajille pyrkiville vanhuksille melko selväksi, ettei kannata. Joskus tyttöjen pyynnöstä.

Netti on tehnyt kaiken erilaiseksi. Siellä on kaikenlaista kysyntää ja tarjontaa.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

MrKAT

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - kesäkuu 20, 2022, 19:28:17
Voi olla, että sugardaddy-ilmiöstä on tullut hyväksytympää viime aikoina. Varakkaat ja hyvissä asemissa olevat houkuttelevat aikuisten mielestä asiattomilla keinoilla teinityttöjä.

Minusta heidän pitäisi seurustella ikäistensä kanssa ja hankkia kokemuksensa ikäistensä kanssa. Kun olin nuori niin me pojat yhdessä tehtiin teiniapajille pyrkiville vanhuksille melko selväksi, ettei kannata. Joskus tyttöjen pyynnöstä.
Kuulin erään somehuhun ja näyttäis pitävän paikkansa: 54-vuotias Teuvo Hakkarainen myönsi suhteensa 17-v teinityttöön. (Seiska 12.9.2014).
  Jaahas, tämäkin vielä: Kansanedustaja vei alaikäisen kapakkaan SS 2014. Siis tuon samaisen 17-v tyttöystävänsä.

Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!

Kopek

Lainaus käyttäjältä: MrKAT - kesäkuu 20, 2022, 18:08:14
Tämä tuntuu törkeältä ja käsittämättömältä: Naisystävä Janna Manninen oli koulukäyntiavustaja ja salakuvasi alakoulun 7-10-v lapsia suihkutiloissa miestä varten.

Kaikkea se rakkaus teettää.

Liittyvätkö tietyn tyyppiset rikokset tilastollisesti tiettyyn puoluekantaan? Onko pedofilia vasemmistoliittolaisuutta? Ovatko väkivaltarikokset perussuomalaisuutta? Ovatko talousrikokset kokoomukselaisuutta? Mikä on SDP:läisen tyyppirikos?

Pätkä uutisesta: "kuvaamisessa on ollut kysymys seksuaalisesti olennaisista teoista, jotka ovat olleet omiaan vahingoittamaan lasten kehitystä. Edellä mainituin perustein vastaajien on menettelyllään katsottu syyllistyneen myös lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön, vaikka tekoihin ei liittynytkään fyysistä kontaktia."

Onko kuvaaminen todistetusti vahingoittanut lasten kehitystä, vai onko se pelkästään ollut omiaan vaikuttamaan? Ero on yhtä suuri kuin siinä, onko uhri murhan jälkeen kuollut vai elossa.

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - kesäkuu 20, 2022, 19:06:44
Ihan rehellisesti sanottuna, keski-ikää lähenevän kansanedustajan pitäisi etsiä seksiseuraa muualta kuin nippanappa 16-vuotiaista.

Tai rehellisesti sanottuna, ihan mitä hyvänsä seuraa. En olisi itse yli kolmekymppisenä voinut, enkä tietenkään nytkään voi, kuvitella, minkä vuoksi minulla olisi useiden alaikäisten viestiketjuja puhelimessani, ts. mistä ihmeestä heidän kanssaan viestisin.

T: Xante

Socrates

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - kesäkuu 20, 2022, 20:31:45
Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - kesäkuu 20, 2022, 19:06:44
Ihan rehellisesti sanottuna, keski-ikää lähenevän kansanedustajan pitäisi etsiä seksiseuraa muualta kuin nippanappa 16-vuotiaista.

Tai rehellisesti sanottuna, ihan mitä hyvänsä seuraa. En olisi itse yli kolmekymppisenä voinut, enkä tietenkään nytkään voi, kuvitella, minkä vuoksi minulla olisi useiden alaikäisten viestiketjuja puhelimessani, ts. mistä ihmeestä heidän kanssaan viestisin.

T: Xante

Käsittääkseni ne oli puolueasioita. Näkemissäni ketjuissa likat oli Willem kimpussa, mikä ei tietenkään poista sitä mahdollisuutta, että joissain muissa tapauksissa Wille on hätistellyt tyttöä. Sen todennäköisyyttä kuitenkin vähentää se, että on antanut pakit joillekin eli ei ainakaan järjestelmällisesti etsi nuorta pildeä.

Onhan toi vähän limaisen näköinen kaveri, mutta ansaitsee oikeutta silti.
Kävelevä kremppakertymä